Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт і технічне обслуговування транспортних засобів
Очікувана вартість
335 000,00 UAH
UA-2020-03-10-000299-c 10fd70b4a49a4523a36449c8bc365ebe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зелена Олена Василівна

+380443832037 zev@ktps.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Київтранспарксервіс"
Код ЄДРПОУ: 35210739
Вебсайт: http://parkservis.kiev.ua
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10
Контактна особа: Зелена Олена Василівна
+380443832037
zev@ktps.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2020 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 12:00
Очікувана вартість: 335 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі навдені в Додатку 3 Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)

Тендерна документація

17 березня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 12:35
Перелік змін.docx
10 березня 2020 11:18
Тендерна документація.docx
17 березня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 12:35
Перелік змін.docx
10 березня 2020 11:18
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги Додатку 3 до ТД
Дата подання: 13 березня 2020 12:32
Дата відповіді: 17 березня 2020 12:12
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення щодо вимоги пункту 10 Додатку №3 до тендерної документації, в якому зазначено, що «Учасник повинен надати розрахункову кількість нормо-годин, необхідних для виконання кожного виду робіт, яка не повинна перевищувати кількість нормо-годин, рекомендовану заводом-виробником транспортного засобу». Зауважимо, що тендерна документація не містить переліку робіт, які будуть виконуватися для кожного виду робіт, перераховані лише марки та базові дані про автомобілі Замовника (без зазначення VIN-кодів). З наданої Замовником інформації, не має можливості визначити об’єм робіт кожного виду. Також просимо надати роз’яснення щодо вимоги пункту 9 Додатку №3 до тендерної документації, в якому зазначено, що «Вартість нормо-години, вказана Учасником у Таблиці1, залишається не змінною протягом дії Договору». Зауважимо, що заповнена таблиця 1 Додатку №3 до ТД з зазначенням початкової вартості нормо-години повинно бути надана у складі тендерної пропозиції Учасника до кінцевого строку подання тендерних пропозиції. В той же час за результатами аукціону вартість нормо-години може змінитися. Проте надання відкорегованого Додатку №3 на етапі кваліфікації не передбачається умовами тендерної документації. Також згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та практики прийняття рішень Антимонопольним комітетом України, документи надані після кінцевого строку подання тендерних пропозицій не є частиною тендерної пропозиції учасника. Тобто зазначена початкова вартість нормо-години в Додатку №3 до ТД може відрізнятися від вартості нормо-години за результатом аукціону та зазначеної в Договорі за результатами закупівлі. Вимогу пункту 9 Додатку №3 ТД в такому разі не можливо буде виконати. Зауважимо про наявність помилки в таблиці 1 Додатку №3 до ТД, а саме не вірно зазначено загальну кількість нормо-годин «250». В інших частинах тендерної документації та оголошені про проведення відкритих торгів зазначено «282». Просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник, в складі своєї пропозиції, надає перелік робіт, які він пропонує, з розрахунком кількості нормо-годин, які не перевищують кількість нормо-години, рекомендовані заводом виробником транспортних засобів, що вказані в переліку Додатка 3 до тендерної документації.
Стосовно інших питань будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-10-000299-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВТО ЛІНК", Код ЄДРПОУ:42430239
Дата подання: 07 квітня 2020 13:37
Вимога Замовнику
Вимога, щодо рішення Замовника про обрання переможця процедури закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2020 16:28
На вимогу ТОВ «АВТО ЛІНК»
від 06.04.2020 р. № 250-АМКУ
У відповідь на вимогу ТОВ «АВТО ЛІНК» від 06.04.2020 р. № 250-АМКУ про скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт і технічне обслуговування транспортних засобів), лот 1 - Ремонт і технічне обслуговування легкових автомобілів, код закупівлі UA-2020-03-10-000299-c, Комунальне підприємство «Київтранспарксервіс» інформує.
Відповідно до рішення тендерного комітету (Протокол № 27 від 31.03.2020 р.) переможцем закупівлі ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт і технічне обслуговування транспортних засобів), лот 1 - Ремонт і технічне обслуговування легкових автомобілів визнано ПП «СВ», з пропозицією 100 500,00 грн.
Скаржник у скарзі стверджує, що ПП «СВ» визнано переможцем із порушенням законодавства, оскільки:
1) Не усі сторінки документів учасника торгів ПП «СВ» містять прізвище, ініціали та посаду уповноваженої посадової особи, а лише підпис, завірений печаткою.
Звертаємо увагу скаржника, що відповідно до абз. 2 ч. 3. ст. 22. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме-технічні помилки та описки.
Також абз. 3 ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що «тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій». Тобто, замовник самостійно визначає, які помилки, пов’язані з оформленням учасниками пропозицій є суттєвими, а які з них вважаються формальними (несуттєвими), тобто, такими, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст.
Замовник в своїй тендерній документації не зазначав, що перелік несуттєвих помилок є вичерпним.
Окрім цього, Замовником визначено, що до несуттєвих помилок відноситься «невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації».
Відповідно до п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. КП «Київтранспарксервіс» вважає, що наведені скаржником зауваження до оформлення тендерної пропозиції ПП «СВ» є такими, що не свідчать про невідповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам статті 17 Закону, а є лише формальними помилками, тому не можуть бути підставою для дискваліфікації учасника, як такі, що пов’язані з оформленням тенедерної документації та не впливають на її зміст.
2) Також скаржник стверджує, що супереч вимогам замовника, ПП «СВ» надало скан-копії аналогічних договорів та відгуків, завірені лише самим ПП «СВ», а не замовником, на користь якого надавалися послуги учасником торгів.
Звертаємо увагу скаржника, що, відповідно до п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
У тендерній пропозиції ПП «СВ» надало скановані зображення оригіналів аналогічних договорів та листів-відгуків. Проставляння додаткової печатки замовника на оригіналах документів не було вимогою КП «Київтранспарксервіс» та

Документи подані скаржником

07 квітня 2020 13:37
Вимога Замовнику.pdf

Документи

10 квітня 2020 16:28
Відповідь на вимогу.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Опис предмету закупівлі:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі навдені в Додатку 3
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 700,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 26 березня 2020 12:53
Закінчення: 26 березня 2020 13:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

282 год
Ремонт і технічне обслуговування легкових автомобілів
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг . Оплата за Послуги здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця по факту надання Послуг, протягом 14-ти календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СВ" 100 500,00
UAH з ПДВ
100 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТО ЛІНК" 125 880,00
UAH з ПДВ
124 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ 139 980,00
UAH з ПДВ
139 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП" 130 674,00
UAH з ПДВ
125 034,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 14:31
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:18
Довідка ДФС.pdf
06 квітня 2020 11:52
довідка з НАЗК.pdf
06 квітня 2020 11:52
Довідка Cуско.pdf
06 квітня 2020 11:52
довідка з МВС.pdf
30 березня 2020 18:10
Електронний підпис
30 березня 2020 18:06
Пропозиція оновленна.pdf
30 березня 2020 18:06
Пропозиція оновленна.pdf
25 березня 2020 11:18
Електронний підпис
25 березня 2020 11:12
Наказ про директора.pdf
25 березня 2020 11:12
довідка з МВС.pdf
25 березня 2020 11:12
довідка 4 ОПП.pdf
25 березня 2020 11:12
свідоцтво ПДВ.pdf
25 березня 2020 11:12
довідка з НАЗК.pdf
25 березня 2020 11:12
рішення засновника.pdf
25 березня 2020 11:12
статут оригинал.pdf
25 березня 2020 11:12
виписка оригинал.pdf
25 березня 2020 11:12
витяг 2020.pdf
25 березня 2020 11:12
довідка з банку.pdf
25 березня 2020 11:12
Відгук ІБК.pdf
25 березня 2020 11:12
договор_ІБК.pdf
25 березня 2020 11:12
договор_відгук_РД.pdf
25 березня 2020 11:12
Довідка про ліцензію.pdf
25 березня 2020 11:12
Довідка про санкції.pdf
25 березня 2020 11:12
Довідка ст.17.pdf
25 березня 2020 11:12
Інформація ТХ.pdf
25 березня 2020 11:12
мапа.pdf
25 березня 2020 11:12
Довідка про договір.pdf
25 березня 2020 11:12
Проект договора.pdf
25 березня 2020 11:12
Пропозиція.pdf
25 березня 2020 11:12
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 10:54
Електронний підпис
24 березня 2020 09:54
Електронний підпис

Публічні документи

25 березня 2020 11:08
Електронний підпис
25 березня 2020 11:06
цінова.pdf
25 березня 2020 11:06
техвимоги.pdf
25 березня 2020 11:06
субпідрядникі.pdf
25 березня 2020 11:06
Сертифікати.pdf
25 березня 2020 11:06
проект договору.pdf
25 березня 2020 11:06
Паспорт, код Директора.pdf
25 березня 2020 11:06
довідки ст.16.pdf
25 березня 2020 11:06
Довідка ст.17.pdf
25 березня 2020 11:06
довідка приміщення.pdf
25 березня 2020 11:06
Витяг ЄДР -26.02.pdf
25 березня 2020 11:06
Cертифікати працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СВ"

ТОВ "АВТО ЛІНК"

ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ

ТОВ "ЗС АВТО ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СВ"
#31610444
Переможець 100 500,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 12:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СВ"
#31610444
100 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:59
ДУ ПП СВ (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2020 12:58
1_ДУ ПП СВ.PDF укладений
30 грудня 2020 12:58
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 13:39
Договір ПП СВ.pdf укладений
17 квітня 2020 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції № 2629-VII від 23.11.2018) та частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції № 114-IX від 19.09.2019), Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в 2021 році
Номер договору про закупівлю: П.13.20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 52 754,88
UAH (в тому числі ПДВ 8 792,48 UAH)