Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт ( заміна вікон будівель КНЛУ )
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2020-03-10-002757-a ● e366bd68b521471a9a9c6f877ca271e7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 02125289 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦІ ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 73 |
Контактна особа: |
Кузьменко Олена +380988438809 ELKZMNK007@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2020 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2020 15:37 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
492 м.кв.
Капітальний ремонт ( заміна вікон будівель КНЛУ )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 45441000-0 — Скління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2020 12:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2020 12:49 |
дефектний акт.pdf | |
10 березня 2020 15:59 |
Тендерна документація.doc | |
10 березня 2020 15:59 |
протокол.pdf |
16 березня 2020 12:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2020 12:49 |
дефектний акт.pdf
|
|||
10 березня 2020 15:59 |
Тендерна документація.doc
|
|||
10 березня 2020 15:59 |
протокол.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До розділу Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 11 березня 2020 10:44
Дата відповіді: 12 березня 2020 15:12
Замовник закупівлі, п.п 1.1(Додаток 1) вимагає надати наступні документи, а саме: Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази :
- фрезерний верстат імпортний Berchtold або еквівалент;
- - порізочний центр Shirmer або еквівалент;
- - зачистний верстат Rotox (створка) або еквівалент;
- - зварювальний верстат двоголовий Fimtek SL2V або еквівалент;
- - фрезерний верстат зачисний Yilmaz CA604 або еквівалент;
- - стенд скління L-3600 або еквівалент;
- - верстат Сверловки анкерів під анкери Vekra або еквівалент;
- - стенд скління Berchtold або еквівалент;
- - шуруповерти або еквівалент;
- перфоратори або еквівалент.
Наше підприємство, як потенційний учасник закупівлі, вважаємо дані вимоги незаконними та прописаними під певного учасника закупівлі, своє твердження обгрунтовуємо наступним :
Стаття 16 ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ.
Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На підтвердження відповідності Учасника вимогам Наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Замовник згідно діючого законодавства може запросити документальне підтвердження , а не прописувати чіткий список обладнання. В іншому випадкув закупівлі наявна корупційна складова і документація протизаконно прописується під певного учасника, що легко під час тендеру буде виявлено.
Просимо прибрати вище названі вимоги та діяти в межах законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії, в т.ч. вимоги до наявності обладнання та матеріально-технічної бази, яким повинен відповідати Учасник процедури закупівель. Враховуючи особливості будівельних конструкцій, складність робіт та їх обсяг, вимога щодо наявності певного обладнання є вмотивованою і не суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі". Також зазначимо, що тендерна документація складена у відповідності до норм Закону України "Про публічні закупівлі" та рекомендацій ДП "Прозорро" (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderna-dokumentaciya) і ми не бачимо підстав до внесення змін до неї.
Окремо хочемо зазначити, що ми в додатку 1 допускаємо наявність певного обладнання, що нами перераховано, або його еквівалент, що виключає, як зазначено у Вашому зверненні, корупційну складову і підготовку документації під певного учасника.
Пропонуємо Вам ознайомитися з об’єктами, де планується проведення робіт та упевнитися у їх складності.
Окремо хочемо зазначити, що ми в додатку 1 допускаємо наявність певного обладнання, що нами перераховано, або його еквівалент, що виключає, як зазначено у Вашому зверненні, корупційну складову і підготовку документації під певного учасника.
Пропонуємо Вам ознайомитися з об’єктами, де планується проведення робіт та упевнитися у їх складності.
Питання Замовнику
Дата подання: 12 березня 2020 16:44
Дата відповіді: 16 березня 2020 16:22
Шановний Замовник! Надайте будь-ласка відповідь, в якому пункті в обсягах робіт вказані роботи, що потребують наявності в Учасника перелічного обладнання в п1. Додатку 1 до тендерної документації, а саме наявність фрезерного верстату, порізочного центру, тобто всього окрім перфораторів та шуруповертів.
Відповідь: Шановний Учасник! Для встановлення вікон, можливо дійсно потрібні лише шуруповерти та перфоратори, але ми наполягаємо на тому, щоб встановлені вікна були вироблені на дійсно якісному обладнанні з гарантованою якістю як окремих частин вікон так і вікон в цілому.
Навіть якщо Ви не є виробником продукції, Ви повинні надати сертифікат якості на вироблену продукцію, який гарантує якість продукції та підтверджує факт її виготовлення на сучасному обладнанні та за сучасними технологіями.
Також нагадуємо, що Замовник є закладом вищої освіти і ми дбаємо про безпеку учасників освітнього процесу, що має бути гарантована якістю продукції, що закупається.
Навіть якщо Ви не є виробником продукції, Ви повинні надати сертифікат якості на вироблену продукцію, який гарантує якість продукції та підтверджує факт її виготовлення на сучасному обладнанні та за сучасними технологіями.
Також нагадуємо, що Замовник є закладом вищої освіти і ми дбаємо про безпеку учасників освітнього процесу, що має бути гарантована якістю продукції, що закупається.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-10-002757-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс", Код ЄДРПОУ:34146385
Дата подання: 03 квітня 2020 12:53
вимога на скасування рішення замовника !
вимога про скасування рішення !
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 14:10
Залишити без змін рішення тендерного комітету протокол № 13 від 02.04.2020 р.
Номер вимоги: UA-2020-03-10-002757-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Інтер-Норм", Код ЄДРПОУ:37696239
Дата подання: 03 квітня 2020 17:26
Про визнання не законним та скасування протоколу засідання тендерного комітету
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" не підтвердив відповідність кваліфікаційним умовам! Тому вимагаємо скасувати протокол засідання тендерного комітету №13 від 02.04.2020 р. і провести даний тендер повторно.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 14:12
Залишити без змін рішення тендерного комітету протокол №13 від 02.04.2020 р.
Номер вимоги: UA-2020-03-10-002757-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс", Код ЄДРПОУ:34146385
Дата подання: 09 квітня 2020 16:37
вимога на скасування рішення замовника !
Вимога про скасування протоколу
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 14:25
Залишити без змін рішення тендерного комітету (протокол №13 від 02.04.2020 р., протокол № 14 від 07.04.2020 року )
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2020 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" |
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
1 349 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1 589 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інтер-Норм" |
2 069 535,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Альянс Строй Качество |
1 804 978,80
UAH з ПДВ
|
1 804 978,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" #25845497 |
Переможець |
1 349 999,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 09:39
|
165671,17.pdf | укладений |
16 січня 2021 09:39
|
306689,58.pdf | укладений |
16 січня 2021 09:39
|
242256,89.pdf | укладений |
16 січня 2021 09:39
|
247353,83.pdf | укладений |
16 січня 2021 09:39
|
238376,28.pdf | укладений |
16 січня 2021 09:39
|
148366,28.pdf | укладений |
16 січня 2021 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2020 10:39
|
дод угода (1).pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 14:54
|
дог1349999.pdf | укладений |
22 квітня 2020 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку з уточненням обсягів робіт після проходження експертизи кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |