Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015 (CPV) - 32320000-2 (Інтерактивні мультимедійні комплекси)
Очікувана вартість
586 000,00 UAH
UA-2020-03-10-003083-a f71c28f86d4b4392bdbcbaff05ef2ff4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловський Олександр Вікторович

+380463548561 baturin-mrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Батуринська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04412354
Вебсайт: https://baturyn-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 16512, Україна , Чернігівська обл., Батурин, вул. В.Ющенка, 30
Контактна особа: Козловський Олександр Вікторович
+380463548561
baturin-mrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2020 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 14:30
Очікувана вартість: 586 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Телевізійне й аудіовізуальне обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015 (CPV) - 32320000-2 (Інтерактивні мультимедійні комплекси)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплекти
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015 (CPV) - 32320000-2 (Інтерактивні мультимедійні комплекси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16512, Україна, Чернігівська область, місто Батурин, вул. В. Ющенка, 30 (Згідно ТД)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 14:49
Додаток 2.docx
10 березня 2020 18:23
Додаток 3.docx
10 березня 2020 18:23
Додаток 1.docx
10 березня 2020 18:23
ДКТ.doc
13 березня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 14:49
Додаток 2.docx
10 березня 2020 18:23
Додаток 2.docx
10 березня 2020 18:23
Додаток 3.docx
10 березня 2020 18:23
Додаток 1.docx
10 березня 2020 18:23
ДКТ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо характеристик проектору
Дата подання: 11 березня 2020 10:50
Дата відповіді: 12 березня 2020 10:14
У Додатку 2 у вимогах до технічних характеристик проектора Ви зазначаєте, що Технологія не гірше LCD: 3 х 0.55" P-Si TFT. Уточніть, будь ласка, чи вважається DLP технологія не гіршою за LCD: 3 х 0.55" P-Si TFT. Якщо ні, то вкажіть яка саме технологія буде прийматися Вами як не гірша за LCD: 3 х 0.55" P-Si TFT?
Відповідь: Технічні характеристики проектора запропоновані учасником відкритих торгів мають бути рівнозначними, або кращими за Технологію LCD: 3 х 0.55" P-Si TFT. Яка саме технологія буде прийматися, як не гірша, - буде визначено під час розгляду документації тендерних пропозицій.
Проектор
Дата подання: 11 березня 2020 18:00
Дата відповіді: 12 березня 2020 09:33
Чи будете Ви розглядати проектори з яскравістю 3100 ANSI лм?
Відповідь: Доброго дня. Відповідь на ваше питання, прописано в тендерній документації, Додаток 2 п 1.3.
Тендер
Дата подання: 11 березня 2020 20:39
Дата відповіді: 12 березня 2020 09:53
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. В Додатку 2, Технічні характеристики п.1.4. прописана відповідь на ваше питання.
Технологія проектору
Дата подання: 12 березня 2020 12:26
Дата відповіді: 12 березня 2020 13:17
Шановний Замовнику, чи будете Ви приймати DLP технологію проектора як рівнозначну та/або не гіршу за LCD? Просимо Вас надати відповідь та/або внести відповідні зміни до кінця строку прийняття пропозицій (а не визначати це під час розгляду тендерних пропозицій), оскільки відповідно до позиції АМКУ будь-які неточності в Тендерній документації трактуються на користь Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо технічні харектеристики DLP технології проектора еквівалентні LCD технології проектора, в поданій тендерній пропозиції, то така тендерна пропозиція буде розглядатися як рівнозначна або не гірша. Відповідь на аналогічне запитання було наведено вище.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-10-003083-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 11 березня 2020 11:04
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 Тендерної документації у вимогах до проектора (Мультимедійний комплекс №1 та Мультимедійний комплекс №2) зазначено, що технологія проектора має бути LCD: 3 х 0.55" P-Si TFT. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників. Окрім того, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Звертаємо Вашу увагу, що при формуванні зображень використовують 2 технології - технологію DLP та LCD. Проте лише в технології LCD використовують формування зображення за допомогою 3 (трьох) матриць. Крім цього, лише один виробник використовує в виробництві технологію 3LCD - це виробник EPSON. Якісне та чітке зображення може бути досягнене не лише за допомогою використання технології 3LCD, а також за допомогою технології DLP, яка теж є всесвітньо відомою та поширеною. Крім того, на якість зображення впливають формат зображення, вживана потужність, коригування зображення, коефіцієнт оптичної трансфокації, проекційне співвідношення, фокусування (вимоги до них не зазначені у ТД) та інші. Також, для проведення якісного та продуктивного навчального процесу потрібно орієнтуватися на допустиму шумність у приміщенні, чого теж у вимогах не прописано, хоча це важливий чинник для здійснення навчального процесу. Наголошуємо, що жоден з Наказів МОН не встановлює вимоги щодо конкретної технології проектора. Зважаючи на це, вимагаємо не порушувати законодавство України та принципи здійснення публічних закупівель, розширити вимоги до предмету закупівлі, внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та вказати «Технологія проектора DLP або LCD: 3 х 0.55" P-Si TFT».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 березня 2020 14:55
Доброго дня. Тендерний комітет уважно розглянув ваше питання і повідомляє наступне. Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація не містить посилань на конкретні торгові марки, виробників, моделі обладнання. Замовником встановлені мінімальні характеристики обладнання що можуть бути пропоновані Учасниками тендерної закупівлію. Разом з тим повідомляємо що Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. На ринку виробників сучасних проекторів це мінімум 3 виробники які використовують LED технологію та технологію 3LCD. Згідно додатку 2 Тендерної документації технічні вимоги не містять посилання на конкретну модель або виробника. Ви можете подати тендерну пропозицію запропонувавши товар який є еквівалентом або краще. Тендерний комітет розгляне подані пропозиції згідно чинного законодавства.
З огляду на вищевикладене, для приведення у відповідність тендерної документації з діючим законодавством, а саме ст.22 п.2 ч.3 України «Про публічні закупівлі», вважаємо необхідним задовільнити Вимогу (Скаргу) частково. Внести зміни до Додатку 2 тендерної документації та вказати в п.1.3 - «Технологія LCD: 3 х 0.55" P-Si TFT, або еквівалент» .
Номер вимоги: UA-2020-03-10-003083-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 11 березня 2020 11:21
Дискримінаційні вимоги

У Додатку 2 Тендерної документації Вами встановлено вимогу щодо необхідності надання Копії чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів. Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу інтерактивного комплексу (ноутбук, інтерактивна дошка/проекційний екран, проектор) виготовляється РІЗНИМИ виробниками, а не як єдиний готовий виріб (інтерактивний комплекс), тому кожен з цих виробників має свій Сертифікат ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво ОКРЕМО інтерактивних дошок, проекційних екранів, проекторів, ноутбуків. Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових комплексу, тому об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ). Виходячи з цього, надання Сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів не є можливим. Більше того, зазначені Сертифікати не визначені як обов’язкові жодним Накозом МОН та не підтверджують якість обладнання. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та викласти пункт 2.7. в наступній редакції: «Копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів або на кожну (!) з їх складових»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 15:01
Добрий день. Тендерний комітет уважно розглянув ваше питання і повідомляє наступне. Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація не містить посилань на конкретні торгові марки, виробників, моделі обладнання. Замовником встановлені мінімальні характеристики обладнання що можуть бути пропоновані Учасниками тендерної закупівлію. Разом з тим повідомляємо що Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації. Відповідно до Наказу МОН № 704 комплекс це системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, навчальних видань, функціонально пов’язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети; Замовник закуповує саме комплекс як окрему одиницю товару, що складається з товарів які гармонічно поєднуються між собою забезпечуючи навчальний процес. Виходячи з такого формулювання Замовник вимагає надання відповідних документів саме на комплекс, адже саме виробник комплексі як єдиного цілого буде забезпечувати гарантійне обслуговування та безперебійну роботу.
З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-10-003083-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 12 березня 2020 08:26
ВИМОГА щодо програмного забезпечення
Доброго дня!
Шановний тендерний комітет!
В технічних вимогах в Додатку 2 прописано спеціалізоване програмне забезпечення та зазначено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
2.4. Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних та мультимедійних комплексів, мультимедійних проекторів, ноутбуків; виробником або офіційним дистриб’ютором проекційних екранів, спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, загального програмного забезпечення навчального призначення (статус офіційного дистриб'ютора загального програмного забезпечення навчального призначення підтверджується сертифікатом про партнерство від виробника)
Спеціалізоване програмне забезпечення, яке Ви зазначили в Додатку 2 , постачається лише одним дистриб'ютором на території України. Еквівалентів, які б повністю відповідали цьому програмному забезпеченнню (Mozabook) не існує!
Крім того, дистриб'ютор не надає таких аторизаційних листів учасникам, а лише учасникам - його партнерам. Для отримання такого авторизаційного листа - потрібно бути партнером дистриб'ютора, та зробити закупку такого програмного забезпечення від 10 ліцензій та пройти навчання.
Ми вважаємо, що Ваші вимоги щодо прописаного спеціалізованого програмного забезпечення та надання певних документів пов'язаних з ним - є дискримінаційною вимогою, обмежує коло учасників та дозволяє взяти участь у закупівлі лише партнерам дистриб'ютора спеціалізованого програмного забезпечення.
Вимагаємо змінити тендерну документацію та прибрати дискримінуючі умови, а саме: Авторизаційний лист на спеціалізоване програмне забезпечення та сертифікат про партнерство від виробника щодо спеціалізованого програмного забезпечення!
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 15:07
Добрий день. Тендерний комітет уважно розглянув ваше питання і повідомляє наступне. Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація не містить посилань на конкретні торгові марки, виробників, моделі обладнання. Замовником встановлені мінімальні характеристики обладнання що можуть бути пропоновані Учасниками тендерної закупівлію. Разом з тим повідомляємо що Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Згідно додатку 2 Тендерної документації технічні вимоги не містять посилання на конкретну модель або виробника. Ви можете подати тендерну пропозицію запропонувавши товар який є еквівалентом або краще. Тендерний комітет розгляне подані пропозиції згідно чинного законодавства.
З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-10-003083-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 13 березня 2020 15:15
Вимога
Доброго дня!
У Додатку 2 (п. 2.6) Тендерної документації зазначена вимога про надання копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 (далі – Наказ) засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Надання/обов'язкового отримання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам (далі – Свідоцтво) Наказом не передбачено. Доводимо до вашого відому, що порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України (далі – Порядок), затверджений Наказом МОН від 17.06.2008 року №537. Крім того, отримання відповідного Свідоцтва є добровільним, а не обов’язковим. Жодним актом чинного законодавства України не передбачено обов’язкової наявності документа «Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам». Відповідно до п.2.3. Порядку, для одержання грифа МОН або Свідоцтва, автор, видавництво, або інші суб'єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання товару, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту модернізації змісту освіти. Тому, включивши дану вимогу, ви як Замовник, суттєво звужуєте конкуренцію та коло можливих постачальників, порушивши при цьому один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 березня 2020 15:24
Доброго дня.
На Ваше звернення повідомляємо наступне: Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації. Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).– це документ що підтверджує що інтерактивні комплекси можуть використовуватися в закладах навчання та відповідають загальноприйнятим педагогічним вимогам. Разом з тим, з метою уникнення порушень вимог законодавства щодо недопущення використання в загальноосвітніх навчальних закладах ділової документації, що не відповідає санітарним нормам і правилам, технічним умовам та педагогічним вимогам, Міністерство освіти і науки України звернулось до департаментів (управлінь) освіти і науки обласних державних адміністрацій (лист № 1/9-255 від 23.05.2016) з рекомендацією включити в перелік документації конкурсних торгів свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України під час проведення процедури закупівлі обов’язкової ділової документації для загальноосвітніх навчальних закладів .Таким чином даний документ є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Порядок отримання свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам визначено наказом Міністерства освіти і науки України №537 від 17.06.2008 р. «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України». Згідно вимог даного наказу, будь яке підприємство має можливість отримати необхідне свідоцтво при дотриманні вимог установлених наказом, відтак даний пункт не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.

Документи

13 березня 2020 14:55
Протокол №13-03-2020

Документи

16 березня 2020 15:24
Протокол № 16/03/2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна 573 000,00
UAH з ПДВ
573 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сахарук Вероніка Володимирівна 584 200,00
UAH з ПДВ
584 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 13:22
Електронний підпис
02 квітня 2020 13:18
Відсутність судимості.pdf
27 березня 2020 12:14
Електронний підпис
27 березня 2020 12:13
10. Проект договору.pdf
27 березня 2020 12:13
9. Згода на обробку даних.pdf
27 березня 2020 12:12
8. Сертифікати якості.pdf
27 березня 2020 12:12
7. Пояснювальна записка.pdf
27 березня 2020 12:12
6. Таблиця відповідності.pdf
27 березня 2020 12:12
5. Авторизаційні листи.pdf
27 березня 2020 12:12
4. Лист по статті 17.pdf
27 березня 2020 12:12
2. Довідки стаття 16.pdf
27 березня 2020 12:12
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 березня 2020 21:48
Виписка.pdf
24 березня 2020 21:48
Витяг з реєстру.pdf
24 березня 2020 21:48
Довідка про печатку.pdf
24 березня 2020 21:48
Досвід ст.16.pdf
24 березня 2020 21:48
Згода на обробку даних.pdf
24 березня 2020 21:48
Інформація про учасника.pdf
24 березня 2020 21:48
Копія коду.pdf
24 березня 2020 21:48
Копія паспорту.pdf
24 березня 2020 21:48
Лист по статті 17.pdf
24 березня 2020 21:48
матеріальна база ст.16.pdf
24 березня 2020 21:48
Працівники ст16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна

ФОП Сахарук Вероніка Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна
#2863710161
Переможець 573 000,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна
#2863710161
573 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 11:36
Договір № 14/04-20 укладений
14 квітня 2020 11:35