Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-03-11-000510-a 23619fcf42194d7f9bd43232f12ddc65
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кальноока Олена Вікторівна

+380434220525 koztermed@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня Козятинської районної Ради"
Код ЄДРПОУ: 35814729
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., Козятин, вул. Винниченка,9
Контактна особа: Кальноока Олена Вікторівна
+380434220525
koztermed@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи те, що відкриті торги на закупівлю Комплектів комп’ютерної техніки, код ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя було двічі відмінено (подання для участі менше двох тендерних пропозицій), предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації, керуючись п.4 частини 2 статті 35 ЗУ «Про публічні закупівлі», протоколом засідання тендерного комітету № 18-03 від 10.03.2020 р. прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі. Інформація про першу процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-02-04-000217-а від 004.02.20р.; Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-02-04-000217-а, дата формування звіту 19.02.2020 року. Інформація про другу процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-02-20-000748-b від 20.02.20р.; Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-02-20-000748-b, дата формування звіту: 06.03.2020 року. Підстава відміни – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Документи, що підтверджують наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII. Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу. У даному випадку відповідно до п. 4, ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 23 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплекти
Комплекти комп'ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Винниченка, буд. 9, м. Козятин, Вінницька область, 22100, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Переможець 229 500,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 13:43

Документи

17 березня 2020 13:43
Електронний підпис
17 березня 2020 12:13
авторизаційний лист
17 березня 2020 12:13
тендерна пропозиція
17 березня 2020 12:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 13:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
229 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2020 13:43
Електронний підпис
17 березня 2020 12:13
авторизаційний лист
17 березня 2020 12:13
тендерна пропозиція
17 березня 2020 12:13
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 14:47
ДОГОВІР укладений
23 березня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2020 08:57
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 13:16
докум до комп.pdf зміни до договору
31 березня 2020 12:56
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 12:01
дод уг комп.pdf зміни до договору
31 березня 2020 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка поставки товару ,обумовленою обставинами в логістиці, які неможливо було передбачити (більше 4 днів) та незалежні від постачальника
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка поставки товару ,обумовленою обставинами в логістиці, які неможливо було передбачити (більше 4 днів) та незалежні від постачальника
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 10 квітня 2020
Сума оплати за договором: 229 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 250,00 UAH)