Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Продукція для чищення» код по ДК 021:2015 – 39830000-9 (порошок для прання концентрат, миючий засіб для посуду, сода кальцинована, засіб для чищення, засіб для миття санвузлів, миючий засіб для скла, білизна, засіб для прочищення труб)
Очікувана вартість
870 000,00 UAH
UA-2020-03-10-001931-a ● 1c1c26e02311489598a664a6e689c284
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142885 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56 |
Контактна особа: |
Катерина Ігорівна Некрасова +380500527287,+380626471538 kramgoroo_dz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2020 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 870 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2511 штуки
Порошок для прання концентрат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84303, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул.Будаєва, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
3804 штуки
Миючий засіб для посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84303, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул.Будаєва, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
3192 штуки
Сода кальцинована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84303, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул.Будаєва, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
2359 штуки
Засіб для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84303, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул.Будаєва, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
5846 штуки
Засіб для миття санвузлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84303, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул.Будаєва, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
695 штуки
Миючий засіб для скла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84303, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул.Будаєва, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
20 штуки
Білизна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84303, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул.Будаєва, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
842 штуки
Засіб для прочищення труб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84303, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул.Будаєва, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% оплата по факту постачання товару з відстрочкою платежів до 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2020 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2020 14:32 |
Оголошення_миючі засоби.docx | |
10 березня 2020 14:32 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
10 березня 2020 14:31 |
ТД_миючі засоби.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
підтвердження показників
Дата подання: 11 березня 2020 19:02
Дата відповіді: 16 березня 2020 11:04
Доброго вечора
А чому не на всі показники вимагаєте підтвердження протоколами?
Я знаю, а Ви?
Приберіть вимогу про протоколи або вимагайте на всі зазначені показники і вимогу про ці Ваші незрозумілі сертифікати ісо
Відповідь: Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до ч. 3 тієї ж статті, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, на підставі наведених положень закону, Замовник має право вимагати від учасників надання протоколів випробувань для підтвердження показників продукції, що є предметом закупівлі, а також сертифікатів ISO
Відповідно до ч. 3 тієї ж статті, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, на підставі наведених положень закону, Замовник має право вимагати від учасників надання протоколів випробувань для підтвердження показників продукції, що є предметом закупівлі, а також сертифікатів ISO
Технічні, якісні та кількісні характеристики по предмету закупівлі
Дата подання: 12 березня 2020 09:06
Дата відповіді: 16 березня 2020 11:05
Технічні, якісні та кількісні характеристики по предмету закупівлі зроблени под певного постачальника-ТОВ Гренландия.
Приберіть дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до п. 3 ч. 2 тієї ж статті, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Ч. 3 наведеної статті, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, на підставі зазначених положень закону, Замовник має право визначати ті технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмету закупівлі, які він хоче отримати в результаті проведення закупівлі.
Також, проаналізувавши ринок миючих засобів є безліч виробників, яким відповідають технічні характеристики
Відповідно до п. 3 ч. 2 тієї ж статті, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Ч. 3 наведеної статті, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, на підставі зазначених положень закону, Замовник має право визначати ті технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмету закупівлі, які він хоче отримати в результаті проведення закупівлі.
Також, проаналізувавши ринок миючих засобів є безліч виробників, яким відповідають технічні характеристики
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-10-001931-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЯЧЕНКО ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2978814532
Дата подання: 12 березня 2020 09:02
Технічні, якісні та кількісні характеристики
поясніть законодавчі підставі ваші вимоги щодо надання:
*підтвердити показники протоколом випробувань на запропоновану продукцію у складі пропозиції учасника, виданим не раніше 2019 року акредитованою уповноваженим органом у відповідній галузі лабораторії. Додатково у складі пропозиції надати атестат про акредитацію лабораторії (уповноваження, визнання тощо), що провела випробування, з підтвердженням можливості здійснювати зазначені у протоколі випробування (галузь акредитації тощо).
2) Сертифікат на систему управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); сертифікат на систему екологічного управління якістю виробника ДСТУ ISO 14001:2015;
3) Сертифікат відповідності, який підтверджує, що продукція відповідає екологічним критеріям, що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2002,що виданий відповідним органом згідно чинного законодавства
Вимога-приберіть дискримінаційні умови
Розгорнути
Згорнути
*підтвердити показники протоколом випробувань на запропоновану продукцію у складі пропозиції учасника, виданим не раніше 2019 року акредитованою уповноваженим органом у відповідній галузі лабораторії. Додатково у складі пропозиції надати атестат про акредитацію лабораторії (уповноваження, визнання тощо), що провела випробування, з підтвердженням можливості здійснювати зазначені у протоколі випробування (галузь акредитації тощо).
2) Сертифікат на систему управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); сертифікат на систему екологічного управління якістю виробника ДСТУ ISO 14001:2015;
3) Сертифікат відповідності, який підтверджує, що продукція відповідає екологічним критеріям, що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2002,що виданий відповідним органом згідно чинного законодавства
Вимога-приберіть дискримінаційні умови
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2020 11:07
Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до п. 3 ч. 2 тієї ж статті, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Ч. 3 наведеної статті, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, на підставі зазначених положень закону, Замовник має право визначати ті технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмету закупівлі, які він хоче отримати в результаті проведення закупівлі.
На підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик щодо предмету закупівлі Замовник має право вимагати від учасників надання документів, які можуть підтвердити такі характеристики продукції, зокрема, протоколи випробувань для підтвердження показників продукції, що є предметом закупівлі, атестат про акредитацію лабораторії, сертифікати ISO, сертифікати відповідності тощо.
Таким чином, розміщені в тендерній документації замовником вимоги щодо надання протоколів випробувань для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, атестату про акредитацію лабораторії, сертифікатів ISO, а також сертифікатів відповідності є такими, що відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та ніяким чином не дискримінують учасників закупівлі.
Відповідно до п. 3 ч. 2 тієї ж статті, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Ч. 3 наведеної статті, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, на підставі зазначених положень закону, Замовник має право визначати ті технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмету закупівлі, які він хоче отримати в результаті проведення закупівлі.
На підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик щодо предмету закупівлі Замовник має право вимагати від учасників надання документів, які можуть підтвердити такі характеристики продукції, зокрема, протоколи випробувань для підтвердження показників продукції, що є предметом закупівлі, атестат про акредитацію лабораторії, сертифікати ISO, сертифікати відповідності тощо.
Таким чином, розміщені в тендерній документації замовником вимоги щодо надання протоколів випробувань для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, атестату про акредитацію лабораторії, сертифікатів ISO, а також сертифікатів відповідності є такими, що відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та ніяким чином не дискримінують учасників закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-03-10-001931-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Федунова Н.Ф., Код ЄДРПОУ:2617211866
Дата подання: 12 березня 2020 12:18
Технічні, якісні та кількісні характеристики по предмету закупівлі
приберіть незаконні -
Технічні, якісні та кількісні характеристики по предмету закупівлі
-вимоги , інакше будемо скаржитися на вашу документацію із закупівлі на ГО «ПЛАТФОРМА ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ» https://gromko.org.ua/
https://gromko.org.ua/
Технічні, якісні та кількісні характеристики по предмету закупівлі
-вимоги , інакше будемо скаржитися на вашу документацію із закупівлі на ГО «ПЛАТФОРМА ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ» https://gromko.org.ua/
https://gromko.org.ua/
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2020 11:09
Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до п. 3 ч. 2 тієї ж статті, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Ч. 3 наведеної статті, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, на підставі зазначених положень закону, Замовник має право визначати ті технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмету закупівлі, які він хоче отримати в результаті проведення закупівлі.
На підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик щодо предмету закупівлі Замовник має право вимагати від учасників надання документів, які можуть підтвердити такі характеристики продукції, зокрема, протоколи випробувань для підтвердження показників продукції, що є предметом закупівлі, атестат про акредитацію лабораторії, сертифікати ISO, сертифікати відповідності тощо.
Таким чином, розміщені в тендерній документації замовником вимоги щодо надання протоколів випробувань для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, атестату про акредитацію лабораторії, сертифікатів ISO, а також сертифікатів відповідності є такими, що відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та ніяким чином не дискримінують учасників закупівлі.
Відповідно до п. 3 ч. 2 тієї ж статті, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Ч. 3 наведеної статті, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, на підставі зазначених положень закону, Замовник має право визначати ті технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмету закупівлі, які він хоче отримати в результаті проведення закупівлі.
На підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик щодо предмету закупівлі Замовник має право вимагати від учасників надання документів, які можуть підтвердити такі характеристики продукції, зокрема, протоколи випробувань для підтвердження показників продукції, що є предметом закупівлі, атестат про акредитацію лабораторії, сертифікати ISO, сертифікати відповідності тощо.
Таким чином, розміщені в тендерній документації замовником вимоги щодо надання протоколів випробувань для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, атестату про акредитацію лабораторії, сертифікатів ISO, а також сертифікатів відповідності є такими, що відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та ніяким чином не дискримінують учасників закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-10-001931-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 10 квітня 2020 19:49
Дата подання: 10 квітня 2020 19:49
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 14:31
Рішення від 14.04.2020 № 7145 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 14:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.05.2020 № 8561.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 22:54
рішення від 04.05.2020 № 8561.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 19:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІІ від 25.12.2015, тендерний комітет Управління освіти Краматорської міської ради прийняв наступні рішення:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" (ЄДРПОУ 40653457) по предмету закупівлі «Продукція для чищення» код по ДК 021:2015 – 39830000-9 (порошок для прання концентрат, миючий засіб для посуду, сода кальцинована, засіб для чищення, засіб для миття санвузлів, миючий засіб для скла, білизна, засіб для прочищення труб) відповідно до частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відхилити тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Гренландія» (ЄДРПОУ 36196836) по предмету закупівлі «Продукція для чищення» код по ДК 021:2015 – 39830000-9 (порошок для прання концентрат, миючий засіб для посуду, сода кальцинована, засіб для чищення, засіб для миття санвузлів, миючий засіб для скла, білизна, засіб для прочищення труб) відповідно до частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
3. Відхилити тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Качан Наталії Петрівни (ІПН 1913004043), 01013, м.Київ, Печерський район, Дорога Набережно-Печерська, буд. 2) по предмету закупівлі «Продукція для чищення» код по ДК 021:2015 – 39830000-9 (порошок для прання концентрат, миючий засіб для посуду, сода кальцинована, засіб для чищення, засіб для миття санвузлів, миючий засіб для скла, білизна, засіб для прочищення труб) відповідно до частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
4. Керуючись п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет управління освіти Краматорської міської ради прийняв рішення відмінити торги по предмету закупівлі «Продукція для чищення» код по ДК 021:2015 – 39830000-9 (порошок для прання концентрат, миючий засіб для посуду, сода кальцинована, засіб для чищення, засіб для миття санвузлів, миючий засіб для скла, білизна, засіб для прочищення труб).
Дата виконання рішення замовником: 12 травня 2020 16:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2020 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" |
750 445,80
UAH з ПДВ
|
750 445,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гренландія |
850 033,92
UAH з ПДВ
|
850 033,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЧАН НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
Рішення скасоване |
750 445,80
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 16:29
|
ТОВ Гренландія #36196836 |
Рішення скасоване |
850 033,92
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 16:29
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
Відхилено |
750 445,80
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 16:33
|
ТОВ Гренландія #36196836 |
Відхилено |
850 033,92
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 16:36
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЧАН НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА #1913004043 |
Відхилено |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 16:38
|
Інформація про відміну
Дата відміни
12 травня 2020 16:38
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі