Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту госппобутового водопроводу в с. Нове Залісся Бородянського району Київської області (вул.Сімфе-ропольська, Севастопольська, Бахчісарайська, Дружби Народів, Азовська)
Очікувана вартість
6 985 246,00 UAH
UA-2020-03-06-002607-a 1cc646b80a914fae83f292a3a868dbf7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кончаківська Ірина Михайлівна

+380442067481 2067481@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34695981
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Кончаківська Ірина Михайлівна
+380442067481
2067481@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 11:00
Початок аукціону: 24 березня 2020 14:07
Очікувана вартість: 6 985 246,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 985,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34926 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту госппобутового водопроводу в с. Нове Залісся Бородянського району Київської області (вул.Сімфе-ропольська, Севастопольська, Бахчісарайська, Дружби Народів, Азовська)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07811, Україна, Київська область, Бородянський район, с. Нове Залісся
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата перераховується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 14:49
2 Підсумкова відомість ресурсів.xls
13 березня 2020 14:49
1 Підсумкова відомість ресурсів.xls
13 березня 2020 14:48
7 Підсумкова відомість ресурсів.xls
13 березня 2020 14:48
6 Підсумкова відомість ресурсів.xls
13 березня 2020 14:48
5 Підсумкова відомість ресурсів.xls
13 березня 2020 14:48
4 Підсумкова відомість ресурсів.xls
13 березня 2020 14:48
3 Підсумкова відомість ресурсів.xls
06 березня 2020 16:32
Додаток 3 Договір.docx
06 березня 2020 16:32
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
06 березня 2020 16:32
Додаток 1 ТП.docx
06 березня 2020 16:32
ТД Нове Залісся (Азовська).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторисна заробітна плата
Дата подання: 11 березня 2020 11:30
Дата відповіді: 13 березня 2020 14:43
Чи обов'язково при кошторисному розрахунку договірної ціни має бути взята кошторисна заробітна плата зазначена у технічному завданні 8527,52 грн.? Адже відповідно до розділу 3 п.6 ТД вказано, що кошторисна заробітна плата береться відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, а також за даними Держстату. Відповідно за даними Міністерства регіонального розвитку рекомендована кошторисна заробітна плата є вищою, а також за даними Держстату межує від 10 до 12 тисяч гривень по регіонах України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши звернення Замовник інформує. Учасник може у договірній ціні розрахувати кошторисну заробітну плату відповідно до рекомендацій Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України з врахуванням даних Держстату щодо середньомісячної заробітної плати за видам економічної діяльності «Будівництво» за період з початку року у 2019 році і прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 №555. Однак, при документальному підтвердженні тендерної пропозиції Учасника на відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам встановленим Замовником у Додатку 2 до Тендерної документації.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 12 березня 2020 14:43
Дата відповіді: 13 березня 2020 14:50
Доброго дня! Просимо надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання, оскільки тендерна документація містить тільки обсяги робіт (жодної інформації про характеристики матеріалів, що передбачені проектом). Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторишними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Згідно п.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником долучено підсумкову відомість робіт без цін
Щодо технічного завдання
Дата подання: 12 березня 2020 14:45
Дата відповіді: 13 березня 2020 15:12
Просимо вказати, чи застосовані які-небудь коефіцієнти до норм витрат труда робітників-будівельників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом. Чи до всіх позицій вони застосовані?
Відповідь: У проекті застосований коефіцієнт для врахування впливу умов виконання будівельних робіт H15=1,1
Щодо технічного завдання
Дата подання: 12 березня 2020 14:53
Дата відповіді: 13 березня 2020 14:58
Просимо вказати діаметр кранів кульових СТК, зазначених у дефектних актах: перша черга 55_СД_ДФ_2-1-1 п.15, друга черга 45_СД_ДФ_2-1-1 п.17, третя черга 46_СД_ДФ_2-1-1 п.15, четверта черга 47_СД_ДФ_2-1-1 п.13, п'ята черга 56_СД_ДФ_2-1-1 п.15, шоста черга п.18.
Відповідь: Діаметр кранів кульових СТК зазаначений у підсумковій відості робіт, що долучена Замовником
Щодо технічного завдання
Дата подання: 12 березня 2020 15:12
Дата відповіді: 13 березня 2020 15:01
Просимо зазначити загальну товщину шару асфальтобетонного покриття, що передбачено у наступних позиціях: перша черга п.33, п. 34 друга черга п. 34, п. 35 третя черга п. 32, п. 33 четверта черга п. 24, п. 25 п'ята черга п. 33, п. 34 шоста черга п. 39, п. 40 сьома черга п. 38, п. 39 (або зазначити коефіцієнт до другої позиції).
Відповідь: Товщина шару асфальтобетонного покриття зазначена у дефектних актах, Додаток 2 Технічне завдання
Щодо тендерної документації
Дата подання: 12 березня 2020 15:15
Дата відповіді: 13 березня 2020 15:25
Згідно ДСТУ 2569-94 Водопостачання та каналізація терміни та визначення «Водозабірна споруда – це гідротехнічна споруда для забирання води у водопровід з водойми, водотоку або підземного вододжерела.» Відповідно до предмету закупівлі, а саме «Роботи з капітального ремонту госппобутового водопроводу в с. Нове Залісся Бородянського району Київської області (вул.Сімферопольська, Севастопольська, Бахчісарайська, Дружби Народів, Азовська)», капітальний ремонт госппобутового водопроводу не передбачає робіт з експлуатації або ремонту водозабірних споруд. Просимо надати роз’яснення щодо обов’язкової наявності дозвільних документів на роботи з експлуатації і ремонту водозабірних споруд.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації Замовником зазначено, що у разі, якщо виконання робіт передбачених у Додатку 2 до тендерної документації не потребує наявності дозвільних документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Крім того, відповідно до Тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Дозвільні документи
Дата подання: 12 березня 2020 15:49
Дата відповіді: 13 березня 2020 15:25
Відповідно до пункту 9 Розділу ІІІ Тендерної документації необхідно надати: «всі необхідні ліцензії для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні (Додаток 2), чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них (якщо отримання ліцензій на виконання таких робіт передбачено законодавством), та копію діючого дозволу та/або декларації на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства), зокрема: експлуатація і ремонт водозабірних споруд; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри; роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі; зварювальні роботи; роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників.» Роботи, які зазначені в Технічному завданні (Додаток 2) та передбачені предметом закупівлі з реконструкції, будівництва та капітального ремонту, передбачають наявність дозволів на земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри; роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі; зварювальні роботи, ПРОТЕ не містять робіт з експлуатації і ремонту водозабірних споруд та робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. Чи буде відсутність дозвільних документів на роботи, які не передбачені технічним завданням предмету закупівлі підставою для відхилення Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації Замовником зазначено, що у разі, якщо виконання робіт передбачених у Додатку 2 до тендерної документації не потребує наявності дозвільних документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Крім того, відповідно до Тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-06-002607-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 09 квітня 2020 16:58
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 35 від 08.04.2020 року;
3. Прийняти рішення про відповідність Тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вимогам Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 квітня 2020 16:18
Тендерним комітетом Замовника відхилено тендерну пропозицію Учасника, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку з відсутністю в повному складі документів якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність, відповідно до вимог встановлених у тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-06-002607-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг, Код ЄДРПОУ:32617896
Дата подання: 16 квітня 2020 12:17
Звернення до Замовника
щодо скасування рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "Чиста Рось"
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 квітня 2020 12:47
тендерним комітетом Замовника відхилено тендерну пропозицію Учасника, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку з відсутністю в повному складі документів якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність, відповідно до вимог встановлених у тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-06-002607-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 22 квітня 2020 16:55
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 51 від «14» квітня 2020 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 10:28
тендерним комітетом Замовника відхилено тендерну пропозицію Учасника, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку з відсутністю в повному складі документів якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність, відповідно до вимог встановлених у тендерній документації

Документи

13 квітня 2020 16:18
Відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

16 квітня 2020 12:17
Звернення до Замовника

Документи

18 квітня 2020 12:47
Відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

Документи

27 квітня 2020 10:28
Відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-06-002607-a.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 17 квітня 2020 16:07
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника - Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації скасувати своє рішення, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету № 35 від 08.04.2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» по предмету закупівлі: «Роботи з капітального ремонту госппобутового водопроводу в с. Нове Залісся Бородянського району Київської області (вул. Сімферопольська, Севастопольська, Бахчисарайська, Дружби Народів, Азовська)», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-06-002607-a; 4. Прийняти рішення про відповідність Тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вимогам Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Некоректно завантажений документ
Дата: 17 квітня 2020 16:43
рішення від 22.04.2020 №7645.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 15:32

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 16:05
Скарга на АМКУ

Документи Органу Оскарження

23 квітня 2020 15:32
рішення від 22.04.2020 №7645.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-30-000025 ● 4bb12c4b7a4e4973a6fff765613e0594
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.05.2020 № 71
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
36 UA-2020-03-06-002607-a 06.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" 5 438 473,00
UAH з ПДВ
5 438 473,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг 5 880 000,00
UAH з ПДВ
5 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 6 453 785,30
UAH з ПДВ
6 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЧИСТА РОСЬ 6 985 228,39
UAH з ПДВ
6 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 01:32
Електронний підпис
23 березня 2020 01:31
Довідки скан.rar
23 березня 2020 01:24
Електронний підпис
23 березня 2020 01:23
Проект договору.pdf
23 березня 2020 01:23
Договірна ціна.rar
23 березня 2020 01:23
Установчі.rar
23 березня 2020 01:23
Файл_5 Інші документи.rar
23 березня 2020 01:23
Файл_3 Технічні вимоги.rar
23 березня 2020 01:22
2.1Техніка.rar
23 березня 2020 01:22
2.1 Трудові і дипломи.rar

Публічні документи

03 квітня 2020 17:59
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:53
8. Розрахунок ЗВВ_7 черг
03 квітня 2020 17:53
3. Календарний графік
23 березня 2020 10:14
Електронний підпис
23 березня 2020 10:11
5. Файл _5 Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"

ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг

ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ

ТОВ ЧИСТА РОСЬ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"
#38635748
Відхилено 5 438 473,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 13:26
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг
#32617896
Відхилено 5 880 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 17:57
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ
#39699116
Відхилено 6 399 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 10:31
ТОВ ЧИСТА РОСЬ
#20606294
Переможець 6 400 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 14:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЧИСТА РОСЬ
#20606294
6 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:08
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:06
Протокол _202 про зміни у назві обєкту.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 19:32
Договір укладений
28 квітня 2020 19:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо назви обєкту
Номер договору про закупівлю: 42-04
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №202
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 400 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 066 666,67 UAH)