Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з організації заходів, а саме: Організація та проведення заходу “Великдень у Житомирі”
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2020-03-06-002408-a 4ba6e8770c8a4afcb225d940ba8f1eb0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

- -

+380412437799 kylt.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13554415
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Контактна особа: - -
+380412437799
kylt.mvk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 24 березня 2020 15:15
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації заходів, а саме: Організація та проведення заходу “Великдень у Житомирі”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Велика Бердичівська, 61/18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 квітня 2020  —  27 квітня 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 260 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання про після оплату
Дата подання: 12 березня 2020 17:59
Дата відповіді: 13 березня 2020 12:43
Тип оплати: Пiсляоплата Період: 260 календарних днів Розмір оплати: 100.00% Пояність будь ласка оплата за послуги буде через 260 днів правильно розумію?
Відповідь: Добрий день. Терміни оплати вказані відповідно до пункту 2.6. Договору (Додаток 2 тендерної документації):
«2.6. Оплата за виконані роботи на підставі підписаного акту проводиться до кінця бюджетного року за умови надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника.»
Тобто, оплата проводиться після підписання акту виконаних робіт, який буде зареєстровано в органах УДКСУ.
Оплата за надані послуги згідно акту виконаних робіт залежить від фінансування з бюджету Житомирської ОТГ.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 березня 2020 11:21
Коментар щодо відміни: в зв'язку з рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 11.03.2020 року № 295 “Про введення обмежувальних заходів щодо недопущення поширення короновірусної інфекції COVID-19 на території Житомирської міської об”єднаної територіальної громади” та затвердженням Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 “Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19”
Документи:
16 березня 2020 11:21
Електронний цифровий підпис
16 березня 2020 11:21
прот 6.pdf

Актуальні тендери

До пошуку