Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Монастирищенському, Христинівському, Уманському, Тальнівському, Маньківському, Жашківському, Лисянському, Звенигородському, Шполянському, Катеринопільському районах, Черкаська область
Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Monastyrischensky, Khristinovsky, Umansky, Talnyvsky, Mankovsky, Zhashkivsky, Lysyansky, Zvenigorodsky, Shpolyanskyy, Katerynopilsky districts, Cherkasy region
Очікувана вартість
88 299 473,80 UAH
UA-2020-03-10-002778-b 5d52c04c19664d7dac493e73cfc1b8b1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фіалковський Артем Сергійович

380633320060 dp_smad_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Контактна особа: Фіалковський Артем Сергійович
380633320060
dp_smad_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "OFFICE OF LOCAL AUTOMOBILE ROADS IN CHERKASY REGION"
National ID: 42009566
Contact point: Fialkovskyj Artem Sergiyovych
380633320060
dp_smad_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 березня 2020 21:14
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 15:41
Очікувана вартість: 88 299 473,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 706 395,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 880000 UAH
Publication date: 10 березня 2020 21:14
Enquiries until: 04 квітня 2020 20:00
Complaints submission until: до 10 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 квітня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 88 299 474 UAH including VAT
Minimal lowering step: 706 396 UAH
Minimal lowering step, %: 0,80 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Згідно технічного завдання. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
According to the terms of reference. The source of funding for the purchase is local budget funds
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Монастирищенському, Христинівському, Уманському, Тальнівському, Маньківському, Жашківському, Лисянському, Звенигородському, Шполянському, Катеринопільському районах, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, автомобільні дороги загального користування місцевого значення та штучні споруди на них, Монастирищенського, Христинівського, Уманського, Тальнівського, Маньківського, Жашківського, Лисянського, Звенигородського, Шполянського, Катеринопільського районів
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Monastyrischensky, Khristinovsky, Umansky, Talnyvsky, Mankovsky, Zhashkivsky, Lysyansky, Zvenigorodsky, Shpolyanskyy, Katerynopilsky districts, Cherkasy region
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов проекту договору. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Вид предмета закупівлі - послуги. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 20:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 22:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 21:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 21:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 20:26
ТД експлуатація зі змінами Умань.pdf
06 квітня 2020 20:26
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД УМАНЬ.pdf
06 квітня 2020 20:26
ТД експлуатація Hова редакція Умань.pdf
10 березня 2020 21:47
ТД експлуатація 10 районів Черкаської області.docx
10 березня 2020 21:27
ТД експлуатація 10 районів Черкаської області.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 19 березня 2020 14:42
Дата відповіді: 24 березня 2020 14:15
Додатком № 1 п.3 тендерної документації вимагається для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у складі пропозиції інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин), необхідної для надання послуг з дотриманням технології відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення відповідно до Таблиці 1.2. Таблиця повинна бути повністю заповнена та учасник не повинен відступати від її форми та змісту. Згідно даної таблиці учасник повинен мати дорожня фрезу, ширина фрезерування до 1000 мм, глибина до 50 мм. – 1 шт. та фрезу дорожню від 300 до 700 мм. – 5 шт. Додатком 2 Технічне завдання не передбачено робіт які потребують використання даного механізму. Просимо внести зміни в тендерну документацію та видалити ці механізми з обов’язкового переліку техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання щодо виключення вказаних механізмів, що мають використовуватись для виконання робіт, передбачених технічним завданням, буде розглядатися на засіданні тендерного комітету найближчим часом.
Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 19 березня 2020 14:43
Дата відповіді: 24 березня 2020 14:22
Додатком № 1 п.3 тендерної документації вимагається для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у складі пропозиції інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин), необхідної для надання послуг з дотриманням технології відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення відповідно до Таблиці 1.2. Таблиця повинна бути повністю заповнена та учасник не повинен відступати від її форми та змісту. Просимо надати відповіді на наступні питання : 1. Чи можлива заміна автомобілів самоскидів вантажопідйомністю 15 т та 7 т на аналогічні самоскиди з більшою вантажопідйомністю. Наприклад: автомобіль самоскид вантажопідйомністю 7 т на автомобіль самоскид вантажопідйомністю 13,5 т? 2. Чи можлива заміна навантажувач одноковшевий, фронтальний, вантажопідйомність – 3 т. навантажувача одноковшевого, фронтального, вантажопідйомність – 3 т. на аналогічний з більшою вантажопідйомністю? 3. Згідно даної таблиці учасник повинен мати комбіновану дорожню машину МДКЗ-30 у кількості 4 шт. Просимо пояснити для яких видів робіт передбачено використання даної машини згідно технічного завдання і чи можлива її заміна на іншу, яка може виконувати аналогічну роботу? 4. Чи можлива заміна кущорізів на мотокоси, що можуть виконувати аналогічну роботу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно заміни автомобілів самоскидів 15 т та 7 т на аналогічні самоскиди з більшою вантажопідйомністю повідомляємо, що у відповідності до СОУ 42.1-37641918-071:2018 таб. 3.7 таку заміну здійснити неможливо. Разом з тим, у відповідності до вищевказаного СОУ, заміну навантажувача одноковшевого, фронтального, вантажопідйомністю 3 т на аналогічний з більшою вантажопідйомністю здійснити можливо. Також, є можливим під час виконання робіт, передбачених технічним завданням, використовувати мотокоси на заміну кущорізів, якщо вони (мотокоси) виконують аналогічну роботу. У свою чергу питання щодо використання або ж невикористання машини комбінованої дорожньої МДКЗ-30 для виконання робіт згідно технічного завдання буде розглядатися на засіданні тендерного комітету найближчим часом.
Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 19 березня 2020 14:45
Дата відповіді: 24 березня 2020 14:23
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям тендерною документацією передбачається, що учасник повинен підтвердити згідно з переліком обов’язкових працівників для надання послуг наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід. Просимо надати роз’яснення чи можлива заміна виконавця робіт на начальника дільниці, якщо він виконує його функції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можливо за умови, якщо учасник надасть у складі тендерної пропозиції додаткові документи, що підтверджують виконання функцій виконавця робіт начальником дільниці (посадова інструкція, наказ тощо).
Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 19 березня 2020 14:46
Дата відповіді: 24 березня 2020 14:31
Тендерною документацією вимагається для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати до відгуку додатком або інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу, або інвентаризаційний опис основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки зазначені документи ведуться балансоутримувачем (Замовником) дороги та жодним чином не впливають на спроможність Учасника виконувати роботи з експлуатації автомобільних доріг. Просимо Вас виключити дану вимогу або ж вказати згідно яких чинних законодавчих актів це вимагається з посиланням на ст. Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання щодо доцільності вказаної вимоги у складі тендерної документації буде розглядатися на засіданні тендерного комітету найближчим часом.
Технічне завдання
Дата подання: 20 березня 2020 10:01
Дата відповіді: 24 березня 2020 14:47
Для більш детального обрахунку вартості просимо Вас вказати марку та тип асфальтобетону у позиціях № 32, 68, 85, 121, 157, 193, 229, 265, 294, 329, 365 Додатку № 2 до тендерної документації «Технічне завдання».
Відповідь: С 1421-9837 Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі, що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1. (асфальтобетон щільний).
Тендерна документація
Дата подання: 20 березня 2020 10:02
Дата відповіді: 24 березня 2020 14:48
Для підтвердження можливості надання послуг відповідно до технічного завдання Учасник в складі тендерної пропозиції повиненнадати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (номер закупівлі). Згідно пункту 1.4 Додатку 3 до тендерної документаціі «Послуги надаються Виконавцем згідно з щомісячними планами-завданнями та/або щоденними планами-заявками, що надаються Замовником» тому, на стадії підготовки тендерної пропозиції Учасником неможливо спланувати помісячні обсяги поставки асфальтобетонної суміші. Просимо Вас виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання щодо доцільності вказаної вимоги у складі тендерної документації буде розглядатися на засіданні тендерного комітету найближчим часом.
Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 25 березня 2020 10:16
Дата відповіді: 27 березня 2020 21:26
Додатком № 1 п.3 тендерної документації вимагається для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у складі пропозиції інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин), необхідної для надання послуг з дотриманням технології відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення відповідно до Таблиці 1.2. У своїй відповіді від 24.03.2020, 14:22, стосовно заміни автомобілів самоскидів вантажопідйомністю 15 т та 7 т на аналогічні самоскиди з більшою вантажопідйомністю Замовник повідомляє про неможливість виконання даної заміни відповідно до таб. 3.7 СОУ 42.1-37641918-071:2018. Звертаємо увагу Замовника те що, відповідно до вищевказаного СОУ заміну машин і механізмів, можна здійснювати відповідно до таблиці 3.7 або відповідно до 6.6.4 СОУ 42.1-37641918-085:2018 де допускається заміна дорожніх машин і механізмів, які передбачені в інвесторській кошторисній документації на наявні у підрядній організації. В свою чергу будівельне сміття, грунт, щебеневі матеріали, асфальтобетонні суміші можливо перевозити не лише автомобілями самоскидами вантажопідйомністю 7 т та 15 т, а і автомобілями з іншою вантажопідйомністю. Вважаємо дану вимогу Замовника дискримінаційною і просимо внести зміни в тендерну документацію та передбачити можливість застосування Учасником автомобілів самоскидів без обмеження по вантажопідйомності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Автомобілі не підлягають заміні, але при взаєморозрахунках відповідно до п.6.6.4 СОУ 42-1-37641918-085: 2018 можлива заміна на механізми, які є в наявності у підрядника при техніко-економічному обгрунтуванні.
Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 25 березня 2020 10:17
Дата відповіді: 27 березня 2020 21:24
Додатком № 1 п.3 тендерної документації вимагається для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у складі пропозиції інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин), необхідної для надання послуг з дотриманням технології відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення відповідно до Таблиці 1.2. Таблиця повинна бути повністю заповнена та учасник не повинен відступати від її форми та змісту. Згідно даної таблиці учасник повинен мати автовишку АГП -22 у кількості 1 шт..та котли бітумні пересувні, місткість від 200 до 1000 л. у кількості 10 шт.Додатком 2 Технічне завдання не передбачено робіт які потребують використання даного механізму. Просимо внести зміни в тендерну документацію та видалити ці механізми з обов’язкового переліку техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання щодо виключення вказаного обладнання та механізмів, що мають використовуватись для виконання робіт, передбачених технічним завданням, буде розглядатися на засіданні тендерного комітету найближчим часом.
Тендерна документація
Дата подання: 30 березня 2020 14:02
Дата відповіді: 31 березня 2020 15:38
Протягом часу, встановленого чинним законодавством з питань публічних закупівель, ми, як Учасник торгів, вели переписку із Замовником стосовно деяких не досить чітких норм тендерної документації та окремих, явно дискримінаційних її вимог. Окремі наші зауваження були враховані, проте, більшість – була проігнорована Замовником. Сьогодні, 30.03.2020 року, в останній день подання питань до тендерної документації, ми остаточно формулюємо чотири питання, які були залишенні без будь-якого реагування зі сторони Замовника: 1. Додатком № 1 п.3 тендерної документації вимагається для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у складі пропозиції інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин), необхідної для надання послуг з дотриманням технології відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення відповідно до Таблиці 1.2. Таблиця повинна бути повністю заповнена та учасник не повинен відступати від її форми та змісту. Згідно даної таблиці учасник повинен мати дорожня фрезу, ширина фрезерування до 1000 мм, глибина до 50 мм. – 1 шт. та фрезу дорожню від 300 до 700 мм. – 5 шт., комбіновану дорожню машину МДКЗ-30 у кількості 4 шт. , автовишку АГП -22 у кількості 1 шт.. та котли бітумні пересувні, місткість від 200 до 1000 л. у кількості 10 шт. Однак, Додатком 2 Технічне завдання не передбачено робіт, які потребують використання даних машин та механізмів. Просимо внести зміни в тендерну документацію та видалити ці механізми з обов’язкового переліку техніки. 2. Тендерною документацією вимагається для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати до відгуку додатком або інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу, або інвентаризаційний опис основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу. Просимо чітко вказати, про які саме документи йдеться у цьому пункті, яким нормативним актом затверджена їх форма та встановлено обов’язок щодо їх ведення Учасником. 3. Додатком № 1 п.3 тендерної документації вимагається для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у складі пропозиції інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин), необхідної для надання послуг з дотриманням технології відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення відповідно до Таблиці 1.2. Таблиця повинна бути повністю заповнена та учасник не повинен відступати від її форми та змісту. Згідно даної таблиці учасник повинен мати автомобілі самоскиди 15 т. – 4 шт та автомобілі самоскиди 7 т. – 4 шт. Просимо надати роз`яснення, які саме марки та моделі самоскидів підпадають під дану вантажопідйомність «7 т» та «15 т» та чи можуть бути вказані автомобільні самоскиди замінені на інші з більшою вантажопідйомністтю, оскільки згідно з інформацією з відкритих джерел, в Україні відсутні пропозиції з продажу автомобільних самоскидів з вантажопідйомністтю чітко 7 т. та 15 т.? Просимо надати відповіді на вказані питання у встановлений спосіб та строк. Ненадання відповіді може бути розцінено нами як дискримінаційна поведінка Замовника, яка може призвести до оскарження будь-яких результатів закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повторно зазначаємо, що вказані порушені питання будуть розглядатися на засіданні тендерного комітету найближчим часом. Крім того, згідно п.2 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922 замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-10-002778-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ШРБУ-48, Код ЄДРПОУ:39835082
Дата подання: 25 квітня 2020 16:26
Скарга на рішення ДП "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області"
Скарга на рішення ДП "Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ШРБУ-48" та допуск інших учасників.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2020 17:01
Рішення від 29.04.2020 №8202.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 17:01
Рішення від 13.05.2020 №9299.pdf
Дата публікації: 18 травня 2020 19:53
Номер скарги: UA-2020-03-10-002778-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 27 квітня 2020 20:20
Скарга
Скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 30 квітня 2020 15:53
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність подальшої зацікавленості
Дата: 12 травня 2020 15:37
Рішення від 30.04.2020 №8300.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2020 15:52
Рішення від 13.05.2020 №9298.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 22:41

Документи подані скаржником

25 квітня 2020 16:26
Скарга
25 квітня 2020 16:26
Платіжне доручення

Документи подані замовником

30 квітня 2020 18:28
пояснення карга 1.docx
30 квітня 2020 18:28
пояснення карга 1.pdf

Документи Органу Оскарження

29 квітня 2020 17:01
Рішення від 29.04.2020 №8202.pdf
18 травня 2020 19:53
Рішення від 13.05.2020 №9299.pdf

Документи подані скаржником

27 квітня 2020 20:20
Скарга.pdf
27 квітня 2020 20:20
Скан ПД.pdf

Документи подані замовником

30 квітня 2020 18:28
пояснення карга 2.docx
30 квітня 2020 18:28
пояснення карга 2.pdf

Документи Органу Оскарження

30 квітня 2020 15:52
Рішення від 30.04.2020 №8300.pdf
14 травня 2020 22:41
Рішення від 13.05.2020 №9298.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000055 ● f52a966acd6b4d81950e926300bbf2ec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 22.06.2020 № 162

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2020-03-10-002778-b 10.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до Інформації про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі інформую про таке. За результатами процедури відкритих торгів із закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Монастирищенському, Христинівському, Уманському, Тальнівському, Маньківському, Жашківському, Лисянському, Звенигородському, Шполянському, Катеринопільському районах, Черкаська область укладено договір №22 від 09.06.2020, умовами якого не передбачено його розірвання у зв’язку із виявленими порушеннями під час проведення процедури закупівлі. 1.Відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник самостійно може перевірити інформацію щодо наявності або відсутності податкового боргу на офіційному порталі Державної податкової служби України (tax.gov.ua) та на Порталі відкритих даних (data.gov.ua). 2. Згідно з технічним завданням даної закупівлі учасник торгів повинен надати послуги з влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші та ліквідації вибоїн асфальтобетонного покриття, але в технічному завданні відсутня інформація щодо типу та марки такої суміші. Відповідно до розцінок ДН-10-2-13-13 та ДН-10-2-13-22 дані послуги здійснюються з асфальтобетону типу Б, марка І. Учасником ТОВ «Комфорт Буд Сервіс» надано гарантійний лист ТОВ «АБЗ-1», яким гарантує постачання саме такого типу та марки асфальтобетону (типу Б, марка І). В складі пропозиції учасника міститься протокол випробувань, який свідчить про спроможність заводу виготовити асфальтобетон типу Б, марка І. Вимогами тендерної документації не встановлювалась необхідність вказати учасником в довідці відповідно до Таблиці 1.1. конкретний тип та марку асфальтобетону. Така умова висувалась лише до гарантійного листа, який було надано учасником у складі пропозиції. Гарантійний лист необхідно скласти відповідно до технічного завдання, а не відповідно до Таблиці 1.1., яку надано учасником у складі пропозиції. Таким чином у замовника торгів були відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Комфорт Буд Сервіс» із зазначеної вище причини. 3. В складі пропозиції учасника ПП «Дорстрой» міститься довідка від 14.04.2020 №306 про наявність асфальтобетонного заводу, в якій міститься інформація про асфальтобетонний завод ДС-158 (ПП «ДОРСТРОЙ», смт.Верхнячка). Даний завод є власністю учасника та в складі пропозиції містяться такі документи: - атестат виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання, або договір купівлі (продажу), видаткову накладну, паспорт (технічний); - дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу; - рішення про видачу дозволу уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу. Таким чином учасником надано повний пакет документів на асфальтобетонний завод, який вказано п.2 наданої довідки. Замовником торгів вимагалась наявність хоча б одного заводу. 4. Вимогами тендерної документації встановлено, що на підтвердження освіти інженерно - технічних працівників, зокрема, виконавців робіт, які зазначені у зазначеній довідці, учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. На підтвердження освіти Супрунця Віктора Сергійовича надано диплом серії НВ № 853165, в якому зазначена спеціальність «Будівельні та дорожні машини та обладнання», яка безпосередньо пов’язана саме з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. З огляду на зазначене учасником торгів надано пропозицію, яка відповідала умовам тендерної документації.

2020-07-24 18:28:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 31.07.2020 подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі №121 до Черкаського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 31 липня 2020

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 квітня 2020
UA-2020-03-10-002778-b5d52c04c19664d7dac493e73cfc1b8b1
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Учасник Документи Рішення
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Відхилено
Документи
ПП "Татоян" Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 19:04
Електронний підпис
14 квітня 2020 17:01
Електронний підпис
14 квітня 2020 16:59
7. інші документи.rar
14 квітня 2020 16:59
5. Працівники.rar
14 квітня 2020 16:59
4. Техніка ч.2.rar
14 квітня 2020 16:59
4. Техніка ч.1.rar
14 квітня 2020 16:58
2. АБЗ.rar

Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 18:40
Електронний підпис
14 квітня 2020 18:37
МТБ.rar
14 квітня 2020 18:37
Досвід Черкаси.rar
14 квітня 2020 18:37
АБЗ.rar
14 квітня 2020 18:37
лабораторія.rar
14 квітня 2020 18:37
Працівники.rar
14 квітня 2020 18:37
АКП та наказ.PDF
14 квітня 2020 18:37
Гарант лист GPS з дод..PDF
14 квітня 2020 18:37
Довідки ст.17.pdf
14 квітня 2020 18:37
Ліцензія.PDF
14 квітня 2020 18:37
ISO.rar
14 квітня 2020 18:37
Проект договору.pdf
14 квітня 2020 18:37
пдв.pdf

Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 19:01
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:01
Електронний підпис
14 квітня 2020 18:50
8 техніка.rar
14 квітня 2020 18:50
Гарантія Умань.rar
14 квітня 2020 18:50
10 техніка частина 2.rar
14 квітня 2020 18:50
7 Працівники.rar
14 квітня 2020 18:50
6 АБЗ.rar
14 квітня 2020 18:50
3 Інші документи.rar
14 квітня 2020 18:50
12 досвід частина 2.rar
14 квітня 2020 18:50
13 АБЗ частина 2.rar
14 квітня 2020 18:50
5 Лабораторія.rar
14 квітня 2020 18:50
9 Досвід.rar
14 квітня 2020 18:50
2 Сертифікат СУЯ.rar
14 квітня 2020 18:50
1 повноваження.rar

Документи

Документи

Публічні документи

25 травня 2020 17:38
Електронний підпис
25 травня 2020 17:38
Електронний підпис
25 травня 2020 17:35
6 Довідка МВС.pdf
25 травня 2020 17:35
Відс заборг підтвердж.pdf
25 травня 2020 17:35
Dovidka_20134605990270765271.pdf.p7s
14 квітня 2020 19:43
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:43
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:41
8 Товарна накладна2.pdf
14 квітня 2020 19:40
Додаток 4 Погодження.pdf
14 квітня 2020 19:40
Статут Новий.pdf
14 квітня 2020 19:40
Док-ти оснащення GPS+.pdf
14 квітня 2020 19:40
Лист згода Івано-Франк.pdf
14 квітня 2020 19:40
Опис до статуту.pdf
14 квітня 2020 19:40
ФОРМА ОЗ_6.pdf
14 квітня 2020 19:40
Тр4 Мисюра 2 кат С.pdf
14 квітня 2020 19:40
лист згода Автострада.pdf
14 квітня 2020 19:40
Сертифікат ІSO 9001.PDF
14 квітня 2020 19:40
Тр4 Мисюра 1 кат С.pdf
14 квітня 2020 19:40
Тр3 Микитенко кат С.pdf
14 квітня 2020 19:39
Тр5 Тимощук кат С 1.pdf
14 квітня 2020 19:39
Тр5 Тимощук кат С 2.pdf
14 квітня 2020 19:39
Протокол 14-2020.pdf
14 квітня 2020 19:39
Лист до ISO 9001.pdf
14 квітня 2020 19:39
Паспорт директр.pdf
14 квітня 2020 19:39
Лист згода.pdf
14 квітня 2020 19:39
Договір поставки.pdf
14 квітня 2020 19:39
Договір Укрдорсервіс.pdf
14 квітня 2020 19:39
Договір.pdf
14 квітня 2020 19:39
Договір_Автострада СП.pdf
14 квітня 2020 19:39
Довідки Ст17.pdf
14 квітня 2020 19:39
Витяг ПДВ.pdf
14 квітня 2020 19:39
виписка з єдр.pdf
14 квітня 2020 19:39
1 Екскаватор CAT 428F2.pdf
14 квітня 2020 19:39
1 Договір автовишка.PDF
14 квітня 2020 19:39
2 Відгук для Черкас.pdf
14 квітня 2020 19:39
Атестат 2019.pdf
14 квітня 2020 19:39
3 ТехПаспорт автовишка.pdf
14 квітня 2020 19:39
7 Товарна накладна.pdf
14 квітня 2020 19:39
2 Диплом Воробей 2.pdf
14 квітня 2020 19:39
2 Диплом Воробей 1.pdf
14 квітня 2020 19:39
5 диплом Вакулін ІТР.pdf
14 квітня 2020 19:39
2 Самоскид Сканія.pdf
14 квітня 2020 19:39
6 Напивпричіп.pdf
14 квітня 2020 19:39
2+5 автогрейдер,трактор.pdf
14 квітня 2020 19:39
7 КДМ АТ9450АА.pdf
14 квітня 2020 19:39
2 МАЗ самоскид АМ5502СК.pdf
14 квітня 2020 19:39
1 МАЗ самоскид.pdf
14 квітня 2020 19:38
3 Трактор БЕЛАРУС 892.pdf
14 квітня 2020 19:38
3 диплом Супрунець ІТР.pdf
14 квітня 2020 19:38
8 МАЗ АТ73-90АК.pdf
14 квітня 2020 19:38
6 автогрейдер 01940АТ.pdf
14 квітня 2020 19:38
4 Екскаватор Атлас.pdf
14 квітня 2020 19:38
9 Бульдозер ДЗ-42Г.pdf
14 квітня 2020 19:38
1 МАЗ самоскид АМ5501СК.pdf
14 квітня 2020 19:38
2 Лист згода вишка.PDF
14 квітня 2020 19:38
10 Напівпричіп бітумоз.pdf
14 квітня 2020 19:38
2. Фреза W200.PDF

Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 19:59
Інші документи.pdf
14 квітня 2020 19:59
Виписка.pdf
14 квітня 2020 19:59
18305 ДорбудСервіс p7s.7z
14 квітня 2020 19:59
_ліцензія Банку.pdf
14 квітня 2020 19:59
_довіреність Мороз.pdf
14 квітня 2020 19:59
_витяг з наказу Мороз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ШРБУ-48

ПП "Татоян"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» 88 200 000,00
UAH з ПДВ
88 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 88 290 000,00
UAH з ПДВ
88 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2020 17:38
Електронний підпис
25 травня 2020 17:38
Електронний підпис
25 травня 2020 17:35
6 Довідка МВС.pdf
25 травня 2020 17:35
Відс заборг підтвердж.pdf
25 травня 2020 17:35
Dovidka_20134605990270765271.pdf.p7s
14 квітня 2020 19:43
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:43
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:41
8 Товарна накладна2.pdf
14 квітня 2020 19:40
Додаток 4 Погодження.pdf
14 квітня 2020 19:40
Статут Новий.pdf
14 квітня 2020 19:40
Док-ти оснащення GPS+.pdf
14 квітня 2020 19:40
Лист згода Івано-Франк.pdf
14 квітня 2020 19:40
Опис до статуту.pdf
14 квітня 2020 19:40
ФОРМА ОЗ_6.pdf
14 квітня 2020 19:40
Тр4 Мисюра 2 кат С.pdf
14 квітня 2020 19:40
лист згода Автострада.pdf
14 квітня 2020 19:40
Сертифікат ІSO 9001.PDF
14 квітня 2020 19:40
Тр4 Мисюра 1 кат С.pdf
14 квітня 2020 19:40
Тр3 Микитенко кат С.pdf
14 квітня 2020 19:39
Тр5 Тимощук кат С 1.pdf
14 квітня 2020 19:39
Тр5 Тимощук кат С 2.pdf
14 квітня 2020 19:39
Протокол 14-2020.pdf
14 квітня 2020 19:39
Лист до ISO 9001.pdf
14 квітня 2020 19:39
Паспорт директр.pdf
14 квітня 2020 19:39
Лист згода.pdf
14 квітня 2020 19:39
Договір поставки.pdf
14 квітня 2020 19:39
Договір Укрдорсервіс.pdf
14 квітня 2020 19:39
Договір.pdf
14 квітня 2020 19:39
Договір_Автострада СП.pdf
14 квітня 2020 19:39
Довідки Ст17.pdf
14 квітня 2020 19:39
Витяг ПДВ.pdf
14 квітня 2020 19:39
виписка з єдр.pdf
14 квітня 2020 19:39
1 Екскаватор CAT 428F2.pdf
14 квітня 2020 19:39
1 Договір автовишка.PDF
14 квітня 2020 19:39
2 Відгук для Черкас.pdf
14 квітня 2020 19:39
Атестат 2019.pdf
14 квітня 2020 19:39
3 ТехПаспорт автовишка.pdf
14 квітня 2020 19:39
7 Товарна накладна.pdf
14 квітня 2020 19:39
2 Диплом Воробей 2.pdf
14 квітня 2020 19:39
2 Диплом Воробей 1.pdf
14 квітня 2020 19:39
5 диплом Вакулін ІТР.pdf
14 квітня 2020 19:39
2 Самоскид Сканія.pdf
14 квітня 2020 19:39
6 Напивпричіп.pdf
14 квітня 2020 19:39
2+5 автогрейдер,трактор.pdf
14 квітня 2020 19:39
7 КДМ АТ9450АА.pdf
14 квітня 2020 19:39
2 МАЗ самоскид АМ5502СК.pdf
14 квітня 2020 19:39
1 МАЗ самоскид.pdf
14 квітня 2020 19:38
3 Трактор БЕЛАРУС 892.pdf
14 квітня 2020 19:38
3 диплом Супрунець ІТР.pdf
14 квітня 2020 19:38
8 МАЗ АТ73-90АК.pdf
14 квітня 2020 19:38
6 автогрейдер 01940АТ.pdf
14 квітня 2020 19:38
4 Екскаватор Атлас.pdf
14 квітня 2020 19:38
9 Бульдозер ДЗ-42Г.pdf
14 квітня 2020 19:38
1 МАЗ самоскид АМ5501СК.pdf
14 квітня 2020 19:38
2 Лист згода вишка.PDF
14 квітня 2020 19:38
10 Напівпричіп бітумоз.pdf
14 квітня 2020 19:38
2. Фреза W200.PDF

Публічні документи

14 квітня 2020 19:01
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:01
Електронний підпис
14 квітня 2020 18:50
8 техніка.rar
14 квітня 2020 18:50
Гарантія Умань.rar
14 квітня 2020 18:50
10 техніка частина 2.rar
14 квітня 2020 18:50
7 Працівники.rar
14 квітня 2020 18:50
6 АБЗ.rar
14 квітня 2020 18:50
3 Інші документи.rar
14 квітня 2020 18:50
12 досвід частина 2.rar
14 квітня 2020 18:50
13 АБЗ частина 2.rar
14 квітня 2020 18:50
5 Лабораторія.rar
14 квітня 2020 18:50
9 Досвід.rar
14 квітня 2020 18:50
2 Сертифікат СУЯ.rar
14 квітня 2020 18:50
1 повноваження.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС»

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС»
#41067061
Переможець 88 200 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 17:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС»
#41067061
88 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:11
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 09:13
Додатки.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 09:12
ДУ.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 09:11
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 23:18
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 23:15
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 23:14
1.rar укладений
09 червня 2020 23:12
001.rar укладений
09 червня 2020 23:12
договір.PDF укладений
09 червня 2020 23:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.ст. 631, 632, 651 – 654 ЦК України, ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.6.2.2 Договору, Сторони вирішили: 1. Пункт 3.1 Договору № 22 від «09» червня 2020 року викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 77 004 752,00 грн. (сімдесят сім мільйонів чотири тисячі сімсот п’ятдесят дві грн. 00 коп. з ПДВ» (Додаток №3). Договірні зобов’язання Сторін виникають відповідно до затверджених бюджетних призначень на 2020 рік.» 2. Внести зміни до Додатку №2 – Технічне завдання та Додатку №3 – Договірна ціна до Договору та викласти їх в новій редакції, яка додається. 3. Ця додаткова угода складена в двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною цього договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 4. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими, що продовжують діяти. 5. Дана додаткова Угода вступає в дію з моменту її підписання сторонами.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 77 004 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 834 125,00 UAH)