Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна митна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43115923 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г |
Контактна особа: |
Охрімчук Ірина Петрівна +380444811959 tender-dms@customs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2020 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2020 11:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2020 11:50 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2020 15:18 |
Очікувана вартість: | 1 520 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі на підставі підписаного Сторонами відповідного Акту приймання-передачі Послуг. Оплата за цим Договором здійснюється за наявності ресурсу Єдиного казначейського рахунку. Оплата здійснюється в національній валюті України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2020 12:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2020 12:04 |
Зміни 1 до ТД 11.03.2020.docx | |
11 березня 2020 11:46 |
ТД - програмний комплекс.docx |
19 березня 2020 12:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2020 12:04 |
Зміни 1 до ТД 11.03.2020.docx
|
|||
11 березня 2020 11:46 |
ТД - програмний комплекс.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звертаємо увагу на те, що вищезазначена вимога є можливістю, а не обов’язком, та жодним чином не обмежує право брати участь в даній закупівлі іншим учасникам, з власним програмним забезпеченням.
Вимога щодо підключення та інтеграцією з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ) є цілком обґрунтована, оскільки забезпечує здійснення обміну електронними документами з іншими органами судової, законодавчої та виконавчої влади, системи електронного документообігу яких підтримують єдиний формат електронного документообігу в органах виконавчої влади. На сьогодні є, як мінімум, 22 підприємства, які відповідають зазначеним вимогам.
Також, звертаємо Вашу увагу, що згідно ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план був нами оприлюднений в строки і в порядку, передбаченому Законом. Згідно з річним планом до даної закупівлі, закупівля є однолотовою та не підлягає розділенню на лоти.
Слід зазначити, що розробка технічних вимог до документації здійснювалась відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, наказам Державного казначейства України та відповідному податковому законодавству, законодавству щодо діловодства, звернень громадян, електронного документообігу, електронного цифрового підпису та захисту інформації.
Умови тендерної документації, зокрема в частині технічного завдання, викладені таким чином, що відповідають усім принципам публічних закупівель, у тому числі конкурентоспроможності та не є дискримінаційними.
від 19 березня 2020 року (протокол № 30), а саме до додатку 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації:
Пункт 1.2.7.1. технічних вимог до тендерної документації викласти у наступній редакції :
«Учасник повинен забезпечити супроводження програмного забезпечення САОД протягом одного року після впровадження САОД. Супроводження повинно включати безоплатні послуги з реагування на інциденти, пов’язані з можливими дефектами у програмному забезпеченні САОД».
Скарги до процедури
Дата подання: 22 березня 2020 23:32
Дата подання: 05 червня 2020 17:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-05-000019 ● d3a65978352947e8bdd2e4083875f8ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 12:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2020 № 146
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2020-03-11-000463-c 11.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-11 15:06:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку та документообігу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-11-000463-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-15 14:40:06
Про надання пояснення
Надання пояснення щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (послуг щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку та документообігу
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-19 11:08:19
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.06.2020 № 159
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-03-11-000463-c.a2,
НАКАЗУЮ:
Рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-11-000463-c (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 11 березня 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 05 червня 2020 року № 146 «Про початок моніторингу закупівель» вважати таким, що зупинено з 12 червня 2020 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-22 16:48:13
щодо зупинення моніторингу
Засідання АМКУ щодо оскарження рішення по закупівлі відбудуться 25.06.2020. о 12-00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовник 03.07.2020 відмінив процедуру закупівлі за номером ID: UA-2020-03-11-000463-c через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2020-07-17 08:09:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" |
985 000,00
UAH з ПДВ
|
985 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР:СТРІМ" |
1 516 189,00
UAH з ПДВ
|
1 516 189,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" #22902418 |
Очікує рішення |
985 000,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 14:29
|
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" #22902418 |
Рішення скасоване |
985 000,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 14:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР:СТРІМ" #41516058 |
Рішення скасоване |
1 516 189,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 14:29
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 03 липня 2020 14:33 |
Коментар щодо відміни: | ч.1 ст. 31 Закону неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
03 липня 2020 14:33
|
Протокол тендерного засідання |