Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the state road M-21 Vystupovichi - Zhytomyr - Mogilev – Podilsky (through Vinnytsia city) on a section of km 386+968 - km 392+053, Vinnytsia region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast |
National ID: | 25845655 |
Contact point: |
Strembitskyi Vitalii +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2020 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 12:09 |
Очікувана вартість: | 149 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 748 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4488000 UAH |
Publication date: | 10 березня 2020 15:53 |
Enquiries until: | 03 квітня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 квітня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 149 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 748 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форми №КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 робочих днів до кінця звітного місяця | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2020 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2020 15:50 |
r_42_СД_ИВР.xls | |
10 березня 2020 15:50 |
14) ТД М-21 ПР 386+968-392+053 Глибока долина Лучинець.docx | |
10 березня 2020 15:50 |
14) Проект договору М-21 ПР 386+968-392+053 Глибока долина Лучинець.docx | |
10 березня 2020 15:50 |
+ВР 386 - 392.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 17 травня 2020 12:24
Дата подання: 16 травня 2020 14:13
Дата подання: 16 травня 2020 23:44
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-27-000016 ● 064a755ee13748d7b0bc773029f44839
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2021 11:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2021 № 24
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 24
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-03-10-001737-b 10.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-04 11:13:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через Вінницю) на ділянці км 386+968 - км 392+053, Вінницька область очікуваною вартістю 149 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-10-001737-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Службою автомобільних доріг у Вінницькій області здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-08 07:52:48
На запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Служба автомобільних доріг у Вінницькій області пояснює
На запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Служба автомобільних доріг у Вінницькій області пояснює, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснюється у відповідності до проектної документації!
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-08 13:55:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через Вінницю) на ділянці км 386+968 - км 392+053, Вінницька область очікуваною вартістю 149 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-10-001737-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), зокрема для підтвердження визначення очікуваної вартості предмета закупівлі надати експертний звіт щодо розгляду проектної документації за предметом закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-10 09:57:58
Відповідь на запит Держаудитслужби України
На запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Служба автомобільних доріг у Вінницькій області пояснює, що проходження державної експертизи проектної документації для робіт з поточного середнього ремонту законодавством не передбачено, відтак експертний звіт не видавався.
Крім того, як повідомлялось раніше, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснюється у повній відповідності до проектної документації!
Надання інформації про усунення порушення замовником
UA-2020-03-10-001737-b 1. В оскаржуваному висновку зазначено, що «ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» не підтверджено наявності правовідносин з відповідними працівниками, які будуть задіяні під час виконання договору про закупівлю, чим не виконано вимогу Додатку 1.6 до Тендерної документації. Замовник на порушення п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону № 922- VII не відхилив пропозицію учасника ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922- VII, а допустив до аукціону.» Служба автомобільних доріг у Вінницькій області не погоджується з даним твердженням з наступних підстав. Згідно ст. 21 КЗпП України трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Відповідно до ст. 23 КЗпП України трудовий договір може бути: безстроковим, що укладається на невизначений строк; на визначений строк, встановлений за погодженням сторін; таким, що укладається на час виконання певної роботи. Строковий трудовий договір укладається у випадках, коли трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами. Ч. 1 ст. 39-1 КЗпП України передбачено, якщо після закінчення строку трудового договору (пункти 2 і 3 статті 23) трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк. ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» у складі пропозиції було надано лист-роз’яснення від 13.04.2020 р. № 389/23-В, щодо продовження дії строкових договорів. Відповідно до викладеного вище Замовником не було порушено п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VII, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону № 922-VII. 2. Також у висновку зазначено, що «Банківська гарантія від 10.04.2020 № 016-001-13763-2020, подана у складі пропозиції Переможця, містить пункт щодо можливості повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції у випадку відмови Бенефіціара від своїх прав за цією гарантією шляхом подання Гаранту письмової заяви про звільнення Гаранта від обов’язків за цією гарантією, що не відповідає вимогам п. 3 Розділу 3 ТД та є порушенням ч. 4 ст. 24 Закону № 922-VII. Замовник на порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VII не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», як такого, чия тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а уклав договір договір від 07.07.2020 № 130/20-П на загальну суму 104 340 000,00 грн. Вищевказане призвело до порушення ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VII, відповідно до якої Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій». З вказаним Замовник не погоджується з таких підстав. Відповідно до п. 3 Розділу 3 Тендерної документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції»: Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; завершення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Банківська гарантія від 10.04.2020 № 016-001-13763-2020 містить пункти передбачені п. 3 Розділу 3 Тендерної документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» та нормами ст. 24 Закону № 922-VIIІ. Наявність в Банківській гарантії від 10.04.2020 № 016-001-13763-2020 пункту щодо можливості повернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції у випадку відмови Бенефіціара від своїх прав за цією гарантією шляхом подання Гаранту письмової заяви про звільнення Гаранта від обов’язків за цією гарантією, не є таким, що не відповідає вимогам п. 3 Розділу 3 Тендерної документації та не порушує ч. 4 ст. 24 Закону № 922-VIIІ, оскільки чинним законодавством України не передбачено, що банківська гарантія не може містити пункти додаткові до передбачених Тендерною документацією та нормами Закону № 922-VII. Банківська гарантія від 10.04.2020 № 016-001-13763-2020 подана у складі пропозиції Переможця є такою, що відповідає умовам Тендерної документації. Враховуючи викладене Замовником не було порушено п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIIІ. 3. В оскаржуваному висновку зазначено: «В складі пропозиції Переможця не надані документи про відповідність двох лабораторій вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення про атестацію (сертифікацію) тощо, чим не дотримано вимогу додатку 1.5 ТД. Крім цього, не надано копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 на лабораторію, яка залучена згідно договору від 07.12.2018 № 18-21/Л з ТОВ «БК «Ескадор», чим не дотримано вимогу додатку 1.5 ТД. Замовник на порушення п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIIІ, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIIІ, а допустив до аукціону». З даним твердженням Замовник не погоджується виходячи з наступного. Ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» визначено, що Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. На сьогоднішній день в Україні єдиний законодавчо визначений порядок визнання вимірювальних можливостей лабораторій відсутній, у зв’язку з чим випробувальні лабораторії отримують різні документи від різних державних органів та установ, але які однаково підтверджують їх спроможність здійснювати вимірювання (наприклад, свідоцтво про технічну компетентність, сертифікат визнання вимірювальних можливостей, атестат про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про атестацію). Сертифікат визнання спроможності проведення вимірювань № РН-008/2020 від 12.03.2020, поданий ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» в складі пропозиції, виданий ДП «Миколаївстандартметрологія», є документальним засвідченням технічної компетентності суб’єкта господарювання при проведенні ним певних вимірювань та є вагомим аргументом для підтвердження достовірності результатів вимірювань при роботі з замовником, що свідчить про відсутність порушень Замовником п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIIІ.
2021-02-25 08:54:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено норми пункту 5 частини 1 статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі)
Оскарження в суді
Опис: | 25.02.2021 року направлений Адміністративний позов |
Дата публікації: | 26 лютого 2021 |
Документи:
26 лютого 2021 15:05
|
Електронний підпис |
26 лютого 2021 15:04
|
Адмін позов на висн ДАСУ UA-2020-03-10-001737-b.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ШЛЯХБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
128 000 000,00
UAH з ПДВ
|
120 298 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
120 300 400,00
UAH з ПДВ
|
120 300 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
134 565 895,00
UAH з ПДВ
|
134 565 895,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
120 298 000,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2021 10:10
|
14) ду 5 до 129 20-П.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2021 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 13:48
|
договір 129 20-П.pdf | укладений |
07 липня 2020 13:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 129/20-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |