Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа”
Очікувана вартість
36 660 000,00 UAH
UA-2020-03-06-001483-a ba1e0a7e513a4b899cf5582e65aeaf23
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Архіпова

+380442540108 svitlana.arkhipova@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Світлана Архіпова
+380442540108
svitlana.arkhipova@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2020 11:00
Початок аукціону: 14 травня 2020 11:44
Очікувана вартість: 36 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 183000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Перелік, обсяги виконання робіт та інші вихідні дані наведені у завданні на проектування розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа” та розрахунковій базі (Додаток 3 до тендерної документації).
Строк виконання робіт першого етапу (стадія “Проект”) – не більше 200 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами сторін.
Строк виконання робіт другого етапу (стадія “Робоча документація”) – не більше 150 календарних днів з дня повідомлення виконавця супровідним листом про затвердження замовником проектної документації стадії “Проект”
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками з технічних питань:
Матвієнко Андрій, заступник начальника управління – начальник відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, адреса: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601; тел.: (044) 521-87-22, електронна адреса: Andrii.Matviienko@bank.gov.ua.
Сікорський Сергій, заступник начальника управління – начальник відділу організації автоматизованого оброблення готівки управління автоматизації та механізації технологічних процесів готівково-грошового обігу Департаменту грошового обігу Національного банку України, адреса: 04070, м. Київ, площа Контрактова, 2-а; телефон: (044) 230-16-83, електронна адреса: Serhii.Sikorskyi@bank.gov.ua.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектної документації за об'єктом “Будівництво касового вузла в місті Львові за адресою: м. Львів, вул. Земельна - вул. І. Мележа”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до розділів VІ. "ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ" проєктів Договорів (Додатки 8 та 8.1. до тендерної документації) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2020 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 09:32
Перелік змін 2.doc
30 квітня 2020 09:32
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ) 2.docx
15 квітня 2020 17:13
Перелік змін.doc
06 березня 2020 12:16
Додаток 3.1.zip
06 березня 2020 12:16
Продовження 2 Додатку 3.1.zip
06 березня 2020 12:16
Продовження 1 Додатку 3.1.zip
06 березня 2020 12:16
Додаток 8. Проєкт Договору (для резидентів).docx
06 березня 2020 12:16
Додаток 8.1 Проєкт Договору (для нерезидентів).docx
06 березня 2020 12:16
Додаток 3.zip
30 квітня 2020 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 09:32
Перелік змін 2.doc
30 квітня 2020 09:32
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ) 2.docx
15 квітня 2020 17:13
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
06 березня 2020 12:16
Тендерна документація.docx
15 квітня 2020 17:13
Перелік змін.doc
06 березня 2020 12:16
Додаток 3.1.zip
06 березня 2020 12:16
Продовження 2 Додатку 3.1.zip
06 березня 2020 12:16
Продовження 1 Додатку 3.1.zip
06 березня 2020 12:16
Додаток 8. Проєкт Договору (для резидентів).docx
06 березня 2020 12:16
Додаток 8.1 Проєкт Договору (для нерезидентів).docx
06 березня 2020 12:16
Додаток 3.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність працівників
Дата подання: 20 березня 2020 10:18
Дата відповіді: 23 березня 2020 21:22
1. Стосовно вимоги п.5 Розділу 3 б) - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід просимо надати пояснення: В чому є необхідність мати інженерів-проектувальників з сертифікатом у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму - не менше 5 (п’яти) працівників, при тому що, головним джерелом шуму на ділянці забудови (в промисловому районі міста) може бути лише дизельна електростанція? – і об’єм робіт по захисту від шуму може виконуватися одним працівником? В той же час, для проектування системи електропостачання, яка є найважливішою системою ЦОД, вимагається лише 1 (один) інженер-проектувальник? 2. При цьому в п.5.2 вимагається виконувати проектування з дотриманням нормативів: не нижче Tier III / Tier 3/F3 за класифікацією Uptime Institute. В такому разі, чому Тендерною документацією не вимагається від учасника торгів мати інженерів-проектувальників з сертифікатом Uptime Institute?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен завантажити в Систему у сканованому вигляді документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (подаються в окремому файлі), зокрема кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг) учасника, що знаходяться у штаті учасника (або працюють на інших законних засадах) та/або субпідрядника(-ів), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, завірені підписом уповноваженої особи учасника та/або субпідрядника (у разі залучення), згідно переліку.
Зазначена кількість інженерів-проектувальників з сертифікатом у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму визначена складністю та об’ємами робіт з проектування касового вузла.
Інженер-проектувальник з сертифікатом у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму розробляє розділи проектної документації – електротехнічні рішення, опалення і вентиляція, водопостачання і каналізування, слабострумні мережі тощо, а не лише розділ «Захист від шуму».
Враховуючи, характер та обсяги робіт з проектування, яке визначено Завданням на проектування, Замовник в тендерній документації визначив необхідну кваліфікацію учасника торгів, зокрема щодо кількості працівників відповідної кваліфікації (конструктора, архітектора, інженерів-проектувальників та інших), за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт, передбачених завданням на проектування.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-06-001483-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:32044578
Дата подання: 23 квітня 2020 22:28
Усунення дискримінаційних вимог в тендерній докментації
Доброго дня!
Згідно підпунктів 1) та 2) пункту 5.в) Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації в якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати дві довідки про досвід виконання учасником та/або субпідрядником(-ами) аналогічного(-их) договору(-ів) за наданими формами, в яких має бути зазначено: "Предмет договору, Найменування, адреса та контактний телефон/факс, контактна особа замовника, Сума договору або частки поточного (на дату надання відомостей, грн.,) дата укладання/завершення договору, Роль, Назва об’єкту з техніко-економічними показниками, Склад та характер виконаних робіт". Ненадання вищезаначеної інформації буде означати невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Однак, наприклад, наші субпідрядники, які мають необхідний досвід, і чиє ім'я не може викликати сумнівів у їх спроможності виконати відповідну частину проектних робіт згідно завдання на проектування, мають зобов'язання щодо збереження конфіденційності про укладені договори. Особливо це стосується іноземних компаній, де законодавством цих країн та ЄС передбачені великі штрафні санкції за порушення конфіденційності.
Ми маємо власний досвід виконання аналогічних робіт для Національного Банку України, у договорі з яким є такий пункт: "Цей договір є конфіденційним, не розголошується і не передається сторонами третім особам без письмової згоди на те іншої Сторони".
Проект Договору, який міститься у Додатку 8 цієї тендерної документації, так само містить додаток 16.1.3. «Зобов’язання щодо нерозголошення конфіденційної інформації». Таким чином, вищезазначені вимоги тендерної документації створюють дискримінаційні обмеження для потенційних учасників.
Виходячи з вищенаведеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути зазначені дискримінаційні вимоги.
Альтернативою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів можливо було б, наприклад, надання учасником/субпідрядником гарантійного листа або іншого документу про наявність відповідного досвіду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 18:38
Доброго дня. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Зміни буде оприлюднено після їх затвердження на засіданні Тендерного комітету.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 29 400 000,00
UAH з ПДВ
19 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 29 900 000,00
UAH з ПДВ
19 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "Архітектоніка" 33 000 000,00
UAH з ПДВ
28 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 18:36
Електронний підпис
12 травня 2020 18:35
8. Статут та опис.pdf
12 травня 2020 18:35
4. Довідка санкції.pdf
12 травня 2020 18:35
2. Гарантійний лист.pdf
12 травня 2020 18:35
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 травня 2020 10:51
Електронний підпис
13 травня 2020 10:49
Проект договору.PDF
13 травня 2020 10:49
Сертифікати.PDF
13 травня 2020 10:49
Довідки.PDF
13 травня 2020 10:49
Передпроектні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

Архітектоніка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#32044578
Відхилено 19 890 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 11:07
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
Відхилено 19 900 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 11:09
ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "Архітектоніка"
#32384362
Відхилено 28 980 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 11:11

Інформація про відміну

Дата відміни
21 травня 2020 11:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі