Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Захист території в районі буд. №7 по вул. Моніторній у м. Дніпрі від підтоплення та затоплення, будівництво»
Очікувана вартість
8 045 984,40 UAH
UA-2020-03-10-001379-a e53cbb6b19eb4797be6e90906d0d6dc2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2020 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2020 18:00
Очікувана вартість: 8 045 984,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Захист території в районі буд. №7 по вул. Моніторній у м. Дніпрі від підтоплення та затоплення, будівництво»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Моніторна, в районі буд. №7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2020 13:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 13:03
Технічне завдання до Додатку 8.rar
10 березня 2020 13:03
Додаток 8.docx
10 березня 2020 13:03
Додаток 6.docx
10 березня 2020 13:03
Додаток 4.doc
10 березня 2020 13:03
Додаток 3.doc
10 березня 2020 13:03
Додаток 1.docx
10 березня 2020 13:03
Додаток 7.docx
10 березня 2020 13:03
Додаток 9.doc
10 березня 2020 13:03
Додаток 2.docx
10 березня 2020 13:03
Додаток 5.doc
10 березня 2020 13:03
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендер "Захист території районі буд №7 по вул. Моніторна в м. Дніпро UA-2020-03-10-001379-a
Дата подання: 12 березня 2020 10:50
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:11
Для подання пропозиції прохання надати технічну документацію для розрахунку вартості будівництва
Відповідь: Технічна документація до закупівлі міститься у файлі " Технічне завдання до Додатку 8.rar", а опис щодо його виконання у Додатку 8 до Документації, усі файли викладені в форматі, відкритому до загального доступу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 8 042 154,00
UAH з ПДВ
8 042 154,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2020 14:49
Електронний підпис
26 березня 2020 14:48
Тендерна пропозиція.pdf
26 березня 2020 14:48
Реєстр документів.pdf
26 березня 2020 14:48
Проект договору.pdf
26 березня 2020 14:48
Працівники.pdf
26 березня 2020 14:48
Кошториси.pdf
26 березня 2020 14:48
Гарантійні листи.pdf
26 березня 2020 14:48
Відомості про Учасника.pdf
26 березня 2020 14:48
Аналогічні роботи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Інформація про відміну

Дата відміни
26 березня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій