Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітального ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1» вул. Богатирська, 30 (ІІІ черга: Літера «Б» Корпус новонароджених, Літера «Г» Інфекційний корпус)
Очікувана вартість
1 834 900,00 UAH
UA-2020-03-10-001572-b 9318c60f956343a7b024960578776e89
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожара Юрій Олександрович

380442013256 kmdkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Київська міська дитяча клінічна лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 04350694
Місцезнаходження: 04209, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богатирська, 30
Контактна особа: Кожара Юрій Олександрович
380442013256
kmdkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 15:46
Очікувана вартість: 1 834 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 174,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9174.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6583 метри квадратні
капітального ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1» вул. Богатирська, 30 (ІІІ черга: Літера «Б» Корпус новонароджених, Літера «Г» Інфекційний корпус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Працівники
Дата подання: 17 березня 2020 10:33
Дата відповіді: 18 березня 2020 10:03
Добрий день. Відповідно до вимог Тендерної документації необхідна наявність 3 електромонтерів ОПС. Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник).Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ліцензійні умови, на які ви посилаєтесь, визначають мінімальну кількість працівників для отримання ліцензії та провадження ліцензійної діяльності. Статтею 16 Закону "Про публічні закупівлі" передбачено, що Замовник одним з кваліфікаційних критеріїв встановлює наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник має право на власний розсуд приймати відповідні рішення щодо необхідної мінімальної кількості працівників з метою отримання якісних послуг та раціонального використання бюджетних коштів. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не може бути дискримінаційною, оскільки кожний учасник може мати ту кількість працівників, яку він сам вважає за потрібну і це є рішенням самого Учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-10-001572-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 13 березня 2020 11:50
Вимагаймо від замовника відповідно до законодавства про публічні закупівлі розробити іншу Тендерну документацію, з якої прибрати вказані дискримінаційні та протиправні вимоги. Відхилення нашої законної вимоги буде оскаржено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
1. У пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції » Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено наступне:
«Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» з урахуванням змін №1,№2,№3
До ціни пропозиції мають бути окремо надані підтверджуючі розрахунки договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» з урахуванням змін №1,№2,№3».
Зазначена вимога є неправомірною з огляду на наступне.
Відповідно до п. 1.1 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» правила застосовуються ВИКЛЮЧНО для визначення вартості ПРОЕКТНИХ, ВИШУКУВАЛЬНИХ ТА НАУКОВО-ПРОЕКТНИХ РОБІТ на будівництво, а також ЕКСПЕРТИЗИ проектної документації.
Відповідно до Предмету Закупівлі «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації Комунального некомерційного підприємства «Київської міської дитячої клінічної лікарня №1», пункту. 1.1. Проекту Договору викладеному у Додатку №2, Технічного завдання викладеному у Додатку №3 ВИГОТОВЛЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПРИ НАДАННЯ ПОСЛУГ, ЩО Е ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО.
Цінова пропозиція Учасника (договорена цина) по предмету закупівель «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації» не може бути розрахована на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» тому що це суперечить вимогам діючого законодавства.
2. У п. 2.1 Додатку 1 Тендерної документації вказано на обов’язкову наявність у Учасника 4 (ЧОТИРИ) ПРАЦІВНИКА «- електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації – не менше 3 осіб. - налагоджувальник КВП та А – не менше 1 особи»
Ця вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне.
Порядок надання послуг з виконання робіт протипожежного призначення встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
ВІДПОВІДНО ДО ПОСТАНОВИ при проведенні робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень КІЛЬКІСТЬ ВИКОНАВЦІВ ПОВИННА СТАНОВИТИ НЕ МЕНШЕ ДВОХ ОСІБ. Тобто для виконання робіт по закупівлі достатнє наявність у Учасника двох відповідних працівників. Вимогою про чотири працівника Замовником дискримінаційне звужено коло Учасників.
3. У п. 7 розділу ІІІ Додатка 1 Тендерної документації вказано на обов’язкове надання Учасником наступного документа: «Копія ліцензії Учасника торгів із переліком робіт, які відповідають кодифікатору будівельних робіт необхідних для виконання повного обсягу робіт об’єктів з класом наслідків СС2 (у разі виконання робіт субпідрядними організаціями, завірені копії виданих їм ліцензій на виконання зазначених робіт)».
У п. 8 розділу ІІІ Додатка 1 Тендерної документації вказано на обов’язкове надання Учасником наступного документа: «Копію ліцензії або виписки з ЄДР Державної служби з надзвичайних ситуацій України (Державного департаменту пожежної безпеки) на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Зазначена вимога наявності у Учасника двох ліцензій є неправомірною з огляду на наступне.
Відповідно до ч. 13 п. 1. Ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» виконання робіт протипожежного призначення підлягають ліцензуванню за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Перелік робіт протипожежного призначення та порядок надання ліцензії на впровадження встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. У ЗАЗНАЧЕНОЇ ПОСТАНОВІ ВІДСУТНІ ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ У ВИКОНАВЦЯ РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ЛІЦЕНЗІЙ «ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ КОДИФІКАТОРУ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ПОВНОГО ОБСЯГУ РОБІТ ОБ’ЄКТІВ З КЛАСОМ НАСЛІДКІВ СС2».
Роботи «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації Комунального некомерційного підприємства «Київської міської дитячої клінічної лікарня №1» можуть бути виконані Учасником при наявності однієї ліцензії, яку видано відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Вимагання Замовником надання якісь інших ліцензій є дискримінаційне та звужує коло Учасників.
4. У п. 14 розділу ІІІ Додатка 1 Тендерної документації вказано на обов’язкове надання Учасником наступного документа: «Копія діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці».
Ця вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне.
Перелік видів робіт підвищеної небезпеки встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107.
Робіти протипожежного призначення «Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень» що е предметом закупівлі «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації Комунального некомерційного підприємства «Київської міської дитячої клінічної лікарня №1» у вказаному переліку ВІДСУТНІ.
Вимагання Замовника про надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази є дискримінаційне та звужує коло Учасників.
5. Замовником у Тендерної документації вказано на обов’язкове надання Учасником наступних документів: «Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2009, та підтверджуючі документи про продовження його дії. Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016 (ну це вже явній перебор!!!!), та підтверджуючі документи про продовження його дії. Сертифікат менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018, та підтверджуючі документи про продовження його дії. Сертифікат екологічного менеджменту ISO 14001, та підтверджуючі документи про продовження його дії».
У «Технічних вимогах до предмету закупівлі» і в іншій частини Тендерної документації замовником не вказано, НАВІЩО ЙОМУ НЕОБХІДНО НАДАННЯ ВКАЗАНИХ СЕРТИФІКАТІВ. Які саме технічні або інші характеристики по предмету закупівлі - «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації Комунального некомерційного підприємства «Київської міської дитячої клінічної лікарня №1» необхідно підтвердити Учаснику наданням вказаних сертифікатів? Замовником не надано ні яких пояснень.
Вимагаймо від замовника відповідно до законодавства про публічні закупівлі розробити іншу Тендерну документацію, з якої прибрати вказані дискримінаційні та протиправні вимоги. Відхилення нашої законної вимоги буде оскаржено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2020 10:09
Вимога задоволена. До Тендерної документації буде внесено зміни.
(ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА зі Змінами)
Ліцензійні умови, на які ви посилаєтесь, визначають мінімальну кількість працівників для отримання ліцензії та провадження ліцензійної діяльності. Статтею 16 Закону "Про публічні закупівлі" передбачено, що Замовник одним з кваліфікаційних критеріїв встановлює наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник має право на власний розсуд приймати відповідні рішення щодо необхідної мінімальної кількості працівників з метою отримання якісних послуг та раціонального використання бюджетних коштів. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не може бути дискримінаційною, оскільки кожний учасник може мати ту кількість працівників, яку він сам вважає за потрібну і це є рішенням самого Учасника. Вимога не задоволена.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.9 п.1 статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, підлягає ліцензуванню, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Предмет закупівлі належить до будівництва, тому Замовник вимагає наявність у учасників ліцензії у відповідності з ч.9 п.1 статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності". Дана вимога не може бути дискримінаційною, оскільки господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню, можу виконуватися суб'єктом господарювання лише за наявності відповідної ліцензії, і кожний учасник, який відповідає ліцензійним вимогам, може отримати таку ліцензію.
Кожний Учасник, відповідно до п.1 Розділу 5 тендерної документації, у складі своєї пропозиції має надати «Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів; розрахунок вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом». В разі застосування машин, що потребують наявності дозволу, учасник має надати відповідний дозвіл. Наявність декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці є обов'язковою для всіх учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не може бути дискримінаційною, оскільки кожний Учасник може отримати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
 Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовнику, як найбільш зацікавленій особі у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів. Замовник вважає за необхідне дотримуватись найактуальніших вимог та стандартів для забезпечення отримання найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих. Замовник скористався своїм передбаченим законодавством та керівними документами правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і учасника, встановивши вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне. Вимагаючи наявність зазначених сертифікатів, Замовник розумує, що відповідність учасника всім зазначеним вимогам є ознакою його компетентності, дисциплінованості, що опосередковано впливає на якість продукції, що ним виробляється, і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не може бути дискримінаційною, оскільки кожний Учасник може отримати зазначені сертифікати, якщо його діяльність відповідає цим стандартам.
Номер вимоги: UA-2020-03-10-001572-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 07 червня 2020 14:54
На неправомірну дискваліфікацію
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" не погоджується з рішенням Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" з наступних причин:.
1. У складі тендерної пропозиції не зазначено кількість переліченого обладнання . У тендерній документації не було вказано скільки на яке обладнання повинно буди. Не зазначено кількість обладнання в довідці - формальна помилка яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. Якщо Замовник бажає дізнатися скільки обладнання є в учасника - ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! у складі тендерної пропозиції надало оборотно - сальдову відомість в якій зазначено скільки та яке обладнання є в учасника.
2. З приводу свідоцтва працівника ПАнченко - ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! повністю виконав вимогу замовника та надав документ який вимагався тендерною документацією. З приводу того ким повинно бути видане данне свідоцтво вимоги не були. У замвника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! з цієї причини.
3. З приводу відсутності розрахунку вартості експлуатації будівельних машин та механізмів -; розрахунку вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним втомобільним траспорнтом - вони відсутні у звязку з тим что учасник не буде залучати данні автомобілі, машини та механізми, тому і не надав відповідні розрахунки. Відсутність цих документів не може бути підставою для відхилення.
У звязку з вищенаведеним вимагаємо скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2020 14:44
1. У складі тендерної пропозиції не зазначено кількість переліченого обладнання . У тендерній документації не було вказано скільки на яке обладнання повинно буди. Не зазначено кількість обладнання в довідці - формальна помилка яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. Якщо Замовник бажає дізнатися скільки обладнання є в учасника - ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! у складі тендерної пропозиції надало оборотно - сальдову відомість в якій зазначено скільки та яке обладнання є в учасника.
Учасником подано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить інформації, передбаченої у встановленій формі та яка є суттєвою при визначенні переможця, зокрема кількість обладнання. Пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та учасник не відповідає встановленому кваліфікаційному критерію (додаток 1 до тендерної документації п.1.1.).
2. З приводу свідоцтва працівника Панченко - ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! повністю виконав вимогу замовника та надав документ який вимагався тендерною документацією. З приводу того ким повинно бути видане данне свідоцтво вимоги не були. У замвника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! з цієї причини.
Учасник не відноситься до суб’єктів освітнього процесу, у зв’язку з чим не має прав для проведення навчання працівника. Наданням документу про навчання працівника Панченко Ю.М. учасник надав недостовірну інформацію та не відповідає встановленому кваліфікаційному критерію (додаток 1 до тендерної документації п.2.2.).
3. З приводу відсутності розрахунку вартості експлуатації будівельних машин та механізмів -; розрахунку вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним втомобільним траспорнтом - вони відсутні у звязку з тим что учасник не буде залучати данні автомобілі, машини та механізми, тому і не надав відповідні розрахунки. Відсутність цих документів не може бути підставою для відхилення. У звязку з вищенаведеним вимагаємо скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!"
Учасником не дотримано умову тендерної документації, замовник не може прийняти пропозицію такого учасника (розділ 5.Оцінка тендерної пропозиції
п.1 методика оцінки )
Номер вимоги: UA-2020-03-10-001572-b.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 25 червня 2020 16:47
Порушення законодавства.
Доброго дня, шановний Замовник!

01.06.2020 року Вами було опубліковано протокол № 61 від 01.06.2020 про відхилення пропозиції ПП Охорона -004.
Наступним на черзі був Учасник ПП ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ. Замовником було оприлюднено протокол №65 від 12.06.2020 року про віхилення пропозиції ПП ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ. З моменту розгляду попередної пропозиції ( ПП Охорона 004) пройшло 9 робочих днів.
Відповідно до п.4 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Замовником не було оприлюднено в електронній системі закупівель повідоомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ.
Відповідно до п. 1 ст 31 Закону Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;

ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! Вимагає відмінити процедуру закупівлі через порушення Закону.
З повагою, Директор ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС, Каплунов. І.А.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-10-001572-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 21 березня 2020 18:41
На дискримінаційні умови в тендерній документації
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" має намір взяти участь у процедурі закупівлі «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня №1» вул. Богатирська,30» (ІІІ черга: Літера «Б» Корпус новонароджених, Літера «Г» Інфекційний корпус) (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7) за оголошенням № UA-2020-03-10-001572-b (надалі – Процедура закупівлі), що здійснюється Замовником. При цьому, Замовником у тендерній документації встановлені вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, – недискримінація учасників,), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства. ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" вважає, що дискримінаційними (по відношенню до суб'єкта оскарження) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація). 1.У тендерній документації міститься вимога: Додаток 1 пункт 2.1Довідка у вигляді таблиці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають неоюхідні знання та досвід: - керівник – не менше 1 особи; - інженер-проектувальник у частині кошторисної документації – не менше 1 особи; - електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації – не менше 3 осіб; - налагоджувальник КВП та А – не менше 1 особи. Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2-х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки, ми маємо 1 електромонтера ОПС та 1 налагоджувальника КВП та А, так як це і вимагається ліцензійними умовами, тому просимо виключити з тендерної документації вимогу,що у учасника має бути 3 (три) електромонтера ОПС. 2) У тендерній документації міститься вимога: пункт 2.2. Додаток 1 до тендерної документації: учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції свідоцтва про спеціальне навчання що до виконання робіт протипожежного призначення всіх працівників вказаних у довідці. Ця вимога дня нас є дискримінаційною, зараз роботи протипожежного призначення регламентуються Ліцензійними умовами з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення ( Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 ) Вимога з приводу надання свідоцтв про спеціальне навчання як обовязкових документів, була у раніше у наказі МНС України №1027 від 29.09.2011 , заказ цей наказ втратив чинність та діють Ліцензійними умовами з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення (постанова КМУ №852 від 23.11.2016 року) в якій не зазначено жодної інформації про те, що працівники повинені проходити спеціальне навчання надання та отримувати дані свідоцтва. Тому, Скаржник просить зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації (прибрати вимогу з приводу надання свідоцтв про спеціальне навчання) 3) У тендерній документації міститься вимога: У складі тендерної пропозиції учасник надає: 2.4. Витяг з протоколу перевірки знань з пожежно-технічного мінімуму всіх працівників, вказаних в довідці – інженер проектувальник, який також буде вказаний у довідці не зобов’язаний проходити перевірку знань з пожежно – технічного мінімуму, так як він не буде залучатися до виконання робіт, Кошторисник повинен мати для надання виду послуг, що передбачено предметом закупівлі, лише сертифікат інженера – проектувальника в частині кошторисної документації та не зобов’язаний проходити перевірку знань з пожежно-технічного мінімуму. 2.5 Витяг з протоколів перевірки знань з охорони праці: - загальний курс з ОП - всіх працівників; - під час виконання робіт на висоті, під час виконання робіт з інструментом та пристроями, під час виконання вантажно-розвантажувальних робіт - працівників, вказаних в довідці, крім інженера-проектувальника. Інженер – проектувальник, не зобов’язаний проходити загальний курс з охорони праці, так як він не буде виконувати монтажні роботи. Працівники, що будуть надавати послуги з капітального ремонти системи автоматичної пожежної сигналізації, не будуть здійснювати вантажно-розвантажувальні роботи, тому не зрозуміно, чому працівники повинні проходити навчання та перевірку знать з цих видів робіт. У зв'язку з викладеним вище, вважаємо, що необхідно зобов'язати Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог, у тому числі по відношенню до суб'єкта оскарження. 4. У тендерній документації міститься вимога: У складі тендерної пропозиції учасник надає: «Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2009, та підтверджуючі документи про продовження його дії. Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016, та підтверджуючі документи про продовження його дії. Сертифікат менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018, та підтверджуючі документи про продовження його дії. Сертифікат екологічного менеджменту ISO 14001, та підтверджуючі документи про продовження його дії». Для нас, як для учасника дана вимога є дискримінаційною, так як ми маємо всі наведені вище сертифікати проте, роки наших сертифікатів можуть не відповідати рокам які вимагаються замовником ( ми маємо ISO 9001:2015 а замовник вимагає надати ISO 9001:2009 це абсолютно однакові сертифікати, про те на заміну сертифікату ISO 9001:2009 прийшов сертифікат ISO 9001:2015). По всім іншим сертифікатам ситуація аналогічна, З вищенаведеного можна зробити висновки, що замовник обмежує таким чином коло потенційних учасників. Просимо зобовязати замовника внести зміни до тендерної документації, а саме з назви сертифікату прибрати чотири останніх цифри, тобто роки випуску даного сертифікату або доповнити вимогу про надання сертифікатів словосполученням «або аналогічний» Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника. Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону Скаржник просить: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та анти конкурентні умови, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 березня 2020 18:25
рішення від 25.03.2020 № 5634 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 березня 2020 18:25
рішення від 09.04.2020 № 6850 .pdf
Дата публікації: 14 квітня 2020 18:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідні зміні було внесено в тендерну документацію, та опубліковано протокол змін , процедуру подовжено відповідно до програми на не менш ніж 7днів
Дата виконання рішення замовником: 06 травня 2020 12:10
Номер скарги: UA-2020-03-10-001572-b.a5
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 26 червня 2020 17:45
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 20:58

Документи подані скаржником

21 березня 2020 18:41
Скарга
08 квітня 2020 10:33
Клопотання

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

26 червня 2020 17:44
Скарга.pdf
26 червня 2020 17:45
платіжка.pdf

Документи подані замовником

12 липня 2020 17:45
Витяг.pdf
12 липня 2020 17:45
Спецнавчання, ОП.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 16:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! 1 391 145,19
UAH з ПДВ
899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 1 449 837,68
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" 1 534 900,00
UAH з ПДВ
1 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" 1 675 326,78
UAH з ПДВ
1 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" 1 834 900,00
UAH з ПДВ
1 834 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 18:42
Електронний підпис
13 травня 2020 18:41
Ліцензія_скан.pdf
13 травня 2020 18:41
Лiцензiя.zip
13 травня 2020 18:41
Довiренiсть_Рижий.zip
13 травня 2020 18:41
Гарантия_2579.zip
13 травня 2020 18:02
Електронний підпис
03 травня 2020 13:48
Електронний підпис
03 травня 2020 13:46
Ліцензія_скан.pdf
03 травня 2020 13:46
Лiцензiя.zip
03 травня 2020 13:46
Довiренiсть_Рижий.zip
03 травня 2020 13:46
Гарантия_2579.zip
03 травня 2020 13:46
36. Реєстр.PDF
03 травня 2020 13:46
35. Виписка з ЄДР ДСНС.PDF
03 травня 2020 13:46
34. Навчання працівники.pdf
03 травня 2020 13:46
32. Цінова.PDF
03 травня 2020 13:46
31. Акт огляду.PDF
03 травня 2020 13:46
30. Витяг ЄДР.PDF
03 травня 2020 13:46
24.4. Відгук ФОП.PDF
03 травня 2020 13:46
24.3 Відгук.PDF
03 травня 2020 13:46
24.1 Аналог. дог.PDF
03 травня 2020 13:46
15.3. Електробезпека.PDF
03 травня 2020 13:46
19. Копія Ліцензії ДАБІ.PDF
03 травня 2020 13:46
15. Довідка працівники.PDF
03 травня 2020 13:46
16.1. Паспорт каплунов.PDF
03 травня 2020 13:46
13. Довідка ліцензія.PDF
03 травня 2020 13:46
16. Санкції.PDF
03 травня 2020 13:46
15.5. Трудові договора.PDF
03 травня 2020 13:45
15.4 Трудова Каплунов.PDF
03 травня 2020 13:45
10. Ст 17.PDF
03 травня 2020 13:45
9.2 ІСО 45001-2018.pdf
03 травня 2020 13:45
6. Довідка МТБ.PDF
03 травня 2020 13:45
5.Копія Витяг ПДВ ЕП.PDF
03 травня 2020 13:45
9. ІСО 9001-2015.pdf
03 травня 2020 13:45
4. Проект договору.PDF
03 травня 2020 13:45
2.1. Довідка статут.PDF
03 травня 2020 13:45
8. ІСО 14001-2015.pdf
03 травня 2020 13:45
2. Копія опис.PDF
03 травня 2020 13:45
7. Довідка субпідряд.PDF
03 травня 2020 13:45
6.4. Оборотно-сальдоова.PDF
03 травня 2020 13:45
6.3. Договір оренди офіс.PDF
03 травня 2020 13:45
6.2. Договір оренди АВто.PDF
03 травня 2020 13:45
1. Копія статут.PDF

Публічні документи

13 травня 2020 17:28
Електронний підпис
02 травня 2020 20:31
Електронний підпис
02 травня 2020 20:29
Щербань вантажопідйом.pdf
02 травня 2020 20:29
Сертифікат ІСО 9001.pdf
02 травня 2020 20:29
свідоцтва працівників.pdf
02 травня 2020 20:29
реєстр оновлений.pdf
02 травня 2020 20:29
Накладні.pdf
02 травня 2020 20:29
копія Витягу ЄДР.pdf
02 травня 2020 20:29
договір технологій.pdf
02 травня 2020 20:29
Витяг з протоколу.pdf
02 травня 2020 20:29
Витяг ЄДР від 27.04.2020.pdf
02 травня 2020 20:29
Витяг висота.pdf
25 березня 2020 19:54
Електронний підпис
25 березня 2020 19:51
реєстр.pdf
25 березня 2020 19:45
Електронний підпис
25 березня 2020 19:41
Техпаспорт01.pdf
25 березня 2020 19:41
техпаспорт 01.pdf
25 березня 2020 19:41
ст.17.pdf
25 березня 2020 19:41
Сидоренко.pdf
25 березня 2020 19:41
Сертифікати ISO.pdf
25 березня 2020 19:41
сертифікат Федорчук.pdf
25 березня 2020 19:41
Свідоцтва працівників.pdf
25 березня 2020 19:41
пропозиція.pdf
25 березня 2020 19:41
проект договору.pdf
25 березня 2020 19:41
про учасника.pdf
25 березня 2020 19:41
про уповноважену особу.pdf
25 березня 2020 19:41
про субпідрядника.pdf
25 березня 2020 19:41
про працівників.pdf
25 березня 2020 19:41
про ліцензію.pdf
25 березня 2020 19:41
Повноваження.pdf
25 березня 2020 19:41
письмове підтвердження.pdf
25 березня 2020 19:41
Огляди.pdf
25 березня 2020 19:41
Накладні.pdf
25 березня 2020 19:41
Ліцензія ДАБІ.pdf
25 березня 2020 19:41
кошторис.pdf
25 березня 2020 19:41
Копія-Ліцензії ПС.pdf
25 березня 2020 19:41
копія Ліцензії ДАБІ.pdf
25 березня 2020 19:41
копія Відомостей ЄДРПОУ.pdf
25 березня 2020 19:41
копія Витягу ЄДР.pdf
25 березня 2020 19:41
до матбази.pdf
25 березня 2020 19:41
Відомість ЕДРПОУ 13.02.2020.pdf
25 березня 2020 19:41
Відгук до Договору3.pdf
25 березня 2020 19:41
Відгук до Договору2.pdf
25 березня 2020 19:41
Відгук до Договору1.pdf
25 березня 2020 19:41
витяг ЄДР 10.03.2020.pdf

Публічні документи

13 травня 2020 16:41
Електронний підпис
13 травня 2020 16:39
Гарантія.zip
04 травня 2020 11:24
Електронний підпис
04 травня 2020 11:23
Банківська гарантія.zip
04 травня 2020 11:23
17. Довідка МВС квітень.pdf
04 травня 2020 09:53
розрахунки.pdf
04 травня 2020 09:53
Документ_ЄДР_1006598471.zip
27 березня 2020 11:44
Електронний підпис
27 березня 2020 11:42
Гарантія.zip
27 березня 2020 11:42
19. Фінзвіт.pdf
27 березня 2020 11:42
18. Огляд.pdf
27 березня 2020 11:42
17. Довідка МВС.pdf
27 березня 2020 11:42
16. Сертифікати.pdf
27 березня 2020 11:42
10. Відомості ЄДРПОУ.pdf
27 березня 2020 11:42
08. Статут.pdf
27 березня 2020 11:42
07. Довідка з банку.pdf
27 березня 2020 11:42
06. Витяг ЄДР.pdf
27 березня 2020 11:42
04. Довідки.pdf
27 березня 2020 11:42
03. Кошторис.pdf
27 березня 2020 11:42
03. 4476.imd
27 березня 2020 11:42
02. ISО.pdf
27 березня 2020 11:42
01. Пропозиція.pdf
27 березня 2020 11:42
00. Реєстр.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 15:29
Електронний підпис
30 червня 2020 15:27
Dovidka_20162510140650136364.pdf
30 червня 2020 15:27
Довідка.pdf
30 червня 2020 15:27
J1400305.pdf
30 червня 2020 14:40
Електронний підпис
30 червня 2020 14:30
Електронний підпис
30 червня 2020 14:30
Спецнавчання, ОП.pdf
30 червня 2020 14:12
Електронний підпис
30 червня 2020 14:00
Спецнавчання, ОП.pdf
30 червня 2020 14:00
Документ_ЄДР_1006776943.zip
23 червня 2020 15:17
Електронний підпис
22 червня 2020 16:38
Електронний підпис
22 червня 2020 15:42
487751.pdf
22 червня 2020 15:21
Dovidka_20162510140650136364.pdf.p7s
22 червня 2020 15:21
Dovidka_20162510140650136364.pdf
14 травня 2020 10:42
Електронний підпис
04 травня 2020 09:32
Електронний підпис
27 березня 2020 08:41
Електронний підпис
27 березня 2020 08:13
Сертифікат ISO45001.pdf
27 березня 2020 08:13
Сертифікат ISO37001.pdf
27 березня 2020 08:13
Сертифікат ISO14001.pdf
27 березня 2020 08:13
Сертифікат ISO9001.pdf
27 березня 2020 08:13
Проект Договору.pdf
27 березня 2020 08:13
Ліцензія ДСНС.pdf
27 березня 2020 08:13
Ліцензія будівельна.pdf
27 березня 2020 08:13
ЄДРПОУ.pdf
27 березня 2020 08:13
Витяг ЄДР.pdf
27 березня 2020 08:13
Акт обстеження.pdf

Публічні документи

13 травня 2020 13:48
Електронний підпис
13 травня 2020 13:47
Документи Фенікс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!

ПП "ОХОРОНА-004"

ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"

ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"

ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!
#39138281
Очікує рішення 899 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 14:52
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!
#39138281
Рішення скасоване 899 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 14:52
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Рішення скасоване 900 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 14:52
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"
#36865774
Рішення скасоване 1 449 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 14:52
ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД"
#38061358
Рішення скасоване 1 450 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 14:52

Документи

Документи

28 травня 2020 15:24
Електронний підпис

Документи

01 червня 2020 15:50
Електронний підпис

Документи

12 червня 2020 15:37
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 липня 2020 14:56
Коментар щодо відміни: Згідно рішення АМКУ було скасовано останнього учасника. Через невідповідність усіх поданих до ... Тендерних пропозицій вимогам Замовника - було вирішено скасувати торги
Документи:
23 липня 2020 14:55
Алекс Плюс Отмена..jpg