Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп`ютерне обладнання для школи
Очікувана вартість
346 000,00 UAH
UA-2020-03-10-000897-b 4ee9d5105b394d01a37baad2552469d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Товстенко Людмила Михайлівна

380445303872 licei_293@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01489291
Вебсайт: http://293kiev.ua
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, вул.Милославська, 7
Контактна особа: Товстенко Людмила Михайлівна
380445303872
licei_293@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2020 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 26 березня 2020 15:10
Очікувана вартість: 346 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплект
Комп`ютерне обладнання для школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Милославська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 13:58
Опис змін від 13.03.2020.doc
13 березня 2020 13:57
ТД комп зміни від 13.03.2020.docx
10 березня 2020 13:15
ТД компютерний клас.pdf
10 березня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 13:58
Опис змін від 13.03.2020.doc
12 березня 2020 18:41
Опис змін.doc
13 березня 2020 13:57
ТД комп зміни від 13.03.2020.docx
12 березня 2020 18:41
ТД комп зміни від 12.03.2020.docx
10 березня 2020 18:56
ТД комп клас.docx
10 березня 2020 13:15
ТД компютерний клас.pdf
10 березня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 10 березня 2020 16:10
Дата відповіді: 10 березня 2020 19:00
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник.
ТД в форматі DOC додано
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 11 березня 2020 10:02
Дата відповіді: 12 березня 2020 15:38
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет вважаємо, що введення такої вимоги є дискримінаційним. Ми поважаємо авторські права і вимагаємо, щоб операційна система була ліцензійною. Після поставки товару ми його перевіримо. У випадку, якщо операційна система виявиться неліцензійною, товар буде визнаний таким, що не відповідає вимогам тендерної документації і договір з недобросовісним постачальником буде розірваний.
Прохання внести зміни
Дата подання: 11 березня 2020 14:58
Дата відповіді: 12 березня 2020 15:37
Просимо тендерний комітет замовника внести зміни в тендерну документацію та видалити кваліфікаційну вимогу, а саме: "Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ, який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі ), виданий не раніше дати оголошення проведення торгів. " Шановний організатор, вартість даної довідки складає від 1000 грн за кожну позицію окремо. Це призведе до збільшення вартості кожної позиції закупівлі на 1000 грн. Чи не буде достатньо для Вас, якщо учасники в своїй тендерній пропозиції, наддадуть посилання (або скріншоти) з цінами електронних каталогів, таких як Ek.ua; Prom.ua; Hotline.ua; Rozetka.com.ua. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, вказаної Вами кваліфікаційної вимоги в тендерній документації до нашої закупівлі немає і не було .
Вимоги до процесора
Дата подання: 11 березня 2020 19:10
Дата відповіді: 12 березня 2020 18:42
Шановний Замовник. Вкажіть, буль ласка, чітко вимоги до процесора: "Процесор з тактовою частотою не менше 3,4 GHz, не менше 4 ядер, об’єм кеш пам’яті не менше 16MB"; мається на увазі БАЗОВА тактова частота не менше 3,4GHz? мається на увазі кеш пам'ять ТРЕТОГО РІВНЯ 16MB? Якщо так- то ви маєте намір купити досить вартісну техніку за бюджетні кошти. Уточніть вимоги, будь ласка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, певні зміни до Тендерної документації внесено
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 12 березня 2020 11:01
Дата відповіді: 12 березня 2020 19:21
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 3)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
1) Щоб уникнути невизначеності з суттєвими характеристика Замовником до уваги братимуться всі зазначені у вимогах документації характеристики, які повинні бути НЕ ГІРШИМИ
2) Системні блоки на базі процесора АМD Замовником розглядатимуться
3) В документації вказано про необхідність доставки, монтажу, підключення. Навчання не потрібне.
Щодо критерієв оцінки
Дата подання: 12 березня 2020 16:29
Дата відповіді: 12 березня 2020 18:14
Шановний замовнику! В пункті 1 розділу 5, зазначено "Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ, який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), виданий не раніше дати оголошення проведення торгів". Вартість даної довідки складає від 1000 грн за кожну позицію окремо. Це призведе до збільшення вартості кожної позиції закупівлі на 1000 грн. Чи не буде достатньо для Вас, якщо учасники в своїй тендерній пропозиції, наддадуть посилання (або скріншоти) з цінами електронних каталогів, таких як Ek.ua; Prom.ua; Hotline.ua; Rozetka.com.ua, або видаліть данну вимогу якщо перевірите ринкові ціни самостійно. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, вказаної Вами кваліфікаційної вимоги в тендерній документації до нашої закупівлі немає і не було .
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-10-000897-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 11 березня 2020 18:53
Вимога до програмного забезпечення
Шановний Замовник. Вимагаємо змінити вимогу до ПЗ : "Попередньо встановлена (або встановлена одразу після доставки) ліцензійна операційна система Microsoft Windows 10 Home з необмеженим терміном дії ліцензії, розрядність 64-bit, український інтерфейс, можливість динамічного оновлення дистанційно, підтримка роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією, носій DVD або USB." на вимоги, які рекомендовано Наказом Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 30 травня 2019 року N 752. По-перше "підтримка роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією" підтримується версією Microsoft Windows не гірше Professional, а ніяк не Home. По-друге- що означає вимога "або встановлена одразу після доставки"? Операційна система OEM (DOEM) при поставці має бути виключно попередньо інстальована ( попередньо встановлена) і після поставки має бути активована безпосередньо кінцевим споживачем, який в процесі активації дає свою згоду на ліцензійну угоду з компанією Майкрософт. По-третє, якщо операційна система інсталюється виробником обладнання, який є прямим партнером Майкрософт (наприклад HP,DELL, Acer,ASUS та інш.), в такому випадку використовується версія з наліпкою GML, ключ активації прописується в BIOS і така поставка не комплектується носієм з дистрибутивом. Отже, Ваша вимога до ПЗ є некоректною та носить дискримінаційний характер. Вимагаємо її змінити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2020 18:43
Зміни до Тендерної документації внесено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інфо-Сіті" 284 805,00
UAH з ПДВ
284 805,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 344 388,54
UAH з ПДВ
344 388,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 13:45
Цінова пропозиція.PDF
25 березня 2020 13:45
Проект договора.PDF
25 березня 2020 13:45
Згода.PDF
25 березня 2020 13:45
Довідка4.PDF
25 березня 2020 13:45
Довідка.PDF
25 березня 2020 13:45
Довідка 6.PDF
25 березня 2020 13:45
Довідка 5.PDF
25 березня 2020 13:45
Довідка 3.PDF
25 березня 2020 13:45
Довідка 2.PDF
25 березня 2020 13:45
скриншот.jpg
25 березня 2020 13:45
photo_2020-03-25_12-37-24.jpg
25 березня 2020 13:45
photo_2020-03-25_12-27-02.jpg
25 березня 2020 13:45
photo_2020-03-25_12-16-23.jpg
25 березня 2020 13:45
photo_2020-03-25_12-11-51.jpg
25 березня 2020 13:45
Статут Інфо-Сіті.PDF
25 березня 2020 13:45
Протокол.PDF
25 березня 2020 13:45
Відомості ЄДРПОУ.PDF
25 березня 2020 13:45
Витяг.PDF
25 березня 2020 13:45
Виписка.PDF

Публічні документи

30 березня 2020 17:28
Електронний підпис
30 березня 2020 17:27
Довідка МВС 09.03.2020.zip
23 березня 2020 09:32
сертифікат відпов-ть ст1.pdf
23 березня 2020 09:32
Лист на монітори.jpg
23 березня 2020 09:32
6. Протокол повноваження.pdf
23 березня 2020 09:32
4. Статут (оригінал).pdf
23 березня 2020 09:32
33. Тендерна пропозиція.pdf
23 березня 2020 09:32
3. Витяг ПДВ оригінал.pdf
23 березня 2020 09:32
28. Проект договору.pdf
23 березня 2020 09:32
22. Лист щодо довіреності.pdf
23 березня 2020 09:32
20. Паспорт Лєбєдєва.pdf
23 березня 2020 09:32
2. Витяг ЄДРПОУ 06.03.2020.pdf
23 березня 2020 09:32
19. Лист про висновки СЕС.pdf
23 березня 2020 09:32
18. Лист про сертифікацію.pdf
23 березня 2020 09:32
12. Лист-гарантія по ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інфо-Сіті"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інфо-Сіті"
#34877065
Відхилено 284 805,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 13:52
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Переможець 344 388,54
UAH з ПДВ
30 березня 2020 14:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
344 388,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 11:05
ДУ комп.pdf зміни до договору
17 квітня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 09:58
Договір комп.pdf укладений
17 квітня 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.5. Договору щодо продовження терміну поставки
Номер договору про закупівлю: Договір № 17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 344 388,54
UAH (в тому числі ПДВ 57 398,09 UAH)