Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 15530000-2 «Вершкове масло»(вершкове масло вагове не нижче 72,5% жирності в/г)
DK 021: 2015 code 15530000-2 "Butter" (butter weighing not less than 72.5% fat / h)
Очікувана вартість
6 400 000,00 UAH
UA-2020-03-10-002443-b 8b57f876c686497a96808e03453fd164
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education Darnyts'koi district in Kyiv state administration
National ID: 37448113
Contact point: Troyko Lubov
380445628766
tender-uo@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 березня 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 13:27
Очікувана вартість: 6 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 192000 UAH
Publication date: 10 березня 2020 17:23
Enquiries until: 31 березня 2020 18:00
Complaints submission until: до 06 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 квітня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 6 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32000 кілограми
ДК 021:2015 код 15530000-2 «Вершкове масло»(вершкове масло вагове не нижче 72,5% жирності в/г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

DK 021: 2015 code 15530000-2 "Butter" (butter weighing not less than 72.5% fat / h)
CPV: 15530000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 11:57
Додаток №1 нов.ред2.doc
31 березня 2020 15:30
Протокол №441.pdf
31 березня 2020 15:29
Додаток №3 нов.ред.doc
31 березня 2020 11:22
Протокол №432.pdf
10 березня 2020 17:47
ТД_масло вершкове.doc
10 березня 2020 17:47
Додаток №5.doc
10 березня 2020 17:47
Додаток №7.doc
10 березня 2020 17:47
Додаток №4.doc
10 березня 2020 17:47
Додаток №6.doc
10 березня 2020 17:47
Додаток №2.doc
03 квітня 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 11:57
Додаток №1 нов.ред2.doc
31 березня 2020 11:22
Додаток №1 нов.ред.doc
10 березня 2020 17:46
Додаток №1.doc
31 березня 2020 15:30
Протокол №441.pdf
31 березня 2020 15:29
Додаток №3 нов.ред.doc
10 березня 2020 17:47
Додаток №3.doc
31 березня 2020 11:22
Протокол №432.pdf
10 березня 2020 17:47
ТД_масло вершкове.doc
10 березня 2020 17:47
Додаток №5.doc
10 березня 2020 17:47
Додаток №7.doc
10 березня 2020 17:47
Додаток №4.doc
10 березня 2020 17:47
Додаток №6.doc
10 березня 2020 17:47
Додаток №2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект Договору
Дата подання: 25 березня 2020 12:54
Дата відповіді: 27 березня 2020 14:16
Доброго дня!!! Шановний Замовнику чи потрібно заповнювати проект Договору? Дякую
Відповідь: Учасник надає у складі тендерної пропозиції проект договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком 5 та не заповнює ціну розрахунку товарів, з метою збереження вимог Закону «Про публічні закупівлі» стосовно відкритих торгів з публікацією англійською мовою.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-10-002443-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 24 березня 2020 22:43
Технічні вмиоги
Тендерною документацією вимагається протоколи контрольних випробувань харчової продукції на титровану кислотність, масову частку жиру, вологи; наявність/відсутність немолочних жирів, мікробіологічних показників та антибіотиків, афлотоксинів М1, В1, тригліцеридного складу, масової частки токсичних елементів, мікотоксинів, пестицидів, питомої активності радіонуклідів, не більше тримісячної давнини відносно кінцевої строку подання тендерних пропозицій та копію протоколу випробувань (експертний висновок), виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, не більше тридцятиденної давнини відносно кінцевої строку подання тендерних пропозицій.
При цьому, Держсанепідслужба в листі від 18.09.2015 р. № 02.02/871-1 нагадала: із 20 вересня 2015 року дія Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-XII не поширюється на харчові продукти, окрім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, чинною редакцією Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР не передбачені повноваження Держсанепідслужби з надання експлуатаційних дозволів та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи харчових продуктів. Також відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, що підтверджує якість продукту харчування є декларація виробника або посвідчення про якість або декларація про якість.
На підставі вище викладеного, вимога Замовника щодо надання протоколу випробувань не більше тримісячної та протоколу випробувань (експертного висновку) не більше тридцятиденної давнини не ґрунтується на вимогах чинного законодавства.
Вимагаємо внести зміни до Технічних вимог тендерної документації у відповідності до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 14:45
Розглянувши інформацію, оприлюднену у вимозі про усунення порушень, зауважуємо, що припущення про те, що «вимога Замовника щодо надання протоколу випробувань не більше тримісячної та протоколу випробувань (експертного висновку) не більше тридцятиденної давнини не ґрунтується на вимогах чинного законодавства» не відповідає дійсності.
Так, відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із принципів закупівель є їх максимальна ефективність.
Звертаємо увагу, що вказаний принцип напряму пов'язаний з отриманням замовником, в результаті проведеної закупівлі, якісного товару, який за своїми характеристиками безпечний, не містить сторонніх домішок та придатний для харчування дітей. В зв’язку зі значною кількістю на ринку фальсифікованого товару на предмет закупівлі, Замовник має право вимагати від учасників додатково розширену кількість протоколів контрольних випробувань харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару.
Відповідно до частини 2, 4 статті 35 «Про дошкільну освіту» організація та відповідальність за харчування дітей у державних і комунальних закладах дошкільної освіти покладаються на Раду міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації, районні державні адміністрації, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері освіти, інші центральні органи виконавчої влади, яким підпорядковані заклади дошкільної освіти, органи місцевого самоврядування, а також на керівників закладів дошкільної освіти.
Контроль і державний нагляд за якістю харчування у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності покладаються на засновників цих закладів, відповідні органи управління охорони здоров'я та відповідні органи управління освітою.
Окрім того, відповідно до частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, вважаємо, що зазначена умова тендерної документації щодо надання учасниками торгів протоколу випробувань (експертного висновку) є законною та такою, що має на меті забезпечити перевірку належного рівня та відповідної якості товару, що пропонується учасником у якості предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-03-10-002443-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 24 березня 2020 22:49
Технічні вимоги
- Доброго дня! Згідно п. 5. Додатку 3 до Тендерної документації (Специфікація (технічні вимоги)) Замовник вимагає надати Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів.

Відповідно до ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отриманя експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у звязку з експлуатацією потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.

Вимагаємо внести зміни до п. п. 5. Додатку 3 до Тендерної документації (Специфікація (технічні вимоги)), зазначивши наступним чином: надати скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, та/або переробки, та/або реалізації харчових продуктів, якщо учасник є виробником відповідно до ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку та потужностей, що знаходиться у відкритому доступі.
Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає документ, що засвідчує реєстрацію потужностей в учасника, який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 14:52
Шановний Учасник, згідно п.1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Тобто в складі документів до закупівлі учасник надає експлуатаційний дозвіл, як виробника так і учасника.
Номер вимоги: UA-2020-03-10-002443-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 25 березня 2020 09:53
Дискримінаційні вимоги
Шановний замовнику!!!! Вимагаємо внести зміни до Інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Тендерної документації (Додаток № 1), а саме: 2.2. Щодо надання Учасниками Форми № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я», а саме працівників що мають безпосередній контакт з продуктами харчування (водії-експедитори, вантажник, комірник).
Закон України “Про інформацію” від 02.10.1992 № 2657-XII передбачено, що конфіденційною інформацією про фізичну особу належать, зокрема, дані про стан здоров'я (ч. 2 ст. 11).
Окрім цього визначення, статтею 40 Закону України “Основи законодавства України про охорону здоров'я” від 19.111992 № 2801- XII визначено правовий статус лікарської таємниці, зокрема, що медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їхні результати, інтимний і сімейний боки життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків.
Згідно рішення № 3863-р/пк-пз від 02.04.2019 року Антимонопольного комітету України вимога Замовника (Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації) щодо надання Форми № 140-5/о "Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я" скасована, так як це є конфіденційною інформацією.
В іншому випадку будемо змушені звертатися до Антимонопольного комітету України!!!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2020 09:43
Згідно Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 «Правила проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» Передбачено «Форму первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» з Інструкцію щодо її заповнення та Форму первинної облікової документації № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я» з Інструкцію щодо її заповнення. Таким чином Особиста медична книжка № 1-ОМК видається на підставі медичного огляду з занесенням результатів до первинної облікової документації «Медичної карти» встановленого зразка №140-5/о, та є невід’ємними документами медичного огляду. Згідно п.10, «Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №140-5/о згідно Наказу МОЗ України 28 липня 2014 року N 527", в Медичну карту вписується висновок за підписом голови медичної комісії щодо спроможності обстежуваної особи займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я, що є підставою для допущення до роботи та видачі Особистої медичної книжки № 1-ОМК.
Відповідно до п. 1, 2 Правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150) (далі - Правила проведення медичних оглядів) ці Правила визначають механізм проведення обов'язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, та видачі їм особистих медичних книжок.
Метою проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів є запобігання розповсюдженню інфекційних та небезпечних захворювань, динамічне спостереження за станом здоров'я працюючого населення.
Згідно розділу 1 Переліку професій, виробництва та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 № 559 визначено працівників харчової та переробної промисловості, серед яких вантажники, водії, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту), інші.
Зазначені підзаконні акти прийняті на виконання статті 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб».
Цей Закон визначає правові, організаційні та фінансові засади діяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, спрямованої на запобігання виникненню і поширенню інфекційних хвороб людини, локалізацію та ліквідацію їх спалахів та епідемій, встановлює права, обов`язки та відповідальність юридичних і фізичних осіб у сфері захисту населення від інфекційних хвороб.
Отже метою Закону є запобігання виникненню і поширенню інфекційних хвороб людини, локалізацію та ліквідацію їх спалахів та епідемій.
Цілком очевидно, що проведення обов`язкових профілактичних медичних оглядів є необхідним для працівників окремих професій, виробництва та організацій, діяльність яких пов`язана з обслуговуванням населення і може привести до поширення інфекційних хвороб.
Слід зазначити, що предмет даної закупівлі (масло вершкове) передбачає здійснення діяльності напряму пов`язаної як з обслуговуванням населення, так і контактами з продуктами харчування тваринного походження.
Відповідно до статті 35 ЗУ «Про дошкільну освіту» контроль і державний нагляд за якістю харчування у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності покладаються на засновників цих закладів, відповідні органи управління охорони здоров'я та відповідні органи управління освітою.
Таким чином, не проходження медичного огляду працівниками учасника, або наявність в останніх певних протипоказань займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я може привести, зокрема до поширення інфекційних хвороб, тобто до негативних наслідків. Відповідно встановлена в тендерній документації вимога, що необхідності надання учасниками торгів інформації щодо проходження працівниками обов’язкових медичних оглядів, так і інформації щодо медичного огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я є необхідною та обгрунтованою.
Разом з тим, враховуючи інформацію зазначену у вимозі, зазначаємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-03-10-002443-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 25 березня 2020 10:33
Кваліфікаційні критерії
Згідно Додатку “ 1 Тендерної документації “Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям” Тендерної документації Замовник вимагає надати: “п. 1.4. Кольорові скан-копії оригіналів договорів на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі дійсний протягом 2020 року та надати скан-копії актів про обробку автотранспорту згідно чинного законодавства для товарів тваринного походження дійсні відносно кінцевої дати подання пропозиції.”
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робіт щодо санітарної обробки складських, виробничих приміщень та автотранспортних засобів.
На підставі вище викладеного, ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації, а саме додати абзац до п. 1.4. “Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям”: В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2020 10:08
Замовником будуть внесені зміни до п.1.4 та п.1.6 Додатку №1 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-10-002443-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 27 березня 2020 15:10
реєстр потужностей
Вимагаємо усунути дискримінаційні умови закупівлі!!!!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2020 15:28
Замовником будуть внесені зміни до абз.2 п.5 Додатку №3 (специфікація (технічні вимоги)) до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-10-002443-b.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 31 березня 2020 15:49
кваліфікаційні критерії
Шановний Замовнику!!! Ви порушуєте чинне законодавство України та ігноруєте рішення Антимонопольного комітету України щодо медичної Форми № 140-5/о.
Форми №150-5/о - що це за форма?????
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2020 12:01
Згідно Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 «Правила проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» Передбачено «Форму первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» з Інструкцію щодо її заповнення та Форму первинної облікової документації № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я» з Інструкцію щодо її заповнення. Таким чином Особиста медична книжка № 1-ОМК видається на підставі медичного огляду з занесенням результатів до первинної облікової документації «Медичної карти» встановленого зразка №140-5/о, та є невід’ємними документами медичного огляду. Згідно п.10, «Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №140-5/о згідно Наказу МОЗ України 28 липня 2014 року N 527", в Медичну карту вписується висновок за підписом голови медичної комісії щодо спроможності обстежуваної особи займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я, що є підставою для допущення до роботи та видачі Особистої медичної книжки № 1-ОМК.
Відповідно до п. 1, 2 Правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150) (далі - Правила проведення медичних оглядів) ці Правила визначають механізм проведення обов'язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, та видачі їм особистих медичних книжок.
Метою проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів є запобігання розповсюдженню інфекційних та небезпечних захворювань, динамічне спостереження за станом здоров'я працюючого населення.
Згідно розділу 1 Переліку професій, виробництва та організацій, працівники яких підлягають обов`язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 № 559 визначено працівників харчової та переробної промисловості, серед яких вантажники, водії, зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту), інші.
Зазначені підзаконні акти прийняті на виконання статті 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб».
Цей Закон визначає правові, організаційні та фінансові засади діяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, спрямованої на запобігання виникненню і поширенню інфекційних хвороб людини, локалізацію та ліквідацію їх спалахів та епідемій, встановлює права, обов`язки та відповідальність юридичних і фізичних осіб у сфері захисту населення від інфекційних хвороб.
Отже метою Закону є запобігання виникненню і поширенню інфекційних хвороб людини, локалізацію та ліквідацію їх спалахів та епідемій.
Цілком очевидно, що проведення обов`язкових профілактичних медичних оглядів є необхідним для працівників окремих професій, виробництва та організацій, діяльність яких пов`язана з обслуговуванням населення і може привести до поширення інфекційних хвороб.
Слід зазначити, що предмет даної закупівлі (масло вершкове) передбачає здійснення діяльності напряму пов`язаної як з обслуговуванням населення, так і контактами з продуктами харчування тваринного походження.
Відповідно до статті 35 ЗУ «Про дошкільну освіту» контроль і державний нагляд за якістю харчування у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності покладаються на засновників цих закладів, відповідні органи управління охорони здоров'я та відповідні органи управління освітою.
Таким чином, не проходження медичного огляду працівниками учасника, або наявність в останніх певних протипоказань займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я може привести, зокрема до поширення інфекційних хвороб, тобто до негативних наслідків. Відповідно встановлена в тендерній документації вимога, що необхідності надання учасниками торгів інформації щодо проходження працівниками обов’язкових медичних оглядів, так і інформації щодо медичного огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я є необхідною та обгрунтованою.
Враховуючи інформацію зазначену у вимозі, зазначаємо, що до тендерної документації було внесені зміни до Додатку №1 .

Документи

27 березня 2020 14:44
Протокол №424.pdf

Документи

27 березня 2020 14:51
Протокол №425.pdf

Документи

30 березня 2020 09:42
Протокол №427.pdf

Документи

30 березня 2020 10:07
Протокол №428.pdf

Документи подані скаржником

Документи

31 березня 2020 15:28
Протокол №440.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-10-002443-b.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Руол Стандарт", Код ЄДРПОУ:34200887
Дата подання: 03 травня 2020 19:11
Скарга
Скарга на кваліфікацію!
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 18:12
рішення від 06.05.2020 № 8797.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 18:11
рішення від 18.05.2020 № 9632.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 22:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПОСТАНОВИЛИ: 1. Скасувати рішення №753 від 28 квітня 2020р. про допущення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» до аукціону процедуру відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 код 15530000-2 «Вершкове масло»(вершкове масло вагове не нижче 72,5% жирності в/г) згідно рішення №9632-р/пк-пз від 18.05.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України та провести повторну оцінку.
Дата виконання рішення замовником: 22 травня 2020 16:50

Документи подані скаржником

03 травня 2020 19:11
Платіжне доручення.PDF
03 травня 2020 19:11
Скарга.PDF

Документи подані замовником

13 травня 2020 11:24
Лист пояснення АМКУ).pdf
13 травня 2020 11:25
Лист пояснення АМКУ.docx
22 травня 2020 15:57
Протокол №939.pdf

Документи Органу Оскарження

06 травня 2020 18:11
рішення від 06.05.2020 № 8797.pdf
21 травня 2020 22:46
рішення від 18.05.2020 № 9632.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 травня 2020
UA-2020-03-10-002443-b8b57f876c686497a96808e03453fd164
Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Учасник Документи Рішення
ТОВ Переяслав - Молпродукт Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Руол Стандарт" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне акціонерне товариство "Обухівський молочний завод" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт Документи
Відхилено
Документи

Документи

10 квітня 2020 18:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

10 квітня 2020 10:31
Електронний підпис
10 квітня 2020 10:30
39. Д-ка працівники.pdf
10 квітня 2020 09:45
Електронний підпис
10 квітня 2020 09:44
39. Д-ка працівники.pdf
10 квітня 2020 09:44
23. Д-ка МТБ.pdf
07 квітня 2020 15:11
Електронний підпис
07 квітня 2020 15:10
Довідка UA-2020-03-10-002443-b.zip
07 квітня 2020 15:10
114.Звіти ISO 2020.pdf
07 квітня 2020 15:10
114.ISO Оригінал.pdf
07 квітня 2020 15:10
105.Лист тех. вимог.pdf
07 квітня 2020 15:10
79.Лист гарантія.pdf
07 квітня 2020 15:10
104.Лист ліцензування.pdf
07 квітня 2020 15:10
78.Довідка винагороди.pdf
07 квітня 2020 15:10
103.Лист сертифікації.pdf
07 квітня 2020 15:10
101.Лист щодо авто.pdf
07 квітня 2020 15:10
75.Довідка податків.pdf
07 квітня 2020 15:10
100.Лист щодо заміни.pdf
07 квітня 2020 15:10
74.Довідка банкруцтва.pdf
07 квітня 2020 15:09
99.Лист щодо заявок.pdf
07 квітня 2020 15:09
73.Довідка пов_язності.pdf
07 квітня 2020 15:09
98.Лист щодо вимог.pdf
07 квітня 2020 15:09
95.Лист поставки.pdf
07 квітня 2020 15:09
94. штатний 14 січня 2020.pdf
07 квітня 2020 15:09
97.Лист щодо якості.pdf
07 квітня 2020 15:09
93.асортиментний 2020.pdf
07 квітня 2020 15:09
70.Довідка корупц. с.о..pdf
07 квітня 2020 15:09
69.Довідка корупц. ю.о..pdf
07 квітня 2020 15:09
90.Згода з умовами т.п..pdf
07 квітня 2020 15:09
89.Лист щодо витрат.pdf
07 квітня 2020 15:09
88.Лист щодо платника.pdf
07 квітня 2020 15:09
87.Лист довкілля.pdf
07 квітня 2020 15:09
86.Лист санкцій.pdf
07 квітня 2020 15:09
64.1Трудова Кучер.pdf
07 квітня 2020 15:09
81.Проект договору.pdf
07 квітня 2020 15:09
62.Трудова Шамардак.pdf
07 квітня 2020 15:09
61.Трудова Антонова.pdf
07 квітня 2020 15:09
60.Трудова Ревега.pdf
07 квітня 2020 15:09
59.Трудова Миколаєнко.pdf
07 квітня 2020 15:09
39.Довідка працівників.pdf
07 квітня 2020 15:09
58.Трудова Синяков.pdf
07 квітня 2020 15:09
37.Документи повірки.pdf
07 квітня 2020 15:09
55.Медична карта Ревега.pdf
07 квітня 2020 15:08
48.1Медична Кучер.pdf
07 квітня 2020 15:08
47.Медична Ревега 2020.pdf
07 квітня 2020 15:08
30.Довідка авто.pdf
07 квітня 2020 15:08
46.медична Антонова 2020.pdf
07 квітня 2020 15:08
20.Опис документів 2020.pdf
07 квітня 2020 15:08
19.Довідка з банку.pdf
07 квітня 2020 15:08
17.Згода Миколаєнко.pdf
07 квітня 2020 15:08
17.1Згода Кучер.pdf
07 квітня 2020 15:08
16.Згода Синяков.pdf
07 квітня 2020 15:08
23.Довідка мтб.pdf
07 квітня 2020 15:08
15.Згода Антонова.pdf
07 квітня 2020 15:08
14.Згода Ревега.pdf
07 квітня 2020 15:08
13.Згода Шамардак.pdf
07 квітня 2020 15:08
22.Витяг з ЄДР 26.03.2020.pdf
07 квітня 2020 15:08
12.Згода Головко.pdf
07 квітня 2020 15:08
11.Згода Омельницький.pdf
07 квітня 2020 15:08
10.Згода Дем_яненко.pdf
07 квітня 2020 15:08
9.Згода Левченко.pdf
07 квітня 2020 15:08
9.ЕБГ ПМП UA-2020-03-10-002443-b.zip
07 квітня 2020 15:08
8.Згода Башмак.pdf
07 квітня 2020 15:08
6. паспорт Башмак.pdf
07 квітня 2020 15:08
5.Паспорт код Левченко.pdf
07 квітня 2020 15:08
4.призначення 27.01.2020.pdf
07 квітня 2020 15:08
3.Лист щодо печатки.pdf
07 квітня 2020 15:08
2.Лист щодо підпису.pdf

Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 16:12
Електронний підпис
09 квітня 2020 16:12
Електронний підпис
09 квітня 2020 16:10
37.ДСТУ ISO 9001_ФАВОР_ВСІ.pdf
09 квітня 2020 16:10
23.Працівники .pdf
09 квітня 2020 16:10
12. Дезінфекція.pdf
09 квітня 2020 16:10
22.Свідоцтво повірки .pdf
09 квітня 2020 16:10
16.Графіки повірки 2020.pdf
09 квітня 2020 16:10
44.Листи згоди.pdf
09 квітня 2020 16:09
23.1.штатний розпис 2020.pdf
09 квітня 2020 16:09
18.Акт повірка засоби.pdf
09 квітня 2020 16:09
45.Довідки RwS Банк 08.04.20.pdf
09 квітня 2020 16:09
17.Акт повірка засоби.pdf
09 квітня 2020 16:09
Рейтинг_Скан.pdf
09 квітня 2020 16:09
Лiцензiя.zip
09 квітня 2020 16:09
Ліцензія_скан.pdf
09 квітня 2020 16:09
Рейтинг.zip
09 квітня 2020 16:09
Довiренiсть_Рижий.zip
09 квітня 2020 16:09
Довіреність_скан.pdf
09 квітня 2020 16:09
Гарантия_1604.zip
09 квітня 2020 16:09
Загальне технічні.pdf
09 квітня 2020 16:09
ЦП.pdf

Документи

Публічні документи

29 травня 2020 12:13
Електронний підпис
29 травня 2020 12:12
Цінова пропозиція-2.PDF
29 травня 2020 12:12
public_doc.p7s
29 травня 2020 12:12
public_doc.pdf
29 травня 2020 12:12
Двідка МВС.PDF
10 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:12
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
10 квітня 2020 16:12
Ліцензія.pdf
10 квітня 2020 16:11
Довіреність Лимар С.А..pdf
10 квітня 2020 16:11
Гарантія 915-20.pdf.p7s.p7s
10 квітня 2020 16:11
Гарантія 915-20.pdf
10 квітня 2020 16:11
Лист до гарантії (3).pdf
10 квітня 2020 16:11
Лист про субп..PDF
10 квітня 2020 16:11
Дислокація-Дод.7.PDF
10 квітня 2020 16:11
Проект дог.-Дод.5.PDF
10 квітня 2020 16:11
5 Сертифікат ISO 9001-2019 р..pdf
10 квітня 2020 16:11
3 Лист-пояснення Дод.4.PDF
10 квітня 2020 16:11
3 Лист-згода-Дод.6.PDF
10 квітня 2020 16:11
3 Акти ветеринари-2020 р..pdf
10 квітня 2020 16:10
3 Акт ЗВТ+перелік.pdf
10 квітня 2020 16:10
Лист-пояснення -2.PDF
10 квітня 2020 16:10
Якісні докум.масло-2.PDF
10 квітня 2020 16:10
Якісні докум.масло-1.PDF
10 квітня 2020 16:10
Тех.вим.-Дод. 3.PDF
10 квітня 2020 16:10
1 Статут 2019 +.pdf
10 квітня 2020 16:10
1 Св-во про держ.р.pdf
10 квітня 2020 16:10
1 Листи ст.17 ЗУ.PDF
10 квітня 2020 16:10
1 Лист ч.3 ст.17 ЗУ.PDF
10 квітня 2020 16:10
1 Лист про печатку.PDF
10 квітня 2020 16:10
1 Лист про адм.код.PDF
10 квітня 2020 16:10
1 Довідка ПДВ.PDF
10 квітня 2020 16:10
1 Довідка ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2020 16:10
1 Довідка банк-09.04.2020 р..pdf
10 квітня 2020 16:10
1 Довідка 4-ОПП.PDF
10 квітня 2020 16:10
1 Витяг-25.03.2020 р..PDF
10 квітня 2020 16:10
0 Дов.про підприємство.PDF
10 квітня 2020 16:10
0 Д-ти про уповн.предст..pdf
10 квітня 2020 16:09
16 Штатний розпис.pdf
10 квітня 2020 16:09
1-1 Експлікація.pdf
10 квітня 2020 16:09
1 Довідка МТБ.PDF
10 квітня 2020 16:09
Цінова пропоз.-Дод. 4.PDF

Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 17:28
Електронний підпис
10 квітня 2020 17:00
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:58
7.7. Статут 2019.pdf
10 квітня 2020 16:58
7.6. Проект договору.PDF
10 квітня 2020 16:57
13. Довідка довкілля.PDF
10 квітня 2020 16:57
14.1. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 квітня 2020 16:57
9. Довідка.PDF
10 квітня 2020 16:57
17. Довідка про ціну.PDF
10 квітня 2020 16:57
14. Довідка платник ПДВ.PDF
10 квітня 2020 16:57
20. Гарантійний лист.PDF
10 квітня 2020 16:57
12. Довідка.PDF
10 квітня 2020 16:57
10. Довідка щодо печаті.PDF
10 квітня 2020 16:57
payment_1126305551353903920.pdf
10 квітня 2020 16:57
payment_1126305551303573344.pdf
10 квітня 2020 16:56
6.16. Довідка.PDF
10 квітня 2020 16:56
Підписаний_G0420-5152-GL_tender.pdf
10 квітня 2020 16:56
8. Довідка ПриватБанк.pdf
10 квітня 2020 16:56
8. Довідка Приват.pdf
10 квітня 2020 16:56
6.10. Гарантійний лист.PDF
10 квітня 2020 16:56
6.3. Протокол ГМО 29.01.20.pdf
10 квітня 2020 16:56
6.8.2. План аудиту.pdf
10 квітня 2020 16:56
6.1. Технічні вимоги.PDF
10 квітня 2020 16:55
3.2.3. Штатний розпис.PDF
10 квітня 2020 16:55
5.5. Довідка.PDF
10 квітня 2020 16:55
5.4. Довідка.PDF
10 квітня 2020 16:55
5.2. Довідка.PDF
10 квітня 2020 16:55
5.3. Довідка.PDF
10 квітня 2020 16:55
5.6. Довідка.PDF
10 квітня 2020 16:55
6.2. Гарантійний лист.PDF
10 квітня 2020 16:55
5.1. Довідка.PDF
10 квітня 2020 16:55
3.1. Довідка працівники.PDF
10 квітня 2020 16:55
2.6. Графік повірок 2019 р..pdf
10 квітня 2020 16:54
2.3.7. Висновок СЕС.PDF
10 квітня 2020 16:54
2.1. Довідка МТБ.PDF
10 квітня 2020 16:54
2.3. Довідка санобробка.PDF
10 квітня 2020 16:54
2.3.2. Довідка.PDF
10 квітня 2020 16:54
2.3.8. Накладна Чеміпон.PDF
10 квітня 2020 16:54
2.3.6. Інструкція.PDF
10 квітня 2020 16:54
2.3.8. Накладна.PDF

Документи

22 травня 2020 15:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

10 квітня 2020 10:31
Електронний підпис
10 квітня 2020 10:30
39. Д-ка працівники.pdf
10 квітня 2020 09:45
Електронний підпис
10 квітня 2020 09:44
39. Д-ка працівники.pdf
10 квітня 2020 09:44
23. Д-ка МТБ.pdf
07 квітня 2020 15:11
Електронний підпис
07 квітня 2020 15:10
Довідка UA-2020-03-10-002443-b.zip
07 квітня 2020 15:10
114.Звіти ISO 2020.pdf
07 квітня 2020 15:10
114.ISO Оригінал.pdf
07 квітня 2020 15:10
105.Лист тех. вимог.pdf
07 квітня 2020 15:10
79.Лист гарантія.pdf
07 квітня 2020 15:10
104.Лист ліцензування.pdf
07 квітня 2020 15:10
78.Довідка винагороди.pdf
07 квітня 2020 15:10
103.Лист сертифікації.pdf
07 квітня 2020 15:10
101.Лист щодо авто.pdf
07 квітня 2020 15:10
75.Довідка податків.pdf
07 квітня 2020 15:10
100.Лист щодо заміни.pdf
07 квітня 2020 15:10
74.Довідка банкруцтва.pdf
07 квітня 2020 15:09
99.Лист щодо заявок.pdf
07 квітня 2020 15:09
73.Довідка пов_язності.pdf
07 квітня 2020 15:09
98.Лист щодо вимог.pdf
07 квітня 2020 15:09
95.Лист поставки.pdf
07 квітня 2020 15:09
94. штатний 14 січня 2020.pdf
07 квітня 2020 15:09
97.Лист щодо якості.pdf
07 квітня 2020 15:09
93.асортиментний 2020.pdf
07 квітня 2020 15:09
70.Довідка корупц. с.о..pdf
07 квітня 2020 15:09
69.Довідка корупц. ю.о..pdf
07 квітня 2020 15:09
90.Згода з умовами т.п..pdf
07 квітня 2020 15:09
89.Лист щодо витрат.pdf
07 квітня 2020 15:09
88.Лист щодо платника.pdf
07 квітня 2020 15:09
87.Лист довкілля.pdf
07 квітня 2020 15:09
86.Лист санкцій.pdf
07 квітня 2020 15:09
64.1Трудова Кучер.pdf
07 квітня 2020 15:09
81.Проект договору.pdf
07 квітня 2020 15:09
62.Трудова Шамардак.pdf
07 квітня 2020 15:09
61.Трудова Антонова.pdf
07 квітня 2020 15:09
60.Трудова Ревега.pdf
07 квітня 2020 15:09
59.Трудова Миколаєнко.pdf
07 квітня 2020 15:09
39.Довідка працівників.pdf
07 квітня 2020 15:09
58.Трудова Синяков.pdf
07 квітня 2020 15:09
37.Документи повірки.pdf
07 квітня 2020 15:09
55.Медична карта Ревега.pdf
07 квітня 2020 15:08
48.1Медична Кучер.pdf
07 квітня 2020 15:08
47.Медична Ревега 2020.pdf
07 квітня 2020 15:08
30.Довідка авто.pdf
07 квітня 2020 15:08
46.медична Антонова 2020.pdf
07 квітня 2020 15:08
20.Опис документів 2020.pdf
07 квітня 2020 15:08
19.Довідка з банку.pdf
07 квітня 2020 15:08
17.Згода Миколаєнко.pdf
07 квітня 2020 15:08
17.1Згода Кучер.pdf
07 квітня 2020 15:08
16.Згода Синяков.pdf
07 квітня 2020 15:08
23.Довідка мтб.pdf
07 квітня 2020 15:08
15.Згода Антонова.pdf
07 квітня 2020 15:08
14.Згода Ревега.pdf
07 квітня 2020 15:08
13.Згода Шамардак.pdf
07 квітня 2020 15:08
22.Витяг з ЄДР 26.03.2020.pdf
07 квітня 2020 15:08
12.Згода Головко.pdf
07 квітня 2020 15:08
11.Згода Омельницький.pdf
07 квітня 2020 15:08
10.Згода Дем_яненко.pdf
07 квітня 2020 15:08
9.Згода Левченко.pdf
07 квітня 2020 15:08
9.ЕБГ ПМП UA-2020-03-10-002443-b.zip
07 квітня 2020 15:08
8.Згода Башмак.pdf
07 квітня 2020 15:08
6. паспорт Башмак.pdf
07 квітня 2020 15:08
5.Паспорт код Левченко.pdf
07 квітня 2020 15:08
4.призначення 27.01.2020.pdf
07 квітня 2020 15:08
3.Лист щодо печатки.pdf
07 квітня 2020 15:08
2.Лист щодо підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

ТОВ "Руол Стандарт"

Приватне акціонерне товариство "Обухівський молочний завод"

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 5 313 600,00
UAH з ПДВ
5 313 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" 5 952 000,00
UAH з ПДВ
5 952 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 12:13
Електронний підпис
29 травня 2020 12:12
Цінова пропозиція-2.PDF
29 травня 2020 12:12
public_doc.p7s
29 травня 2020 12:12
public_doc.pdf
29 травня 2020 12:12
Двідка МВС.PDF
10 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:12
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
10 квітня 2020 16:12
Ліцензія.pdf
10 квітня 2020 16:11
Довіреність Лимар С.А..pdf
10 квітня 2020 16:11
Гарантія 915-20.pdf.p7s.p7s
10 квітня 2020 16:11
Гарантія 915-20.pdf
10 квітня 2020 16:11
Лист до гарантії (3).pdf
10 квітня 2020 16:11
Лист про субп..PDF
10 квітня 2020 16:11
Дислокація-Дод.7.PDF
10 квітня 2020 16:11
Проект дог.-Дод.5.PDF
10 квітня 2020 16:11
5 Сертифікат ISO 9001-2019 р..pdf
10 квітня 2020 16:11
3 Лист-пояснення Дод.4.PDF
10 квітня 2020 16:11
3 Лист-згода-Дод.6.PDF
10 квітня 2020 16:11
3 Акти ветеринари-2020 р..pdf
10 квітня 2020 16:10
3 Акт ЗВТ+перелік.pdf
10 квітня 2020 16:10
Лист-пояснення -2.PDF
10 квітня 2020 16:10
Якісні докум.масло-2.PDF
10 квітня 2020 16:10
Якісні докум.масло-1.PDF
10 квітня 2020 16:10
Тех.вим.-Дод. 3.PDF
10 квітня 2020 16:10
1 Статут 2019 +.pdf
10 квітня 2020 16:10
1 Св-во про держ.р.pdf
10 квітня 2020 16:10
1 Листи ст.17 ЗУ.PDF
10 квітня 2020 16:10
1 Лист ч.3 ст.17 ЗУ.PDF
10 квітня 2020 16:10
1 Лист про печатку.PDF
10 квітня 2020 16:10
1 Лист про адм.код.PDF
10 квітня 2020 16:10
1 Довідка ПДВ.PDF
10 квітня 2020 16:10
1 Довідка ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2020 16:10
1 Довідка банк-09.04.2020 р..pdf
10 квітня 2020 16:10
1 Довідка 4-ОПП.PDF
10 квітня 2020 16:10
1 Витяг-25.03.2020 р..PDF
10 квітня 2020 16:10
0 Дов.про підприємство.PDF
10 квітня 2020 16:10
0 Д-ти про уповн.предст..pdf
10 квітня 2020 16:09
16 Штатний розпис.pdf
10 квітня 2020 16:09
1-1 Експлікація.pdf
10 квітня 2020 16:09
1 Довідка МТБ.PDF
10 квітня 2020 16:09
Цінова пропоз.-Дод. 4.PDF

Публічні документи

09 квітня 2020 16:12
Електронний підпис
09 квітня 2020 16:12
Електронний підпис
09 квітня 2020 16:10
37.ДСТУ ISO 9001_ФАВОР_ВСІ.pdf
09 квітня 2020 16:10
23.Працівники .pdf
09 квітня 2020 16:10
12. Дезінфекція.pdf
09 квітня 2020 16:10
22.Свідоцтво повірки .pdf
09 квітня 2020 16:10
16.Графіки повірки 2020.pdf
09 квітня 2020 16:10
44.Листи згоди.pdf
09 квітня 2020 16:09
23.1.штатний розпис 2020.pdf
09 квітня 2020 16:09
18.Акт повірка засоби.pdf
09 квітня 2020 16:09
45.Довідки RwS Банк 08.04.20.pdf
09 квітня 2020 16:09
17.Акт повірка засоби.pdf
09 квітня 2020 16:09
Рейтинг_Скан.pdf
09 квітня 2020 16:09
Лiцензiя.zip
09 квітня 2020 16:09
Ліцензія_скан.pdf
09 квітня 2020 16:09
Рейтинг.zip
09 квітня 2020 16:09
Довiренiсть_Рижий.zip
09 квітня 2020 16:09
Довіреність_скан.pdf
09 квітня 2020 16:09
Гарантия_1604.zip
09 квітня 2020 16:09
Загальне технічні.pdf
09 квітня 2020 16:09
ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Руол Стандарт"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Переможець 5 313 600,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 17:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2020 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
5 313 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 14:11
ДУ № 7 до Договору № 650.pdf зміни до договору
03 березня 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 11:25
ДУ №6 до договору №650.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 11:24
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 13:57
ДУ № 5 до Договору № 650.pdf зміни до договору
19 січня 2021 13:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:23
Ду № 4 до договору № 650.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 17:16
ДУ №3 до договору №650.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 17:16
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 16:17
Додаткова угода № 2 до договору № 650.pdf зміни до договору
28 липня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 13:59
ДУ №1 до договору №650.pdf зміни до договору
19 червня 2020 13:58
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 10:19
Договір №650..pdf укладений
09 червня 2020 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зменшенням потреби в закупівлі товару по даному договору відповідно до п 3.3 та п. 10.4 договору про закупівлю товарів за державні кошти № 650 від 09.06.2020 Сторони дійшли взаємної згоди : 1. У відповідності до п. 10. 4 Договору № 650 від 09.06.2020 року Сторони, дійшли взаємної згоди внести зміни до п.3.1 Договору виклавши його у такій редакції: «3.1 Сума цього Договору становить: 4234275,00 грн. (Чотири мільйони двісті тридцять чотири тисячі двісті сімдесят п’ять грн. 00 коп) в т. ч. ПДВ. (Загальний фонд: КПКВ 4111010- 4079275,00 грн.; КПКВ 4111020-44000,00 грн.; КПКВ 4111070- 40000,00 грн. Спеціальний фонд КПКВ 4111010- 60000,00 грн.; КПКВ 4111020- 11000,00 грн.)
Номер договору про закупівлю: 650
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили укласти цю додаткову угоду до договору про закупівлю за державні кошти № 650 від 09.06.2020р. про наступне6 1. У відповідності до п.10.4 Договору № 650 від 09.06.2020року Сторони,дійшли взаємної згоди внести зміни до п.3.1 Договору виклавши його у такій редакції: "3.1 Сума цього Договору становить : 4234275,00 грн.(чотири мільйони двісті тридцять чотири тисячі двісті сімдесят п"ять грн. 00 копю) в т.ч. ПДВ. (Загальний фонд: КПКВ 4111010-3367275,00 грн.; КПКВ 4111020- 44000,00 грн.; КПКВ 4111030- 40000,00 грн.; Спеціальний фонд КПКВ 4111010- 772000,00 грн.; КПКВ 4111020- 11000,00 грн.)Остаточна сума Договору визначається за підсумками заявок,поданих і оплачених Замовником Постачальнику протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 650
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п. 10. 4 Договору № 650 від 09.06.2020 року Сторони, дійшли взаємної згоди внести зміни до п.3.1 Договору виклавши його у такій редакції: «3.1 Сума цього Договору становить: 4234275,00 грн. (Чотири мільйони двісті тридцять чотири тисячі двісті сімдесят п’ять грн. 00 коп) в т. ч. ПДВ. (Загальний фонд: КПКВ 4111010- 2967275,00 грн.; КПКВ 4111020-44000,00 грн.; КПКВ 4111030- 40000,00 грн. Спеціальний фонд КПКВ 4111010- 1172000,00 грн.; КПКВ 4111020- 11000,00 грн.)
Номер договору про закупівлю: 650
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Термін дії договору про закупівлю продовжити строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, після затвердження видатків на цю мету в уставленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 650
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума додаткової угоди становить 846 855,00 грн. (вісімсот сорок шість тисяч вісімсот п'ятдесят п'ять грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ. (Загальний фонд: КПКВ 4111022 - 6 642,00 грн, Спеціальний фонд: КПКВ 4111010 - 751 947,50 грн., КПКВ 4111021 - 18 265,50грн., за рахунок відшкодування Департаментом соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації - 70 000,00 грн.)) що не перевищує 20 відсотків суми визначеної у договорі про закупівлю укладеному у попередньому році з урахуванням всіх додаткових угод.
Номер договору про закупівлю: 650
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У відповідності до п.10.4 договору № 650 від 09.06.2020 Сторони, дійшли взаємної згоди внести зміни до п.1 додаткової угоди № 5 від 19.01.2021 договору про закупівлю товарів за державні кошти № 650 від 09.06.2020 виклавши його у такій редакції: "1.Сума додаткової угоди становить 846855,00 грн. (вісімсот сорок шість тисяч вісімсот п’ятдесят п’ять грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ. (Загальний фонд: КПКВ 4111022 – 32642,00 грн., Спеціальний фонд: КПКВ 4111010 – 795947,50 грн., КПКВ 4111021 –18265,50 грн.,), що не перевищує 20 відсотків суми визначеної у договорі про закупівлю укладеному у попередньому році з урахуванням всіх додаткових угод.
Номер договору про закупівлю: 650
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У відповідності до п.10.4 договору № 650 від 09.06.2020 Сторони, дійшли взаємної згоди внести зміни до п. 1 додаткової угоди № 6 від 16.02.2021 договору про закупівлю товарів за державні кошти № 650 від 09.06.2020 виклавши його у такій редакції: "1.Сума додаткової угоди становить 846855,00 грн. (вісімсот сорок шість тисяч вісімсот п’ятдесят п’ять грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ. (Загальний фонд: КПКВ 4111022 – 15774,75 грн., Спеціальний фонд: КПКВ 4111010 – 821117,25 грн., КПКВ 4111021 – 9963,00 грн.,), що не перевищує 20 відсотків суми визначеної у договорі про закупівлю укладеному у попередньому році з урахуванням всіх додаткових угод.
Номер договору про закупівлю: 650
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 964 443,75
UAH (в тому числі ПДВ 660 740,62 UAH)