Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція стадіону «Шахтар» дитячо-юнацької спортивної школи м. Селидове за адресою: Донецька область, м.Селидове, вул.Гоголя, 82 (коригування) (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
31 807 020,60 UAH
UA-2020-03-11-000430-b bf278aec04ef4a6194c97fecf4e81f3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Терентьєва

+380623772231
+380661786695
ofkselid@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ сім`ї, молоді та спорту Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26503112
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове , вул. Гоголя, буд,82
Контактна особа: Олена Володимирівна Терентьєва
+380623772231,+380661786695
ofkselid@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2020 11:00
Початок аукціону: 27 березня 2020 11:28
Очікувана вартість: 31 807 020,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,19%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 159035.1 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція стадіону «Шахтар» дитячо-юнацької спортивної школи м. Селидове за адресою: Донецька область, м.Селидове, вул.Гоголя, 82 (коригування) (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м.Селидове, вул.Гоголя, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 квітня 2020  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 15-ти банківських днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 09:38
ГП-3.pdf
11 березня 2020 09:38
Тендерна документація_11_03.doc
11 березня 2020 09:38
Оголошення_11_03.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-11-000430-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Дата подання: 07 квітня 2020 00:46
Скарга щодо рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок якого порушено законні інтереси суб’єкта оскарження
Відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" подаємо скаргу щодо порушення замовником вимог даного Закону та документ, що підтверджує сплату до бюджету за її розгляд. Скарга та платіжне доручення додаються у файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2020 17:34
Рішення від 10.04.2020 №6879.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2020 17:34
Рішення від 28.04.2020 №8177.pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 20:49

Документи подані скаржником

07 квітня 2020 00:46
Платіжне доручення.pdf
07 квітня 2020 00:46
Скарга.pdf

Документи подані замовником

18 квітня 2020 11:16
пояснення на скаргу.pdf
18 квітня 2020 11:16
Пояснення на скаргу.doc

Документи Органу Оскарження

10 квітня 2020 17:34
Рішення від 10.04.2020 №6879.pdf
04 травня 2020 20:49
Рішення від 28.04.2020 №8177.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 28 621 724,90
UAH з ПДВ
28 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фаворит Спорт" 31 800 000,00
UAH з ПДВ
28 260 315,25
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 31 772 470,00
UAH з ПДВ
28 308 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНСБУД" 31 770 563,55
UAH з ПДВ
31 770 563,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2020 10:41
Електронний підпис
26 березня 2020 10:39
5. Проект договору.pdf
26 березня 2020 10:14
Електронний підпис
26 березня 2020 10:13
17996 ТОВ ХОЗХИМСЕРВИС p7s.7z
26 березня 2020 10:13
5. Проект договору.pdf
26 березня 2020 10:13
4. Інші документи.pdf
26 березня 2020 10:13
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

24 березня 2020 16:52
17 г.л. сертиф.як..pdf
24 березня 2020 16:52
16 г.л. матеріали.pdf
24 березня 2020 16:52
15 г.л. заб.вик.работ.pdf
24 березня 2020 16:52
14 г.л. дотримання вимог.pdf
24 березня 2020 16:52
13 лист згода.pdf
24 березня 2020 16:52
12 уставні.pdf
24 березня 2020 16:52
11 умови договору.pdf
24 березня 2020 16:52
10 санкції.pdf
24 березня 2020 16:52
09 субпідрядник.pdf
24 березня 2020 16:52
08 проект договору.pdf
24 березня 2020 16:52
07 захист довкілля.pdf
24 березня 2020 16:52
06 досвід.pdf
24 березня 2020 16:52
04 МТБ.pdf
24 березня 2020 16:52
05 працівники.pdf
24 березня 2020 16:52
03 Технічні вимоги.pdf
24 березня 2020 16:52
02 ст.17.pdf
24 березня 2020 16:52
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 березня 2020 10:29
Електронний підпис
26 березня 2020 10:26
Тендерна пропозиція.pdf
26 березня 2020 10:26
Проект договору.pdf
26 березня 2020 10:26
Інші документи.pdf
26 березня 2020 10:26
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

25 березня 2020 17:23
Електронний підпис
25 березня 2020 17:21
Цінова пропозиція.pdf
25 березня 2020 17:21
Технічні вимоги.pdf
25 березня 2020 17:21
Проект договору.pdf
25 березня 2020 17:21
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ "Фаворит Спорт"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВ "АЛЬЯНСБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Відхилено 28 000 000,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 16:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Фаворит Спорт"
#37189494
Відхилено 28 260 315,25
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 08:31
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Відхилено 28 308 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 10:23
ТОВ "АЛЬЯНСБУД"
#37155434
Переможець 31 770 563,55
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 16:05

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

31 березня 2020 16:47
Електронний підпис
31 березня 2020 16:33
протокол_6.pdf
27 березня 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 квітня 2020 08:31
Електронний підпис
01 квітня 2020 08:30
протокол_7.pdf
31 березня 2020 16:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 квітня 2020 10:23
Електронний підпис
02 квітня 2020 10:22
протокол_8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНСБУД"
#37155434
31 770 563,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:24
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 10:52
допугода_15.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 10:52
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 08:52
допугода_15.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 08:51
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 15:10
допугода2_альянсбуд.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 13:34
допугода.pdf зміни до договору
03 червня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 09:14
договір_15.pdf укладений
06 травня 2020 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Змінити пункт 2.2. розділу 2. «Ціна договору» договору № 15 від 06.05.2020р. та викласти його у наступній редакції: «2.2. Вартість робіт на 2020 рік в межах бюджетного фінансування становить: 31 770 563,55 грн. (тридцять один мільйон сімсот сімдесят тисяч п`ятсот шістдесят три гривні 55 коп.) з ПДВ.» 2. Змінити пункт 3.1 розділу 3. «Порядок здійснення оплати» та викласти його в новій редакції: «3.1. Фінансування робіт у 2020 році здійснюється за рахунок коштів державного бюджету- 27 358 405,00 грн. (двадцять сім мільйонів триста п`ятдесят вісім тисяч чотириста п`ять гривень 00 копійок), коштів місцевого бюджету – 3 022 513,55 грн. (три мільйони двадцять дві тисячі п`ятсот тринадцять гривень 55 копійок) та коштів субвенції обласного бюджету – 1 389 645,00 грн. (один мільйон триста вісімдесят дев`ять тисяч шістсот сорок п`ять гривень 00 копійок).». 3. Змінити пункт 4.1. розділу 4. «Виконання робіт» та викласти його у наступній редакції: «5.1. Строк (термін) виконання робіт – травень 2020 – жовтень 2020 року.» 4. Змінити календарний графік виконання робіт (Додаток 2) та викласти його у новій редакції. 5. Змінити план фінансування (Додаток 3) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Додати пункт 1.11. розділу 1. «Предмет договору» договору № 15 від 06.05.2020р. та викласти його у наступній редакції: «1.11. Керуючись п.5 ч.2 ст.40 статті Закону України «Про публічні закупівлі», якщо після укладання договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт, які не були передбачені цим договором, який укладений за результатами проведення тендера, та якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору, сторони мають право заключити договір на проведення додаткових робіт з реконструкції стадіону «Шахтар» дитячо-юнацької спортивної школи м.Селидове за адресою: Донецька область, м.Селидове, вул.Гоголя, 82.»
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Змінити пункт 3.1. розділу 3. «Порядок здійснення оплати» договору № 33 від 28.08.2020р. та викласти його у наступній редакції: «3.1. Фінансування робіт у 2020 році здійснюється за рахунок коштів державного бюджету – 27 381 912,50 грн. (двадцять сім мільйонів триста вісімдесят одна тисяча дев’ятсот дванадцять гривень, 50 копійок), коштів місцевого бюджету – 1 973 721,74 грн. (один мільйон дев’ятсот сімдесят три тисячі сімсот двадцять одна гривня, 74 копійок), коштів субвенції обласного бюджету – 2 414 929,31 грн. (два мільйони чотириста чотирнадцять тисяч дев’ятсот двадцять дев`ять гривня, 15 копійок).» 2. Внести зміни та викласти у новій редакції додаток № 3 «План фінансування будівництва на 2020 рік» до договору № 15 від 06.05.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Змінити пункт 3.1. розділу 3. «Порядок здійснення оплати» договору № 15 від 06.05.2020р. та викласти його у наступній редакції: «3.1. Фінансування робіт у 2020 році здійснюється за рахунок коштів державного бюджету – 27 382 512,50 грн. (двадцять сім мільйонів триста вісімдесят дві тисячі п’ятсот дванадцять гривень, 50 копійок), коштів місцевого бюджету – 1 969 776,95 грн. (один мільйон дев’ятсот шістдесят дев`ять тисяч сімсот сімдесят шість гривень, 95 копійок), коштів субвенції обласного бюджету – 2 418 274,10 грн. (два мільйони чотириста вісімнадцять тисяч двісті сімдесят чотири гривні, 10 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 31 770 563,55
UAH (в тому числі ПДВ 5 295 093,93 UAH)