Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-03-11-000705-a ● 3a96b04b39bf4091a9a1d84f2d8500fb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ВНУТРІШНЬОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДМР |
Код ЄДРПОУ: | 40871476 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Чечотка Наталія Леонідівна +380567780488 tender_dms@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2020 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2020 15:03 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 посл.
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Мечникова, 7, пл. Героїв Майдану, 1 та пр. Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником наданих послуг на підставі акту наданих послуг в гривнях на розрахунковий рахунок виконавця, в межах надходження бюджетних асигнувань на дані послуги на казначейський рахунок Замовника | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2020 14:23 |
ДОДАТОК_1 Перелік кваліфікаційних документів заправка.docx |
11 березня 2020 14:23 |
ДОДАТОК_5 Згода щодо використання персональних даних заправка.docx |
11 березня 2020 14:23 |
ДОДАТОК_2_Характеристики_предмета_закупiвлi_Заправка картриджей.doc |
11 березня 2020 14:23 |
ДОДАТОК_4_Форма_пропозицii_Заправка картриджей.doc |
11 березня 2020 14:23 |
ДОДАТОК_6 Безумовна згода на укладення договору заправка.docx |
11 березня 2020 14:23 |
2 Документацiя про закупiвлю Заправка.docx |
11 березня 2020 14:23 |
ДОДАТОК_7_Довiренiсть Заправка картриджей.doc |
11 березня 2020 14:23 |
ДОДАТОК_3_Проект_договору_Заправка картриджей.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-11-000705-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Тарасенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3148208078
Дата подання: 30 березня 2020 15:06
Недискримінація учасників
Ви пишете причину дискваліфікації: відсутність усих сторінок паспорта та відсутність договору на відновлення картриджів. Однак у тендерній документації у Вас не має посилання, що повинні надати договор в якому повинно бути вказано відновлення, а тому причина дискваліфікації безпідставна. А також нами було надо усі заповнені сторінки паспорта, а саме 1-4, 10-11, інших записів у паспорті не має, а пусті сторінки законодавство не вимагає кріпити. Тому ми вважаємо дискваліфікацію безпідставною, та вимагаємо змінити рішення згідно Закону України Про публічні закупівлі Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 12:24
По-перше, відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (зі змінами).
Таким чином, предмет закупівлі товарів і послуг з дня набрання чинності вищезазначеного наказу про внесення змін до Порядку визначається замовником за показником четвертої цифри із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Аналогічним є договір, що предмет якого відповідає конкретній назві предмету закупівлі, а саме «Заправка та відновлення картриджів».
По-друге, відсутність копії усіх сторінок паспорта, не відповідає умовам Документації в частині надання копії паспорта. Дана позиція підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель від 05.12.2014 № 1538-р/пк-ск та від 23.08.2016 № 23.08.2016 № 1851-р/пк-ск.
Таким чином, Ваша пропозиція була правомірно відхилена Замовником.
Таким чином, предмет закупівлі товарів і послуг з дня набрання чинності вищезазначеного наказу про внесення змін до Порядку визначається замовником за показником четвертої цифри із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Аналогічним є договір, що предмет якого відповідає конкретній назві предмету закупівлі, а саме «Заправка та відновлення картриджів».
По-друге, відсутність копії усіх сторінок паспорта, не відповідає умовам Документації в частині надання копії паспорта. Дана позиція підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель від 05.12.2014 № 1538-р/пк-ск та від 23.08.2016 № 23.08.2016 № 1851-р/пк-ск.
Таким чином, Ваша пропозиція була правомірно відхилена Замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2020 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" |
5 255,00
UAH з ПДВ
|
5 255,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович |
7 550,00
UAH з ПДВ
|
7 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БІЗНЕС-ЛІГА" |
8 178,00
UAH з ПДВ
|
7 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РОМАН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" |
14 890,00
UAH з ПДВ
|
14 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" #3208603621 |
Відхилено |
5 255,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 11:39
|
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович #3148208078 |
Відхилено |
7 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 10:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БІЗНЕС-ЛІГА" #21862763 |
Відхилено |
7 500,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 12:30
|
ФОП "РОМАН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" #2599800527 |
Переможець |
14 360,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 09:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 13:40
|
Договір №26 від 09.04.2020.pdf | укладений |
09 квітня 2020 11:00
|