Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття з елементами благоустрою вул. Вишнева у м. Лозова Харківської області
Очікувана вартість
12 632 923,20 UAH
UA-2020-03-10-001234-c 1e106ac22f944d9dab4eb32d72cc655b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оридорога Тетяна

+380574522015 uzhkgb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛА
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, місто Лозова Харківської області
Контактна особа: Оридорога Тетяна
+380574522015
uzhkgb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2020 18:51
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 26 березня 2020 13:10
Очікувана вартість: 12 632 923,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 189 493,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється згідно технічного завдання за кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття з елементами благоустрою вул. Вишнева у м. Лозова Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів до 30% від вартості річного обсягу робіт (постанова КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»). Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців (90 днів) після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну недовикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами Джерело фінансування: кошти державного бюджету та кошти місцевого бюджету Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 робочих днів; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 11:33
16.03.2020 ТД_ вул. Вишнева (нова редакція).doc
16 березня 2020 11:33
16.03.2020 Перелік змін до ТД вул. Вишнева.docx
10 березня 2020 18:48
ТД_ вул. Вишнева.doc
16 березня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 11:33
16.03.2020 ТД_ вул. Вишнева (нова редакція).doc
16 березня 2020 11:33
16.03.2020 Перелік змін до ТД вул. Вишнева.docx
10 березня 2020 18:48
ТД_ вул. Вишнева.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-10-001234-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34898640
Дата подання: 13 березня 2020 18:41
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Шановний замовнику. Відповідно до вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Однак, в Технічному завданні (Додаток № 3 до тендерної документації) відсутні роз’яснення щодо технічних характеристик матеріалів при виконанні закупівлі робіт, а саме:
1. п.6 "Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебню - 300 м3": Відсутні вимоги щодо розміру фракції щебню який необхідно використати при зазначених роботах.
2. п.8 "Приготування в установці сумішей марки М20 з кам`яних матеріалів, відходів промисловості та ґрунтів оброблених цементом - 873,52 м3": Відсутні вимоги щодо переліку матеріалів які повинні входити в суміш марки М20, та їх фракції.
3. п.9 "Улаштування нижнього шару покриття товщиною 70 мм з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3,5 м - 8950 м2": Відсутні вимоги щодо типу та марки асфальтобетону який необхідно використати при даних роботах.
4. п.11 "Улаштування верхнього шару покриття товщиною 50 мм з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3,5 м - 8950 м2": Відсутні вимоги щодо типу та марки асфальтобетонної суміші яку необхідно використати при даних роботах.
5. п.17 "Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів - 140 м": Відсутні вимоги щодо типу, характеристик бортових каменів бетонних та залізобетонних які необхідно використати при даних роботах.
6. П.19 "Улаштування основи тротуарів із щебенево-піщаної суміші за товщини шару 12 см - 210 м2": Відсутні вимоги щодо розміру фракції щебенево-піщаної суміші яку необхідно використати при даних роботах.
7. п.21 "Улаштування асфальтобетонного покриття доріжок і тротуарів одношарових із литої асфальтобетонної суміші за товщини 3 см - 210 м2". Відсутні вимоги щодо типу та марки асфальтобетонної суміші, яку необхідно використати при даних роботах.
8. п.23 "Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебню - 0,48 м3": Відсутні вимоги щодо розміру фракції щебню який необхідно використати при даних роботах.
9. п.24 "Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів - 12 м": Відсутні вимоги щодо типу, характеристик розмірів бортових каменів бетонних та залізобетонних які необхідно використати при даних роботах.
На підставі викладеного, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевказані порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 березня 2020 11:31
На виконання вимоги Учасника тендерний комітет вніс зміни в тендерну докуменатцію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКТ"" 12 443 886,00
UAH з ПДВ
11 664 897,15
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 12 506 594,10
UAH з ПДВ
11 854 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 12 531 865,08
UAH з ПДВ
11 854 392,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 17:55
1.rar

Публічні документи

25 березня 2020 18:35
Електронний підпис
25 березня 2020 18:26
30 тендерна пропозиція.pdf
25 березня 2020 18:26
28 технічне завдання.pdf
25 березня 2020 18:26
25 копія ліцензії.pdf
25 березня 2020 18:26
15 проект договору.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 14:56
Електронний підпис
08 квітня 2020 14:07
Електронний підпис
08 квітня 2020 14:03
Копія Статуту.pdf
08 квітня 2020 14:03
Копія ліцензії.pdf
25 березня 2020 15:11
Електронний підпис
25 березня 2020 15:10
3.10. Статут.pdf
25 березня 2020 15:10
3.1. Проект договору.pdf
25 березня 2020 15:10
2.5.2. Копія форми 1ДФ.pdf
25 березня 2020 15:09
1.1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКТ""

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКТ""
#31633592
Відхилено 11 664 897,15
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 13:51
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
Відхилено 11 854 200,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 11:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Переможець 11 854 392,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 14:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
11 854 392,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:38
додаткова угода 2 до договору 164 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:38
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 16:05
Додаткова 1 до договору 164 (1).pdf зміни до договору
11 червня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 15:02
Договір 164.pdf укладений
24 квітня 2020 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у розділ 18. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін, та викласти реквізити Замовника у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу 3. Ціна договору викласти у новій редакції: «3.1. Ціна Робіт (сума Договору) розрахована на підставі проектно-кошторисної документації, відповідно до Договірної ціни № 1, яка є додатком 1 до Договору, та становить: Ціна Робіт без ПДВ: 9 844 951,20 грн. (Дев’ять мільйонів вісімсот сорок чотири тисячі дев’ятсот п’ятдесят одна гривня 20 коп.) ПДВ (20 %): 1 968 990,24 грн. (Один мільйон дев’ятсот шістдесят вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 24 коп.) Ціна Робіт з ПДВ: 11 813 941,44 грн. ( Одинадцять мільйонів вісімсот тринадцять тисяч дев’ятсот сорок одна гривня 44 коп.). Фінансування робіт буде здійснюватися у порядку, визначеному за домовленістю Сторін. Вартість робіт враховує усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно передбачених п. 1.1. цього Договору робіт. Пункт 6.2. розділу 6. Строки виконання робіт Договору викласти в наступній редакції: «6.2. Підрядник розпочинає виконання робіт протягом 3 (трьох) календарних днів з дня виконання Замовником зобов'язань щодо передачі проектно-кошторисної та дозвільної документації, і зобов’язується завершити виконання робіт: - запланованих згідно Календарного графіку (плану) на 2020 рік - не пізніше 31 грудня 2020 року.». Додаток 1 «Договірна ціна № 1», Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» розділу 17. Договірна документація викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 298 074,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 383 012,40 UAH)