Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антибіотики
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2020-03-11-001028-a adddefeeca7d42dca06328281a239702
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Cитник

380435821167 lip_crl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "ЛИПОВЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"ЛИПОВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982577
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., Липовець, вул.Пирогова,9
Контактна особа: Ірина Cитник
380435821167
lip_crl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 березня 2020 15:11
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Антибіотики(згідно переліку лікарських засобів )Levofloxacin, Fluconazole, Hydroxyethylstarch
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 Одиниця
Левінор розчин для інфузій 0,5 % по 100 мл у пляшці по 1 пляшці у пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Levofloxacin
10 Одиниця
Флуконазол розчин для інфузій 0,2 % по 50 мл у пляшці, по 1 пляшці у пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fluconazole
30 Одиниця
Гековен розчин для інфузій по 400 мл у пляшках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Hydroxyethylstarch

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) днів від дня отримання Товару Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 16:01
Додаток 2 (проект договору ) 336.docx
11 березня 2020 16:00
перелік антибіотики.xlsx
11 березня 2020 15:59
ТД - АНТИБІОТИКИ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога Договору з виробником
Дата подання: 12 березня 2020 22:33
Дата відповіді: 13 березня 2020 10:44
Доброго дня! В Додатку №3 Медико-технічні вимоги прописано: "Учасник повинен надати : -копію договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), який діє на момент оголошення процедури закупівлі та термін його дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів, з відповідним переліком найменувань, що вказані в предметі закупівлі), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній тендерною документацією". Договора між Виробником і Учасником містять конфіденційну інформацію; їх умови заборонено передавати третім особам. Чи достатнім для підтвердження можливості поставки предмету закупівлі є надання копій аналогічних Договорів, по яких було проведено відвантаження лікарських засобів, що є предметом закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «Липовецька центральна районна лікарня» дякує Вам за участь у обговоренні процедури та повідомляє слідуюче:
при проведенні процедур закупівель, ми як Замовники, в розумінні Закону керуємося у роботі виключно Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон).
Разом із цим частиною третьою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи те, що у зв’язку з неодноразово розповсюдженою інформацією в засобах масової інформації про те, що в Україні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу, тобто з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, лікарських засобів сумнівного походження, Замовником у тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції
- копію договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), який діє на момент оголошення процедури закупівлі та термін його дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів, з відповідним переліком найменувань, що вказані в предметі закупівлі), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній тендерною документацією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 12 493,64
UAH з ПДВ
12 493,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС 13 642,50
UAH з ПДВ
13 642,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 10:35
пропозиція_13642.JPG
23 березня 2020 10:35
Статут копiя.pdf
23 березня 2020 10:35
ПДВ.JPG
23 березня 2020 10:35
Наказ.JPG
23 березня 2020 10:35
Лицензия копия.jpg
23 березня 2020 10:35
витяг_ТМС_2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 12 493,64
UAH з ПДВ
30 березня 2020 10:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
12 493,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:32
Додаткова №2 до № 181-20-ВН.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 14:16
ДУ №1 від 24.06.2020.PDF зміни до договору
24 червня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 10:45
договір № 1820-ВН від 13.04.2020.PDF укладений
13 квітня 2020 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 181/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 р.) та ч.6 Розділу Х прикінцевих положень Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції після 19.04.2020 р.) та пунктом 3.5.1 Договору №181/20-ВН від 13 квітня 2020 року (далі - Договір), а також згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне «Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 1348,20 грн. "
Номер договору про закупівлю: 181/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 145,44
UAH (в тому числі ПДВ 729,14 UAH)