Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція магістральної системи каналізування с. Щасливого у Бориспільському районі, Київської області»
Очікувана вартість
26 864 589,00 UAH
UA-2020-03-06-002634-a c835f75a61ef4f5680350ce5883d91e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Катасонов

+380675009287 gkk_schaslyvskyy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Комунальне підприємство Щасливської сільської ради «Житлово-комунальний комбінат «Щасливський» "
Код ЄДРПОУ: 30172060
Місцезнаходження: 08325, Україна , Київська обл., Щасливе, вул. Лисенка, 1
Контактна особа: Євгеній Катасонов
+380675009287
gkk_schaslyvskyy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 03 квітня 2020 15:10
Очікувана вартість: 26 864 589,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція магістральної системи каналізування с. Щасливого у Бориспільському районі, Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08325, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, с. Щасливе
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, за умови отримання на свій рахунок коштів для фінансування об’єкту будівництва, на підставі аргументованого письмового звернення Підрядника та за наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, може протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів перераховувати Підряднику аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Розмір авансу не може перевищувати 30% вартості чергового етапу будівельних робіт. Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок за Договором здійснюється Замовником в безготівковому порядку, на підставі остаточного підписаного Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), а також рахунку на оплату робіт, з урахуванням здійсненої попередньої оплати (авансу), протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту їх підписання, та отримання фінансування на реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 17:54
ТД каналізація 1_2_4 черги портал (нова редакція 2).docx
25 березня 2020 17:54
Лист зі змінами каналізація 1_2_4 черги 2.doc
25 березня 2020 17:54
Додаток 2 (нова редакція).docx
18 березня 2020 16:01
Лист зі змінами каналізація 1_2_4 черги.doc
18 березня 2020 16:01
ТД каналізація 1_2_4 черги портал (нова редакція).docx
06 березня 2020 16:41
ТД каналізація 1_2_4 черги портал.docx
06 березня 2020 16:41
Додаток 6.docx
06 березня 2020 16:41
Додаток 5.docx
06 березня 2020 16:41
Додаток 4.docx
06 березня 2020 16:41
Додаток 3.docx
06 березня 2020 16:41
Додаток 2.docx
06 березня 2020 16:41
Додаток 1.docx
25 березня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 17:54
ТД каналізація 1_2_4 черги портал (нова редакція 2).docx
25 березня 2020 17:54
Лист зі змінами каналізація 1_2_4 черги 2.doc
25 березня 2020 17:54
Додаток 2 (нова редакція).docx
18 березня 2020 16:01
Лист зі змінами каналізація 1_2_4 черги.doc
18 березня 2020 16:01
ТД каналізація 1_2_4 черги портал (нова редакція).docx
06 березня 2020 16:41
ТД каналізація 1_2_4 черги портал.docx
06 березня 2020 16:41
Додаток 6.docx
06 березня 2020 16:41
Додаток 5.docx
06 березня 2020 16:41
Додаток 4.docx
06 березня 2020 16:41
Додаток 3.docx
06 березня 2020 16:41
Додаток 2.docx
06 березня 2020 16:41
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Саджанці
Дата подання: 13 березня 2020 16:01
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:28
Доброго дня! Пунктом 12 розділу "Знесення та відновлення зелених насаджень" технічних вимог передбачені саджанці дерев у кількості 1 шт. Уточніть, будь ласка, який саме вид дерев має бути передбачений? Дякуємо!
Відповідь: Вид дерева обирає учасник. Конкретний вид саджанців буде узгоджуватись замовником з переможцем торгів після укладення договору в межах суми, зазначеної ним в кошторисі.
Навантаження
Дата подання: 13 березня 2020 16:13
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:29
Доброго дня! Пунктами 13 розділу "Знесення та відновлення зелених насаджень", п. 12 р. 1. "Благоустрій" по господарчо-побутовій напірній каналізації, п. 13 р. "Знесення та відновлення зелених насаджень" (ІІ черга), п. 12 р. "Господарчо-побутова напірна каналізація" (ІІ черга) технічних вимог передбачене перевезення лісоматеріалів, сміття тощо. Проте не передбачене навантаження таких лісоматеріалів, сміття тощо, як то мається на увазі розцінками на вказані роботи з перевезення. Роз'ясніть, будь ласка, хто буде проводити роботи з навантаження? Замовник самостійно? Або навантаження буде проводитись силами учасника і учасник має передбачити ці витрати у договірній ціні? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Навантаження буде проводитись силами учасника. Вартість навантаження врахована в складі робіт ппп.1-3 кошторису. Додатково зазначимо, що є кошти на покриття ризиків.
Товщина шарів
Дата подання: 13 березня 2020 16:31
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:32
Доброго дня! Для п.п. 8, 9, 10, 11 р. 1. "Благоустрій" по господарчо-побутовій напірній каналізації, п.п. 8, 9, 10, 11 р. "Господарчо-побутова напірна каналізація" (ІІ черга) технічних вимог не є зрозумілою товщина відповідно нижніх та верхніх шарів покриття, до якої необхідно додавати/вилучати покриття. Уточніть, будь ласка, вказану інформацію Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товщину шарів зазначено в робочій документації, зокрема в кресленнях. Згідно з положеннями Додатку 2 до тендерної документації "Учасникам пропонується у разі необхідності звернутися за адресою замовника для отримання проекту та іншої технічної документації для більш якісної підготовки тендерних пропозицій. Витрати, пов’язані з копіюванням проекту та іншої технічної документації, мають бути компенсовані за рахунок власних коштів Учасників"
Фланці
Дата подання: 13 березня 2020 16:38
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:36
Доброго дня! Пунктами 52, 55, 58 р. 1 Благоустрій господарчо-побутової напірної каналізації, а також п.п. 54, 57 р. "Господарчо-побутова напірна каналізація" (ІІ черга) передбачені фланцi плоскi приварнi. В той же час, для виконання тих видів робіт, що закуповуються замовником, фланці повинні бути не приварні, а розточені під буртову втулку. Уточніть, будь ласка, вказану інформацію! Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При розрахунку своєї пропозиції учасники повинні дотримуватися технічних вимог додатку 2 до тендерної документації. Тому згідно вимог фланцi повинні бути плоскi приварнi iз сталi
Бетонні упори
Дата подання: 13 березня 2020 16:41
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:37
Доброго дня! Пунктом 77 р. 1. "Благоустрій" по господарчо-побутовій напірній каналізації технічних вимог передбачені бетонні упори під труби . Уточніть, будь ласка, інформацію про розміри та тип таких упорів. Дякуємо!
Відповідь: Упори згідно типової серії 3.001.1-3. Розміри 700х400х400
ГНБ
Дата подання: 13 березня 2020 16:47
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:41
Доброго дня! Пунктами 24-26 р. "Господарчо-побутова напірна каналізація" (ІІ черга) передбачено буріння пілотної свердловини установками горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 136100 кг, в той же час, розширення свердловини передбачається установками ГНБ силою протяжки до 11000 кг. Уточніть, будь ласка, яка все ж таки сила протяжки вірна 136100 кг або 11000 кг? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядок здійснення буріння пілотної свердловини установками горизонтально спрямованого буріння зазначено в робочій документації та в кресленнях. Згідно з положеннями Додатку 2 до тендерної документації "Учасникам пропонується у разі необхідності звернутися за адресою замовника для отримання проекту та іншої технічної документації для більш якісної підготовки тендерних пропозицій. Витрати, пов’язані з копіюванням проекту та іншої технічної документації, мають бути компенсовані за рахунок власних коштів Учасників". Звертайтесь будь-ласка.
Плити покриття
Дата подання: 13 березня 2020 16:52
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:46
Доброго дня! Пунктом 50 р. 4 "Колодязі" господарчо-побутової напірної каналізації (ІІ черга) передбачено 9 шт. чавунних люків, проте тільки 1 плита покриття. Роз'ясніть, будь ласка, таку невідповідність? Дякуємо!
Відповідь: Для з'ясування питання "Чому так?" учасники мають змогу звернутися за адресою замовника для ознайомлення і отримання проекту та іншої технічної документації для більш якісної підготовки тендерних пропозицій. Звертайтесь будь-ласка. При цьому учасники матимуть змогу копіювати проект та іншу технічну документацію, однак витрати на копіювання покладаються на Учасників
Електроенергія
Дата подання: 13 березня 2020 16:58
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:50
Доброго дня! Пунктом 2 р. "Господарчо-побутова напірна каналізація (ІV черга) передбачено установлення насосiв вiдцентрових з електродвигуном. Уточніть, будь ласка, хто забезпечує електроенергією монтаж: замовник або витрати на електроенергію необхідно передбачити учаснику в договірній ціні? Дякуємо!
Відповідь: Вартість електроенергії врахована в кошторисній документації. Витрати на електроенергію необхідно передбачити учаснику в договірній ціні
Насос каналізаційний
Дата подання: 13 березня 2020 17:08
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:51
Доброго дня! Пунктом 3 р. "Господарчо-побутова напірна каналізація" (ІV черга будівництва) передбачений насос каналізаційний KKCW100NH+030022N2 у кількості 3 шт. Проте при проведенні моніторингу постачальників, виявилося неможливим знайти зазначений насос. Уточніть, будь ласка, марку та/або технічні характеристики вказаного насосу для можливості пошуку його еквіваленту. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні характеристики для пошуку еквіваленту зазначені на стор. 55 каталогу: https://katalog.pumper.no/PDF/caprari/KKompact_FDV.pdf
Працівники
Дата подання: 13 березня 2020 17:28
Дата відповіді: 18 березня 2020 15:50
Доброго дня! Роз'ясніть, будь ласка, необхідність наявності у учасника інженера-технолога у сфері та/чи з питань технології горизонтально-спрямованого буріння, якщо у учасника має бути машиніст бурової установки, який також пройшов навчання з вказаних питань. Дякую!
Відповідь: Інженер-технолог це спеціаліст з організації певного виробничого процесу, в даному випадку в частині організації процесу горизонтально-спрямованого буріння. Оскільки процес горизонтально-спрямованого буріння є високотехнологічним, то на нашу думку потребує якісної організації всього процесу буріння. З даною метою і було встановлено вимогу щодо наявності в учасника інженера-технолога.
інженер-проектувальник
Дата подання: 13 березня 2020 17:37
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:56
Доброго дня! Роз'ясніть, будь ласка, необхідність наявності в учасника інженера-проектувальника на проектування в частині кошторисної документації, якщо закупівля проводиться на будівельні роботи? Дякую!
Відповідь: Під час підготовки пропозиції учасники повинні зробити та надати в складі своїх тендерних пропозицій договірну ціну, локальні кошториси, тощо. Зазначені розрахунки згідно чинного законодавства повинні робитися компетентною особою у відповідному ліцензованому програмному забезпеченні.
Працівники
Дата подання: 13 березня 2020 17:49
Дата відповіді: 18 березня 2020 12:31
Доброго дня! Роз'ясніть, будь ласка, які документи має надати учасник в підтвердження наявності зазначених замовником спеціалістів, якщо такі спеціалісти є працівниками сторонніх організацій, які надаватимуть учаснику послуги машинами та механізмами, та залучатимуться із зазначеними машинами і механізмами? Дякуємо!
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації Учасник повинен обов'язково мати працівників вказаних професій (або посад). Зокрема такі працівники можуть бути штатними працівниками учасника (за основним місцем роботи, або за сумісництвом, або за суміщенням) та/або працівниками, які працюють за цивільно-правовими угодами з учасником та/або штатними працівниками субпідрядної організації
Дозвіл
Дата подання: 13 березня 2020 17:57
Дата відповіді: 18 березня 2020 12:33
Доброго дня! Якщо для певних робіт та/або експлуатації машин підвищеної небезпеки, для яких необхідний дозвіл та/або декларація, учасник буде залучати сторонню організацію за договором про надання послуг техніки, чи може він на виконання вимог ТД надати дозвіл та/або декларацію цієї організації? Дякуємо!
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації дозвіл та/або декларацію повинні мати або учасник або субпідрядник
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-20-000025 ● 47438a620a7d41d4bca00a5d90279164
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 08:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.07.2020 № 122

Київ

Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2020 № 122

Витяг з переліку процедур закупівель

8 UA-2020-03-06-002634-a 06.03.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • відсутній механізм

порушення в моніторингу не усунуто

2020-08-25 11:40:12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго" 24 497 000,00
UAH з ПДВ
24 497 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТДС БУД ІНВЕСТ" 26 777 852,65
UAH з ПДВ
26 507 852,65
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "АСКОЛЬД" 26 726 104,02
UAH з ПДВ
26 591 104,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 18:36
Електронний підпис
02 квітня 2020 18:29
Досвід Гідросервісбуд.rar
02 квітня 2020 18:29
14.11. Довідка Дод 5.PDF
02 квітня 2020 18:28
Довідка_покриття_5874.pdf
02 квітня 2020 18:28
6.е. Відомість ресурсів.PDF
02 квітня 2020 18:28
6.г. Договірна ціна.PDF
02 квітня 2020 18:28
5. Тендерна пропозиція.PDF
02 квітня 2020 18:28
4.б. Досвід СТМ-ЕНЕРГО.rar
02 квітня 2020 18:28
4.в. Досвід СТМ-ЕНЕРГО.rar
02 квітня 2020 18:28
4.г. Досвід СТМ-ЕНЕРГО.rar
02 квітня 2020 18:28
4.а. Досвід СТМ-ЕНЕРГО.rar
02 квітня 2020 18:28
4. Довідки ст. 17 ЗУ.PDF
02 квітня 2020 18:28
2.д. Рішення правочин.PDF
02 квітня 2020 18:28
1.а. Наказ директор.PDF
02 квітня 2020 18:28
3. Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

01 квітня 2020 22:05
Електронний підпис
01 квітня 2020 22:01
Документи на техніку 1.7z
01 квітня 2020 22:01
Документи на техніку 2.7z
01 квітня 2020 22:01
Техпаспорта на техніку.7z
01 квітня 2020 22:01
Договір лізингу.pdf
01 квітня 2020 22:01
Сертиф ISO IAC_9001.7z
01 квітня 2020 22:01
Ліцензія АВК.7z
01 квітня 2020 22:00
Трудові книж та ТУ.7z
01 квітня 2020 22:00
Труд книж та ТУ (2 част).7z
01 квітня 2020 22:00
накази на прийняття.7z
01 квітня 2020 22:00
Свідоцтва ГНБ.7z
01 квітня 2020 22:00
1ДФ.pdf
01 квітня 2020 22:00
квитанції до 1ДФ .pdf
01 квітня 2020 22:00
Дипломи спеціалістів.pdf
01 квітня 2020 22:00
Договірна ціна.pdf
01 квітня 2020 22:00
Локальний кошторис.7z
01 квітня 2020 22:00
Пояснювальна записка.pdf
01 квітня 2020 22:00
Обєктний кошторис.7z
01 квітня 2020 22:00
Лист про санкцii.pdf
01 квітня 2020 22:00
Лист про довкiлля.pdf
01 квітня 2020 22:00
Строк дii пропозицiйx.pdf
01 квітня 2020 22:00
Фін звіт.7z
01 квітня 2020 22:00
оборот.сальд.за 2019 р.pdf
01 квітня 2020 22:00
Ідентифікаційні дані.pdf
01 квітня 2020 22:00
ЕЦП Гарант_я 376.rar

Публічні документи

17 квітня 2020 22:10
Довідка ДПІ.rar
17 квітня 2020 22:10
МВС.pdf
02 квітня 2020 19:36
Електронний підпис
02 квітня 2020 19:30
Наказ на Поповича.pdf
02 квітня 2020 19:30
Договір МТБ.pdf
02 квітня 2020 19:30
Аналогічний договір.pdf
02 квітня 2020 18:53
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
02 квітня 2020 18:53
Статистика та ПДВ.pdf
02 квітня 2020 18:53
Посвідчення з ОП.pdf
02 квітня 2020 18:53
Кошторисник.pdf
02 квітня 2020 18:53
Договір послуги АВК-5.pdf
02 квітня 2020 18:53
Довідки.pdf
02 квітня 2020 18:53
1.4 Паспорт.pdf
02 квітня 2020 18:53
1.3 Протокол.pdf
02 квітня 2020 18:53
1.2 Наказ.jpg
02 квітня 2020 18:53
1.1 Протокол.pdf
02 квітня 2020 18:53
0.2 Статут.pdf
02 квітня 2020 18:53
0.1 Опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТДС БУД ІНВЕСТ"

ПрАТ "АСКОЛЬД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"
#38622372
Відхилено 24 497 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 18:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТДС БУД ІНВЕСТ"
#37432564
Відхилено 26 507 852,65
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 18:11
ПрАТ "АСКОЛЬД"
#14316089
Переможець 26 591 104,02
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "АСКОЛЬД"
#14316089
26 591 104,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 19:04
Дод угода 5.pdf зміни до договору
03 червня 2021 19:03
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 17:02
Додоткова угода 4.pdf зміни до договору
26 травня 2021 17:00
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:24
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:24
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 16:40
ДУ 2.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 16:21
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 17:41
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
20 травня 2020 17:40
Протокол назва предмета закупівлі.pdf зміни до договору
20 травня 2020 17:40
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 14:13
Договір про закупівлю.pdf укладений
07 травня 2020 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти пункт 1.1. Договору в новій редакції. Сторони домовились внести зміни та викласти в новій редакції Додаток №1, Додаток №2 та Додаток №3 до Договору
Номер договору про закупівлю: №01-05/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з отриманням Експертного звіту №V-0277-20/ПРОЕКСП від 13 листопада 2020 року. Сторони узгодили зменшити Договірну ціну на 2624,54 грн. Внести зміни в пункт 3.1 Розділу 3 Договору та викласти його в новій редакції. Внести зміни в Кошторисну документацію до Договору та викласти їх відповідно до Експертного звіту №V-0277-20/ПРОЕКСП від 13 листопада 2020 року. Враховуючи п.1 та п.3 цієї Додаткової угоди, Сторони домовились внести відповідні зміни та викласти в новій редакції Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3 до Договору. (Сума договору після внесення змін 26 588 479,48 грн. Обсяг виконання робіт після внесення змін 1 робота)
Номер договору про закупівлю: №01-05/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти пункт 2.1 Розділу 2, пункт 3.1 Розділу 3 та пункт 19.1 Розділу 19 Договору.
Номер договору про закупівлю: №01-05/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти преамбулу Договору в новій редакції: Строки початку та закінчення робіт: Сторони підтверджують зобов’язання 2021 рок. Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками, є невід'ємною частиною Договору та діє до 31.12.2021 р.
Номер договору про закупівлю: №01-05/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 2.1, 3.1
Номер договору про закупівлю: №01-05/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML