Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Electric Energy
Очікувана вартість
42 800 000,00 UAH
UA-2020-03-06-002672-a 39ae6885d39c465ca8eeb887df1564aa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380443232078 staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380443232078
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Stayetskiy Mihail
+380443232078
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 березня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:38
Очікувана вартість: 42 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 214 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1284000 UAH
Publication date: 06 березня 2020 17:02
Enquiries until: 02 квітня 2020 20:00
Complaints submission until: до 08 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 квітня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 42 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 214 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Шановні партнери!
03.04.2020 ми внесли зміни до тендерної документації.
Просимо врахувати наступне:
Банківські гарантії (забезпечення тендерної пропозиції) мають посилатись на тендерну документацію в редакції від 03.04.2020.
Строк дії банківських гарантій повинен бути не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (з 12.04.2020).
Не змінюйте формати/назви фалів - банківських гарантій.
Успіхів!
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric Energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 01 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду 30% вартості електричної енергії, що визначена Споживачем у Заявці/Заявках наданих на відповідний розрахунковий період сплачується Споживачем не пізніше 10-го числа розрахункового місяця (місяця в якому здійснюється поставка) на підставі виставленого Постачальником рахунку на оплату. Ціна за одиницю Товару в цьому рахунку визначається згідно ціни вказаної в Додатку 1 до Договору Аванс 10 Календарні 30
Дата закінчення звітного періоду 30% вартості електричної енергії, що визначена Споживачем у Заявці/Заявках наданих на відповідний розрахунковий період сплачується Споживачем не пізніше 20-го числа розрахункового місяця (місяця в якому здійснюється поставка), на підставі виставленого Постачальником рахунку на оплату. Ціна за одиницю Товару в цьому рахунку визначається згідно ціни вказаної в Додатку 1 до Договору Аванс 20 Календарні 30
Iнша подія Остаточний розрахунок за поставлену електричну енергію у відповідному розрахунковому періоді, Споживач здійснює згідно виставленого Постачальником рахунку на оплату, на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі електричної енергії не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту його підписання, шляхом оплати залишку вартості спожитої електричної енергії, з урахуванням платежів здійснених відповідно до п. 5.14.1, 5.14.2 Договору. Ціна за одиницю Товару в рахунку виставленому за цим пунктом та в акті приймання-передачі Товару у відповідному розрахунковому періоді, визначається в порядку визначеному п. 5.6-5.7 Договору Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ)
Дата подання: 10 березня 2020 13:44
Дата відповіді: 11 березня 2020 14:05
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ). Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Чи врахована в очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу ОСР (а саме: оплата за послугу з розподілу здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи розподілу або через Постачальника)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Замовник належить до групи «Б» (без АСКОЕ). Оплата послуги з розподілу здійснюється Замовником самостійно, безпосередньо оператору системи розподілу, в очікувану вартість її розмір не враховавний.
не відповідність в ТД
Дата подання: 23 березня 2020 08:40
Дата відповіді: 24 березня 2020 19:16
Доброго дня! Нумерація додатків в п.4.3.-4.4. ТД не відповідає дійсності в тендерній документації на постачання електричної енергії 4.3 місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Місце поставки Товару: згідно технічної специфікації (додаток 3) та/або проекту договору (додаток 6) Кількість: згідно технічної специфікації (додаток 3) 4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Строк поставки/надання послуг: згідно технічної специфікації (додаток 3) та/або проекту договору (додаток 6)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо та дякуємо за пильність. Просимо врахувати, що назви додатків, які згадані в цих пунктах, відповідають фактичним, що дозволяє ідентифікувати їх серед усіх інших додатків Тендерної документації. Невірна нумерація додатків в пунктах 4.3., 4.4. - це наслідок механічної помилки. Технічна специфікація є додатком 2 до Тендерної документації, а проект договору є додатком 5, що відповідає їх фактичній нумерації. По тексту тендерної документації згадані додатки мають коректні номери. Бажаємо успіхів та чекаємо на вас в аукціоні.
Визначення ціни РДН
Дата подання: 26 березня 2020 15:30
Дата відповіді: 26 березня 2020 19:16
Шановний Замовник! У п.5.6.2 проекту Договору, у визначеннях Ц сер.баз., РДН, Цсер.поточ. не вказано яка саме середньозважена ціна РДН мається на увазі, по якій торговій зоні (ОЕС чи БуОс?)
Відповідь: Ми готуємо зміни до проекту договору в цій частині. Кінцевий строк подання пропозицій буде перенесений. Слідкуйте за оголошенням
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-23-000022 ● f87bb165dd464192bb1051cb1774d184
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 14:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.11.2020 № 42

Чернівці


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 23 листопада 2020 року № 42

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-03-06-002672-a від 06.03.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-23 15:51:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-06-002672-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
На підставі яких додаткових угод внесено зміни до договору від 04.05.2020 № 040520-01/200Пс в частині зміни ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% та складено акти приймання-передачі електричної енергії від 30.06.2020 № 1, від 31.07.2020 № 2, від 31.08.2020 № 3, від 30.09.2020 № 4, від 31.10.2020 № 5?
Крім цього, просимо надати документи, на підставі яких внесені зміни до договору про постачання електричної енергії споживачу від 04.05.2020 № 040520-01/200Пс щодо зміни ціни за одиницю кВт.год. електричної енергії.

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-26 16:58:29

Відповідь на запит

Розглянувши запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області на надання пояснень щодо закупівлі (ідентифікатор UA-2020-03-06-002672-a) АТ "Укрпошта" надає інформацію та пояснення на поставлені питання, що додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись частиною 8 статті 8 Закону України Про публічні закупівлі, виконуючи зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень пункту 16 частини другої статті 22 Закону шляхом недопущення таких порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, повідомляємо, що 14.12.2020 Замовником затверджено нову редакцію типової тендерної документації, використання якої обов’язкове для уповноважених осіб та тендерного комітету товариства, що передбачено Положенням про тендерний комітет та уповноважену особу АТ Укрпошта (Наказ 417, від 17.04.2020). Її зміст повністю відповідає вимогам статті 22 зазначеного Закону, а її текст містить вказівки щодо зазначення обов’язкової інформації відповідно до вимог цієї ж статті.

2020-12-15 08:54:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 квітня 2020
UA-2020-03-06-002672-a39ae6885d39c465ca8eeb887df1564aa
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРА Вінниця" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРУ ТРЕЙДІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Вєк Технолоджі" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

12 квітня 2020 17:27
Електронний підпис
12 квітня 2020 17:27
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:04
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:04
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:03
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:03
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:02
Рішення учасника.PDF
10 квітня 2020 15:02
Технічна специфікація.pdf
10 квітня 2020 15:02
Протокол НР.7Z
10 квітня 2020 15:02
Пояснювальна записка.pdf
10 квітня 2020 15:02
Наказ Фролова Ю.М.7z
10 квітня 2020 15:02
Лист-гарантія.pdf
10 квітня 2020 15:02
Лист для клієнтів.7z
10 квітня 2020 15:02
Гарантія 2142-20.7z
10 квітня 2020 15:02
Витяг із Статуту.7z
10 квітня 2020 15:02
Банківська ліцензія.7z

Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 16:45
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:45
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:44
Гарантія № 2168-20.pdf.p7s
10 квітня 2020 16:44
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
10 квітня 2020 16:44
Лист для клієнтів.pdf
10 квітня 2020 16:43
Довідка щодо ЕЦП.pdf
10 квітня 2020 16:43
Банківська ліцензія.pdf.p7s
10 квітня 2020 16:43
Наказ Фролова Ю.М.pdf
10 квітня 2020 16:43
Наказ Фролова Ю.М.pdf (1).p7s
10 квітня 2020 16:43
Рішення учасника.pdf
10 квітня 2020 16:43
Витяг з Реєстру ПДВ.pdf
10 квітня 2020 16:43
Витяг з ЄДРЮО.pdf
10 квітня 2020 16:43
Банківська ліцензія.pdf
10 квітня 2020 16:43
Довідка - екологія.pdf
10 квітня 2020 16:43
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
10 квітня 2020 16:43
Гарантія № 2168-20.pdf
10 квітня 2020 16:43
Витяг Протокол НР.pdf
10 квітня 2020 16:43
Лист для клієнтів.pdf.p7s
10 квітня 2020 16:43
Гарантійний лист.pdf
10 квітня 2020 16:43
Гарантія № 2168-20.pdf (1).p7s
10 квітня 2020 16:43
Витяг Протокол НР.pdf (1).p7s
10 квітня 2020 16:43
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
10 квітня 2020 16:43
Лист для клієнтів.pdf (1).p7s

Документи

Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 22:34
Електронний підпис
10 квітня 2020 22:34
Електронний підпис
10 квітня 2020 22:30
БГ(1).rar
10 квітня 2020 22:30
11. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
10 квітня 2020 22:30
9. Довідка по санкціям.pdf

Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 16:52
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:51
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:42
Цінова пропозиція.PDF
24 квітня 2020 16:42
Фінансові документи.PDF
24 квітня 2020 16:42
Інші документи.PDF
24 квітня 2020 16:42
Довідка.zip
24 квітня 2020 16:42
Довідка Ткаченко О.А..zip
24 квітня 2020 16:41
Довідка ст.17.PDF
24 квітня 2020 16:41
Довідка МВС на 30.03.2020р..pdf
24 квітня 2020 16:41
Довідка ДФС.PDF
24 квітня 2020 16:41
Витяг ЄДР.PDF
12 квітня 2020 10:53
Електронний підпис
12 квітня 2020 10:53
Електронний підпис
12 квітня 2020 10:45
Протокол НР.7Z
12 квітня 2020 10:45
Проект договору.PDF
12 квітня 2020 10:45
Наказ Фролова Ю.М.7Z
12 квітня 2020 10:45
Лист-гарантія ст.17.PDF
12 квітня 2020 10:45
Лист для клієнтів.7z
12 квітня 2020 10:45
Інші документи.pdf
12 квітня 2020 10:45
Гарантія 2419-20.7z
12 квітня 2020 10:45
Витяг із Статуту.7z
12 квітня 2020 10:44
Банківська ліцензія.7z

Документи

Публічні документи

12 квітня 2020 19:08
Електронний підпис
12 квітня 2020 19:08
Електронний підпис
12 квітня 2020 19:04
Статут.pdf
12 квітня 2020 19:04
Рішення директор.pdf
12 квітня 2020 19:04
Наказ директор.pdf
12 квітня 2020 19:04
Ліцензія.pdf
12 квітня 2020 19:04
Витяг плат.податку.pdf
12 квітня 2020 19:04
витяг ЕДРПОУ 24,01,2020.pdf
12 квітня 2020 19:04
4OPP.PDF
12 квітня 2020 19:04
техн.спеціфікації.pdf.p7s
12 квітня 2020 19:04
лист-гарантія ст.17.pdf.p7s
12 квітня 2020 19:04
довідка санкції.pdf.p7s
12 квітня 2020 19:04
довідка ліцензія.pdf.p7s
12 квітня 2020 19:04
довідка довкілля.pdf.p7s
12 квітня 2020 19:04
техн.спеціфікації.pdf
12 квітня 2020 19:04
лист-гарантія ст.17.pdf
12 квітня 2020 19:04
довідка санкції.pdf
12 квітня 2020 19:04
довідка ліцензія.pdf
12 квітня 2020 19:04
довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"

ТОВ "ЕНЕРА Вінниця"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРУ ТРЕЙДІНГ"

ТОВ "АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД"

ТОВ "Вєк Технолоджі"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД" 32 000 000,00
UAH з ПДВ
32 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" 35 000 000,00
UAH з ПДВ
35 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 37 680 000,00
UAH з ПДВ
36 499 999,99
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА Вінниця" 40 000 000,00
UAH з ПДВ
36 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРУ ТРЕЙДІНГ" 42 480 000,00
UAH з ПДВ
37 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вєк Технолоджі" 42 717 600,00
UAH з ПДВ
37 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 16:52
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:51
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:42
Цінова пропозиція.PDF
24 квітня 2020 16:42
Фінансові документи.PDF
24 квітня 2020 16:42
Інші документи.PDF
24 квітня 2020 16:42
Довідка.zip
24 квітня 2020 16:42
Довідка Ткаченко О.А..zip
24 квітня 2020 16:41
Довідка ст.17.PDF
24 квітня 2020 16:41
Довідка МВС на 30.03.2020р..pdf
24 квітня 2020 16:41
Довідка ДФС.PDF
24 квітня 2020 16:41
Витяг ЄДР.PDF
12 квітня 2020 10:53
Електронний підпис
12 квітня 2020 10:53
Електронний підпис
12 квітня 2020 10:45
Протокол НР.7Z
12 квітня 2020 10:45
Проект договору.PDF
12 квітня 2020 10:45
Наказ Фролова Ю.М.7Z
12 квітня 2020 10:45
Лист-гарантія ст.17.PDF
12 квітня 2020 10:45
Лист для клієнтів.7z
12 квітня 2020 10:45
Інші документи.pdf
12 квітня 2020 10:45
Гарантія 2419-20.7z
12 квітня 2020 10:45
Витяг із Статуту.7z
12 квітня 2020 10:44
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

12 квітня 2020 17:27
Електронний підпис
12 квітня 2020 17:27
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:04
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:04
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:03
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:03
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:02
Рішення учасника.PDF
10 квітня 2020 15:02
Технічна специфікація.pdf
10 квітня 2020 15:02
Протокол НР.7Z
10 квітня 2020 15:02
Пояснювальна записка.pdf
10 квітня 2020 15:02
Наказ Фролова Ю.М.7z
10 квітня 2020 15:02
Лист-гарантія.pdf
10 квітня 2020 15:02
Лист для клієнтів.7z
10 квітня 2020 15:02
Гарантія 2142-20.7z
10 квітня 2020 15:02
Витяг із Статуту.7z
10 квітня 2020 15:02
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

10 квітня 2020 22:34
Електронний підпис
10 квітня 2020 22:34
Електронний підпис
10 квітня 2020 22:30
БГ(1).rar
10 квітня 2020 22:30
11. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
10 квітня 2020 22:30
9. Довідка по санкціям.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 16:45
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:45
Електронний підпис
10 квітня 2020 16:44
Гарантія № 2168-20.pdf.p7s
10 квітня 2020 16:44
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
10 квітня 2020 16:44
Лист для клієнтів.pdf
10 квітня 2020 16:43
Довідка щодо ЕЦП.pdf
10 квітня 2020 16:43
Банківська ліцензія.pdf.p7s
10 квітня 2020 16:43
Наказ Фролова Ю.М.pdf
10 квітня 2020 16:43
Наказ Фролова Ю.М.pdf (1).p7s
10 квітня 2020 16:43
Рішення учасника.pdf
10 квітня 2020 16:43
Витяг з Реєстру ПДВ.pdf
10 квітня 2020 16:43
Витяг з ЄДРЮО.pdf
10 квітня 2020 16:43
Банківська ліцензія.pdf
10 квітня 2020 16:43
Довідка - екологія.pdf
10 квітня 2020 16:43
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
10 квітня 2020 16:43
Гарантія № 2168-20.pdf
10 квітня 2020 16:43
Витяг Протокол НР.pdf
10 квітня 2020 16:43
Лист для клієнтів.pdf.p7s
10 квітня 2020 16:43
Гарантійний лист.pdf
10 квітня 2020 16:43
Гарантія № 2168-20.pdf (1).p7s
10 квітня 2020 16:43
Витяг Протокол НР.pdf (1).p7s
10 квітня 2020 16:43
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
10 квітня 2020 16:43
Лист для клієнтів.pdf (1).p7s

Публічні документи

12 квітня 2020 19:08
Електронний підпис
12 квітня 2020 19:08
Електронний підпис
12 квітня 2020 19:04
Статут.pdf
12 квітня 2020 19:04
Рішення директор.pdf
12 квітня 2020 19:04
Наказ директор.pdf
12 квітня 2020 19:04
Ліцензія.pdf
12 квітня 2020 19:04
Витяг плат.податку.pdf
12 квітня 2020 19:04
витяг ЕДРПОУ 24,01,2020.pdf
12 квітня 2020 19:04
4OPP.PDF
12 квітня 2020 19:04
техн.спеціфікації.pdf.p7s
12 квітня 2020 19:04
лист-гарантія ст.17.pdf.p7s
12 квітня 2020 19:04
довідка санкції.pdf.p7s
12 квітня 2020 19:04
довідка ліцензія.pdf.p7s
12 квітня 2020 19:04
довідка довкілля.pdf.p7s
12 квітня 2020 19:04
техн.спеціфікації.pdf
12 квітня 2020 19:04
лист-гарантія ст.17.pdf
12 квітня 2020 19:04
довідка санкції.pdf
12 квітня 2020 19:04
довідка ліцензія.pdf
12 квітня 2020 19:04
довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД"

ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"

ТОВ "АС"

ТОВ "ЕНЕРА Вінниця"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРУ ТРЕЙДІНГ"

ТОВ "Вєк Технолоджі"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД"
#42544369
Переможець 32 000 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД"
#42544369
32 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 19:33
Акт пп ее №7 дог.040520-01 підписаний.pdf зміни до договору
21 січня 2021 19:32
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 15:28
ДУ№2 №040520-01 збільшення тарифу ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 17:20
Акт пп ее №6 дог.040520-01 підписаний.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 17:20
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 17:36
Акт пп ее №5 дог.040520-01 підписаний.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 17:35
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 17:44
Акт пп ее №4 дог.040520-01 підписаний.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 17:44
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 18:51
Акт пп ее №3 дог.040520-01 підписаний.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 18:49
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 21:48
ДУ №1 ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД №040520-01.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 21:46
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 17:50
Акт пп липень ГЕТ 040520-01 підписаний.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 17:06
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 18:40
Акт червень ГЕТ 040520-01 підписаний.jpg зміни до договору
13 серпня 2020 18:39
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 10:57
Договір ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД 002672.pdf укладений
06 травня 2020 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 040520-01/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 040520-01/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 040520-01/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 040520-01/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Ціна за одиницю товару після внесення змін: 1,964651870 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 040520-01/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 040520-01/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: Акт приймання-передачі ЕЕ №5 від 31.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 040520-01/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: Акт приймання-передачі ЕЕ №6 від 30.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 040520-01/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 040520-01/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: Акт приймання-передачі ЕЕ №7 від 31.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML