Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні (кефір з масовою часткою жиру 2,5%, сметана з масовою часткою жиру 20%, йогурт з масовою часткою жиру 2,5 %)
Очікувана вартість
101 500,00 UAH
UA-2020-03-11-000900-a 9b21ee87b0d242309135b83019f37c56
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисогор Ірина Володимирівна

+380432550787 vokgivv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Вінницької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 05484439
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Контактна особа: Лисогор Ірина Володимирівна
+380432550787
vokgivv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2020 15:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 15:34
Початок аукціону: 19 березня 2020 13:51
Очікувана вартість: 101 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 507,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 кг
Молочні продукти різні (кефір з масовою часткою жиру 2,5%, сметана з масовою часткою жиру 20%, йогурт з масовою часткою жиру 2,5 %)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова 109а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 15:37
інформ.молочні продукти..doc
11 березня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 15:37
інформ.молочні продукти..doc
11 березня 2020 15:30
інформ.молочні продукти..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Франчук Любов Василівна 97 140,00
UAH з ПДВ
97 140,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" 101 250,00
UAH з ПДВ
101 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 10:22
img022.jpg
18 березня 2020 10:22
img021.jpg
18 березня 2020 10:22
img020.jpg
18 березня 2020 10:22
img019.jpg
18 березня 2020 10:22
img018.jpg
18 березня 2020 10:22
img017.jpg
18 березня 2020 10:22
img016.jpg
18 березня 2020 10:22
img015.jpg
18 березня 2020 10:22
img014.jpg
18 березня 2020 10:22
img013.jpg

Публічні документи

17 березня 2020 20:23
Електронний підпис
17 березня 2020 20:22
Декларація виробника.pdf
17 березня 2020 20:22
Висновки СЕС, пояснення.pdf
17 березня 2020 20:22
Проект договору.pdf
17 березня 2020 20:22
Сертифікат_9001У.pdf
17 березня 2020 20:22
Йогурт ГМО.pdf
17 березня 2020 20:22
Технічне завдання.pdf
17 березня 2020 20:22
Сертифікат_22000-2019.pdf
17 березня 2020 20:22
Цінова пропозиція.pdf
17 березня 2020 20:22
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Франчук Любов Василівна

Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Франчук Любов Василівна
#2402805008
Відхилено 97 140,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 13:12
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"
#14146210
Переможець 101 250,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 13:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"
#14146210
101 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 11:15
Додаткова угода _ 3 від 11.03.2021.pdf зміни до договору
15 березня 2021 11:13
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:03
Додаткова угода _ 2 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:02
Оборотно-сальдова відомість по рахунку 631 за 01.12.2020 - 16.12.2020.doc зміни до договору
29 грудня 2020 12:02
ПРОТОКОЛ (про пролонгацію договору) (Кефір_ сметана_ йогурт).doc зміни до договору
29 грудня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 10:08
Додаткова угода _ 1 до договору _3_30.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 10:06
Додаткова угода зміни до договору
13 квітня 2020 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 12.4 та 12.5 Договору, та у зв’язку із підвищенням цін на продукцію.
Номер договору про закупівлю: 3/30
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п. 5.2 Договору №4/30 від 13.04.2020 року, поставка товару здійснюється після отримання заявки від Замовника у 2 денний строк. Станом на 28.12.2020 замовнику поставлено лише частину продукції на загальну суму 87319 грн. 97 коп., решта товару не поставлена, у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, що підтверджується оборотно-сальдовою відомістю (додається). Втім, строк дії Договору №4/30 від 13.04.2020 року, з огляду на вимоги п. 5.1 закінчується 31.12.2020, отже виникла необхідність його продовження, що є зміною істотних умов договору. Відповідно до п.4, ч.5, ст. 41, Закону України «Про публічні закупівлі» №922- VIIІ (у новій редакції від 19.04.2020), істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. На підставі вищевказаного та керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 11.9.4 Договору №4/30 від 13.04.2020 року (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, Сторони дійшли згоди про укладання цієї додаткову угоду №2.
Номер договору про закупівлю: 3/30
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог ст. 651 Цивільного кодексу України, за обоюдною згодою «Сторін» виникла потреба у зміні специфікації даного договору, які не призведуть до збільшення загальної суми основного договору та зміни інших істотних умов.
Номер договору про закупівлю: 3/30
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML