Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс послуг з виробництва сільськогосподарської продукції
complex of services for production of agricultural products
Очікувана вартість
18 327 923,16 UAH
UA-2020-03-11-001008-a 167628b5a7eb4cb396e87831f8a57034
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стельмашенко Каріна Володимирівна

+380987130014 vodane@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Широківський виправний центр (№ 75)"
Код ЄДРПОУ: 14316876
Місцезнаходження: 53734, Україна , Дніпропетровська область обл., село Водяне, вулиця Молодіжна, 33
Контактна особа: Стельмашенко Каріна Володимирівна
+380987130014
vodane@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: “Shyrokivskyi correctional centre (No. 75)”
National ID: 14316876
Contact point: Stelmashenko Karina Volodymyrivna
+380987130014
vodane@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 березня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 12:02
Очікувана вартість: 18 327 923,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 183 279,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 11 березня 2020 15:55
Enquiries until: 01 квітня 2020 16:00
Complaints submission until: до 07 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 квітня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 18 327 923 UAH including VAT
Minimal lowering step: 183 279 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2241 пачка
Комплекс послуг з виробництва сільськогосподарської продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53734, Україна, Дніпропетровська область, с. Водяне,Широківський р-н, вул. Молодіжна 33
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції

complex of services for production of agricultural products
CPV: 77110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг після підписання акту наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 15:57
оголошення 11.03.pdf
11 березня 2020 15:57
карта.pdf
11 березня 2020 15:57
Тендерна документація 11.03.2020.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-11-001008-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АГРОСС+", Код ЄДРПОУ:42067900
Дата подання: 04 травня 2020 16:42
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця на майданчику електронних закупівель «Держзакупівлі онлайн» по предмету закупівлі: КОД ДК 021: 2015 (СРV) 6 77110000-4- послуги пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Повний текст скарги викладено у додатку (прикріплених документах)
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 07.05.2020 № 8867 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 18:43

Документи подані скаржником

04 травня 2020 16:42
Скарга 1.jpg
04 травня 2020 16:42
Скарга 2.jpg
04 травня 2020 16:42
Скарга 3.jpg
04 травня 2020 16:42
Скарга 4.jpg
04 травня 2020 16:42
Скарга 5.jpg
04 травня 2020 16:42
Скарга 6.jpg
04 травня 2020 16:42
Скарга 7.jpg
04 травня 2020 16:42
Document_USR_1006601835.rtf
04 травня 2020 16:42
Document_USR_1006601870.rtf
04 травня 2020 16:42
Квитанція.jpg
04 травня 2020 16:42
Квитанція.jpg

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000012 ● 2ab29406ca9d42559388e1c62d916d4b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-03-11-001008-a 11.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 17:45:39

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі комплексу послуг з виробництва сільськогосподарської продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-11-001008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-09 09:26:37

пояснення

Згідно заданого питання щодо опублікованої інформації в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-11-001008-a надаємо наступну інформацію, що підставою для розрахунків є технологічні вимоги з вирощування сільськогосподарських культур а саме:
- Соняшник
- Озимий ріпак
- Озима пшениця
Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась методом моніторингу цін на заплановані послуги ( види робіт згідно технології вирощування )та зазначений товар ( насіннєвий матеріал, мінеральні добрива, ЗЗР і ПММ ) для їх проведення.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі За результатами моніторингу закупівлі № UA-2020-03-11-001008-a 26.06.2020 було опубліковано висновок Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі, відповідно до якого встановлено порушення замовником частини третьої статті 17, пункту 13 частини другої статті 22, пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». У відповідності з частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Висновки про зазначені порушення спростовуються інформацією та документами, оприлюдненими в електронній системі закупівель, а саме: - в частині не зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій - кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений в оголошенні про проведення відкритих торгів №UA-2020-03-11-001008-a. Так, система «ПРОЗОРО» автоматично визначає кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що відображається на сторінці закупівлі, яка є доступною для перегляду кожному учаснику тендеру. Таким чином, відсутній факт порушення або обмеження будь-яких прав чи інтересів учасників тендеру. Дана обставина не вплинула на хід проведення процедури закупівлі; - в частині порушення вимоги ч.3 ст.17 - при складанні тендерної документації була допущена технічна помилка, що не вплинуло на хід процедури закупівлі та не обмежило її учасників в реалізації їх прав; - в частині невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРОФІРМА «ХРИСТОФОРІВСЬКЕ» тендерній документації замовника – самими гарантійними листами ТОВ «АГРОФІРМА «ХРИСТОФОРІВСЬКЕ» підтверджено факт їх приналежності до закупівлі № UA-2020-03-11-001008-a, зокрема, вказані листи містять посиланням на предмет закупівлі. В той же час, наявна описка у ID закупівлі, який зазначено в гарантійних листах, жодним чином не вплину на процес закупівлі та її результати. В зв’язку з незгодою замовника з інформацією, викладеною у висновку, замовник має наміри оскаржити цей висновок до суду.
Дата публікації: 03 липня 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 квітня 2020
UA-2020-03-11-001008-a167628b5a7eb4cb396e87831f8a57034
Найменування: Державна установа "Широківський виправний центр (№ 75)"
Код ЄДРПОУ: 14316876
Місцезнаходження: 53734, Україна, Дніпропетровська область обл., село Водяне, вулиця Молодіжна, 33
Учасник Документи Рішення
ДП "Сільськогосподарське підприємство Диржавне підприємство кримінально - виконавчої служби (№75)" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АГРОФІРМА"ХРИСТОФОРІВСЬКЕ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
СТОВ "ГОНЧАРОВО" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АГРОСС+" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АГРОКОМПЛЕКС ДОБРОБУТ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 15:29
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:15
сертефікати.pdf
10 квітня 2020 15:15
Штатний спец.pdf
10 квітня 2020 15:15
Карта.pdf
10 квітня 2020 15:15
Штатний розпис ..pdf
10 квітня 2020 15:15
Додатки до договоруdf.pdf
10 квітня 2020 15:14
Договірpdf.pdf
10 квітня 2020 15:14
Фото спецодяг.zip
10 квітня 2020 15:14
техпаспорта.zip
10 квітня 2020 15:14
довідка про спецодягу.pdf
10 квітня 2020 15:14
статут.pdf
10 квітня 2020 15:14
скртифікат соняшник.pdf
10 квітня 2020 15:14
Довідка згідно 17 статі.pdf

Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 17:47
персональні дані.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.6.3 карта.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.5.3 статзвітність.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.6.1 тех.вимоги дод.3.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.5.5цінова пропозиція.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.5.3.6 ст.17 (довідка).pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.5.3.2статут.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.5.3.1.5 спецодяг з фото.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.5.3.1.2 штатний розпис.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.5.3.1 МТБ(будівлі).pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.1.3 інформація.pdf
10 квітня 2020 17:47
3.5.3.1тех паспорта МТБ.pdf

Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 21:40
Карта.pdf
10 квітня 2020 21:39
3.5.3.2_довiдка_про_МТБ.pdf
10 квітня 2020 21:39
3.5.3.1.6_довiдка_спецодяг.pdf
10 квітня 2020 21:39
3.5.3.5_Наказ_директор.pdf
10 квітня 2020 21:39
3.5.3.3_довiдка_працiвники.pdf
10 квітня 2020 21:39
3.5.3.1.2_штатний_розклад.pdf
10 квітня 2020 21:39
Лист_погодження.pdf
10 квітня 2020 21:39
3.5.3.6_довiдка_ст._17.pdf
10 квітня 2020 21:39
3.5.3.2_Статут_ опис.pdf
10 квітня 2020 21:39
3.1.3_iнформацiя.pdf

Документи

Публічні документи

11 квітня 2020 11:43
1.5.3.2.Статут.pdf
11 квітня 2020 11:43
1.5.3.1.Фотофіксація.pdf
11 квітня 2020 11:43
1.5.3.1.Кадри.pdf
11 квітня 2020 11:43
Цінова пропозиція.pdf
11 квітня 2020 11:43
6.3.Проект договору.pdf
11 квітня 2020 11:43
1.6.1(5) Гарантійний лист.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Сільськогосподарське підприємство Диржавне підприємство кримінально - виконавчої служби (№75)"

ТОВ "АГРОФІРМА"ХРИСТОФОРІВСЬКЕ"

СТОВ "ГОНЧАРОВО"

ТОВ "АГРОСС+"

ТОВ "АГРОКОМПЛЕКС ДОБРОБУТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГРОФІРМА"ХРИСТОФОРІВСЬКЕ" 13 093 498,85
UAH з ПДВ
11 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГРОСС+" 18 327 923,16
UAH з ПДВ
12 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 17:47
персональні дані.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.6.3 карта.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.5.3 статзвітність.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.6.1 тех.вимоги дод.3.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.5.5цінова пропозиція.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.5.3.6 ст.17 (довідка).pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.5.3.2статут.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.5.3.1.5 спецодяг з фото.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.5.3.1.2 штатний розпис.pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.5.3.1 МТБ(будівлі).pdf
10 квітня 2020 17:47
п.3.1.3 інформація.pdf
10 квітня 2020 17:47
3.5.3.1тех паспорта МТБ.pdf

Публічні документи

11 квітня 2020 11:43
1.5.3.2.Статут.pdf
11 квітня 2020 11:43
1.5.3.1.Фотофіксація.pdf
11 квітня 2020 11:43
1.5.3.1.Кадри.pdf
11 квітня 2020 11:43
Цінова пропозиція.pdf
11 квітня 2020 11:43
6.3.Проект договору.pdf
11 квітня 2020 11:43
1.6.1(5) Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГРОФІРМА"ХРИСТОФОРІВСЬКЕ"

ТОВ "АГРОСС+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АГРОФІРМА"ХРИСТОФОРІВСЬКЕ"
#31250851
Переможець 11 900 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 14:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АГРОФІРМА"ХРИСТОФОРІВСЬКЕ"
#31250851
11 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 11:13
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 16:27
додаткова_угода__4_Христофор.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 16:19
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 16:10
До угода 3.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 11:15
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 15:57
Додаткова угода _ 2 до Договору Г 66.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 13:09
додаткова угода _1 до Договору _Г-66.pdf зміни до договору
01 червня 2020 13:06
протокол 20.pdf зміни до договору
01 червня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 15:59
договір укладений
08 травня 2020 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії Договору, поращення якості предмету закупівлі, узгодження зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: Г-66
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості
Номер договору про закупівлю: Г-66
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до Договору № Г-66 від 08.05.2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у терміни оплати.
Номер договору про закупівлю: Г-66
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно акту наданих послуг
Номер договору про закупівлю: Г-66
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно акту наданих послуг
Номер договору про закупівлю: Г-66
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 178 968,50
UAH (в тому числі ПДВ 1 529 828,05 UAH)