Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки-за кодом CPV за ДК 021:2015:22820000-4 (Друковані бланки та журнали)
Очікувана вартість
9 999,00 UAH
UA-2020-03-10-001477-a 3ec6e634c83d40c3a9cac0bb19accc8f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кравченко

+380459841550
+380672012449
kravcenkovika094@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36263776
Місцезнаходження: 08153, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського, 39
Контактна особа: Вікторія Кравченко
+380459841550,+380672012449
kravcenkovika094@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Відповідно до Специфікації (додаток до Договору від 10.03.20 №51)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3790 штуки
Друковані бланки та журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевського М., 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару Замовником здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі належним чином оформленої видаткової накладної протягом 7 (семи) банківських днів від дати отримання товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

10 березня 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРДРУК"
#38882409
Переможець 9 999,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 13:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 13:28
Договір№ 51 від 10.03.2020.pdf укладений
10 березня 2020 13:27