Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2020-03-10-001117-a 8af46647b3d64b97ab9fd16f2c4d784f
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Богданова

+380442246686 kmcspe@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР СУДОВО-ПСИХІАТРИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ
Код ЄДРПОУ: 25287764
Вебсайт: https://med.kyivcity.gov.ua/medportal/medview/120.html
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., м.Київ, , ВУЛ. КИРИЛІВСЬКА, буд. 103А
Контактна особа: Олена Богданова
+380442246686
kmcspe@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2020 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 00:00
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ноутбук (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, Київ, Кирилівська, 103 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  06 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 15:05
Технiчнi_вимоги.doc
10 березня 2020 15:55
проект_договору.doc
10 березня 2020 15:55
цiнова_пропозицiя.doc
10 березня 2020 15:55
Оголошення.doc
11 березня 2020 15:05
Технiчнi_вимоги.doc
10 березня 2020 15:55
Технiчнi_вимоги.doc
10 березня 2020 15:55
проект_договору.doc
10 березня 2020 15:55
цiнова_пропозицiя.doc
10 березня 2020 15:55
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 10 березня 2020 15:20
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону. Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП - Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-10-001117-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 11 березня 2020 09:46
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Ноутбук (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2020 15:06
Зміни в документацію внесено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АЛЕШКЕВИЧ ВАЛЕРІЙ ПЕТРОВИЧ" 23 100,00
UAH
23 100,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 13:46
propozitsiya_ 23100.pdf
12 березня 2020 12:39
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
12 березня 2020 12:39
стаття 17.pdf
12 березня 2020 12:39
Сервісні центри.pdf
12 березня 2020 12:39
Про несертифікацію.pdf
12 березня 2020 12:39
Гарантійний лист.pdf
12 березня 2020 12:39
витяг.jpg
12 березня 2020 12:39
виписка1.jpg
12 березня 2020 12:39
виписка.jpg
12 березня 2020 12:39
висновок СЕС ACER.pdf
12 березня 2020 12:39
propozitsiya_ 23100.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АЛЕШКЕВИЧ ВАЛЕРІЙ ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АЛЕШКЕВИЧ ВАЛЕРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#3065711013
Переможець 23 100,00
UAH
16 березня 2020 12:11

Документи

16 березня 2020 12:11
Протокол прийняття.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АЛЕШКЕВИЧ ВАЛЕРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#3065711013
23 100,00
UAH
Документи

Документи

16 березня 2020 12:11
Протокол прийняття.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 15:11
дог_ноутбук.pdf укладений
23 березня 2020 15:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 100,00
UAH