Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вакцина ІНДІРАБ
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2020-03-10-001117-b 52fda85d334d47eab8fdfcc43756c975
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хозяинова Екатерина Александровна

380629334108 centr3.mariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885283
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Миру, 80
Контактна особа: Хозяинова Екатерина Александровна
380629334108
centr3.mariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
З тієї причини, що 03.02.2020 року та 21.02.2020 року відкриті торги з закупівлі Вакцини ІНДІРАБ були скасовані через відсутність пропозицій, замовником обрано переговорну процедуру закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2020 14:43
Оскарження наміру укласти договір: 21 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 упаковка
Вакцина ІНДІРАБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Миру, 80, каб 402
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Rabies, inactivated, whole virus

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування-кошти НСЗУ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 березня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Валанж-Фарм"
#37090770
Переможець 127 410,25
UAH з ПДВ
10 березня 2020 14:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Валанж-Фарм" #37090770

№ рішення у справі

60/51-р/к

Дата рішення у справі

24.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

10 березня 2020 14:43
Електронний підпис
10 березня 2020 14:42
скан протокола.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 14:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Валанж-Фарм"
#37090770
127 410,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2020 14:43
Електронний підпис
10 березня 2020 14:42
скан протокола.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 14:16
Повідомлення про внесення змін до договору з ТОВ Валанж-Фарм.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 14:16
Скан ДУ 1.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 14:28
Договір купівлі-продажу - Вакцина Індіраб.pdf укладений
23 березня 2020 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 12205,49 грн
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 115 204,76
UAH (в тому числі ПДВ 7 536,76 UAH)