Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги охорони
Очікувана вартість
507 840,00 UAH
UA-2020-03-10-001721-b c7c45b087635475294079484c3625cd5
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнатів Ірина

+380676963591 praid2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛКП "ТФ "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 03348465
Вебсайт: http://lsct.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, ВУЛИЦЯ ЖОВКІВСЬКА, будинок 18
Контактна особа: Гнатів Ірина
+380676963591
praid2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 10:02
Оскарження наміру укласти договір: 22 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником у безготівковій формі на підставі актів наданих Послуг (далі – Акт) шляхом перерахування суми за фактично надані Послуги на банківський рахунок Виконавця до 20 числа місяця, наступного за місяцем в якому надавалися послуги Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

10 березня 2020 15:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 15:48
Переговорна_10.03.2020.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-13-000008 ● 90cfdc7d54064c96819552bf504006c2
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 травня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2020 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.03.2020 № 49

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.03.2020 № 49.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-10-001721-b 10.03.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені. Переговорна процедура відмінена згідно ч. 4 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі".

2020-03-23 15:49:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунено шляхом відміни процедури закупівлі

2020-03-26 17:13:52

Ризики, що спрацювали

RISK1-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівська філія ТОВ "Венбест"
#35254744
Переможець 507 840,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 10:02

Документи

11 березня 2020 10:02
Електронний підпис
11 березня 2020 10:01
Переможець_Венбест.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 10:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівська філія ТОВ "Венбест"
#35254744
507 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2020 10:02
Електронний підпис
11 березня 2020 10:01
Переможець_Венбест.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 березня 2020 15:53
Коментар щодо відміни: Згідно ч. 4 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі".
Документи:
23 березня 2020 15:53
Переговорна_відміна.pdf