Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ДК 015:2010 - 30210000-4) (системні блоки)
Очікувана вартість
298 110,00 UAH
UA-2020-03-10-002432-a 51307159c0b84b12bcbe6bd0873e4fa7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 березня 2020 15:15
Очікувана вартість: 298 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 490,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
(системні блоки) (джерело фінансування закупівлі - державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Братиславська 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 квітня 2020  —  24 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання покупцем на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом та/або можливості здійснити платежі Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 15:22
3 - Проєкт договору (системні блоки) 2.doc
10 березня 2020 15:22
2 - ТД (системні блоки) 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-10-002432-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 06 квітня 2020 16:05
Оскарження визначення переможця
Шановний замовник, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" , якого ви визнали переможцем, у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним вимогам а саме: не було додана згідно
пункт 5.1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно п.6.1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2. Інформаційні матеріали на обладнання, що пропонується: каталоги, та/або буклети, та/або копії інструкцій по застосуванню, та/або копії технічних паспортів, та/або інший документ, тощо. В наданих матеріалах обов’язково повинно бути виділено кольором дані, що підтверджують відповідність заданим технічним вимогам. Ця вимога не виконана.
Своїм рішенням про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" , Ви суперечите своїм же кваліфікаційним вимогам до учасників торгів і порушуєте ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2020 12:47
Доброго дня!Відповідно до п.5.1.2 розділу III документації учасник має надати документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Ця вимога підтверджується наданням довідки, що оформлюєтья відповідно до Додатку 4 Документації. Учасник-переможець ТОВ «Тірекс Юкрейн» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що оформлена відповідно до вимог Додатку 4 Документації.
Підпунктом 2 пункту 6.1 розділу III Документації визначено, що в інформаційних матеріалів на обладнання, що пропонується: каталоги, та/або буклети, та/або копії інструкцій по застосуванню, та/або копії технічних паспортів, та/або інший документ, тощо, обов’язково повинно бути виділено кольором дані, що підтверджують відповідність заданим технічним вимогам. В документах, що надало ТОВ «Тірекс Юкрейн» на підтвердження цієї вимоги дані, що підтверджують відповідність заданим технічним вимогам не виділені кольором.
Зазначаємо, що відповідно до абзацу 3 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Отже, можна зробити висновок, що відсутність кольору в документах, що надало ТОВ «Тірекс Юкрейн» не впливає на зміст тендерної пропозиції.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 289 170,00
UAH з ПДВ
289 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 298 107,00
UAH з ПДВ
298 107,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 16:23
Електронний підпис
25 березня 2020 10:10
Електронний підпис
25 березня 2020 10:10
Тендерна пропозиція .pdf
25 березня 2020 10:10
Авторизаційний лист.pdf
25 березня 2020 10:10
Технічний паспорт .pdf
25 березня 2020 10:10
Довідка про підряд.pdf
25 березня 2020 10:10
Установчі документи.pdf
25 березня 2020 10:10
Проект договору.pdf
25 березня 2020 10:10
Договір оренди ТЗ.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 16:53
Електронний підпис
25 березня 2020 16:51
public_doc (70).p7s
25 березня 2020 16:51
public_doc (70).pdf
25 березня 2020 16:46
Авторизаційний лист ПК.pdf
25 березня 2020 15:58
Наказ Храпко В.І..pdf
25 березня 2020 15:58
Наказ Ткачик А..pdf
25 березня 2020 15:58
Наказ Суханов.pdf
25 березня 2020 15:58
public_doc (65).p7s
25 березня 2020 15:58
public_doc (65) .pdf
25 березня 2020 15:58
Microsoft Partner Network Софтіко.pdf
25 березня 2020 15:58
Авторизаційний лист ПК.pdf
25 березня 2020 15:58
довідка.pdf
25 березня 2020 15:58
Відомості про Учасника.pdf
25 березня 2020 15:58
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Переможець 289 170,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
289 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 11:17
Звіт 3021-23Т_Тірекс Юкрейн.pdf укладений
23 грудня 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 10:57
ДУ 1 від 27.04.20 до Д 30212-23Т від 17.04.20 ТОВ Тірекс Юкрейн.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 14:37
Д 3021-23Т від 17.04.2020 ТОВ Тірекс Юкрейн.pdf укладений
17 квітня 2020 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 3021-23Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2020 — 20 грудня 2020
Сума оплати за договором: 289 170,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 195,00 UAH)