Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт операційної зали та фасадної групи будівлі відділення поштового зв'язку №6, м.Чернігів,пр-т Миру,17 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2020-03-10-002548-b 7d7a8e7ac73d40d9b57742b1240a8ccf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Петрівна Бодюх

+380502103808 bodyukh-lp@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі чернігівської дирекції
Код ЄДРПОУ: 25572588
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, пр-т Миру, 28
Контактна особа: Лариса Петрівна Бодюх
+380502103808
bodyukh-lp@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт операційної зали та фасадної групи будівлі відділення поштового зв'язку №6, м.Чернігів,пр-т Миру,17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14006, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, пр-т Миру,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2020  —  09 квітня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник протягом 10 банківських днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін договору перерахрвує Підряднику аванс у розмірі 30% від загальної вартості за договором Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги упродовж 10 робочих днів з дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), підписаних уповноваженими особами Сторін Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

10 березня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 17:47
Договір ВПЗ -6 10032020.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-АСПЕКТ"
#42320302
Переможець 98 848,00
UAH
10 березня 2020 17:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 16:00
VPZ-6 21042020_0001. Pidpys 25572588.p7s укладений
22 квітня 2020 15:58
VPZ-6 22042020_0002.pdf укладений
22 квітня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 17:51
Договір ВПЗ -6 10032020.pdf укладений
10 березня 2020 17:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 98 848,00
UAH