Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

хліб пшеничний 14000 кг
Очікувана вартість
300 330,00 UAH
UA-2020-03-10-000409-a 85b8c4b77ec84630ac016a5fa9be3c6b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черних Зоя

+380577471189 LIPCINT@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189624
Місцезнаходження: 62414, Україна , Харківська обл., с. Липці, Харківський район, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 57
Контактна особа: Черних Зоя
+380577471189
LIPCINT@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2020 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 26 березня 2020 14:47
Очікувана вартість: 300 330,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 кг
хліб пшеничний 14000 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує постачальнику кожну прийняту партію товару не пізніше 15 банківських днів з дати поставки товару, при умові своєчасного надання постачальником видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, документів якості на поставлений товар. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 10:19
ТД Хліб пшеничний 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД" 201 600,00
UAH з ПДВ
201 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дерев'янко Станіслав Володимирович 299 600,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна 300 300,00
UAH з ПДВ
300 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 11:30
Електронний підпис
25 березня 2020 10:33
Електронний підпис
25 березня 2020 10:32
Свідоцтво.PDF.(2).P7S
25 березня 2020 10:32
Свідоцтво.PDF.(1).P7S
25 березня 2020 10:32
Свідоцтво.PDF
25 березня 2020 10:32
про ліцензійні умови.PDF
25 березня 2020 10:32
платеж страховая.pdf
25 березня 2020 10:20
Електронний підпис
25 березня 2020 10:18
Електронний підпис
25 березня 2020 10:18
акти за січень 2020.pdf
25 березня 2020 09:55
Електронний підпис
25 березня 2020 09:46
Довідка щодо ТЗ.pdf
25 березня 2020 09:46
ЄДРПОУ медик.pdf
25 березня 2020 09:46
відомості ЄДРПОУ (1).pdf
25 березня 2020 09:45
медичні книги НАССР.pdf
25 березня 2020 09:45
Трудова керівник НАССР.pdf
25 березня 2020 09:45
НАССР Учасник.PDF
25 березня 2020 09:45
НАССР Перевізник.PDF
24 березня 2020 19:02
Електронний підпис
24 березня 2020 19:02
Гігієнічне навчання (1).pdf
24 березня 2020 19:02
директор_паспорт_РНОКПП.pdf
24 березня 2020 19:02
Статут.pdf
24 березня 2020 19:02
ПДВ свідоцтво.pdf
24 березня 2020 19:02
Витяг з ЄДР.pdf
24 березня 2020 19:02
ЯКІСТЬ продукції.pdf
24 березня 2020 18:46
Електронний підпис
24 березня 2020 18:44
Протокол випробувань.pdf
24 березня 2020 18:44
Етикетка.pdf
24 березня 2020 18:44
Дезінфекційні засоби.pdf
24 березня 2020 18:39
Електронний підпис
24 березня 2020 18:38
Електронний підпис
24 березня 2020 18:37
Акти ТЗ лютий (1).pdf
24 березня 2020 18:37
Акт ТПВ лютий.pdf
24 березня 2020 18:37
Довідки ч.2.pdf
24 березня 2020 18:34
Електронний підпис
24 березня 2020 18:34
Довідка_заходи довкілля.pdf
24 березня 2020 18:34
ДОВІДКИ (3).pdf

Публічні документи

12 березня 2020 17:25
scan_0018082_003.pdf
12 березня 2020 17:25
scan_0018082_011.pdf
12 березня 2020 17:25
scan_0018082_002.pdf
12 березня 2020 17:25
scan_0018082_017.pdf
12 березня 2020 17:25
scan_0018082_010.pdf
12 березня 2020 17:25
scan_0018082_008.pdf
12 березня 2020 17:25
scan_0018082_018.pdf
12 березня 2020 17:25
scan_0018082_009.pdf
12 березня 2020 17:25
scan_0018082_001.pdf
12 березня 2020 17:25
scan_0018082_004.pdf
12 березня 2020 17:25
scan_0018082_007.pdf
12 березня 2020 17:25
scan_0018082_006.pdf
12 березня 2020 17:25
scan_0018082_012.pdf
12 березня 2020 17:25
scan_0018082_016.pdf
12 березня 2020 17:25
scan_0018082_013.pdf
12 березня 2020 17:25
scan_0018082_014.pdf
12 березня 2020 17:24
scan_0018082_005.pdf
12 березня 2020 17:24
scan_0018082_015.pdf
12 березня 2020 17:24
свідоцтво СК.pdf
12 березня 2020 17:24
ліцензія СК.pdf
12 березня 2020 17:24
scan_0018082_002.pdf
12 березня 2020 17:24
scan_0018082_001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД"

ФОП Дерев'янко Станіслав Володимирович

Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД"
#38008870
Відхилено 201 600,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 11:34
ФОП Дерев'янко Станіслав Володимирович
#2844011050
Переможець 280 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дерев'янко Станіслав Володимирович
#2844011050
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 20:14
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 20:13
д.у.№5 дог.№38 (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 20:13
1_д.у.№5 дог.№38.pdf укладений
02 квітня 2021 20:12
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 16:04
Д.У. № 4 дог. 38 (1).PDF зміни до договору
19 січня 2021 16:04
Д.У. № 4 дог. 38.PDF укладений
19 січня 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 15:34
Д.У. № 3 дог.38 хліб (1).PDF зміни до договору
03 січня 2021 15:34
Д.У. № 3 дог.38 хліб.PDF укладений
03 січня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 15:32
Д.У. № 2 дог.38 хліб (1).PDF зміни до договору
03 січня 2021 15:32
Д.У. № 2 дог.38 хліб.PDF укладений
03 січня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 11:54
Д. у. 1Дог. хліб (1).PDF зміни до договору
18 вересня 2020 11:54
Д. у. 1Дог. хліб.PDF укладений
18 вересня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 11:44
Дог.38 хліб пшеничний.PDF укладений
15 квітня 2020 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди внести зміни до договору, а саме: 1.1. Викласти п. 1.2 Договору в наступній редакції:Найменування Товару Код ДК 021:2015 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний). Найменування, ціну, кількість, одиницю виміру Товару вказано у Додатку 1, який є невідємною частиною даного договору". Викласти специфікацію (Додаток 1 до Договору) уновій редакції (додається)
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідно до частини 6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020), пунктами 2.3., 7.3., 7.5. Договору, дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі і вирішили внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 8 частини 4, частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідно до частини 6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020), пунктами 2.3., 7.2., 7.3., 7.5. Договору, дійшли згоди та вирішили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, а саме: по «31» березня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись пунктом 8 частини 4, частинами 1, 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідно до частини 6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020), пунктами 2.3., 7.2., 7.3., 7.5. Договору, враховуючи продовження строку дії Договору і фактичну потребу Замовника, а також враховуючи зміну банківських реквізитів Замовника, дійшли згоди і вирішили внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Збільшити ціну Договору в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі у попередньому році, а саме на: 52579.80 грн. і викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «Ціна договору складає: 315556.10 грн., у тому числі ПДВ – 0,00 грн. (не є платником ПДВ). До ціни договору включено витрати 2021 року, які складають 52579.80 грн.» 1.2. Викласти специфікацію (загальну, Додаток 1 до Договору) у новій редакції (додається). 1.3. Доповнити Договір специфікацією на 2021 рік, яка додається (Додаток 2 до Договору). 1.4. Викласти пункт 4.11. Договору у наступній редакції: «Строк (термін) поставки товару: протягом 2020-2021 років, по 31 березня 2021 року.» 1.5. Викласти пункт 7.1. Договору у наступній редакції: «Даний договір діє з моменту його укладення по 31 березня 2021 року. Умови договору зберігають силу до моменту виконання належним чином зобов’язань сторонами.» 1.6. Внести до розділу 9 Договору «Юридичні адреси та реквізити сторін» зміни шляхом викладення банківських реквізитів Замовника у новій редакції, а саме: «Рахунки: UA338201720344230004000052997; UA768201720344231004300052997; назва банку: Державна казначейська служба України;».
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідно до частини 6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020), пунктами 2.3., 7.3., 7.5. Договору, враховуючи фактично відвантажений Товар, дійшли згоди і вирішили внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Зменшити ціну Договору на 1,07 грн (одну грн 07 коп.) і викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «Ціна договору складає: 315555,03 грн (триста п’ятнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят п’ять грн 03 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн (не є платником ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 315 555,03
UAH