Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт електричних мереж/електрощитових житлового будинку, за адресою: Проспект Гонгадзе Георгія, 20-В
Очікувана вартість
156 442,00 UAH
UA-2020-03-06-001876-a aeb362d36ec248088c851ad79d5718d8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2020 13:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 13:44
Очікувана вартість: 156 442,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 564,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт електричних мереж/електрощитових житлового будинку, за адресою: Проспект Гонгадзе Георгія, 20-В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04215, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Гонгадзе Георгія, 20-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування будівельних робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів. Розрахунки за отримані товари, роботи і послуги здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснювати протягом п'яти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Зобов’язання Сторін щодо фінансування будівельних робіт визначаються положенням цього Договору та узгодженого Сторонами Плану фінансування будівельних робіт на 2020 рік Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги
Дата подання: 10 березня 2020 09:41
Дата відповіді: 11 березня 2020 12:03
Замовник вимагає: 9. Копії технічних паспортів на транспортні засоби. 10. Копію полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Дані вимоги не стосуються предмету закупівлі. Ці вимоги відносяться до тендеру на автомобльні перевезення. Замовник повинен зняти ці вимоги.
Відповідь: Доброго дня. Для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, Замовником було визначено необхідну матеріально-технічну базу згідно з п. 7 Кваліфікаційних критеріїв. Серед наведеного є обов’язкова наявність автомобілю. Враховуючій вищеозначене, п. 9, 10 Кваліфікаційних вимог є підтвердженням наявності необхідного транспорту, тому є обов’язковими для виконання.
деф акт
Дата подання: 10 березня 2020 09:53
Дата відповіді: 11 березня 2020 11:58
Замовник повинен надати повний дефектний акт. Роботи по наданому акту коштують 50 000 грн.
Відповідь: Доброго дня. В кошторисному розрахунку по об’єкту «Капітальний ремонт електричних мереж/електрощитових у житловому будинку №20-В на проспекті Гонгадзе Георгія враховано роботи на від’єднання та приєднування до затискачів жил проводів або кабелів, переріз до 35 мм2 та до 15 мм2 у кількості 560 од. та демонтаж і монтаж коробок вiдгалужувальних у кількості 280 од.
Під час визначення вартості ремонтних робіт з капітального ремонту електричних мереж за вищевказаною адресою застосовані ресурсні елементні кошторисні норми (РЕКН) відповідно до вимог нормативно-технічних документів згідно ДСТУ Б Д.2.3-8:2012.
Приймайте участь.
вимоги
Дата подання: 11 березня 2020 12:09
Дата відповіді: 11 березня 2020 13:12
10. Копію полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Дані вимоги не стосуються предмету закупівлі. Ці вимоги відносяться до тендеру на автомобільні перевезення. Замовник повинен зняти ці вимоги. Навіть Мент не має права вимагати цей документ без належної на те причини.Тим більше, що наявність страхового полісу не означає наявність автомобіля, що є на ходу. Цей "брєд" повинен бути знятий Замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на дане запитання вже було надано Замовником. Будь ласка не дублюйте однакові за змістом питання.
вимоги
Дата подання: 11 березня 2020 13:18
Дата відповіді: 11 березня 2020 13:37
10. Копію полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Дані вимоги не стосуються предмету закупівлі. Ці вимоги відносяться до тендеру на автомобільні перевезення. Замовник повинен зняти ці вимоги. Навіть Мент не має права вимагати цей документ без належної на те причини.Тим більше, що наявність страхового полісу не означає наявність автомобіля, що є на ходу. Цей "брєд" повинен бути знятий Замовником. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 11.03.2020, 13:12) Відповідь на дане запитання вже було надано Замовником. Будь ласка не дублюйте однакові за змістом питання.Запитання: Так відноситься ця вимога до предмету закупівлі чи ні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, Замовником було визначено необхідну матеріально-технічну базу згідно з п. 7 Кваліфікаційних критеріїв. Серед наведеного є обов’язкова наявність автомобілю. Враховуючій вищеозначене, п. 9, 10 Кваліфікаційних вимог є підтвердженням наявності необхідного транспорту, тому є обов’язковими для виконання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАРЛАЙТ БУД" 156 000,77
UAH з ПДВ
156 000,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 21:42
Сертифікат і-п.pdf
12 березня 2020 21:42
Рішення.pdf
12 березня 2020 21:42
Виписка ЄДР.pdf
12 березня 2020 21:42
Довідка БАНК.pdf
12 березня 2020 21:42
Наказ директор.pdf
12 березня 2020 21:42
Паспорт Шевченко.pdf
12 березня 2020 21:42
Договір приміщення.pdf
12 березня 2020 21:42
ДФС.pdf
12 березня 2020 21:42
Довідка НАЗК.zip
12 березня 2020 21:42
ЦПХ інженер кошторисник.PDF
12 березня 2020 21:42
Посвідчення.PDF
12 березня 2020 21:42
Згода працівників.pdf
12 березня 2020 21:42
Фін звітність.pdf
12 березня 2020 21:42
Інформаційна довідка.pdf
12 березня 2020 21:42
Довідка субпідрядник.pdf
12 березня 2020 21:42
Довідка склад.pdf
12 березня 2020 21:42
Довідка про офшори.pdf
12 березня 2020 21:42
Довідка про банкрутство.pdf
12 березня 2020 21:42
Довідка МТБ.pdf
12 березня 2020 21:42
Довідка ліцензія.pdf
12 березня 2020 21:42
Довідка довкілля.pdf
12 березня 2020 21:42
Довідка працівники.pdf
12 березня 2020 21:42
Довідка МВС.pdf
12 березня 2020 21:42
Статут КАРЛАЙТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАРЛАЙТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАРЛАЙТ БУД"
#43531633
Переможець 156 000,77
UAH з ПДВ
17 березня 2020 09:02

Документи

17 березня 2020 09:02
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАРЛАЙТ БУД"
#43531633
156 000,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2020 09:02
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода укладений
15 квітня 2020 17:36
Договір укладений
06 квітня 2020 15:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: "Сторони керуючись чинним законодавством України та Розпорядженням Подільської районної в місті Києві державної адміністрації № 264 від 07.04.2020 домовились (прийшли до згоди) розірвати Договір."