Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Чумак Світлана Василівна 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2020 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2020 11:34 |
Очікувана вартість: | 3 268 081,05 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 634,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16340 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2020 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2020 16:41 |
проект договору.doc | |
10 березня 2020 16:41 |
ТД.doc |
10 березня 2020 16:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
10 березня 2020 16:41 |
проект договору.doc
|
||
10 березня 2020 16:41 |
ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-28-000022 ● 9b213e0549924f2484e233394858ed27
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.03.2023 №27-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.03.2023 №27-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-03-10-000736-b 10.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-03 10:00:34
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва дороги вул. Проектної 12 в напрямку до вул. Немирівське шосе в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-10-000736-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Віндор» вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Яким чином учасником ТОВ «Віндор», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги тендерної документації в частині надання:
забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема в частині оформлення забезпечення у вигляді банківської гарантії у розмірі 4% від вартості договору про закупівлю із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору відшкодувати на рахунок Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю; копії ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику, а також копії документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком? Термін дії гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії договору в забезпечення якого вона надана. В разі продовження терміну дії договору учасник-переможець зобов’язується продовжити термін гарантії на відповідний термін (пункт 6 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»)?
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 14.07.2021 № 149 та від 22.12.2022 № 625 до договору про закупівлю від 14.04.2020 № 173.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-05 14:23:32
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу
Начальнику управління
Північного офісу
Держаудитслужби
у Вінницькій області
ВАХНОВСЬКІЙ Олені
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2023-03-28-000022 із закупівлі «Нове будівництво дороги вул. Проектної 12 в напрямку до вул. Немирівське шосе в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 03.04.2023 року.
Відповідно до наказу від 28.03.2023 № 27-з Держаудистлужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Нове будівництво дороги вул. Проектної 12 в напрямку до вул. Немирівське шосе в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2020-03-10-000736-b.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 03.04.2023: «У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва дороги вул. Проектної 12 в напрямку до вул. Немирівське шосе в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-10-000736-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Віндор» вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Яким чином учасником ТОВ «Віндор», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги тендерної документації в частині надання:
забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема в частині оформлення забезпечення у вигляді банківської гарантії у розмірі 4% від вартості договору про закупівлю із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору відшкодувати на рахунок Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю; копії ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику, а також копії документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком? Термін дії гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії договору в забезпечення якого вона надана. В разі продовження терміну дії договору учасник-переможець зобов’язується продовжити термін гарантії на відповідний термін (пункт 6 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»)?
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 14.07.2021 № 149 та від 22.12.2022 № 625 до договору про закупівлю від 14.04.2020 № 173.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Держаудистлужби у Вінницькій області.
Щодо питання першого.
Розмір бюджетного призначення (розміру витрат) Департаментом не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт з нового будівництво дороги вул. Проектної 12 в напрямку до вул. Немирівське шосе в м. Вінниці визначались відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ВОКУ «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 31.01.2019 № 04-07-0037 (додається).
Очікувана вартість робіт з нового будівництва визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначені очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі зауважуємо наступне.
19.12.2020 набрала чинності постанова КМУ від 16.12.2020 № 1266, якою, серед іншого, внесено зміни до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до яких зобов’язано Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівля «Нове будівництво дороги вул. Проектної 12 в напрямку до вул. Немирівське шосе в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2020-03-10-000736-b була оприлюднена 10.03.2020 до набрання чинності змін до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Тому Замовником не розміщувалась інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Разом із тим відповідно ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ч. 5 ст. 8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як приписи постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо питання другого.
Відповідно до вимог частини другої статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
На виконання даної вимоги ТОВ «Віндор» під час укладання договору надав завірені копії (додаються):
- Лізензії Держаної архітектурно-будівельної інспекції України №64-Л від 31.10.2018;
- Протокол №9 Загальних зборів учасників ТОВ «Віндор» від 31.01.2018;
- Наказ ТОВ «Віндор» №16/3 від 31.01.2018.
Щодо питання третього.
Щодо надання Забезпечення виконання договору про закупівлю повідомляємо наступне.
Умовами тендерної документації передбачено пунктом 6 Розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації Учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком.
На виконання даних вимог Учасником ТОВ «Віндор» було надано банківську гарантію №2949-20 від 13.04.2020 та інші супроводжуючі документи, що додаються.
Щодо терміну дії гарантії повідомляємо наступне.
Термін дії банківської гарантії №2949-20 від 13.04.2020 минає 31 грудня 2021 року (включно). У зв’язку із продовженням дії договору на виконання робіт №173 від 14.04.2020, ТОВ «Віндор» було направлено звернення про пролонгацію даної банківської гарантії. Станом на березень 2023 року не отримавши жодних підтверджуючих документів на пролонгацію банківської гарантії №2949-20, ТОВ «Віндор» розпочав процедуру отримання нової банківської гарантії на підтвердження вимог тендерної документації. На виконання даних вимог ТОВ «Віндор» було надано нову банківську гарантію № 1454-23 від 05.04.2023 (додається).
Додатково зазначаємо що виконання робіт по об’єкту «Нове будівництво дороги вул. Проектної 12 в напрямку до вул. Немирівське шосе в м. Вінниці» було призупинено у зв’язку із повномасштабним вторгненням Росії та неможливістю Замовника здійснювати розрахунки за виконані роботи відповідно до постанови КМ України № 590 від 09.06.2021. На даний час роботи не проводяться.
Щодо питання четвертого.
Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради є одержувачем бюджетних коштів. Бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України – надається відповідно до рішення Вінницької міської ради №52 від 24.12.2020 та №706 від 24.12.2021 (додається). Дані додаткові угоди №146 від 14.07.2021 та № 623 від 22.12.2022 було укладено на підставі даних рішень про відсутність достатнього фінансування на ці роки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області ВАХНОВСЬКІЙ Олені Відповідь департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво дороги вул. Проектної 12 в напрямку до вул. Немирівське шосе в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» № оголошення UA-2020-03-10-000736-b. Відповідно до наказу від 14.03.2023 № 23-а Держаудистлужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Нове будівництво дороги вул. Проектної 12 в напрямку до вул. Немирівське шосе в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2020-03-10-000736-b. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2023-03-28-000022 від 18.04.2023. Керуючись вимогами абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає відповідь до висновку про результати моніторингу Держаудистлужби у Вінницькій області. У констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зазначено: За результатами аналізу питання щодо внесення змін до забезпечення виконання Договору установлено недотримання статті 5 Закону. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З метою виконання зобов’язань щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2023-03-28-000022 від 18.04.2023 по процедурі закупівлі «Нове будівництво дороги вул. Проектної 12 в напрямку до вул. Немирівське шосе в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» № оголошення UA-2020-03-10-000736-b. Замовник буде враховувати зауваження Держаудитслужби у Вінницькій області в подальшому щодо недопущення виявлених порушень. Додатково зазначаємо що жодним нормативним актом не визначено ані переліку, ані рекомендацій, ані вимог щодо виконання заходів зазначених у висновку Держаудитслужби, а також переліку та документів, що підтверджують їх виконання. У висновку від 18.04.2023, у якому вказано недотримання статті 5 Закону не призводить до жодних негативних наслідків. Не своєчасні внесення змін до забезпечення виконання договору не вплинули на проведення процедури торгів в цілому та не призвели до негативних наслідків. За таких обставин, Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради вважає, що підстав для притягнення до відповідальності службових осіб Департаменту не вбачається.
2023-04-25 11:43:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено недотримання статті 5 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2020 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІНДОР" |
3 230 000,00
UAH з ПДВ
|
3 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" |
3 260 000,00
UAH з ПДВ
|
3 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІНДОР" #33448963 |
Переможець |
3 230 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:26
|
доп. угода №497 від 20.12.2023.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 12:55
|
дод.угода №372 від 31.08.2023.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2023 11:18
|
доп. угода №34 від 27.01.2023.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2023 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2023 08:11
|
доп. угода №19 від 19.01.2023.pdf | зміни до договору |
20 січня 2023 08:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 12:17
|
доп.угода №625 від 22.12.2022.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 09:20
|
доп. угода №391 від 20.12.2021.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2021 16:36
|
доп. угода №149 від 14.07.2021.PDF | зміни до договору |
14 липня 2021 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 14:21
|
доп. угода №457 від 21.12.2020.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2020 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2020 10:53
|
договір.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2020 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2020 10:46
|
договір.PDF | укладений |
15 квітня 2020 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у договорі |
Номер договору про закупівлю: | №175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №175 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №457 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у договорі |
Номер договору про закупівлю: | №175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №149 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №391 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №625 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додаптковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у договорі |
Номер договору про закупівлю: | №175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №34 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 372 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №497 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |