Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-03-11-000510-a 23619fcf42194d7f9bd43232f12ddc65
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кальноока Олена Вікторівна

+380434220525 koztermed@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня Козятинської районної Ради"
Код ЄДРПОУ: 35814729
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., Козятин, вул. Винниченка,9
Контактна особа: Кальноока Олена Вікторівна
+380434220525
koztermed@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи те, що відкриті торги на закупівлю Комплектів комп’ютерної техніки, код ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя було двічі відмінено (подання для участі менше двох тендерних пропозицій), предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації, керуючись п.4 частини 2 статті 35 ЗУ «Про публічні закупівлі», протоколом засідання тендерного комітету № 18-03 від 10.03.2020 р. прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі. Інформація про першу процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-02-04-000217-а від 004.02.20р.; Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-02-04-000217-а, дата формування звіту 19.02.2020 року. Інформація про другу процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-02-20-000748-b від 20.02.20р.; Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-02-20-000748-b, дата формування звіту: 06.03.2020 року. Підстава відміни – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Документи, що підтверджують наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII. Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу. У даному випадку відповідно до п. 4, ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 13:43
Оскарження наміру укласти договір: 23 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплекти
Комплекти комп'ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Винниченка, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

11 березня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 12:30
Тендерна документація компютерна техніка 2020.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Переможець 229 500,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 13:43

Документи

17 березня 2020 13:43
Електронний підпис
17 березня 2020 12:13
авторизаційний лист
17 березня 2020 12:13
тендерна пропозиція
17 березня 2020 12:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 13:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
229 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2020 13:43
Електронний підпис
17 березня 2020 12:13
авторизаційний лист
17 березня 2020 12:13
тендерна пропозиція
17 березня 2020 12:13
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 08:57
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 13:16
докум до комп.pdf зміни до договору
31 березня 2020 12:56
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 12:01
дод уг комп.pdf зміни до договору
31 березня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 14:47
ДОГОВІР зміни до договору
23 березня 2020 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка поставки товару ,обумовленою обставинами в логістиці, які неможливо було передбачити (більше 4 днів) та незалежні від постачальника
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка поставки товару ,обумовленою обставинами в логістиці, які неможливо було передбачити (більше 4 днів) та незалежні від постачальника
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 10 квітня 2020
Сума оплати за договором: 229 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 250,00 UAH)