Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги охорони приміщень та територій
Очікувана вартість
1 421 555,00 UAH
UA-2020-03-10-002605-b 379ef86c56cf4823b54af3d2ca5ef271
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дідух Володимир Михайлович

+380343121803 davniyhalych@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний заповідник "Давній Галич"
Код ЄДРПОУ: 20552227
Вебсайт: http://davniyhalych.com.ua
Місцезнаходження: 77101, Україна , Івано-Франківська обл., Галич, Франка, 3
Контактна особа: Дідух Володимир Михайлович
+380343121803
davniyhalych@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2020 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 27 березня 2020 13:26
Очікувана вартість: 1 421 555,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 421,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги охорони приміщень та територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77101, Україна, Івано-Франківська область, м. Галич, вул. І.Франка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування. кошти державного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 14:48
Рішення про внесення змін.doc
13 березня 2020 14:48
тендерна документація.docx
10 березня 2020 18:06
технічне завдання.docx
10 березня 2020 18:06
проект договору.docx
13 березня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 14:48
Рішення про внесення змін.doc
13 березня 2020 14:48
тендерна документація.docx
10 березня 2020 18:06
тендерна документація.docx
10 березня 2020 18:06
технічне завдання.docx
10 березня 2020 18:06
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розрахунок вартості охорони та кількисть охоронників
Дата подання: 10 березня 2020 19:37
Дата відповіді: 13 березня 2020 14:37
Розрахунок вартості охорони проводити з 01.03.2020р чи реального терміну 07.04.2020р Кількисть охоронників виходячи з реальної кількості 18-20 охоронників, а не 25
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, задля приведення даної вимоги у відповідність.
Кількість охоронників визначає учасник, виходячи з потреб замовника та вимог чинного законодавства України, звісно, беручи до уваги наявність коштів при розрахунку вартості 1 годин охорони
Прийняття об’єкту замовника під повну матеріальну відповідальність.
Дата подання: 10 березня 2020 19:51
Дата відповіді: 13 березня 2020 14:38
Для прийняття під повну матеріальну відповідальність обєкту потрібна балансова вартість товаро матеріальних цінностей та повна інвентарізація обєкту
Відповідь: Прийняття об’єктів культурної спадщини під повну матеріальну відповідальність регламентується відповідними Інструкціями та означає:
Візуальний огляд (нерухомі об’єкти) – чи не пошкоджені вікна, двері, охоронні решітки тощо. А що стосується рухомих предметів культурної спадщини, то згідно з Інструкціями – журнал обліку, акт передачі, перевірка наявності пломб тощо. Остаточно ці моменти будуть узгоджені в робочому порядку і закріплені у Договорі або в інших нормативно-правових документах
Здійснювати постійне відео спостереження та вести відеозапис і збереження інформації на носії.
Дата подання: 10 березня 2020 19:54
Дата відповіді: 13 березня 2020 14:38
на обєктах де немає системи відео спостереження,як,це проводити.
Відповідь: На об’єктах, де нема системи відеоспостереження, систем пожежної безпеки та тривожної кнопки, зрозуміло, що ці системи необхідно встановлювати.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-10-002605-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ПІДРОЗДІЛ ОХОРОНИ "ДОЗОР-ЗБАРАЖ", Код ЄДРПОУ:38417602
Дата подання: 31 березня 2020 15:44
Оскарження рішення тендерного комітету
Оскарження рішення тендерного комітету
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2020 10:56
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Згідно з вимогою тендерної документації учасникам необхідно надати у складі тендерної пропозиції Калькуляцію вартості послуг.. Калькуляція вартості повинна включати прямі та не прямі витрати (повний покроковий розрахунок вартості однієї години охорони та загальної вартості пропозиції з урахуванням святкових та вихідних днів за 9 місяців 2020 року (з 01.04.2020 р. – 31.12.2020 р.). Учасником ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" надано файл «Калькуляція», що повністю відповідає вимозі встановленій замовником. Даний документ включає в себе повний покроковий розрахунок вартості однієї години охорони та загальної вартості пропозиції з урахуванням святкових та вихідних днів за 9 місяців 2020 року (з 01.04.2020 р. – 31.12.2020 р.). Учасник самостійно здійснює розрахунок ціни, за яку він здатен виконати замовлення, що є предметом даної закупівлі. А отже , у замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції в даній частині.
2. Відповідно ч. 1 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації учасникам необхідно подати копію документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерні пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю, це може бути або виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність чи доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Згідно з тендерною пропозицією поданою учасником ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" особою, що уповноважена на підписання тендерної пропозиції та договору є директор даної установи Стрижова М.В. Даним учасником подані рішення засновника та наказ про призначення директора Стрижову М.В. Також у складі тендерної пропозиції надані копія паспорту та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера. Вищезазначені документи повністю підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерної пропозиції.
3. Учасником подано файл «Матбаза», в якому зазначені всі необхідні відомості про спеціальні засоби та засоби зв’язку для оснащення кожного поста охорони на об’єктах замовника, що відповідає вимозі встановленій ч. 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації.
4. Згідно з ч. 2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації учасникам на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно подати довідку за формою «таблиця «А». У складі тендерної пропозиції учасника ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" подано файл «Працівники», що відповідає формі та вимозі встановленій замовником тендерною документацією.
5. Учасником подана вся необхідна інформація, щодо підтвердження відсутності підстав для відхилення згідно з ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
6. Тендерною документацією не встановлено чіткою вимоги щодо того як саме повинні підтверджуватись необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Переможцем торгів надані гарантійний лист про відповідність вимогам, що встановлені у технічних вимогах, а також підписаний Додаток №2 «Технічні вимоги», що підтверджує вимогу, зазначену у тендерній документації.
7. Відповідно до ч. 3 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації встановлено що на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору необхідно подати довідку з відповідною інформацією, копію договору щодо надання охоронних послуг та лист-відгук від Замовника. Вимоги, що дані послуги повинні надаватись в певних організаціях, таких як національні заповідники, замовником не встановлено. Учасником подані всі необхідні документи, що передбачені вищезазначеною вимогою..

Враховуючи вищевикладене підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" немає. Замовником правомірно визначено даного учасника торгів переможцем та опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Жодного порушення законодавства про публічні закупівлі в діях чи рішеннях членів тендерного комітету не вбачається.

Документи подані скаржником

31 березня 2020 15:43
лист-оскарження.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-01-000021 ● b3899d30ead646b28fe885e40235fa08
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020 15:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

01.04.2020 № 19

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.04.2020 № 19

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
7 UA-2020-03-10-002605-b 10.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником у межах проведення процедури отримано звернення, про що тендерний комітет надає відповідь, яка прикріплена у файлі нижче. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв'язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.

2020-04-10 10:23:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" 1 169 505,00
UAH з ПДВ
1 153 911,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ПІДРОЗДІЛ ОХОРОНИ "ДОЗОР-ЗБАРАЖ" 1 414 440,96
UAH з ПДВ
1 155 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 16:34
Електронний підпис
01 квітня 2020 12:23
Електронний підпис
01 квітня 2020 12:21
public_doc.pdf
01 квітня 2020 12:21
public_doc.p7s
31 березня 2020 18:25
Електронний підпис
31 березня 2020 18:24
Копія_.pdf
31 березня 2020 18:24
ст. 17.pdf
31 березня 2020 18:24
Оригінал_Довідка про в.XML
31 березня 2020 18:24
Оригінал_Довідка МВС.pdf
27 березня 2020 18:36
Електронний підпис
27 березня 2020 18:35
Оновлена пропозиція.pdf
27 березня 2020 18:35
Оновлена калькуляція.pdf
26 березня 2020 18:09
Електронний підпис
26 березня 2020 18:08
Технічне.pdf
26 березня 2020 18:08
Субпідряд.pdf
26 березня 2020 18:08
Реєстр документів.pdf
26 березня 2020 18:08
Пропозиція.pdf
26 березня 2020 18:08
Проект.pdf
26 березня 2020 18:08
Про учасника.pdf
26 березня 2020 18:08
Працівники_МВС.pdf
26 березня 2020 18:08
Працівники.pdf
26 березня 2020 18:08
Матбаза.pdf
26 березня 2020 18:08
Калькуляція.pdf
26 березня 2020 18:08
Згоди перс.дані.pdf
26 березня 2020 18:08
Довкілля.pdf
26 березня 2020 18:08
Відпов. техн..pdf
26 березня 2020 18:08
Аналогічний досвід.pdf
26 березня 2020 18:08
13. Працівники_17_25_без МВС.pdf
26 березня 2020 18:08
12. Працівники_16_без МВС.pdf
26 березня 2020 18:08
11. Працівники_1_15_без МВС.pdf
26 березня 2020 18:08
9. ГШР_фото оригінал.pdf
26 березня 2020 18:08
6. Ліцензія.pdf
26 березня 2020 18:08
5. Витяг ЄДР.pdf
26 березня 2020 18:08
3. Паспорт та РНОКПП.pdf
26 березня 2020 18:08
2. Рішенння та Наказ.pdf
26 березня 2020 18:08
1. Статут з описом.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 09:32
Електронний підпис
17 березня 2020 09:29
№21 Опис документів.pdf
17 березня 2020 09:29
№20 Додаток5 ДОГОВІР.pdf
17 березня 2020 09:29
№19 захист довкілля.pdf
17 березня 2020 09:29
№18 листи відгуки.pdf
17 березня 2020 09:29
№17 Гарантійний лист.pdf
17 березня 2020 09:29
№16 Додаток3 Лист згода.pdf
17 березня 2020 09:29
№15 стаття 17 ЗУ.pdf
17 березня 2020 09:29
№11 Досвід Учасника.pdf
17 березня 2020 09:29
№9 забезпеч зброєю.pdf
17 березня 2020 09:29
№8 наявність МТБ.pdf
17 березня 2020 09:29
№6 СТАТУТ.pdf
17 березня 2020 09:29
№2 вартість 1 години.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"

ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ПІДРОЗДІЛ ОХОРОНИ "ДОЗОР-ЗБАРАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"
#40405478
Переможець 1 153 911,60
UAH з ПДВ
31 березня 2020 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"
#40405478
1 153 911,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 12:29
Додаткова угода _3 20_.pdf зміни до договору
18 січня 2021 12:25
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:24
Додаткова угода охорона _2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 12:35
Додаткова угода охорона.pdf зміни до договору
25 травня 2020 12:34
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 18:19
договір.pdf зміни до договору
17 квітня 2020 18:18
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 17:13
підписаний контракт укладений
17 квітня 2020 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з тенхнічною (механічною) помилкою допущеною при публікації договору, а саме завантаження невірного файлу документу, даний договір публікується повторно.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №3 20% (надання послуг з охорони майна)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML