Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання дезінфекційних засобів
Очікувана вартість
146 000,00 UAH
UA-2020-03-10-000850-c d02b4920673d45239e256de50a7330cc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2020 15:30
Очікувана вартість: 146 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 24450000-3 "Агрохімічна продукція" (Придбання дезінфекційних засобів).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
384 шт
Придбання дезінфекційних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, Київ, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 09:30
дез.засіб.doc
13 березня 2020 09:30
дез.засіб.doc
10 березня 2020 15:25
дез.засіб.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-10-000850-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 12 березня 2020 18:02
Просимо надати роз’яснення відносно засобів, що вимагаються до закупівлі
Шановний замовнику…
Просимо надати роз’яснення відносно засобів, що вимагаються до закупівлі, а саме для Інтернату №19, де вимагаються:
1. Органічний антибактеріальний засіб для рук (розчин) – 3 шт
Не зрозуміло, який засіб вимагається, оскільки не вказана його назва. Засіб під назвою «Органічний антибактеріальний засіб для рук» має бути зареєстрований в установленому порядку і мати назву. Що саме вимагається в данному випадку?
2. Вимагається до закупівлі засіб Біолонг 10% 50мл . Згідно наказу МОЗ
від 21.09.2010 N 798 Про затвердження методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу" визначено, що «Антисептик для рук - засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції».

Засіб Біолонг 10% практично не містить спирту. А саме спирт і є швидкодіючою, ефективною, екологічною речовиною, яка має високу антимікробну активність, у т.ч. до вірусів, діє протягом 1-3 хвилин при достатньому вмісті спиртів у засобі.

Просимо відповісти, чи будуть розглядатися для закупівлі інші препарати, що забезпечують високоефективну антисептику рук?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 березня 2020 15:56
Внесено зміни до технічних вимог даної закупівлі. Аналоги даною закупівлею не передбачені.

Документи подані скаржником

12 березня 2020 18:02
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШРАМКО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" 102 589,00
UAH з ПДВ
102 589,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 17:19
13. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
16 березня 2020 17:19
9. Додаток 4.pdf
16 березня 2020 17:19
1. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШРАМКО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШРАМКО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"
#3061315456
Переможець 102 589,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 16:37

Документи

19 березня 2020 16:37
ШРАМКО.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШРАМКО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"
#3061315456
102 589,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2020 16:37
ШРАМКО.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
60.pdf укладений
30 березня 2020 11:17