Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Рейковий рухомий склад (Трамвай який був у використанні в країнах Європейського Союзу)
Rolling stock (The tram that was used in the countries of the European Union)
Очікувана вартість
9 000 000,00 UAH
UA-2020-03-06-002243-a 1533d3a2463d4eb39fbac7d51aafb6f0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Крикун

+380676532360 pro.transport777@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ"
Код ЄДРПОУ: 42983447
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Кам’янське, вул. Москворецька, буд.19
Контактна особа: Катерина Крикун
+380676532360
pro.transport777@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO KAMYANSKOYI MISKOYI RADY "TRANSPORT"
National ID: 42983447
Contact point: Hanna Zamesova
+380676532360
pro.transport777@ua.fm

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2020 13:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 12:07
Очікувана вартість: 9 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 06 березня 2020 14:48
Enquiries until: 03 травня 2020 13:00
Complaints submission until: до 09 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 травня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 9 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 9 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Рейковий рухомий склад (Трамвай який був у використанні в країнах Європейського Союзу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Макіївська, 1А
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

Rolling stock (The tram that was used in the countries of the European Union)
CPV: 34620000-9
Період постачання: по 01 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець, може здійснити передплату (протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Покупцем призначення на фінансування даної закупівлі на свій реєстраційний рахунок) у розмірі 30%, на строк до трьох місяців та у порядку, визначеному Постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 тощо. Аванс 10 Календарні 30
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться Покупцем по факту надходження коштів у безготівковій формі (протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 16:36
Електронний підпис
05 травня 2020 16:23
ТД закупівля трамваїв узгоджений рабочий вариант_Зміни 3.doc
05 травня 2020 16:23
11 від 04.05.2020 внесення змін_візки_Зміни 3.doc
05 травня 2020 16:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.doc
02 квітня 2020 12:00
Додаток 5_Зміни 1.doc
02 квітня 2020 12:00
4 від 02.04.2020 внесення змін_трамваї_Зміни 1.pdf
06 березня 2020 14:48
Додаток 2.doc
06 березня 2020 14:48
Додаток 4.doc
06 березня 2020 14:48
Додаток 1.doc
06 березня 2020 14:48
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-06-002243-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ЛІДЕР-АГРО КР, Код ЄДРПОУ:37214871
Дата подання: 22 травня 2020 15:43
Невідповідність пропозиції учасника тенедерній документації
1) У розділі «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» в пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» зазначено: «Учасники закупівлі зобов’язані надати довідку складену в довільній формі, в який погоджуються що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі…»
Учасник дану довідку не надав
2) У розділі «Оцінка тендерної пропозиції» в пункті 2 «Інша інформація» в останньому абзаці зазначено: «У складі пропозиції Учасником подається лист, згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі пропозиції є достовірною та актуальною на дату проведення аукціону».
Учасник дану довідку не надав.
3) У додатку №1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до проекту договору (додаток №5 тендерної документації) зазначено: «Учасник повинен в даній графі зазначити інформацію про той товар, який пропонує поставити (інформація не повинна суперечити вимогам замовника)».
Учасник не зазначив необхідну інформацію.
4) У розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в четвертому підпункті зазначено: «Для підтвердження відповідності вимогам Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля та якості товару учасником надається: Довідка, яка містить інформацію про якість товару, який буде поставляться та опис товару.»
Учасник дану довідку не надав.
5) У додатку 2 тендерної документації «Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» є примітка у якій у другому реченні вказано: «Також у складі пропозиції Учасник надає лист у довільній формі, яким гарантує, що у разі визнання його переможцем Учасником будуть надані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.»
Учасник не надав даного листа.
6) У додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у технічному завданні вказано, що учасником зазначається конкретна марка, тип, модель трамваїв, які пропонуються для закупівлі.
Учасник не зазначив вищевказаної інформації про товар.
7) Згідно Постанови № 639 від 15.12.2004р. «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» у разі внесення змін Замовником до тендерної документації, банківська гарантія, в цьому конкретному випадку, повинна бути складена з урахуванням змін до Тендерної документації, затверджених Протоколом/Рішенням уповноваженої особи №11 від «04» травня 2020 року. Але банківська гарантія, яку надав учасник, складена без урахування даних змін.
Просимо звернути увагу на вказані суттєві недоліки тендерної пропозиції ТОВ «Авторитет Авто» та прийняти вірне рішення щодо кваліфікації даного учасника.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-06-002243-a.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ЛІДЕР-АГРО КР, Код ЄДРПОУ:37214871
Дата подання: 25 травня 2020 20:54
Замовник ігнорує скарги.
22.05.2020 р. підприємством ТОВ "Лідер-Агро КР" було залишено скаргу замовнику щодо квалфікації одного з учасників. Дану скаргу замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ" проігнорував. Просимо розібратися в цьму питанні та посприяти чесному проведенню даних торгів.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 28.05.2020 № 10505.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 19:36

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-22-000066 ● 205957177f9642c7b97d97346d24bcbd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 серпня 2020 11:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.08.2020 № 159

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 159
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

4
UA-2020-03-06-002243-а
06.03.2020 Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Транспорт»
(код за ЄДРПОУ 42983447) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-14 14:40:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-03-06-002243-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1 . Чому, під час розгляду тендерних пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам тендерної документації та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, не було відхилено тендеру пропозицію учасника ТОВ «Авторитет Авто» як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- на вимогу п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та *ПРИМІТКА* Додаток 2 тендерної документації учасником не надано лист у довільній формі, яким гарантує, що у разі визнання його переможцем Учасником будуть надані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти догові;
- на вимогу Додаток 3 тендерної документації у Технічному завданні (Найменування товару) вказано, що (Учасником зазначається конкретна марка, тип, модель трамваїв, які пропонуються для закупівлі) проте учасник у Технічному завданні (Лист: Вих. 157 від 12.05.2020) не зазначив вищевказаної інформації про товар (файл: тех вимоги-объединены.pdf - 13 травня 2020 12:20).
- на вимогу п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником у складі тендерних пропозицій не надано Довідку, яка містить інформацію про якість товару, який буде поставляться та опис товару;
- на вимогу п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» учасником у складі пропозиції не надано лист, згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі пропозиції є достовірною та актуальною на дату проведення аукціону;
- на вимогу п.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» учасником не надано довідку складену в довільній формі, в якій погоджуються що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі;
2. Чому Замовником не було надано відповідь на звернення учасника від 22.05.2020 на вимогу про усунення порушення, яка розміщена в електронній системі закупівель (номер UA-2020-03-06-002243-a.c1), чим не дотримано вимоги абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону (в редакції, що діяла до 19.04.2020).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-19 11:30:42

ВІДПОВІДЬ на запит від 14.08.2020 року у межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-03-06-002243-а) надаємо наступні пояснення. Дана процедура закупівлі проводиться відповідно до редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка діяла до 19.04.2020 року

ВІДПОВІДЬ на запит від 14.08.2020 року у межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-03-06-002243-а) надаємо наступні пояснення. Дана процедура закупівлі проводиться відповідно до редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка діяла до 19.04.2020 року

Надання інформації про усунення порушення замовником

З боку Замовника відсутні порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Опис додається у вкладені.

2020-09-02 16:13:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

З висновком ДАСУ не погоджуємося, подано на оскарження до суду від 09.09.2020 року №863

2020-09-10 10:26:24

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 травня 2020
UA-2020-03-06-002243-a1533d3a2463d4eb39fbac7d51aafb6f0
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ"
Код ЄДРПОУ: 42983447
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Кам’янське, вул. Москворецька, буд.19
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МЕТРОЛОГІЯ УКРАЇНИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АВТОРИТЕТ АВТО Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ЛІДЕР-АГРО КР Документи
Відхилено
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

13 травня 2020 12:38
Електронний підпис
13 травня 2020 12:38
Електронний підпис
13 травня 2020 12:29
банк.pdf
13 травня 2020 12:20
Документ_ЄДР_1006587595.zip
13 травня 2020 12:20
Проект договору.pdf
13 травня 2020 12:20
рух грошових коштів.pdf
13 травня 2020 12:20
тех вимоги-объединены.pdf
13 травня 2020 12:20
статут.pdf
13 травня 2020 12:20
опис Статут оригінал.pdf
13 травня 2020 12:20
відомості.pdf
13 травня 2020 12:20
фін звіт АВТОРИТЕТ 2019.pdf
13 травня 2020 12:20
витяг ПДВ.pdf
13 травня 2020 12:20
КП.pdf

Документи

Публічні документи

13 травня 2020 12:56
Електронний підпис
13 травня 2020 12:55
фін. звіт Лідер-Агро 2019.pdf
13 травня 2020 12:55
стаття 17.pdf
13 травня 2020 12:55
лист підтвердження.pdf
13 травня 2020 12:55
лист гарантія.pdf
13 травня 2020 12:55
згода на обробку даних.pdf
13 травня 2020 12:55
Додаток 3.pdf
13 травня 2020 12:55
довідка якість товару.pdf
13 травня 2020 12:55
протокол 3 и 4.pdf
13 травня 2020 12:55
право підпису.pdf
13 травня 2020 12:55
довідка печатка.pdf
13 травня 2020 12:55
Опис.pdf
13 травня 2020 12:55
Наказ дир Лідер.pdf
13 травня 2020 12:55
мат тех база.pdf
13 травня 2020 12:55
лист погодження.pdf
13 травня 2020 12:55
Гарантия.rar
13 травня 2020 12:55
Витяг.pdf
13 травня 2020 12:55
Document_USR_1006628241.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕТРОЛОГІЯ УКРАЇНИ"

ТОВ АВТОРИТЕТ АВТО

ТОВ ЛІДЕР-АГРО КР

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕТРОЛОГІЯ УКРАЇНИ" 8 993 988,00
UAH з ПДВ
8 993 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВТОРИТЕТ АВТО 9 000 000,00
UAH з ПДВ
9 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 12:38
Електронний підпис
13 травня 2020 12:38
Електронний підпис
13 травня 2020 12:29
банк.pdf
13 травня 2020 12:20
Документ_ЄДР_1006587595.zip
13 травня 2020 12:20
Проект договору.pdf
13 травня 2020 12:20
рух грошових коштів.pdf
13 травня 2020 12:20
тех вимоги-объединены.pdf
13 травня 2020 12:20
статут.pdf
13 травня 2020 12:20
опис Статут оригінал.pdf
13 травня 2020 12:20
відомості.pdf
13 травня 2020 12:20
фін звіт АВТОРИТЕТ 2019.pdf
13 травня 2020 12:20
витяг ПДВ.pdf
13 травня 2020 12:20
КП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕТРОЛОГІЯ УКРАЇНИ"

ТОВ АВТОРИТЕТ АВТО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕТРОЛОГІЯ УКРАЇНИ"
#43454580
Переможець 8 993 988,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕТРОЛОГІЯ УКРАЇНИ"
#43454580
8 993 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 12:54
Вагоны 2.pdf укладений
16 червня 2020 12:02
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 14:33
Додаткова угода 468-20Т.pdf зміни до договору
16 липня 2020 14:21
Специфікація 468-20Т.pdf зміни до договору
16 липня 2020 14:21
Технічне завдання 468-20Т.pdf зміни до договору
16 липня 2020 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми закупівлі на 2 997 996,00грн, в зв’язку з необхідністю зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Загальна сума Договору становить 5 995 992,00грн.
Номер договору про закупівлю: 468/20T
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 995 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 999 332,00 UAH)