Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний заповідник "Давній Галич" |
Код ЄДРПОУ: | 20552227 |
Вебсайт: | http://davniyhalych.com.ua |
Місцезнаходження: | 77101, Україна , Івано-Франківська обл., Галич, Франка, 3 |
Контактна особа: |
Дідух Володимир Михайлович +380343121803 davniyhalych@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2020 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2020 13:26 |
Очікувана вартість: | 1 421 555,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 421,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування. кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2020 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2020 14:48 |
Рішення про внесення змін.doc | |
13 березня 2020 14:48 |
тендерна документація.docx | |
10 березня 2020 18:06 |
технічне завдання.docx | |
10 березня 2020 18:06 |
проект договору.docx |
13 березня 2020 14:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 березня 2020 14:48 |
Рішення про внесення змін.doc
|
|||
13 березня 2020 14:48 |
тендерна документація.docx
|
|||
10 березня 2020 18:06 |
технічне завдання.docx
|
|||
10 березня 2020 18:06 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість охоронників визначає учасник, виходячи з потреб замовника та вимог чинного законодавства України, звісно, беручи до уваги наявність коштів при розрахунку вартості 1 годин охорони
Візуальний огляд (нерухомі об’єкти) – чи не пошкоджені вікна, двері, охоронні решітки тощо. А що стосується рухомих предметів культурної спадщини, то згідно з Інструкціями – журнал обліку, акт передачі, перевірка наявності пломб тощо. Остаточно ці моменти будуть узгоджені в робочому порядку і закріплені у Договорі або в інших нормативно-правових документах
Вимоги про усунення порушення
1. Згідно з вимогою тендерної документації учасникам необхідно надати у складі тендерної пропозиції Калькуляцію вартості послуг.. Калькуляція вартості повинна включати прямі та не прямі витрати (повний покроковий розрахунок вартості однієї години охорони та загальної вартості пропозиції з урахуванням святкових та вихідних днів за 9 місяців 2020 року (з 01.04.2020 р. – 31.12.2020 р.). Учасником ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" надано файл «Калькуляція», що повністю відповідає вимозі встановленій замовником. Даний документ включає в себе повний покроковий розрахунок вартості однієї години охорони та загальної вартості пропозиції з урахуванням святкових та вихідних днів за 9 місяців 2020 року (з 01.04.2020 р. – 31.12.2020 р.). Учасник самостійно здійснює розрахунок ціни, за яку він здатен виконати замовлення, що є предметом даної закупівлі. А отже , у замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції в даній частині.
2. Відповідно ч. 1 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації учасникам необхідно подати копію документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерні пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю, це може бути або виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність чи доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Згідно з тендерною пропозицією поданою учасником ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" особою, що уповноважена на підписання тендерної пропозиції та договору є директор даної установи Стрижова М.В. Даним учасником подані рішення засновника та наказ про призначення директора Стрижову М.В. Також у складі тендерної пропозиції надані копія паспорту та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера. Вищезазначені документи повністю підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерної пропозиції.
3. Учасником подано файл «Матбаза», в якому зазначені всі необхідні відомості про спеціальні засоби та засоби зв’язку для оснащення кожного поста охорони на об’єктах замовника, що відповідає вимозі встановленій ч. 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації.
4. Згідно з ч. 2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації учасникам на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно подати довідку за формою «таблиця «А». У складі тендерної пропозиції учасника ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" подано файл «Працівники», що відповідає формі та вимозі встановленій замовником тендерною документацією.
5. Учасником подана вся необхідна інформація, щодо підтвердження відсутності підстав для відхилення згідно з ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
6. Тендерною документацією не встановлено чіткою вимоги щодо того як саме повинні підтверджуватись необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Переможцем торгів надані гарантійний лист про відповідність вимогам, що встановлені у технічних вимогах, а також підписаний Додаток №2 «Технічні вимоги», що підтверджує вимогу, зазначену у тендерній документації.
7. Відповідно до ч. 3 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації встановлено що на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору необхідно подати довідку з відповідною інформацією, копію договору щодо надання охоронних послуг та лист-відгук від Замовника. Вимоги, що дані послуги повинні надаватись в певних організаціях, таких як національні заповідники, замовником не встановлено. Учасником подані всі необхідні документи, що передбачені вищезазначеною вимогою..
Враховуючи вищевикладене підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" немає. Замовником правомірно визначено даного учасника торгів переможцем та опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Жодного порушення законодавства про публічні закупівлі в діях чи рішеннях членів тендерного комітету не вбачається.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-01-000021 ● b3899d30ead646b28fe885e40235fa08
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2020 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2020 № 19
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.04.2020 № 19
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
7 UA-2020-03-10-002605-b 10.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником у межах проведення процедури отримано звернення, про що тендерний комітет надає відповідь, яка прикріплена у файлі нижче. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв'язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.
2020-04-10 10:23:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2020 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" |
1 169 505,00
UAH з ПДВ
|
1 153 911,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ПІДРОЗДІЛ ОХОРОНИ "ДОЗОР-ЗБАРАЖ" |
1 414 440,96
UAH з ПДВ
|
1 155 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" #40405478 |
Переможець |
1 153 911,60
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 12:29
|
Додаткова угода _3 20_.pdf | зміни до договору |
18 січня 2021 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 16:24
|
Додаткова угода охорона _2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 12:35
|
Додаткова угода охорона.pdf | зміни до договору |
25 травня 2020 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 18:19
|
договір.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2020 18:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 17:13
|
підписаний контракт | укладений |
17 квітня 2020 17:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з тенхнічною (механічною) помилкою допущеною при публікації договору, а саме завантаження невірного файлу документу, даний договір публікується повторно. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодились внести зміни |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №3 20% (надання послуг з охорони майна) |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |