Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської області
Очікувана вартість
7 130 000,00 UAH
UA-2020-03-06-002518-a 2ff73496d7b34bcfbb20b40c0176d44d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Дудка

+380335261742
+380978107048
komunkovel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20130489
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Сергій Дудка
+380335261742,+380978107048
komunkovel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 09:00
Початок аукціону: 24 березня 2020 15:33
Очікувана вартість: 7 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,84%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської області
(ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул.Павлова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 30
Iнша подія Оплата після підписання актів виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 15:56
заг дан_.pdf
06 березня 2020 15:56
поздовжн_й проф.pdf
06 березня 2020 15:56
Додаток 2 до ТД вул.Павлова.doc
06 березня 2020 15:56
Експертиза вул. Павлова.pdf
06 березня 2020 15:56
орг дор руху 2.pdf
06 березня 2020 15:56
схема розташ тех зас по л_в_й стор.pdf
06 березня 2020 15:56
схема розт тех зас по прав стор.pdf
06 березня 2020 15:56
сит схема.pdf
06 березня 2020 15:56
поп проф конс земл полот.pdf
06 березня 2020 15:56
топо план 1.pdf
06 березня 2020 15:56
план вул 2.pdf
06 березня 2020 15:56
план вул 1.pdf
06 березня 2020 15:56
топо план 2.pdf
06 березня 2020 15:56
орг дор руху 1.pdf
06 березня 2020 15:56
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
06 березня 2020 15:56
Додаток 5 Проект Договору.doc
06 березня 2020 15:56
ТД вул.Павлова.doc
06 березня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 15:56
заг дан_.pdf
06 березня 2020 15:56
поздовжн_й проф.pdf
06 березня 2020 15:56
Додаток 2 до ТД вул.Павлова.doc
06 березня 2020 15:56
Експертиза вул. Павлова.pdf
06 березня 2020 15:56
орг дор руху 2.pdf
06 березня 2020 15:56
схема розташ тех зас по л_в_й стор.pdf
06 березня 2020 15:56
схема розт тех зас по прав стор.pdf
06 березня 2020 15:56
сит схема.pdf
06 березня 2020 15:56
поп проф конс земл полот.pdf
06 березня 2020 15:56
топо план 1.pdf
06 березня 2020 15:56
план вул 2.pdf
06 березня 2020 15:56
план вул 1.pdf
06 березня 2020 15:56
топо план 2.pdf
06 березня 2020 15:56
орг дор руху 1.pdf
06 березня 2020 15:56
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
06 березня 2020 15:56
Додаток 5 Проект Договору.doc
06 березня 2020 15:56
ТД вул.Павлова.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-06-002518-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК", Код ЄДРПОУ:40440968
Дата подання: 07 квітня 2020 14:48
оскарження протоколу
Тендерним комітетом Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради оприлюднено Протокол №17 від 01 квітня 2020року про кваліфікацію учасників торгів по закупівлі «Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської обл.».
Згідно Ст.28 п.4 «Закону України про публічні закупівлі» : «Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.» Згідно Ст.30 п.2 «Закону України про публічні закупівлі» : «Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель».
Аукціон відбувся 24 березня 2020року. Відповідно закінчення строку розгляду сплив 31 березня 2020року і оприлюднення інформації - 01 квітня 2020 року. Протокол виписаний 01 квітня 2020року. Інформацію оприлюднено 02 квітня 2020року в поза робочий час о 17.23год. Це свідчить про ПОРУШЕННЯ Замовником Ст.28 п.4, Ст.30 п.2 «Закону України про публічні закупівлі» і наших прав, як Учасника торгів.
Рішення тендерного комітету згідно Протоколу №17 від 01.04.2020року було про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Вишків-Брук» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Ввважаємо відхилення тендерної пропозиції через невідповідність поданої нами тендерної пропозиції вимогам тендерної документації помилковим і таке, що ПОРУШУЄ Ст.3,Ст.5п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель: відкритості та прозорості, обєктивності і неупередженості оцінки тендерної пропозиції та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Детальне заперечення подано нами у супровідному листі на трьох сторінках.
Оскільки наявні ПОРУШЕННЯ Ст.28 п.4, Ст.30 п.2, Ст.3, Ст.5 п.3 «Закону України про публічні закупівлі» наполягаємо скасувати рішення тендерного комітету, щоб усунути привід подання нами скарги до Антимонопольного комітету України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2020 11:33
Мотивація за Вимогою, оприлюдненої через електронну систему закупівель 07.04.2020р. щодо наявного порушення норм Закону України “Про публічні закупівлі” при відхиленні тендерним комітетом Замовника тендерної пропозиції ТОВ «Вишків-Брук» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації в торгах по закупівлі “Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської області”, ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-06-002518-a є не аргументованою та не підлягає задоволенню у повному обсязі враховуючи наступне.
Згідно з частиною першою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”( далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Тобто, у разі якщо фізична або юридична особа, яка має намір подати тендерну пропозицію, не погоджується з вимогами тендерної документації або має пропозиції стосовно внесення змін до тендерної документації, така особа може звернутись до замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження, або звернутись до суду, ураховуючи статтю 124 Конституції України. Однак, у визначений Законом термін жодних питань чи оскаржень щодо невідповідності вимог тендерної документації чинному законодавству чи порушень під час проведення процедури закупівлі від учасників не надходило.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Звідси, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Одночасно, тендерною документацією встановлено ідентичні вимоги до змісту і способу подання тендерної пропозиції для усіх учасників торгів. Тобто, усі учасники закупівлі перебувають в рівних, однакових умовах щодо формування та подання тендерної пропозиції з відповідними документами для участі в торгах.
Таким чином, оскільки тендерна пропозиція має подаватись відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону встановлено обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (з роз’снення Мінекономрозвитку і торгівлі України від 30.12.2016 р. N 3302-06/42560-06).
В свою чергу, протермінований строк розгляду тендерної пропозиції учасника, визначений частиною 4 статті 28 Закону (на що звернуто увагу у Вимозі від 07.04.2020р.) жодним чином не вплинув на результат розгляду та прийняте відповідне рішення замовника щодо кваліфікації учасника та відхиленні тендерної пропозиції ТОВ «Вишків-Брук».
Таким чином, Вимога від 07.04.2020р. з усіх визначених позицій не підлягає задоволенню у повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2020-03-06-002518-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс", Код ЄДРПОУ:34928439
Дата подання: 17 квітня 2020 22:37
оскарження дискваліфікації

Вих. № 1 від 17.04.20

ВИМОГА
щодо усунення порушення прав учасника закупівлі

Управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Виконавчого комітету Ковельської міської ради оголошено закупівлю робіт, а саме - капітальний ремонт вул. Павлова в м.Ковель Волинської області, очікувана вартість закупівлі – 7 130 000,00, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-03-06-002518-a.
За результатами проведеного аукціону, ТОВ «Бетон Брук Сервіс» посіло 2 місце з ціновою пропозицією 5 690 300,00.
Протоколом засідання тендерного комітету №20 від 06 квітня 2020 року, тендерну пропозицію ТОВ «Бетон Брук Сервіс» дискваліфіковано нібито через невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. В протоколі зазначено:
• ТОВ «Бетон Брук Сервіс» в складі тендерної пропозиції надало неповну ліцензію субпідрядника.
• У ТОВ «Бетон Брук Сервіс» відсутні необхідна техніка та працівники необхідної кваліфікації.
Дискваліфікація тендерної пропозиції ТОВ «Бетон Брук Сервіс» з таких підстав є абсолютно неправомірною та такою, що грубо порушує вимоги Закону України « Про публічні закупівлі».
Щодо неповноти поданої ліцензії.
В п. 7.1. розділу 3 Тендерної документації передбачено таку вимогу:
«7.1. У разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування, місцезнаходження та код за ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (довідка складається в довільній формі).». Тобто, учасник повинен був надати в складі тендерної пропозиції або довідку про залучення субпідрядника, або довідку про його незалучення. Інших документів щодо субпідрядника надати даним пунктом не вимагалося.
На виконання вимог тендерної документації ТОВ «Бетон Брук Сервіс» (надалі за текстом – Учасник) в складі тендерної пропозиції подано довідку №119 від 20.03.2020 (файл «5 Довідка субпідрядники.pdf»), в якій зазначено, що Учасник буде залучати ТОВ «Дановабуд». Завантаживши дану довідку, Учасник виконав всі вимоги Замовника щодо надання інформації про субпідрядників. Що стосується наданої ліцензії, то Учасник надав її додатково, а не на виконання вимог тендерної документації. Тому тендерна пропозиція Учасника не може буди дискваліфікована через неповноту документів, які не вимагалися до подання вимогами тендерної документації. Дане твердження підтверджується сталою практикою АМКУ.

Щодо невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленими тендерною документацією.
Тендерною документацією встановлено вимогу щодо подання довідок встановленої форми про наявність працівників відповідної кваліфікації та техніки. Замовником не встановлювалося жодних вимог до наявності конкретної техніки у Учасника.
Учасник на виконання вимог тендерної документації подано довідки зазначеної форми з заповненням усієї необхідної інформації. Тому тендерна пропозиція Учасника не може буди дискваліфікована через неповноту інформації, яка не вимагалася до подання вимогами тендерної документації. Дане твердження підтверджується сталою практикою АМКУ.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо вжити заходів щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ «Бетон Брук Сервіс» та визнати ТОВ «Бетон Брук Сервіс» переможцем зазначеної закупівлі. У разі невиконання зазначених вимоги, Учасник буде вимушений звернутися до Державної аудиторської служби України та Антимонопольного комітету України для захисту порушених прав та перевірки дії Замовника на предмет відповідності вимогам чинного в Україні законодавства.



Директор Стрихарчук С.С.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 10:24
Мотивація за Вимогою, оприлюдненої через електронну систему закупівель 17.04.2020р. щодо наявного порушення норм Закону України “Про публічні закупівлі” при відхиленні тендерним комітетом Замовника тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації в торгах по закупівлі “Капітальний ремонт вул.Павлова в м.Ковель Волинської області”, ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-06-002518-a є не аргументованою та не підлягає задоволенню у повному обсязі враховуючи наступне.
Згідно з частиною першою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”( далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Тобто, у разі якщо фізична або юридична особа, яка має намір подати тендерну пропозицію, не погоджується з вимогами тендерної документації або має пропозиції стосовно внесення змін до тендерної документації, така особа може звернутись до замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження, або звернутись до суду, ураховуючи статтю 124 Конституції України. Однак, у визначений Законом термін жодних питань чи оскаржень щодо невідповідності вимог тендерної документації чинному законодавству чи порушень під час проведення процедури закупівлі від учасників не надходило.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Звідси, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Одночасно, тендерною документацією встановлено ідентичні вимоги до змісту і способу подання тендерної пропозиції для усіх учасників торгів. Тобто, усі учасники закупівлі перебувають в рівних, однакових умовах щодо формування та подання тендерної пропозиції з відповідними документами для участі в торгах.
Таким чином, оскільки тендерна пропозиція має подаватись відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону встановлено обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (з роз’яснення Мінекономрозвитку і торгівлі України від 30.12.2016 р. N 3302-06/42560-06).
Враховуючи викладене та зважаючи на невідповідність пропозиції учасника складовим тендерної документації, обумовлених в Протоколі тендерного комітету від 06 квітня 2020р. №20, рішення Замовника залишається без змін, а Вимога від 17.04.2020р. №1 щодо неправомірної дискваліфікації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" та усунення порушення прав учасника закупівлі UA-2020-03-06-002518-a з усіх визначених позицій не підлягає задоволенню у повному обсязі.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-06-002518-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК", Код ЄДРПОУ:40440968
Дата подання: 23 квітня 2020 12:43
скарга
Скарга на дії та рішення Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-06-002518-a.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2020 10:50
рішення від 27.04.2020 № 7982.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2020 10:50
рішення від 15.05.2020 № 9491.pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 21:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9491-р/пк-пз від 15.05.2020 виконано 22.05.2020р.
Дата виконання рішення замовником: 22 травня 2020 09:22

Документи подані скаржником

23 квітня 2020 12:43
Скарга ТОВ Вишків Брук.pdf
23 квітня 2020 12:43
вимога від 07.04.2020р.pdf

Документи подані замовником

22 травня 2020 09:22
Протокол розгляду №32.pdf

Документи Органу Оскарження

28 квітня 2020 10:50
рішення від 27.04.2020 № 7982.pdf
20 травня 2020 21:57
рішення від 15.05.2020 № 9491.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК" 5 871 631,26
UAH з ПДВ
5 690 290,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" 6 412 446,41
UAH з ПДВ
5 690 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 6 932 584,80
UAH з ПДВ
5 690 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МП Сантехмонтаж" 6 847 000,00
UAH з ПДВ
6 412 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" 7 060 000,00
UAH з ПДВ
7 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 7 117 764,92
UAH з ПДВ
7 117 764,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 14:17
Електронний підпис
22 травня 2020 14:17
довідка НАЗК.pdf
22 травня 2020 14:17
Довідка НАЗК реєстр.pdf
22 травня 2020 14:17
Довідка МВС.pdf
22 травня 2020 14:17
Довідка ДПС.pdf
25 березня 2020 20:00
Електронний підпис
25 березня 2020 20:00
довідка ст,17.pdf
22 березня 2020 17:32
Електронний підпис
22 березня 2020 17:32
реєстр документів.pdf
20 березня 2020 18:34
Електронний підпис
20 березня 2020 18:34
Статут.pdf
20 березня 2020 18:34
Ліцензія.pdf
20 березня 2020 18:34
лист-погодження.pdf
20 березня 2020 18:34
довідки - листи.pdf
20 березня 2020 18:34
довідка субпідряд.pdf
20 березня 2020 18:34
уповноважена особа.pdf
20 березня 2020 18:34
додаток 5 договір.pdf
20 березня 2020 18:34
додаток 2 пропозиція.pdf
20 березня 2020 18:34
аналог договір.pdf
20 березня 2020 18:34
додаток1 кваліфікація.pdf
20 березня 2020 12:42
Електронний підпис

Публічні документи

22 березня 2020 20:11
Електронний підпис
22 березня 2020 20:11
8. Додаток 6.pdf
22 березня 2020 20:11
7 Проект Договору.pdf
22 березня 2020 20:11
6.Тендерна пропозиція.pdf
22 березня 2020 20:11
5 Довідка субпідрядники.pdf
22 березня 2020 20:11
1 Додаток 1.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 13:17
Електронний підпис
20 березня 2020 13:12
Установчі.pdf
20 березня 2020 13:12
Технічна специфікація.PDF
20 березня 2020 13:12
Тендерна пропозиція.PDF
20 березня 2020 13:12
Проект договору.PDF
20 березня 2020 13:12
Лист-зобов_язання.PDF
20 березня 2020 13:12
Лист-згода з договором.PDF
20 березня 2020 13:12
Лист про субпідряд.PDF
20 березня 2020 13:12
Відповідність.pdf
20 березня 2020 13:12
Відповідність ст.17.PDF

Публічні документи

13 квітня 2020 18:32
Електронний підпис
13 квітня 2020 18:06
довідка ДПС
13 квітня 2020 18:06
довідка МВС
13 квітня 2020 18:06
довідка НАЗК
20 березня 2020 10:00
Електронний підпис
20 березня 2020 09:56
дозвола.pdf
20 березня 2020 09:56
ліцензія.pdf
20 березня 2020 09:56
свідоцтво ПДВ.pdf
20 березня 2020 09:56
копія статуту.pdf
20 березня 2020 09:56
проект договору.pdf
20 березня 2020 09:56
тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2020 09:56
довідка субпідряд.pdf
20 березня 2020 09:56
Наказ_керівник.pdf
20 березня 2020 09:56
довідка ст17 ЗУ.pdf
20 березня 2020 09:56
довідка досвід робіт.pdf
20 березня 2020 09:56
довідка працівники.pdf
20 березня 2020 09:56
довідка наявність мтб.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 20:01
Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2020 20:01
Інші документи.rar
20 березня 2020 20:01
Кваліфікація.rar
20 березня 2020 20:01
Проект Договору.pdf
20 березня 2020 20:01
Повноваження.rar

Публічні документи

17 березня 2020 19:09
Електронний підпис
17 березня 2020 19:09
8.Інші документи.rar
17 березня 2020 19:09
7.Проект договору.pdf
17 березня 2020 19:09
6. Тендерна пропозиція.pdf
17 березня 2020 19:09
5. Довідка про субпідряд.pdf
17 березня 2020 19:09
3.Технічний опис ПЗ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс"

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

ПП "МП Сантехмонтаж"

ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК"
#40440968
Рішення скасоване 5 690 290,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 09:06
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс"
#34928439
Рішення скасоване 5 690 300,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 09:06
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"
#03449019
Рішення скасоване 5 690 450,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 09:06
ПП "МП Сантехмонтаж"
#30297532
Рішення скасоване 6 412 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 09:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК"
#40440968
Переможець 5 690 290,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 13:23

Документи

02 квітня 2020 17:20
Електронний підпис
02 квітня 2020 17:19
Протокол розгляду.pdf
24 березня 2020 16:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 квітня 2020 16:21
Електронний підпис

Документи

07 квітня 2020 17:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК"
#40440968
5 690 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 13:21
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 14:57
Дод.угода № 1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 10:54
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 17:14
Договір №143.pdf укладений
03 червня 2020 17:14
Договірна ціна до договору №143.pdf укладений
03 червня 2020 17:13
Календ. графік-План фінансування до договору №143.pdf укладений
03 червня 2020 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 681 529,73
UAH (в тому числі ПДВ 946 921,62 UAH)