Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплопостачання)
Очікувана вартість
375 551,80 UAH
UA-2020-03-10-003057-a a87de535a73c482993683afd0de51b75
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гасило Яна Євгеніївна

+380563995303 kzvcpmcd2011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Васильківський центр первинної медико-санітарної допомоги" Васильківської районної ради Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 37870916
Місцезнаходження: 52600, Україна , Дніпропетровська обл., Васильківський район селище міського типу Васильківка, вулиця Михайлівська будинок 76-В
Контактна особа: Гасило Яна Євгеніївна
+380563995303
kzvcpmcd2011@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
21.02.2020 р. Комунальним підприємством «Васильківська центральна районна лікарня» Васильківської селищної ради було укладено договір №320 про постачання теплової енергії на 2020 рік з Товариством з обмеженою відповідальністю «Альтернативтеплосервіс». Комунальне некомерційне підприємство «Васильківський центр первинної медико-санітарної допомоги» може застосувати переговорну процедуру закупівлі теплової енергії з Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС», по причині того що тепломережа до будівлі Комунального некомерційного підприємства «Васильківський центр первинної медико – санітарної допомоги» Васильківської районної ради Дніпропетровської області проходить через будівлю Комунального підприємства «Васильківська центральна районна лікарня» Васильківської селищної ради Дніпропетровської області, тому Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРНАТИВТЕПЛОСЕРВІС» є єдиним можливим постачальником теплової енергії для Комунального некомерційного підприємства «Васильківський центр первинної медико – санітарної допомоги» Васильківської районної ради Дніпропетровської області.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 13:33
Оскарження наміру укласти договір: 22 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 Гкал
Ціна за одиницю: 2888.86UAH з ПДВ
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплопостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52600, Україна, Дніпропетровська область, сел. Васильківка, вул. Михайлівська, 76-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Теплопостачання Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

10 березня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 17:33
Протокол 22 від 10.03.20 про проведення переговорної процедури.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-04-000065 ● 264d3394ee3b41da925681d56f18db90
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

11.06.2021 № 307

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.06.2021 № 307

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

4 UA-2020-03-10-003057-а 10.03.2021 Комунальне некомерційне підприємство "Васильківський центр первинної медико-санітарної допомоги" Васильківської селищної ради Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 37870916) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-11 15:23:08

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу переговорної процедури закупівлі товару ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за номером ID: UA-2020-03-10-003057-a, очікуваною вартістю 375 551,80 грн, яку проведено Комунальним некомерційним підприємством «Васильківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Васильківської селищної ради Дніпропетровської області, виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги. При цьому, відповідно до частини 1 статті 35 Закону, Переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Перелік умов для застосування переговорної процедури визначений частиною другою статті 35 Закону, зокрема, за відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відповідно до абзацу 7 частини третьої статті 35 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію: обґрунтування застосування переговорної процедури. В свою чергу, Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі 22.03.2016 № 490 (в період його дії) затверджена Форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, умовами пункту 14 якої передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що на дату проведення закупівлі у повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-03-01-012199-a на порушення абзацу 7 частини третьої статті 35 Закону та п.2 Наказу № 490 в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі без наявних підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 35 Закону.
2. Окрім того, згідно із даними пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua) оплата за постачання теплової енергії проведена у повному обсязі у 2020 році відповідно до умов договору від № 232 від 24.03.2020 із врахуванням змін щодо зменшення обсягів закупівлі та зменшення суми договору, внесених додатковою угодою від 28.12.2020 №12. Інформація щодо продовження терміну дії договору в електронній системі закупівель відсутня. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник протягом трьохденного строку з дня закінчення терміну дії договору не оприлюднив, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону.
З приводу вказаного просимо надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-16 12:29:31

Роз'яснення

Доброго дня! З технічних причін будівлю КНП"Васильківський центр ПМСД" неможливо опалювати окремо по причині того, що труби опалення проходять через будівлю КП"Васильківська центральна районна лікарня", яка знаходиться попереду закладу будівлі КНП"Васильківський центр ПМСД".
Звіт з приводу виконання договору було невнесено помилково. Помилку виправимо та надалі будемо дотримуватись вимог Закону.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 04/0034/2021пр
Дата публікації: 10 лютого 2022
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 04/0034/2021
Дата відкриття провадження: 29 липня 2021

Документи:

10 лютого 2022 08:49
Електронний підпис
10 лютого 2022 08:48
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"Альтернативтеплосервіс"
#42771569
Переможець 375 551,80
UAH з ПДВ
11 березня 2020 13:33

Документи

11 березня 2020 13:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 13:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"Альтернативтеплосервіс"
#42771569
375 551,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2020 13:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 17:21
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:35
Протокол 334 від 23.12.20.doc зміни до договору
29 грудня 2020 10:34
Протокол 334 2.jpg зміни до договору
29 грудня 2020 10:34
Протокол 334 1.jpg зміни до договору
29 грудня 2020 10:34
ДУ.jpg зміни до договору
29 грудня 2020 10:34
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 13:12
Договір 232 укладений
24 березня 2020 13:01

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплопостачання) 130 Гкал 2 888,86
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплопостачання) 130 Гкал 2 888,86
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 316 985,91
UAH (в тому числі ПДВ 52 830,98 UAH)