Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання послуг щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку та документообігу
Очікувана вартість
1 520 000,00 UAH
UA-2020-03-11-000463-c e1a17c452b864834882037ff83ecc798
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охрімчук Ірина Петрівна

+380444811959 tender-dms@customs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна митна служба України
Код ЄДРПОУ: 43115923
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
Контактна особа: Охрімчук Ірина Петрівна
+380444811959
tender-dms@customs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 11:50
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2020 11:50
Початок аукціону: 17 квітня 2020 15:18
Очікувана вартість: 1 520 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Придбання послуг щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку та документообігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Дегтярівська,11г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі на підставі підписаного Сторонами відповідного Акту приймання-передачі Послуг. Оплата за цим Договором здійснюється за наявності ресурсу Єдиного казначейського рахунку. Оплата здійснюється в національній валюті України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 12:04
Зміни 1 до ТД 11.03.2020.docx
11 березня 2020 11:46
ТД - програмний комплекс.docx
19 березня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 12:04
Зміни 1 до ТД 11.03.2020.docx
11 березня 2020 11:46
ТД - програмний комплекс.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність вимог тендерної документації, наявність дискримінаційних вимог
Дата подання: 16 березня 2020 11:22
Дата відповіді: 19 березня 2020 11:47
1. Відповідно до п. 1.2.1. Тендерної документації (Кількісні та якісні параметри предмета закупівлі) предмет закупівлі включає всі компоненти (складові), необхідні для налаштування і впровадження САОД з затребуваними кількісними характеристиками, до яких, зокрема, входить і пункт 1.2.1.3.: «Програмне забезпечення інших виробників, що може входити до складу САОД і яке необхідне для належного функціонування САОД відповідно до Технічних вимог». Тим самим, з метою належного функціонування САОД, тендерна документація передбачає можливість використання і стороннього програмного забезпечення. В той самий час п. 1.5. Технічних вимог (Вимоги щодо функціоналу базового програмного забезпечення САОД) містить вимогу, що робота з документами по всіх процесах (загальний документообіг, управління персоналом, бухгалтерський облік, облік основних засобів, управління закупівлями,…) повинна виконуватись в єдиному інтерфейсі користувача. Звертаємо Вашу увагу, що Вимога тендерної документації щодо єдиного інтерфейсу є дискримінаційною, оскільки це обмежує коло потенційних учасників, що не мають в наявності «єдиного інтерфейсу користувача», надаючи очевидну перевагу для тих із учасників торгів, які не залучатимуть сторонніх розробників програмного забезпечення та одночасно відхиляючи пропозиції усіх інших учасників. Чому тендерна документація містить такі протиріччя? Беручи до уваги той факт, що умови тендерної документації передбачають підключення та інтеграцію САОД з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ), а також наявність вимоги єдиного інтерфейсу, то стає очевидним, що єдині особи, які можуть реалізувати ваші вимоги це власники - ТОВ НВП «Інформаційні технології» («IT-Enterprise» (ІТ Підприємство)) та ТОВ «МАСТЕР:ГЛОБАЛ» (Система електронного документообігу «MASTER:Документообіг» версія 2019). Вимоги вашої тендерної документації повністю знищують будь-яку конкуренцію та є необґрунтованими тратами коштів платників податків, які є нічим іншим як Вашою дорогою забаганкою. Для чого такі складнощі? Чому одразу не провести переговорну процедуру? Придбання Замовником за бюджетні кошти програмного комплексу, який складається із систем бухгалтерського та кадрового обліку, а також із системи електронного документообігу (СЕД), із яких система електронного документообігу має специфічні функціональні вимоги, також повністю знищують конкуренцію та призводить до нецільової трати бюджетних коштів. Чому закупівля не розділена на два лоти: 1 – «Бухгалтерський та кадровий облік», 2 – «Електронний документообіг та управління корпоративним контентом» тощо? Подібні прямі протиріччя у вимогах Тендерної документації не дозволяють потенційному учаснику сформувати свою пропозицію та розрахувати її вартість у відповідності до вимог Замовника, що є порушенням принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбаченого ст. 2 Закону. Вимоги тендерної документації повність протирічать меті та принципам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу максимальної економії та ефективності, тому просимо надати розширену відповідь на наші питання на внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою розширення потенційного кола учасників у закупівлі Замовником відповідно до Технічних передбачено можливість використання стороннього програмного забезпечення. Вимогу тендерної документації щодо «єдиного інтерфейсу користувача» не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло потенційних учасників, а навпаки розширює його, і, ми, як Замовник, зацікавлені в тому, аби закупити за максимально низькою ціною послугу, яка повністю відповідає тендерній документації.
Звертаємо увагу на те, що вищезазначена вимога є можливістю, а не обов’язком, та жодним чином не обмежує право брати участь в даній закупівлі іншим учасникам, з власним програмним забезпеченням.
Вимога щодо підключення та інтеграцією з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ) є цілком обґрунтована, оскільки забезпечує здійснення обміну електронними документами з іншими органами судової, законодавчої та виконавчої влади, системи електронного документообігу яких підтримують єдиний формат електронного документообігу в органах виконавчої влади. На сьогодні є, як мінімум, 22 підприємства, які відповідають зазначеним вимогам.
Також, звертаємо Вашу увагу, що згідно ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план був нами оприлюднений в строки і в порядку, передбаченому Законом. Згідно з річним планом до даної закупівлі, закупівля є однолотовою та не підлягає розділенню на лоти.
Слід зазначити, що розробка технічних вимог до документації здійснювалась відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, наказам Державного казначейства України та відповідному податковому законодавству, законодавству щодо діловодства, звернень громадян, електронного документообігу, електронного цифрового підпису та захисту інформації.
Умови тендерної документації, зокрема в частині технічного завдання, викладені таким чином, що відповідають усім принципам публічних закупівель, у тому числі конкурентоспроможності та не є дискримінаційними.
Подвійне трактування вимог тендерної документації
Дата подання: 16 березня 2020 11:47
Дата відповіді: 19 березня 2020 11:50
Доброго дня! Згідно вимог тендерної документації (п. 1.2.1.4.) послуги з налаштування, впровадження та супроводження САОД включають, зокрема, супроводження і технічну підтримку програмного забезпечення САОД протягом одного року після впровадження САОД, тобто фактично встановлений максимальний строк обслуговування (один рік). В той самий час п. 1.2.7.1. тендерної документації містить не чітку вимогу щодо обслуговування, яка звучить: «Учасник повинен забезпечити супроводження програмного забезпечення САОД протягом щонайменше одного календарного року після впровадження САОД». Тобто термін один рік це уже мінімальний період обслуговування. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства, без можливості подвійного трактування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою приведення у відповідність Тендерної документації до відповіді на запитання, яке було отримано за допомогою електронної системи публічних закупівель «Prozorro» на закупівлю внесено зміни до Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету
від 19 березня 2020 року (протокол № 30), а саме до додатку 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації:
Пункт 1.2.7.1. технічних вимог до тендерної документації викласти у наступній редакції :
«Учасник повинен забезпечити супроводження програмного забезпечення САОД протягом одного року після впровадження САОД. Супроводження повинно включати безоплатні послуги з реагування на інциденти, пов’язані з можливими дефектами у програмному забезпеченні САОД».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-11-000463-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:22902418
Дата подання: 22 березня 2020 23:32
Обгрунтування подання скарги
Обґрунтування подачі скарги: 1. Протиріччя в тендерній документації 1.1. Відповідно п.п. 1.2.1.2. Технічної документації (Додаток 4 до тендерної документації), кількісні та якісні параметри предмета закупівлі передбачають наявність ліцензій на користувацький доступ САОД – 10 000 (десять тисяч) облікових записів користувачів або 800 (вісімсот) одночасних підключень. Ідентична інформація зазначена і в п. 1.2.8. тендерної документації (Додаток 4 до тендерної документації), яка також передбачає, що загальна кількість облікових записів та користувачів САОД повинно бути розраховано не менш ніж на 10 000 (десять тисяч) користувачів, з них САОД повинно витримувати навантаження (кількість одночасно підключених користувачів) не менше 800 (вісімсот) користувачів. В той самий час п. 1.5.5. технічної документації містить уже зовсім інші вимоги, які повністю суперечать п.п. 1.2.1.2. та п. 1.2.8. Тендерної документації, а саме: «загальна кількість облікових записів та користувачів САОД не менше 10 000 (десять тисяч) осіб, з них САОД повинно витримувати навантаження (кількість одночасно підключених користувачів) не менше 3 000 (трьох тисяч) користувачів». Подібні прямі протиріччя у вимогах Тендерної документації не дозволяють потенційному учаснику сформувати свою пропозицію та розрахувати її вартість у відповідності до вимог Замовника, що є порушенням принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбаченого ст. 2 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель уже розглядала дане питання по Закупівлі №1 (РІШЕННЯ № 18190-р/пк-пз від 09.12.2019), де встановила, що: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону», а самого Замовника зобов’язали усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. З незрозумілих причин Замовник, незважаючи на наявність рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України за № 18190-р/пк-пз від 09.12.2019, знову вперто порушує вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Враховуючи зазначене вище, просимо Вас зобов’язати Замовника внести до Тендерної документації (п.п. 1.2.1.2., 1.2.8. та п.п. 1.5.5 Технічних вимог) ідентичні вимоги щодо функціоналу програмного забезпечення, а саме зазначити чітку кількість одночасно підключених користувачів. 1.2. Відповідно до п.п. 1.2.1. Технічних вимог (п. 1.2. Кількісні та якісні параметри предмета закупівлі): «Предмет закупівлі включає всі компоненти (складові), необхідні для налаштування і впровадження САОД з затребуваними кількісними характеристиками, а саме: 1.2.1.1. Ліцензійне програмне забезпечення, на основі якого створюватиметься САОД Замовника і яке реалізує основні функції бухгалтерського і кадрового обліку, службового документообігу (діловодства) відповідно до вимог чинного законодавства» (далі - базове програмне забезпечення САОД). 1.2.1.3. Програмне забезпечення інших виробників, що може входити до складу САОД і яке необхідне для належного функціонування САОД відповідно до Технічних вимог;» (далі - додаткове програмне забезпечення для САОД інших виробників). Відповідно до п. 1.5. Технічних вимог (Додаток 4 до тендерної документації), САОД повинна мати можливість забезпечити функціонування наступних підсистем: а) Електронний документообіг для забезпечення процесів внутрішнього документообігу (автоматизація всіх основних процедур по роботі з документами) (надалі – «Підсистема електронний документообіг внутрішній/службовий); б) Вбудований модуль для можливості використання системи зовнішнього документообігу (обміну юридично значущими документами в електронному вигляді) (надалі - «Модуль зовнішнього документообігу»); в) Управління персоналом (облік кадрів, штатний розклад, розрахунок заробітної плати) (надалі – «Підсистема управління персоналом»); г) Бухгалтерський та податковий облік (облік основних засобів, запасів та витрат, розрахунків з контрагентами, кредиторської та дебіторської заборгованостей, податковий облік, управлінський контроль основних показників діяльності) (надалі – «Підсистема бухгалтерський та податковий облік»); д) Контрактно-договірний облік (ведення єдиного реєстру договорів підприємства, управління узгодженням і змінами договорів, розмежування доступу, ітераційне, послідовно-паралельне погодження та затвердження договірних документів, формування і зберігання електронних віз і резолюцій, формування оригіналу тексту договору, контроль в бізнес-процесах показників договору) (надалі – «Підсистема контрактно-договірний облік»); Таким чином Тендерна документація передбачає, що САОД складатиметься з підсистем: 1) Базове програмне забезпечення (бухгалтерський і кадровий облік, службовий документообіг (діловодство)): - «Підсистема електронний документообіг внутрішній/службовий); - «Підсистема управління персоналом»; - «Підсистема бухгалтерський та податковий облік»); - «Підсистема контрактно-договірний облік»). 2) Додаткове програмне забезпечення для САОД інших виробників (вбудований модуль): - «Модуль зовнішнього документообігу». Враховуючи вищезазначене, а також той факт, що предмет закупівлі по налаштуванню і впровадженню САОД включає можливість та право по залученню додаткового програмного забезпечення інших виробників (1.2.1.3. Технічних вимог), ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» прийняло рішення спільно із партнером (надалі - Партнер) взяти участь у даних тендерних торгах та запропонувати надати Замовнику послуги у відповідності до умов тендерної документації, а саме: 1) ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» надає Замовнику базове програмне забезпечення для створення САОД (бухгалтерський і кадровий облік, службовий документообіг (діловодство). 2) Партнер надає Замовнику додаткове програмне забезпечення для САОД - «Модуль зовнішнього документообігу». Зважаючи на наявність в тендерній документації вимог, передбачених п. 1.2.1. Технічних вимог (п.п. 1.2.1.1. та відповідно 1.2.1.3.), може скластись враження, що тендерна документація дійсно розроблена відповідно до вимог Закону, а сама закупівля відповідає принципу відкритості, прозорості та принципу недискримінації учасників, однак це не так. Замовник, з незрозумілих причин, вніс до тендерної документації «незначне уточнення» по модулю електронного документообігу (програмне забезпечення інших виробників), а саме: п. 1.5. Технічних вимог (Додаток 4 до тендерної документації) відтепер передбачає, що: «Модуль електронного документообігу повинен бути автоматично інтегрований з усіма іншими модулями системи: - Робота з документами по всіх процесах (загальний документообіг, управління персоналом, бухгалтерський облік, облік основних засобів, управління закупівлями,…) повинна виконуватись в єдиному інтерфейсі користувача;». Звертаємо Вашу увагу, що дане уточнення є повністю дискримінаційним, оскільки, з технічної точки зору, повністю протирічить п.п. 1.2.1.1. та п.п. 1.2.1.3 Тендерної документації та свідчить про неможливість прийняття участі у даній закупівлі у партнерстві. Оскільки функція єдиного інтерфейсу користувача на усіх процесах роботи (п. 1.5. ТД), тобто єдиний інтерфейс як для базового програмного забезпечення так і для додаткового програмного забезпечення (інші виробники), може бути виконана лише тим виробником програмного забезпечення, який уже реалізував базове ПЗ та додаткове ПЗ в одному програмному комплексі. А таких виробників програмного забезпечення (з врахуванням вимог Замовника по СЕВ ОВВ та Г-3), забігаючи на перед, всього два - це ТОВ НВП «Інформаційні технології» («IT-Enterprise» (ІТ Підприємство)) та ТОВ «МАСТЕР:ГЛОБАЛ» (Комп’ютерні програми платформи MASTER) у яких один власник (контролер). Щодо інших виробників програмного забезпечення (зокрема ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» та партнери), то вони, за наявності дискримінаційної вимоги єдиного інтерфейсу користувача, автоматично позбавляються прав на участь у даному тендері, які, між іншим, передбачені п.п. 1.2.1.1. та п.п. 1.2.1.3 Тендерної документації, оскільки реалізація САОД із програмним забезпеченням різних виробників не може бути реалізована в одному інтерфейсі. Додатково повідомляємо, що 16.03.2020 об 11:22 (період уточнень) ми, через електронний майданчик, звернулись до Замовника з проханням надати відповідні пояснення щодо наявності в тендерній документації дискримінаційної вимоги щодо реалізації на усіх етапах роботи єдиного інтерфейсу користувача, де отримати відповідь наступного змісту: «З метою розширення потенційного кола учасників у закупівлі Замовником відповідно до Технічних передбачено можливість використання стороннього програмного забезпечення. Вимогу тендерної документації щодо «єдиного інтерфейсу користувача» не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло потенційних учасників, а навпаки розширює його, і, ми, як Замовник, зацікавлені в тому, аби закупити за максимально низькою ціною послугу, яка повністю відповідає тендерній документації. Звертаємо увагу на те, що вищезазначена вимога є можливістю, а не обов’язком, та жодним чином не обмежує право брати участь в даній закупівлі іншим учасникам, з власним програмним забезпеченням. Враховуючи зазначене нами вище Ви можете переконатись, що відповідь Замовника щодо «розширення потенційного кола учасників» є нічим іншим як введення в оману, а твердження того, що вимога єдиного інтерфейсу є лише можливістю, а не обов’язком - недостовірною інформацією, оскільки дана вимога звучить однозначно : «Модуль електронного документообігу повинен бути автоматично інтегрований з усіма іншими модулями системи: - Робота з документами по всіх процесах (загальний документообіг, управління персоналом, бухгалтерський облік, облік основних засобів, управління закупівлями,…) повинна виконуватись в єдиному інтерфейсі користувача;» Враховуючи зазначене вище, просимо Вас зобов’язати Замовника виключити із тендерної документації п. 1.5. Технічних вимог (Додаток 4 до тендерної документації) текст наступного змісту: «-Робота з документами по всіх процесах (загальний документообіг, управління персоналом, бухгалтерський облік, облік основних засобів, управління закупівлями,…) повинна виконуватись в єдиному інтерфейсі користувача;», оскільки це порушує вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. 2. Дискримінаційні вимоги в тендерній документації 2.1. Як уже зазначалось вище (п.1.2. Скарги) до складу САОД входить базове програмне забезпечення (бухгалтерський і кадровий облік, службовий документообіг (діловодство) та додаткове програмне забезпечення інших виробників (вбудований модуль) - «Модуль зовнішнього документообігу». Такий розподіл умов тендерної документації, який ділить програмне забезпечення на базове та додаткове (програмне забезпечення інших виробників), реалізовано не випадково, скільки саме по собі додаткове програмне забезпечення «модуль зовнішнього документообігу» є досить специфічним так як повинно реалізовувати функцію підключення з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ). Згідно п.1.5.3. Тендерної документації (1.5. Вимоги щодо функціоналу базового програмного забезпечення САОД), передбачена можливість підключення та інтеграції САОД для здійснення обміну електронними документами з іншими органами судової, законодавчої та виконавчої влади (СЕВ ОВВ), системи електронного документообігу яких підтримують єдиний формат електронного документообігу в органах виконавчої влади. Нажаль Замовник, з незрозумілих причин, більше не наводить в тендерній документації будь-яких уточнень або коментарів щодо СЕВ ОВВ, що на наш погляд є недопустимим, так як дана вимога є однією із ключових в тендерній документації та безпосередньо вплине на саму закупівлю. Для ознайомлення із СЕВ ОВВ, надаємо Вам коротку інформацію. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.10.2011 року № 1207 встановлюються єдині вимоги до систем електронного документообігу органів державної влади, які є обов'язковими при організації електронної взаємодії органів виконавчої влади. Адміністратором СЕВ ОВВ є Державне підприємство Державний центр інформаційних ресурсів України (сайт http://dir.gov.ua/), яке є єдиним підприємством, що проводить сертифікацію програмних забезпечень систем електронного документообігу (СЕД) з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ). Перейшовши за посилання http://dir.gov.ua/sistema-elektronnoyi-vzayemodiyi-organ/perelik-protestovan-system-electr/ Ви можете пересвідчитись, що станом на 22.03.2020 року 29 розробників/постачальників (та фактично 27 програмних продуктів) систем електронного документообігу (СЕД) пройшли успішну сертифікацію по взаємодії із системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ Враховуючи зазначене вище, ми приходимо до висновку, що додаткове програмне забезпечення інших виробників (вбудований модуль) «Модуль зовнішнього документообігу», в якому реалізована функції СЕВ ОВВ, можуть фактично надати лише - 29 розробників/постачальників (27 програмних продуктів) програмного забезпечення (в тому числі і партнери ТОВ ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС). Таки чином, складається враження, що ринок продуктів систем електронного документообігу з функціями СЕВ ОВВ є достатньо великим та впровадити це додаткове програмне забезпечення може не менше 29-ти розробників/постачальників, однак на справді це не так, оскільки Замовник доповнив «незначним уточненням» п.п. 1.5.5. (Додаток №4 до тендерної документації), а саме: «Система повинна забезпечувати та підтримувати: - належний рівень інформаційної безпеки (наявність дійсних на момент подачі тендерної пропозиції позитивних експертних висновків на відповідність вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації та входити до Переліку засобів технічного захисту інформації, дозволених для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, які розміщено на WEB-сайті www.dsszzi.gov.ua. з рівнем захисту не нижче Г-3)». Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо захисту з рівнем не нижче Г-3 одночасно поширюється не лише на базове програмне забезпечення, але і на додаткове програмне забезпечення (Модуль зовнішнього документообігу з функціями СЕВ ОВВ). Вимога щодо рівня захисту Г-3 в базовому програмному забезпеченні, яке реалізує основні функції бухгалтерського і кадрового обліку, службового документообігу (діловодства) - є цілком обґрунтована, базовий програмний продукт ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» також має рівень захисту Г-3. Однак ідентична вимога щодо Г-3 в програмному забезпеченні електронного документообігу з функціями СЕВ ОВВ) є необґрунтованою, так як фактично дану вимогу виконати зможуть не 29-ть розробників/постачальників, а лише ТОВ НВП «Інформаційні технології» («IT-Enterprise» (ІТ Підприємство)) та ТОВ «МАСТЕР:ГЛОБАЛ» (Комп’ютерні програми платформи MASTER), які є, відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців ТОВ НВП «Інформаційні технології» та ТОВ «МАСТЕР:ГЛОБАЛ», - пов’язаними між собою компаніями (спільні засновники (контролери)). З метою підтвердження наших слів, ми звернулись до Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (м. Київ, вул. Солом’янська, 13) із публічним запитом від 18.03.2020 року про надання вибіркової інформації щодо переліку засобів технічного захисту інформації, дозволених для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом (наявність у розробників програмного забезпечення вимоги рівня захисту Г3), що є додатком №1 до даної скарги. Даний запит зареєстрований в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України за номером 44-І від 19.03.2020 року Відповідно відповідь на даний запит буде надіслано до АМКУ додатково. Таким чином, наявність в тендерній документації вимоги рівня захисту Г3, яка поширюється на комплекс базового програмного забезпечення та додаткового програмного забезпечення інших виробників, є нічим іншим як обмеженням конкуренції, що порушує вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що передбачені статтею 3 Закону. Враховуючи зазначене вище, просимо Вас зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом викладення п.п. 1.5.5. Технічних вимог (Додаток 4 до тендерної документації) в новій редакції: « -належний рівень інформаційної безпеки базового програмного забезпечення (наявність дійсних на момент подачі тендерної пропозиції позитивних експертних висновків на відповідність вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації та входити до Переліку засобів технічного захисту інформації, дозволених для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, які розміщено на WEB-сайті www.dsszzi.gov.ua. з рівнем захисту не нижче Г-3. 2.2. До дискримінаційних вимог ми також відносимо і те, що тендерна документація Замовника (в теперішньому вигляді) містить сукупно дискримінаційні вимоги, які не дозволяють провести процедуру закупівлі без порушення вимог Законодавства, а саме: - робота з документами по всіх процесах (базове та додаткове програмне забезпечення) має виконуватись в єдиному інтерфейсі користувача (п. 1.2. Скарги). - реалізація в одній закупівлі базового та додаткового програмного забезпечення, яке містить специфічні функції підключення САОД з СЕВ ОВВ (п. 2.1. Скарги). - Вимога щодо наявності в додатковому програмному забезпеченні СЕД (інші виробники) рівня захисту не нижче Г-3 (п. 2.1. Скарги).. Наявність в тендерній документації таких вимог дає підстави вважати, що дана закупівля реалізована виключно для цілком конкретного програмного забезпечення MASTER, яке ідеально реалізує в собі вищезазначені специфічні умови Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що 16.03.2020 об 11:22 (період уточнень) ми звернулись через електронний майданчик до Замовника із запитанням, наступного змісту: «Беручи до уваги той факт, що умови тендерної документації передбачають підключення та інтеграцію САОД з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ), а також наявність вимоги єдиного інтерфейсу, то стає очевидним, що єдині особи, які можуть реалізувати ваші вимоги це власники - ТОВ НВП «Інформаційні технології» («IT-Enterprise» (ІТ Підприємство)) та ТОВ «МАСТЕР:ГЛОБАЛ» (Система електронного документообігу «MASTER: Документообіг»). Вимоги вашої тендерної документації повністю знищують будь-яку конкуренцію та є необґрунтованими тратами коштів платників податків, які є нічим іншим як Вашою дорогою забаганкою. Для чого такі складнощі? Чому одразу не провести переговорну процедуру?» Однак внятної відповіді від Замовника, нажаль, ми так і не отримали. Хочемо нагадати, що Замовник уже проводив публічну закупівлю послуг за предметом «Придбання послуг щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку та документообігу» ще 20 листопада 2019 року https://www.dzo.com.ua/tenders/4583924/complaints (Закупівля №1), яку ми також оскаржували, та стверджували, що тендерна документація реалізована Замовником виключно під ТОВ «МАСТЕР:ГЛОБАЛ» («IT-Enterprise») (Комп’ютерні програми платформи MASTER) і були абсолютно праві. Державна митна служба України у листі (поясненні) від 06.12.2019 року №452/1 до адміністративної колегії Антимонопольного комітету України по Закупівлі №1 (Додаток №2) повідомила, що звернулась до ТОВ НВП «Інформаційні технології» та ТОВ «МАСТЕР:ГЛОБАЛ» із проханнями повідомити чи планують ці компанії прийняти участь у оскаржуваній закупівлі. У своїх відповідях ТОВ НВП «Інформаційні технології» та ТОВ «МАСТЕР:ГЛОБАЛ» повідомили, що не дивлячись на «ймовірність відповідності тендерній документації і кваліфікаційним вимогам», вони не планують брати участь у цій закупівлі. Факт наявності таких листів, на думну Замовника, повністю «нівелював» наше твердження про те, що дана закупівля створена під конкретного учасника. Однак, ситуація кардинально змінилась коли виявилось, що Державна митна служба України подала до адміністративної колегії Антимонопольного комітету України інформацію, яка є недостовірною. ТОВ «МАСТЕР:ГЛОБАЛ» таки спробував реалізувати свій програмний продукт платформи MASTER та прийняв участь у даних торгах через підконтрольне йому ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ», що як наслідок і було оголошено переможцем торгів. В результаті договір із переможцем так і не був підписаний, а торги були відмінені. На підставі вищезазначеного, з метою недопущення порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наших прав та законних інтересів, пов'язаних з участю у Процедурі закупівлі, та з врахуванням принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону, просимо Вас зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та розділити предмет закупівлі на два лоти: 1) Ліцензійне програмне забезпечення, яке реалізує основні функції бухгалтерського і кадрового обліку, службового документообігу (діловодства), 2) Ліцензійне програмне програмне забезпечення «модуль зовнішнього документообігу» з функцію підключення до системи електронної взаємодії органів виконавчої влади. Скаржник вважає, що вказані вище умови Тендерної документації суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, є дискримінаційними, оскільки позбавляють нас можливості прийняти участь у торгах відповідно до встановленого законом порядку, містять протиріччя, які неоднозначно трактуються, що у свою чергу можуть стати підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції. Ми впевнені, що провадження всіх наших вимог значно покращить конкурентне середовище тендеру, усуне нехтування вимогами Закону та сприятиме закупівлі Замовником якісних послуг за економічно вигідну ціну. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 1, 3, 5, 18, 22, 23 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника внести до Тендерної документації (п.п. 1.2.1.2., 1.2.8. та п.п. 1.5.5 Технічних вимог) ідентичні вимоги щодо функціоналу програмного забезпечення, а саме зазначити чітку кількість одночасно підключених користувачів. 3. Зобов’язати Замовника виключити із тендерної документації п. 1.5. Технічних вимог (Додаток 4 до тендерної документації) текст наступного змісту: «-Робота з документами по всіх процесах (загальний документообіг, управління персоналом, бухгалтерський облік, облік основних засобів, управління закупівлями,…) повинна виконуватись в єдиному інтерфейсі користувача;». 4. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом викладення п.п. 1.5.5. Технічних вимог (Додаток 4 до тендерної документації) в новій редакції: «-належний рівень інформаційної безпеки базового програмного забезпечення (наявність дійсних на момент подачі тендерної пропозиції позитивних експертних висновків на відповідність вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації та входити до Переліку засобів технічного захисту інформації, дозволених для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, які розміщено на WEB-сайті www.dsszzi.gov.ua. з рівнем захисту не нижче Г-3.» 5. Зобов’язати Замовника розділити предмет закупівлі на два лоти та внести відповідні зміни до тендерної документації: - Ліцензійне програмне забезпечення, яке реалізує основні функції бухгалтерського і кадрового обліку, службового документообігу (діловодства) (ЛОТ №1); - Ліцензійне програмне забезпечення документообігу з функцію підключення до системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (ЛОТ №2)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 25 березня 2020 19:45
Рішення від 25.03.2020 №5649.pdf
Дата публікації: 25 березня 2020 19:45
Рішення від 09.04.2020 №6813.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2020 19:45
Номер скарги: UA-2020-03-11-000463-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:22902418
Дата подання: 05 червня 2020 17:00
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця по закупівлі UA-2020-03-11-000463-c
Скарга На рішення Замовника щодо визначення переможця по закупівлі UA-2020-03-11-000463-c Згідно оголошенням UA-2020-03-11-000463-c Державна митна служба України здійснює закупівлю послуг за предметом: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням – за кодом ДК 021:2015 – 72260000-5 «Послуги щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку та документообігу» (система автоматизації обліку та документообігу – надалі за текстом «САОД») за очікуваною вартістю закупівлі – 1 520 000 грн. (https://www.dzo.com.ua/tenders/5206655). Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»). Відповідно до п. 5 р. X нової редакції Закону «Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно ст. 3 Закону (нова редакція Закону п. 5), закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Подача даної скарги обумовлена наявністю фактичних обстави, які свідчать про обрання переможцем торгів учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, що суперечить законодавству в сфері публічних закупівель, чим порушено права та охоронювані законом інтереси Скаржника. ….. Як Ви можете пересвідчитись, ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ» уже завершує впровадження програмного забезпечення «MASTER» на об’єктах Замовника, і як наслідок, станом на 26 травня 2020 року всі підрозділи Митної служби уже використовують дану програму для ведення бухгалтерського обліку, розрахунку зарплати, кадрової роботи та документообігу. Для Державної митної служби України процедура публічних закупівель, що передбачена Законом, лише формальність, оскільки програмне забезпечення «MASTER» фактично уже п’ять місяців як встановлено на усіх об’єктах Замовника. А Оголошена Замовником державна закупівля UA-2020-03-11-000463-c реалізована виключно для приховання своїх незаконних дій та офіційної легалізації програмного забезпечення «MASTER», яке і так уже встановлено в усіх підрозділах Державної митної служби України. Нововиявлені факти, які нещодавно стали загальновідомі, дають підстави вважати про наявність змови між Державною митною службою України та ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ», яка, відповідно ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» кваліфікується як «антиконкурентні узгоджені дії», що, відповідно до ст. 50 даного закону є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Також наявні ознаки зловживання владою та службовим становищем, за які передбачена відповідальність згідно з ч.2 ст. 191, ч.5 ст. 191, ст. 364 та ст. 364-1 Кримінального кодексу України. Враховуючи зазначене вище, ми змушені також додатково звернутись до державних контролюючих органів (зокрема правоохоронних) для ініціювання проведення відповідних перевірок, з метою притягнення винних осіб до відповідальності, а також захисту наших порушених прав в судовому порядку. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 1, 3, 5, 18, 22, 23 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 26.05.2020 року №55, згідно з яким ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ» було визначено переможцем торгів на закупівлю послуг за предметом: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням – за кодом ДК 021:2015 – 72260000-5 «Послуги щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку та документообігу». 3. Зобов’язати Замовника прийняти рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ» з підстав невідповідності кваліфікаційним критеріям (абзац 2 другий п.1 ч.1 ст. 30 Закону) та невідповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації (п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»). 4. Зобов’язати Замовника відмінити торги на закупівлю послуг за предметом: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням – за кодом ДК 021:2015 – 72260000-5 «Послуги щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку та документообігу»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 червня 2020 14:27
рішення від 10.06.2020 № 11354 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 червня 2020 14:26
рішення від 25.06.2020 № 12641.pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 20:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ Тендерним комітетом вирішено відмінити процедуру закупівлі Протокол № 65 від 03.07.2020
Дата виконання рішення замовником: 03 липня 2020 14:29

Документи подані скаржником

22 березня 2020 23:32
Скарга
22 березня 2020 23:32
Додаток 1
22 березня 2020 23:32
Додаток 2
27 березня 2020 18:31
Лист_Доповнення до скарги
06 квітня 2020 10:43
Лист-пояснення по суті

Документи подані замовником

03 квітня 2020 11:45
Лист по суті
09 квітня 2020 11:56
Лист доповнення по суті

Документи подані скаржником

05 червня 2020 17:00
Скарга від 0506 2020 р
05 червня 2020 17:00
Скарга від 0506 2020 р Word
05 червня 2020 17:00
Додаток 1
05 червня 2020 17:00
Додаток 2
05 червня 2020 17:00
Додаток 3
05 червня 2020 17:00
Додаток 4
05 червня 2020 17:00
Платіжне доручення
25 червня 2020 11:08
Додаткові пояснення
25 червня 2020 11:08
Додаткові поясення_word

Документи подані замовником

19 червня 2020 17:51
Лист-пояснення
19 червня 2020 17:51
Лист-пояснення.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-05-000019 ● d3a65978352947e8bdd2e4083875f8ed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 12:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.06.2020 № 146

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2020-03-11-000463-c 11.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-11 15:06:40

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку та документообігу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-11-000463-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-15 14:40:06

Про надання пояснення

Надання пояснення щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (послуг щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку та документообігу

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-19 11:08:19

Щодо зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.06.2020 № 159

Київ



Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі


Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-03-11-000463-c.a2,

НАКАЗУЮ:

Рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-11-000463-c (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 11 березня 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 05 червня 2020 року № 146 «Про початок моніторингу закупівель» вважати таким, що зупинено з 12 червня 2020 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-22 16:48:13

щодо зупинення моніторингу

Засідання АМКУ щодо оскарження рішення по закупівлі відбудуться 25.06.2020. о 12-00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовник 03.07.2020 відмінив процедуру закупівлі за номером ID: UA-2020-03-11-000463-c через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2020-07-17 08:09:49

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" 985 000,00
UAH з ПДВ
985 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР:СТРІМ" 1 516 189,00
UAH з ПДВ
1 516 189,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 09:33
Електронний підпис
27 березня 2020 09:31
Проєкт договору.PDF
27 березня 2020 09:31
Працівники_Сертифікати.pdf
27 березня 2020 09:31
Працівники_Дипломи.pdf
27 березня 2020 09:31
Довідка_ст 17.PDF
27 березня 2020 09:31
Довідка_Специфікація.PDF
27 березня 2020 09:31
Довідка_Працівники.PDF
27 березня 2020 09:31
Довідка_наявність МТБ.PDF
27 березня 2020 09:31
Довідка_ІТ ресурси.PDF
27 березня 2020 09:31
Довідка_Захист довкілля.PDF
27 березня 2020 09:31
Авторизаційний лист_ДО.pdf
27 березня 2020 09:31
Авторизаційний лист.PDF

Публічні документи

03 червня 2020 13:50
Електронний підпис
27 травня 2020 14:42
Електронний підпис
27 травня 2020 14:42
Dovidka_20127461970330925574.pdf.p7s
27 березня 2020 11:33
Електронний підпис
27 березня 2020 11:33
Електронний підпис
27 березня 2020 11:21
2.1. Статут.pdf
27 березня 2020 11:21
6. Специфікація послуг.pdf
27 березня 2020 11:21
4.8. Авторизаційний лист.pdf
27 березня 2020 11:21
3.1.8. Федосова договір.pdf
27 березня 2020 11:21
3.1.5. Ганжа договір.pdf
27 березня 2020 11:21
3.1.4. Сітало Ірина диплом.pdf
27 березня 2020 11:21
3.1.1. Сітало договір.pdf
27 березня 2020 11:20
2.8. Наказ на призначення.pdf
27 березня 2020 11:20
2.2. Протокол.pdf
27 березня 2020 11:20
0. Супровідний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР:СТРІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"
#22902418
Очікує рішення 985 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 14:29
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"
#22902418
Рішення скасоване 985 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 14:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕР:СТРІМ"
#41516058
Рішення скасоване 1 516 189,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 14:29

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 липня 2020 14:33
Коментар щодо відміни: ч.1 ст. 31 Закону неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
03 липня 2020 14:33
Протокол тендерного засідання