Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01982264 |
Місцезнаходження: | 21037, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Пирогова, 109 |
Контактна особа: |
Корітчук Людмила Володимирівна +380432507948 tendervopnl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2020 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2020 12:53 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться на підставі видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2020 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2020 11:37 |
ТД філе .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
в пояснювальній записці зазначається Курятина охолоджена, зберігається в охолодженому виді, не зазначена рофасовка
2. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). згідно ТД п 3.1.5 – відсутній ідентифікаційний код.
3. надана була довідка у довільній формі, що уповноважена особа має право підпису ТД, а згідно п.3.1.3 ТД підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору.
4. Згідно ТД п. 6.4.6. Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
1. ФОП «Якімець Віктор Іванович» надав лист-згоду із технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами щодо предмету закупівлі де зазначається: пакування – П/е пакети від 2,5 до 5 кг.
2. Згідно п.3.1.5 ФОП «Якімець Віктор Іванович» був наданий лист-згода в довільній формі на обробку персональних даних. Копія паспорту та копія ідентифікаційного коду завірена та додана окремим файлом.
3. Відповідно до п.3.1.3 ТД повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника (юридичної особи) процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджується одним із наступних документів: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору. ФОП «Якімець Віктор Іванович» було надано свідоцтво про державну реєстрацію «Фізичної особи підприємця» серія В01 №308519 а також відомості про учасника в яких зазначається дані про осіб, які мають право підпису.
4. Відповідно до п. 6.4.7.ТД У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, а саме відсутності гарантійного листа щодо погодження з істотними (основними) умовами договору та відсутності проекту договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. ФОП «Якімець Віктор Іванович» надав згоду з істотними умовами договору а також надав підписаний проект договору.
п. 6. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні:
а) пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідно до ГОСТ, ДСТУ, ТУ (за умови, що технічні умови на зазначений товар мають показники не нижчі, ніж визначено в державних (національних (регіональних)) стандартах; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання) пояснювальна записка не відповідає вимогам тендерної документації оголошеного переможця
ФОП «Якімець Віктор Іванович» надав лист-згоду із технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами щодо предмету закупівлі де зазначається: пакування – П/е пакети від 2,5 до 5 кг.
до тендерної документації
Філе курчати-бройлера заморожене
Згідно ДСТУ
Кількість – 3000 кг
Без ГМО
Показник Характеристика
Термічний стан м’яса птиці Заморожене (-18)°С
Умови зберігання Не вище – (-18)°С, не більше 3-х місяців.
Зовнішній вигляд Поверхня очищена, не ушкоджена, ціла, без кістки, без шкіри, обезкровлена, без плям та поривів, рожевого кольору вітчизняного виробника. У замороженому м’ясі не повинно бути холодильних опіків.
Запах Властивий доброякісному м’ясу птиці, без сторонніх запахів.
Пакування П\е пакети від 2,5 кг до 5 кг.
Філе має бути з м’язової тканини, без прилеглих ребер, без шкіри. Масова частка вологи, яка виділяється під час розморожування замороженого м’яса філе курчати – бройлера не повинна перевищувати 4%.
На упаковці повинно бути вказано: назва продукту, маса нетто, термічний стан, термін придатності, дата виготовленням, номер партії виробництва, інформація про виробника.
При кожній поставці продукту надавати передбачені законодавством документи, що посвідчують якість та безпеку продукту.
Термін придатності на момент поставки має становити не менше 85% від встановленого терміну придатності.
Товар повинен постачатися автомобілем з відповідною температурою, з дозвільними документами санітарно - епідеміологічної станції.
При кожній поставці продукту надавати передбачені законодавством документи, що підтверджують якість і безпеку продукції.
Поставка здійснюється згідно замовлень партіями на склад продовольчих товарів 1 раз на тиждень.
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:
1. Строки постачання: до 31.12.2020 року.
2. Технічні вимоги:
- продукція харчової промисловості, що вказана в тендерній пропозиції, має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника;
- продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування.
3. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни.
4. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
5. Учасник письмово підтверджує, що товари, які наведені в переліку, мають відповідну нормативну документацію, яка обов’язково додається при поставці товару.
6. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
а) пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідно до ГОСТ, ДСТУ, ТУ (за умови, що технічні умови на зазначений товар мають показники не нижчі, ніж визначено в державних (національних (регіональних)) стандартах; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання).
б) копії декларації виробника (посвідчення про якість) на запропонований товар або протоколи випробувань завірені печаткою виробника;
Замовник згідно додатку 2 ТД згідно п. 6. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
а) пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідно до ГОСТ, ДСТУ, ТУ (за умови, що технічні умови на зазначений товар мають показники не нижчі, ніж визначено в державних (національних (регіональних)) стандартах; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання).
Пояснювальна записка з описом товару не відповідає опису якісних та функціональних характеристик товару.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-02-000013 ● ba6668aad9924d478bf6abaf14762ac5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2020 15:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2020 №30
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.06.2020 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-03-11-000438-c 11.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-03 11:22:04
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі філе курчати-бройлера заморожене (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-11-000438-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (пункт 1 розділу V)?
2. Яким чином учасник ФОП «Якімець Віктор Іванович», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 01 квітня 2020 року №7), обрано переможцем, виконав вимогу підпункту 3.1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання листа-згоди на обробку персональних даних, в якому має бути зазначено: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-05 15:17:00
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ:
Тендерний комітет КНП «ВОКПЛ ім. акад. О. І. Ющенка ВОР» повідомляє:
1. Згідно п.3.1.5 Розділу ІІІ ТД учасником ФОП «Якімець Віктор Іванович» в складі тендерної пропозиції був наданий лист-згода в довільній формі на обробку персональних даних без зазначення ідентифікаційного коду. Відповідно до п.5.3.3. Розділу V ТД,ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020) тендерним комітетом було віднесено дану помилку до Формально несуттєвих так, як копія ідентифікаційного коду та копія паспорта завірена та додана окремим файлом у складі ТП.
2. Замовником згідно п.5.1.4. Розділу V ТД на закупівлю визначені критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020), в якій немає посилань і роз’яснень яким чином необхідно враховувати ПДВ, тому інформація щодо врахування ПДВ відсутня в ТД (п.5.1.4. Розділу V). Інформація щодо врахування ПДВ зазначена в оголошені про проведення процедури відкритих торгів а також в Додатку 1 до ТД (Форма тендерної пропозиції).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку по моніторингу закупівлі Держаудитслужбою на закупівлю «Код ДК 021:2015 - 15110000-2 – М'ясо (Філе курчати- бройлера заморожене)» розірвати договір № 167 від 15.04.2020р. із ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" (2224708158) на закупівлю «Код ДК 021:2015 - 15110000-2 – М'ясо (Філе курчати- бройлера заморожене)» в зв’язку з встановленним порушенням.
2020-06-25 09:00:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2020 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" |
279 000,00
UAH з ПДВ
|
251 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОВІНЬКО-КОВБАСИ" |
279 000,00
UAH з ПДВ
|
252 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вінпродтрейд" |
292 680,00
UAH з ПДВ
|
292 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" #2224708158 |
Переможець |
251 820,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 09:38
|
ДУ 1 від 26.06.2020 до договору 167 від 15.04.2020.pdf | зміни до договору |
26 червня 2020 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2020 10:04
|
Підписаний Договір | укладений |
15 квітня 2020 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 02.04.2020р.), а також умовами укладеного Договору (п. 3.2. розділу ІІІ) |
Номер договору про закупівлю: | № 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |