Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської області
Очікувана вартість
7 130 000,00 UAH
UA-2020-03-06-002518-a ● 2ff73496d7b34bcfbb20b40c0176d44d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Сергій Дудка +380335261742,+380978107048 komunkovel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2020 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2020 15:33 |
Очікувана вартість: | 7 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,84% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської області
(ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
(ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул.Павлова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2020
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Iнша подія | Оплата після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2020 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2020 15:56 |
заг дан_.pdf | |
06 березня 2020 15:56 |
поздовжн_й проф.pdf | |
06 березня 2020 15:56 |
Додаток 2 до ТД вул.Павлова.doc | |
06 березня 2020 15:56 |
Експертиза вул. Павлова.pdf | |
06 березня 2020 15:56 |
орг дор руху 2.pdf | |
06 березня 2020 15:56 |
схема розташ тех зас по л_в_й стор.pdf | |
06 березня 2020 15:56 |
схема розт тех зас по прав стор.pdf | |
06 березня 2020 15:56 |
сит схема.pdf | |
06 березня 2020 15:56 |
поп проф конс земл полот.pdf | |
06 березня 2020 15:56 |
топо план 1.pdf | |
06 березня 2020 15:56 |
план вул 2.pdf | |
06 березня 2020 15:56 |
план вул 1.pdf | |
06 березня 2020 15:56 |
топо план 2.pdf | |
06 березня 2020 15:56 |
орг дор руху 1.pdf | |
06 березня 2020 15:56 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc | |
06 березня 2020 15:56 |
Додаток 5 Проект Договору.doc | |
06 березня 2020 15:56 |
ТД вул.Павлова.doc |
06 березня 2020 16:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
заг дан_.pdf
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
поздовжн_й проф.pdf
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
Додаток 2 до ТД вул.Павлова.doc
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
Експертиза вул. Павлова.pdf
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
орг дор руху 2.pdf
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
схема розташ тех зас по л_в_й стор.pdf
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
схема розт тех зас по прав стор.pdf
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
сит схема.pdf
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
поп проф конс земл полот.pdf
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
топо план 1.pdf
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
план вул 2.pdf
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
план вул 1.pdf
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
топо план 2.pdf
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
орг дор руху 1.pdf
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
Додаток 5 Проект Договору.doc
|
|||
06 березня 2020 15:56 |
ТД вул.Павлова.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-06-002518-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК", Код ЄДРПОУ:40440968
Дата подання: 07 квітня 2020 14:48
оскарження протоколу
Тендерним комітетом Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради оприлюднено Протокол №17 від 01 квітня 2020року про кваліфікацію учасників торгів по закупівлі «Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської обл.».
Згідно Ст.28 п.4 «Закону України про публічні закупівлі» : «Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.» Згідно Ст.30 п.2 «Закону України про публічні закупівлі» : «Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель».
Аукціон відбувся 24 березня 2020року. Відповідно закінчення строку розгляду сплив 31 березня 2020року і оприлюднення інформації - 01 квітня 2020 року. Протокол виписаний 01 квітня 2020року. Інформацію оприлюднено 02 квітня 2020року в поза робочий час о 17.23год. Це свідчить про ПОРУШЕННЯ Замовником Ст.28 п.4, Ст.30 п.2 «Закону України про публічні закупівлі» і наших прав, як Учасника торгів.
Рішення тендерного комітету згідно Протоколу №17 від 01.04.2020року було про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Вишків-Брук» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Ввважаємо відхилення тендерної пропозиції через невідповідність поданої нами тендерної пропозиції вимогам тендерної документації помилковим і таке, що ПОРУШУЄ Ст.3,Ст.5п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель: відкритості та прозорості, обєктивності і неупередженості оцінки тендерної пропозиції та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Детальне заперечення подано нами у супровідному листі на трьох сторінках.
Оскільки наявні ПОРУШЕННЯ Ст.28 п.4, Ст.30 п.2, Ст.3, Ст.5 п.3 «Закону України про публічні закупівлі» наполягаємо скасувати рішення тендерного комітету, щоб усунути привід подання нами скарги до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Ст.28 п.4 «Закону України про публічні закупівлі» : «Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.» Згідно Ст.30 п.2 «Закону України про публічні закупівлі» : «Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель».
Аукціон відбувся 24 березня 2020року. Відповідно закінчення строку розгляду сплив 31 березня 2020року і оприлюднення інформації - 01 квітня 2020 року. Протокол виписаний 01 квітня 2020року. Інформацію оприлюднено 02 квітня 2020року в поза робочий час о 17.23год. Це свідчить про ПОРУШЕННЯ Замовником Ст.28 п.4, Ст.30 п.2 «Закону України про публічні закупівлі» і наших прав, як Учасника торгів.
Рішення тендерного комітету згідно Протоколу №17 від 01.04.2020року було про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Вишків-Брук» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Ввважаємо відхилення тендерної пропозиції через невідповідність поданої нами тендерної пропозиції вимогам тендерної документації помилковим і таке, що ПОРУШУЄ Ст.3,Ст.5п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель: відкритості та прозорості, обєктивності і неупередженості оцінки тендерної пропозиції та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Детальне заперечення подано нами у супровідному листі на трьох сторінках.
Оскільки наявні ПОРУШЕННЯ Ст.28 п.4, Ст.30 п.2, Ст.3, Ст.5 п.3 «Закону України про публічні закупівлі» наполягаємо скасувати рішення тендерного комітету, щоб усунути привід подання нами скарги до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2020 11:33
Мотивація за Вимогою, оприлюдненої через електронну систему закупівель 07.04.2020р. щодо наявного порушення норм Закону України “Про публічні закупівлі” при відхиленні тендерним комітетом Замовника тендерної пропозиції ТОВ «Вишків-Брук» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації в торгах по закупівлі “Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської області”, ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-06-002518-a є не аргументованою та не підлягає задоволенню у повному обсязі враховуючи наступне.
Згідно з частиною першою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”( далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Тобто, у разі якщо фізична або юридична особа, яка має намір подати тендерну пропозицію, не погоджується з вимогами тендерної документації або має пропозиції стосовно внесення змін до тендерної документації, така особа може звернутись до замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження, або звернутись до суду, ураховуючи статтю 124 Конституції України. Однак, у визначений Законом термін жодних питань чи оскаржень щодо невідповідності вимог тендерної документації чинному законодавству чи порушень під час проведення процедури закупівлі від учасників не надходило.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Звідси, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Одночасно, тендерною документацією встановлено ідентичні вимоги до змісту і способу подання тендерної пропозиції для усіх учасників торгів. Тобто, усі учасники закупівлі перебувають в рівних, однакових умовах щодо формування та подання тендерної пропозиції з відповідними документами для участі в торгах.
Таким чином, оскільки тендерна пропозиція має подаватись відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону встановлено обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (з роз’снення Мінекономрозвитку і торгівлі України від 30.12.2016 р. N 3302-06/42560-06).
В свою чергу, протермінований строк розгляду тендерної пропозиції учасника, визначений частиною 4 статті 28 Закону (на що звернуто увагу у Вимозі від 07.04.2020р.) жодним чином не вплинув на результат розгляду та прийняте відповідне рішення замовника щодо кваліфікації учасника та відхиленні тендерної пропозиції ТОВ «Вишків-Брук».
Таким чином, Вимога від 07.04.2020р. з усіх визначених позицій не підлягає задоволенню у повному обсязі.
Згідно з частиною першою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”( далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Тобто, у разі якщо фізична або юридична особа, яка має намір подати тендерну пропозицію, не погоджується з вимогами тендерної документації або має пропозиції стосовно внесення змін до тендерної документації, така особа може звернутись до замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження, або звернутись до суду, ураховуючи статтю 124 Конституції України. Однак, у визначений Законом термін жодних питань чи оскаржень щодо невідповідності вимог тендерної документації чинному законодавству чи порушень під час проведення процедури закупівлі від учасників не надходило.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Звідси, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Одночасно, тендерною документацією встановлено ідентичні вимоги до змісту і способу подання тендерної пропозиції для усіх учасників торгів. Тобто, усі учасники закупівлі перебувають в рівних, однакових умовах щодо формування та подання тендерної пропозиції з відповідними документами для участі в торгах.
Таким чином, оскільки тендерна пропозиція має подаватись відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону встановлено обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (з роз’снення Мінекономрозвитку і торгівлі України від 30.12.2016 р. N 3302-06/42560-06).
В свою чергу, протермінований строк розгляду тендерної пропозиції учасника, визначений частиною 4 статті 28 Закону (на що звернуто увагу у Вимозі від 07.04.2020р.) жодним чином не вплинув на результат розгляду та прийняте відповідне рішення замовника щодо кваліфікації учасника та відхиленні тендерної пропозиції ТОВ «Вишків-Брук».
Таким чином, Вимога від 07.04.2020р. з усіх визначених позицій не підлягає задоволенню у повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2020-03-06-002518-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс", Код ЄДРПОУ:34928439
Дата подання: 17 квітня 2020 22:37
оскарження дискваліфікації
Вих. № 1 від 17.04.20
ВИМОГА
щодо усунення порушення прав учасника закупівлі
Управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Виконавчого комітету Ковельської міської ради оголошено закупівлю робіт, а саме - капітальний ремонт вул. Павлова в м.Ковель Волинської області, очікувана вартість закупівлі – 7 130 000,00, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-03-06-002518-a.
За результатами проведеного аукціону, ТОВ «Бетон Брук Сервіс» посіло 2 місце з ціновою пропозицією 5 690 300,00.
Протоколом засідання тендерного комітету №20 від 06 квітня 2020 року, тендерну пропозицію ТОВ «Бетон Брук Сервіс» дискваліфіковано нібито через невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. В протоколі зазначено:
• ТОВ «Бетон Брук Сервіс» в складі тендерної пропозиції надало неповну ліцензію субпідрядника.
• У ТОВ «Бетон Брук Сервіс» відсутні необхідна техніка та працівники необхідної кваліфікації.
Дискваліфікація тендерної пропозиції ТОВ «Бетон Брук Сервіс» з таких підстав є абсолютно неправомірною та такою, що грубо порушує вимоги Закону України « Про публічні закупівлі».
Щодо неповноти поданої ліцензії.
В п. 7.1. розділу 3 Тендерної документації передбачено таку вимогу:
«7.1. У разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування, місцезнаходження та код за ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (довідка складається в довільній формі).». Тобто, учасник повинен був надати в складі тендерної пропозиції або довідку про залучення субпідрядника, або довідку про його незалучення. Інших документів щодо субпідрядника надати даним пунктом не вимагалося.
На виконання вимог тендерної документації ТОВ «Бетон Брук Сервіс» (надалі за текстом – Учасник) в складі тендерної пропозиції подано довідку №119 від 20.03.2020 (файл «5 Довідка субпідрядники.pdf»), в якій зазначено, що Учасник буде залучати ТОВ «Дановабуд». Завантаживши дану довідку, Учасник виконав всі вимоги Замовника щодо надання інформації про субпідрядників. Що стосується наданої ліцензії, то Учасник надав її додатково, а не на виконання вимог тендерної документації. Тому тендерна пропозиція Учасника не може буди дискваліфікована через неповноту документів, які не вимагалися до подання вимогами тендерної документації. Дане твердження підтверджується сталою практикою АМКУ.
Щодо невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленими тендерною документацією.
Тендерною документацією встановлено вимогу щодо подання довідок встановленої форми про наявність працівників відповідної кваліфікації та техніки. Замовником не встановлювалося жодних вимог до наявності конкретної техніки у Учасника.
Учасник на виконання вимог тендерної документації подано довідки зазначеної форми з заповненням усієї необхідної інформації. Тому тендерна пропозиція Учасника не може буди дискваліфікована через неповноту інформації, яка не вимагалася до подання вимогами тендерної документації. Дане твердження підтверджується сталою практикою АМКУ.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо вжити заходів щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ «Бетон Брук Сервіс» та визнати ТОВ «Бетон Брук Сервіс» переможцем зазначеної закупівлі. У разі невиконання зазначених вимоги, Учасник буде вимушений звернутися до Державної аудиторської служби України та Антимонопольного комітету України для захисту порушених прав та перевірки дії Замовника на предмет відповідності вимогам чинного в Україні законодавства.
Директор Стрихарчук С.С.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 10:24
Мотивація за Вимогою, оприлюдненої через електронну систему закупівель 17.04.2020р. щодо наявного порушення норм Закону України “Про публічні закупівлі” при відхиленні тендерним комітетом Замовника тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації в торгах по закупівлі “Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської області”, ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-06-002518-a є не аргументованою та не підлягає задоволенню у повному обсязі враховуючи наступне.
Згідно з частиною першою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”( далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Тобто, у разі якщо фізична або юридична особа, яка має намір подати тендерну пропозицію, не погоджується з вимогами тендерної документації або має пропозиції стосовно внесення змін до тендерної документації, така особа може звернутись до замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження, або звернутись до суду, ураховуючи статтю 124 Конституції України. Однак, у визначений Законом термін жодних питань чи оскаржень щодо невідповідності вимог тендерної документації чинному законодавству чи порушень під час проведення процедури закупівлі від учасників не надходило.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Звідси, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Одночасно, тендерною документацією встановлено ідентичні вимоги до змісту і способу подання тендерної пропозиції для усіх учасників торгів. Тобто, усі учасники закупівлі перебувають в рівних, однакових умовах щодо формування та подання тендерної пропозиції з відповідними документами для участі в торгах.
Таким чином, оскільки тендерна пропозиція має подаватись відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону встановлено обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (з роз’яснення Мінекономрозвитку і торгівлі України від 30.12.2016 р. N 3302-06/42560-06).
Враховуючи викладене та зважаючи на невідповідність пропозиції учасника складовим тендерної документації, обумовлених в Протоколі тендерного комітету від 06 квітня 2020р. №20, рішення Замовника залишається без змін, а Вимога від 17.04.2020р. №1 щодо неправомірної дискваліфікації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" та усунення порушення прав учасника закупівлі UA-2020-03-06-002518-a з усіх визначених позицій не підлягає задоволенню у повному обсязі.
Згідно з частиною першою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”( далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Тобто, у разі якщо фізична або юридична особа, яка має намір подати тендерну пропозицію, не погоджується з вимогами тендерної документації або має пропозиції стосовно внесення змін до тендерної документації, така особа може звернутись до замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження, або звернутись до суду, ураховуючи статтю 124 Конституції України. Однак, у визначений Законом термін жодних питань чи оскаржень щодо невідповідності вимог тендерної документації чинному законодавству чи порушень під час проведення процедури закупівлі від учасників не надходило.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Звідси, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Одночасно, тендерною документацією встановлено ідентичні вимоги до змісту і способу подання тендерної пропозиції для усіх учасників торгів. Тобто, усі учасники закупівлі перебувають в рівних, однакових умовах щодо формування та подання тендерної пропозиції з відповідними документами для участі в торгах.
Таким чином, оскільки тендерна пропозиція має подаватись відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону встановлено обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (з роз’яснення Мінекономрозвитку і торгівлі України від 30.12.2016 р. N 3302-06/42560-06).
Враховуючи викладене та зважаючи на невідповідність пропозиції учасника складовим тендерної документації, обумовлених в Протоколі тендерного комітету від 06 квітня 2020р. №20, рішення Замовника залишається без змін, а Вимога від 17.04.2020р. №1 щодо неправомірної дискваліфікації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" та усунення порушення прав учасника закупівлі UA-2020-03-06-002518-a з усіх визначених позицій не підлягає задоволенню у повному обсязі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-06-002518-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК", Код ЄДРПОУ:40440968
Дата подання: 23 квітня 2020 12:43
Дата подання: 23 квітня 2020 12:43
скарга
Скарга на дії та рішення Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-06-002518-a.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2020 10:50
рішення від 27.04.2020 № 7982.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2020 10:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2020 № 9491.pdf
Дата публікації: 18 травня 2020 15:42
рішення від 15.05.2020 № 9491.pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 21:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9491-р/пк-пз від 15.05.2020 виконано 22.05.2020р.
Дата виконання рішення замовником: 22 травня 2020 09:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2020 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК" |
5 871 631,26
UAH з ПДВ
|
5 690 290,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" |
6 412 446,41
UAH з ПДВ
|
5 690 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" |
6 932 584,80
UAH з ПДВ
|
5 690 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МП Сантехмонтаж" |
6 847 000,00
UAH з ПДВ
|
6 412 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
7 060 000,00
UAH з ПДВ
|
7 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" |
7 117 764,92
UAH з ПДВ
|
7 117 764,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК" #40440968 |
Рішення скасоване |
5 690 290,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 09:06
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" #34928439 |
Рішення скасоване |
5 690 300,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 09:06
|
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" #03449019 |
Рішення скасоване |
5 690 450,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 09:06
|
ПП "МП Сантехмонтаж" #30297532 |
Рішення скасоване |
6 412 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 09:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК" #40440968 |
Переможець |
5 690 290,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 14:57
|
Дод.угода № 1.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2020 17:14
|
Договір №143.pdf | укладений |
03 червня 2020 17:14
|
Договірна ціна до договору №143.pdf | укладений |
03 червня 2020 17:13
|
Календ. графік-План фінансування до договору №143.pdf | укладений |
03 червня 2020 17:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 143 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |