Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Rolling stock (The tram that was used in the countries of the European Union)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ" |
Код ЄДРПОУ: | 42983447 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Кам’янське, вул. Москворецька, буд.19 |
Контактна особа: |
Катерина Крикун +380676532360 pro.transport777@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO KAMYANSKOYI MISKOYI RADY "TRANSPORT" |
National ID: | 42983447 |
Contact point: |
Hanna Zamesova +380676532360 pro.transport777@ua.fm |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2020 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 12:07 |
Очікувана вартість: | 9 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 06 березня 2020 14:48 |
Enquiries until: | 03 травня 2020 13:00 |
Complaints submission until: | до 09 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 травня 2020 13:00 |
Information
Estimated total value: | 9 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 9 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець, може здійснити передплату (протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Покупцем призначення на фінансування даної закупівлі на свій реєстраційний рахунок) у розмірі 30%, на строк до трьох місяців та у порядку, визначеному Постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 тощо. | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Поставка товару | Розрахунки за Товар проводяться Покупцем по факту надходження коштів у безготівковій формі (протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2020 16:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2020 16:23 |
ТД закупівля трамваїв узгоджений рабочий вариант_Зміни 3.doc | |
05 травня 2020 16:23 |
11 від 04.05.2020 внесення змін_візки_Зміни 3.doc | |
05 травня 2020 16:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.doc | |
02 квітня 2020 12:00 |
Додаток 5_Зміни 1.doc | |
02 квітня 2020 12:00 |
4 від 02.04.2020 внесення змін_трамваї_Зміни 1.pdf | |
06 березня 2020 14:48 |
Додаток 2.doc | |
06 березня 2020 14:48 |
Додаток 4.doc | |
06 березня 2020 14:48 |
Додаток 1.doc | |
06 березня 2020 14:48 |
Додаток 3.doc |
05 травня 2020 16:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 травня 2020 16:23 |
ТД закупівля трамваїв узгоджений рабочий вариант_Зміни 3.doc
|
||||||
05 травня 2020 16:23 |
11 від 04.05.2020 внесення змін_візки_Зміни 3.doc
|
||||||
05 травня 2020 16:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.doc
|
||||||
02 квітня 2020 12:00 |
Додаток 5_Зміни 1.doc
|
||||||
02 квітня 2020 12:00 |
4 від 02.04.2020 внесення змін_трамваї_Зміни 1.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:48 |
Додаток 2.doc
|
||||||
06 березня 2020 14:48 |
Додаток 4.doc
|
||||||
06 березня 2020 14:48 |
Додаток 1.doc
|
||||||
06 березня 2020 14:48 |
Додаток 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Учасник дану довідку не надав
2) У розділі «Оцінка тендерної пропозиції» в пункті 2 «Інша інформація» в останньому абзаці зазначено: «У складі пропозиції Учасником подається лист, згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі пропозиції є достовірною та актуальною на дату проведення аукціону».
Учасник дану довідку не надав.
3) У додатку №1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до проекту договору (додаток №5 тендерної документації) зазначено: «Учасник повинен в даній графі зазначити інформацію про той товар, який пропонує поставити (інформація не повинна суперечити вимогам замовника)».
Учасник не зазначив необхідну інформацію.
4) У розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в четвертому підпункті зазначено: «Для підтвердження відповідності вимогам Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля та якості товару учасником надається: Довідка, яка містить інформацію про якість товару, який буде поставляться та опис товару.»
Учасник дану довідку не надав.
5) У додатку 2 тендерної документації «Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» є примітка у якій у другому реченні вказано: «Також у складі пропозиції Учасник надає лист у довільній формі, яким гарантує, що у разі визнання його переможцем Учасником будуть надані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.»
Учасник не надав даного листа.
6) У додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у технічному завданні вказано, що учасником зазначається конкретна марка, тип, модель трамваїв, які пропонуються для закупівлі.
Учасник не зазначив вищевказаної інформації про товар.
7) Згідно Постанови № 639 від 15.12.2004р. «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» у разі внесення змін Замовником до тендерної документації, банківська гарантія, в цьому конкретному випадку, повинна бути складена з урахуванням змін до Тендерної документації, затверджених Протоколом/Рішенням уповноваженої особи №11 від «04» травня 2020 року. Але банківська гарантія, яку надав учасник, складена без урахування даних змін.
Просимо звернути увагу на вказані суттєві недоліки тендерної пропозиції ТОВ «Авторитет Авто» та прийняти вірне рішення щодо кваліфікації даного учасника.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 травня 2020 20:54
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-22-000066 ● 205957177f9642c7b97d97346d24bcbd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2020 11:48 |
07.08.2020 № 159
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 159
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4
UA-2020-03-06-002243-а
06.03.2020 Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Транспорт»
(код за ЄДРПОУ 42983447) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-14 14:40:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-03-06-002243-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1 . Чому, під час розгляду тендерних пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам тендерної документації та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, не було відхилено тендеру пропозицію учасника ТОВ «Авторитет Авто» як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- на вимогу п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та *ПРИМІТКА* Додаток 2 тендерної документації учасником не надано лист у довільній формі, яким гарантує, що у разі визнання його переможцем Учасником будуть надані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти догові;
- на вимогу Додаток 3 тендерної документації у Технічному завданні (Найменування товару) вказано, що (Учасником зазначається конкретна марка, тип, модель трамваїв, які пропонуються для закупівлі) проте учасник у Технічному завданні (Лист: Вих. 157 від 12.05.2020) не зазначив вищевказаної інформації про товар (файл: тех вимоги-объединены.pdf - 13 травня 2020 12:20).
- на вимогу п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником у складі тендерних пропозицій не надано Довідку, яка містить інформацію про якість товару, який буде поставляться та опис товару;
- на вимогу п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» учасником у складі пропозиції не надано лист, згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі пропозиції є достовірною та актуальною на дату проведення аукціону;
- на вимогу п.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» учасником не надано довідку складену в довільній формі, в якій погоджуються що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі;
2. Чому Замовником не було надано відповідь на звернення учасника від 22.05.2020 на вимогу про усунення порушення, яка розміщена в електронній системі закупівель (номер UA-2020-03-06-002243-a.c1), чим не дотримано вимоги абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону (в редакції, що діяла до 19.04.2020).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-19 11:30:42
ВІДПОВІДЬ на запит від 14.08.2020 року у межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-03-06-002243-а) надаємо наступні пояснення. Дана процедура закупівлі проводиться відповідно до редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка діяла до 19.04.2020 року
ВІДПОВІДЬ на запит від 14.08.2020 року у межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-03-06-002243-а) надаємо наступні пояснення. Дана процедура закупівлі проводиться відповідно до редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка діяла до 19.04.2020 року
Надання інформації про усунення порушення замовником
З боку Замовника відсутні порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Опис додається у вкладені.
2020-09-02 16:13:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | З висновком ДАСУ не погоджуємося, подано на оскарження до суду від 09.09.2020 року №863 |
Дата публікації: | 10 вересня 2020 |
Документи:
10 вересня 2020 10:44
|
Електронний підпис |
10 вересня 2020 10:26
|
Укрпошта.pdf |
10 вересня 2020 10:26
|
Позовна заява.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ" |
Код ЄДРПОУ: | 42983447 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Кам’янське, вул. Москворецька, буд.19 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕТРОЛОГІЯ УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ АВТОРИТЕТ АВТО | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ЛІДЕР-АГРО КР | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕТРОЛОГІЯ УКРАЇНИ" #43454580 |
Переможець |
8 993 988,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2020 14:33
|
Додаткова угода 468-20Т.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 14:21
|
Специфікація 468-20Т.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 14:21
|
Технічне завдання 468-20Т.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2020 12:54
|
Вагоны 2.pdf | укладений |
16 червня 2020 12:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми закупівлі на 2 997 996,00грн, в зв’язку з необхідністю зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Загальна сума Договору становить 5 995 992,00грн. |
Номер договору про закупівлю: | 468/20T |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |