Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з поточного ремонту кабінету адміністратора, кабінету щеплень, вхідної групи з улаштуванням пандуса та частини коридору І поверху прибудови дитячого відділення Вінницького районного медичного центру первинної медико-санітарної допомоги за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 92
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-03-06-001468-a 17b043ec07ea4cce90632e47dda56a93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борис Сергійович Атаманенко

+380976886331 torgi-vinmedrc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ВІННИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37489689
Місцезнаходження: 23233, Україна , Вінницька обл., с. Бохоники, вул. Гагаріна, буд. 46
Контактна особа: Борис Сергійович Атаманенко
+380976886331
torgi-vinmedrc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 23:00
Початок аукціону: 24 березня 2020 15:44
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з поточного ремонту кабінету адміністратора, кабінету щеплень, вхідної групи з улаштуванням пандуса та частини коридору І поверху прибудови дитячого відділення Вінницького районного медичного центру первинної медико-санітарної допомоги за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Дата виставлення рахунку. Попередня оплата в розмірі до 30% від ціни Договору, що надається відповідно до Рішення головного розпорядника коштів та Постанови КМУ № 117 від 23.04.14, на строк не більше 30 (тридцяти) календарних днів від дати Рахунку, виписаного Підрядником та прийнятого до оплати Замовником. Надану попередню оплату Підрядник зобов'язаний використати в цей термін та надати Замовнику відповідно до виконаного обсягу роботи Довідку про вартість наданої послуги та Акт приймання наданої послуги . Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Надання послуг. Оплата Замовником фактично наданої послуги після підписання Сторонами Довідки про вартість наданих послуг та Акту приймання наданої послуги, складених Підрядником відповідно до вимог державних будівельних норм в межах ціни цього Договору. Розрахунки за надані послуги здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 14:46
Змінений ТД Поточний ремонт 1-й поверх пристройки -16-03-20.docx
16 березня 2020 14:46
Змінений Додаток 2 Тех16-03-20.docx
16 березня 2020 14:46
19 Прот зміни ТД ВТ Ремонт 1поверх пристройки 16-03-20.docx
16 березня 2020 14:46
Перелік змін ТД Поточний ремонт 1-й поверх пристройки -16-03-20.docx
11 березня 2020 11:24
18 Прот зміни ТД ВТ Ремонт 1поверх пристройки 11-03-20.docx
11 березня 2020 11:24
Перелік змін ТД Поточний ремонт 1-й поверх пристройки -20.docx
11 березня 2020 11:24
Змінений Додаток 4 договор.docx
11 березня 2020 11:24
Змінений ТД Поточний ремонт 1-й поверх пристройки -20.docx
06 березня 2020 12:13
Додаток 2 Тех.docx
06 березня 2020 12:13
Додаток 4 договор.docx
06 березня 2020 12:13
ТД Поточний ремонт !-й поверх пристройки -20.docx
06 березня 2020 12:13
Додаток 1 ЦП.docx
06 березня 2020 12:13
Додаток 3 підпр.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-06-001468-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:34983353
Дата подання: 06 квітня 2020 16:31
Незаконна дискваліфікація
Замовник опублікував протокол (рішення) відповідальної особи №26 від 06.04.2020 р., яким визнав пропозицію учасника ПП "БМК "ЦЕНТР" такою, що не відповідає вимогам тендерної документації на суджень, котрі не відповідають дійсності:
1.
Згідно розділу III ТД п.3.1.1. в складі документації мають бути договірна ціна, локальні кошториси, та підтверджуючі розрахунки витрат. В наданій ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" документації відсутні розрахунок прибутку та розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно монтажних організацій. Дані розрахунки також є невід’ємними додатками до договору підряду, отже є обов’язковими кошторисними документами у складі цінової пропозиції Учасника.
НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ: в складі тендерної ропозиції учасника надано файл " 33. Договірна ціна.pdf", в якому надано пояснювальну записку, договірну ціну, РОЗРАХУНОК №9 РОЗРАХУНОК ПРИБУТКУ, РОЗРАХУНОК №10 КОШТИ НА ПОКРИТТЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ВИТРАТ

2.
Згідно розділу III ТД п.3.5.2. «документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" надала Довідку «Про виконання аналогічного договору» в якій зазначено про наявність заключених договорів з ТОВ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» № 16/01/2019 від 16 січня 2019 року на суму 200129,84 грн. та договір № 04/06/19 від 4 червня 2019 року на суму 251000,00 гри, без підтверджуючих документів про виконання вище означених договорів.
НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ: Згідно розділу ІІІ ТД "Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів", учасник надає "- Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які виконані в 2017 - 2019 роках, разом із прізвищем, ім’ям та по батькові керівника, контактними телефонами." Учасник надав довідку відповідно до вимог тендерної документації, яка ї є підтверджуючим документом, що до інших підтверджуючих документів виконання вищеозначених договорів, то ні в п.3.5.2 ні в інших пунктах ТД відповідні документи не зазначались і не вимагались.

3.
Згідно розділу III ТД п.3.5.4 передбачає -Довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Довідка про відкриття рахунків №64-1-08/34-35 датована 03.02.2020 р., тобто до дати оприлюднення закупівлі (06.02.2020р.), отже не може вважатися такою, що об’єктивно підтвердить обставини викладені в ній, навіть вказівка про видачу даної довідки для пред’явлення за місцем вимоги втрачає будь який логічний зміст, оскільки на час отримання довідки Учасник не знав та не міг знати про необхідність її надання Замовнику.

НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ: Довідка про відкриття рахунків відноситься до документів, котрі діють безстроково, до видачі інших довідок, котрі їх скасовують. Згідно розділу III ТД п.3.5.4, учасник надає (-Довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами). Довідка з банку, видана для пред'явлення за місцем вимоги є дійсною, а вимоги що до датування довідки не раніше дати оприлюднення закупівлі НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ. Відповідно довідка дійсна і відповідає вимогам ТД. Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі", Тендерні пропозиції учасника мають відповідати умовам, зазначеним в Тендерній документації замовника, а будь який пошук логічного змісту, власні судження, поза цим документом після закінчення періоду уточнень ТД неприпустимі.

4.
Згідно п. 5.2.2. Тендерної документації «Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів», п. 6.3.2. «Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.». Учасник ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА
КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" надає Довідку від 18.03.2020 р № 0302/22 Про щодо ліцензування діяльності щодо виконання робіт зазначених у закупівлі, в якій стверджує що послуга з поточного ремонту не входять до переліку видів господарської діяльності що підлягають ліцензуванню. На підставі Закону України «Про архітектурну діяльність» ст.27, Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» ст. 32, Положення чинного ДБН А.2.2-3-2004 «Склад, порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва», клас наслідків (відповідальності) будівлі в якій буде надаватися послуга, що є предметом закупівлі, визначається відповідно до п. 5.1 чинного ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ» і за класом наслідків становить СС-2, так як є установою охорони здоров’я. Тому,виконання робіт пов’язаних із наданням послуги з поточного ремонту кабінету адміністратора, кабінету щеплень, вхідної групи з улаштуванням пандуса та частини коридору І поверху прибудови дитячого відділення Вінницького районного медичного центру первинної медико-санітарної допомоги за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 92 - потребує ліцензування.
НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ: Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» з 1 січня 2008 року ліцензуванню підлягає господарська діяльність, пов’язана із створенням об’єктів архітектури. Комплекс робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, визначено статтею 4 зазначеного Закону. Цей комплекс робіт включає нове будівництво, реконструкцію, реставрацію та капітальний ремонт. Для будівель, котрі за класом наслідків відносяться до СС-1 на це перелік робіт ліцензія не вимагається. Однак під дію цього закону підпадають чітко визначені комплекси робіт : НОВЕ БУДІВНИЦТВО, РЕКОНСТРУКЦІЯ, РЕСТАВРАЦІЯ та КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ. Послуги з поточного ремонту не відносяться до робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, тому не підлягають ліцензуванню незалежно від класу наслідків будівлі (будь то СС-1, СС-2 чи СС-3). Окрім того, Постановою КМУ №219 від 13.03.2020 скасовано порядки ліцензування у сфері архітектури та будівництва.

5. За даними аналітичної системи youcontrol (ресурс якої розташований за адресою: https://youcontrol.com. uа ) ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" має «Платник податків має податковий борг згідно з реєстром»

НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ: Аналітична система youcontrol є приватним комерційним проектом, котрий збирає інформацію з більш як 50 джерел, в тому числі й офіційних. Дана система не є офіційним джерелом інформації і не несе відповідальності за достовірність і актуальність наданої їнформації. Однак навіть за даними цієї системи, станом на 01.03.2020 ПП "Будівельно-монтажна компанія "Центр" НЕ МАЄ ПОДАТКОВОГО БОРГУ".

Також, за офіційними джерелами ( Державна фіскальна служба України http://sfs.gov.ua/businesspartner): Станом на 01.04.2020 щодо платника податків ПП"БМК"ЦЕНТР" наявна інформація: «ПЕРЕБУВАЄ НА ОБЛІКУ В ОРГАНАХ ДОХОДІВ ТА ЗБОРІВ» Станом на 05.04.2020 платник податків не має податкового боргу.

Таким чином, вважаємо, що всі порушення, зазначені в протоколі № 26 від 06.04.2020 р. є НАДУМАНИМИ і такими що не ВІДПОВІДАЮТЬ ДІЙСНОСТІ. ВИМАГАЄМО НЕГАЙНОГО СКАСУВАННЯ рішення про дискваліфікацію учасника ПП "БМК "ЦЕНТР". В іншому випадку змушені будемо звернутись до суду з метою скасування результатів закупівлі, що потягне за собою анулювання можливо підписаного договору і повернення коштів, котрі будуть сплачені на момент прийняття рішення судом, до бюджету. А також звернутися з вимогою про притягнення відповідальної особи до адміністративно-кримінальної відповідальності за порушення ЗУ "Про пуьлічні закупівлі"

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2020 10:02
На ваше звернення можемо надати наступне:
Згідно розділу ІІІ ТД п.3.1.1. в складі документації мають бути договірна ціна, локальні кошториси, та підтверджуючі розрахунки витрат. В наданій ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" документації відсутні розрахунок прибутку та розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно монтажних організацій. Дані розрахунки також є не від’ємними додатками до договору підряду, отже є обов’язковими кошторисними документами у складі цінової пропозиції Учасника. Крім того, Учасник пропозиція якого знаходиться на розгляді має під вантажити свою оновлену пропозицію, з уточненими розрахунками, за наслідками проведеною аукціону, як що його ціна понижувалась. ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" цього здійснено не було.
Згідно розділу ІІІ ТД п.3.5.2. «документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" надала Довідку «Про виконання аналогічного договору» в якій зазначено про наявність заключених договорів з ТОВ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» № 16/01/2019 від 16 січня 2019 року на суму 200129,84 грн. та договір № 04/06/19 від 4 червня 2019 року на суму 251000,00 грн., без підтверджуючих документів про виконання вище означених договорів. Довідка «Про виконання аналогічного договору» не є доказом того, що ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" якісно виконала умови договорів, а телефонні розмови не можливо приєднати до поданих Учасником документів. Фактично у Довідці «Про виконання аналогічного договору» зазначено про виконання капітального ремонту та будівельних робіт, тобто тих робіт які потребують обовязкової наявності ліцензії, але у підприємства вона відсутня. Дана обставина ставить під сумнів виконання договорів або права на їх виконання.
Згідно п. 5.2.2. Тендерної документації «Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів», п. 6.3.2. «Учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.». Учасник ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" надає Довідку від 18.03.2020 р № 0302/22 Про щодо ліцензування діяльності щодо виконання робіт зазначених у закупівлі, в якій стверджує що послуга з поточного ремонту не входять до переліку видів господарської діяльності що підлягають ліцензуванню. На підставі Закону України «Про архітектурну діяльність» ст.27, Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» ст. 32, Положення чинного ДБН А.2.2-3-2004 «Склад, порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва», клас наслідків (відповідальності) будівлі в якій буде надаватися послуга, що є предметом закупівлі, визначається відповідно до п. 5.1 чинного ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ» і за класом наслідків становить СС-2, так як є установою охорони здоров’я. Тому виконання робіт пов’язаних із наданням послуги з поточного ремонту кабінету адміністратора, кабінету щеплень, вхідної групи з улаштуванням пандуса та частини коридору І поверху прибудови дитячого відділення Вінницького районного медичного центру первинної медико-санітарної допомоги за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 92 - потребує ліцензування. Ви посилаєтесь на зовсім інші законодавчі акти, що працюють в іншому правовому полі, більш ранньої редакції. Наприклад Закон України «Про архітектурну діяльність» введений в дію в 2011 році, останні зміни від 16.01.2020 р. Постанова КМУ №219 від 13.03.2020 на яку ви посилаєтесь взагалі розглядає питання « Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» .
Згідно розділу ІІІ ТД п.3.5.4 передбачає -Довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. У розділі ІІІ ТД п.3.1.1 зазначено «Подаючи тендерну пропозицію Учасник торгів тим самим погоджується з усіма умовами та вимогами цієї тендерної документації.». ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" не звертався через електронну систему закупівель до Замовника за будь яким роз’ясненням щодо тендерної документації , зокрема щодо завантаження Довідки, виданої раніше дати оприлюднення закупівлі.
За даними аналітичної системи youcontrol (ресурс якої розташований за адресою: https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=12110318&od=6cbe9f59d86b6bf78642df095d609bcf00&pr=27Dvy ) ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" має «Платник податків має податковий борг згідно з реєстром». Ви вважаєте, що податковий борг відсутній і приводите аргументи що станом на 01.03.2020 року борг відсутній. Пропоную переглянути прикріплений файл, дата створення якого 25.03.2020 року.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 16:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" 247 990,25
UAH з ПДВ
196 005,58
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР" 264 224,21
UAH з ПДВ
196 005,59
UAH з ПДВ
Документи
ПП Техпробуд 308 997,60
UAH з ПДВ
196 005,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИР.БУД" 249 950,00
UAH з ПДВ
245 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 295 777,00
UAH з ПДВ
245 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТУР" 272 628,41
UAH з ПДВ
269 528,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕКТОР ПРОФІ БУД 305 017,00
UAH з ПДВ
271 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМФОРТ БУД ГРУП" 305 000,00
UAH з ПДВ
272 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 11:20
Електронний підпис
25 березня 2020 11:19
кваліфікація.pdf
23 березня 2020 22:40
Електронний підпис
23 березня 2020 22:39
рішення власника.pdf
23 березня 2020 22:39
реєстр документів.pdf
23 березня 2020 22:39
пропозиція.pdf
23 березня 2020 22:39
проект договору.pdf
23 березня 2020 22:39
про субподряд.pdf
23 березня 2020 22:39
про ліцензування.pdf
23 березня 2020 22:39
про захист довкілля.pdf
23 березня 2020 22:39
згода на обробку.pdf
23 березня 2020 22:39
довідка про підпис.pdf
23 березня 2020 22:39
гарантійний лист.pdf
23 березня 2020 22:39
витяг з єдр.pdf
23 березня 2020 22:39
21 виписка з єдр.pdf
23 березня 2020 22:39
01 Статут.pdf
23 березня 2020 22:39
персонал.pdf
23 березня 2020 22:39
обладнання.pdf
23 березня 2020 22:39
додаток3.pdf
23 березня 2020 22:39
довідки з банку.pdf
23 березня 2020 22:39
гарантійний лист по ст17.pdf
23 березня 2020 22:39
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

22 березня 2020 09:46
Електронний підпис
22 березня 2020 09:45
Дефектний акт.pdf
21 березня 2020 23:48
Електронний підпис
21 березня 2020 23:46
Локальний кошторис.pdf
21 березня 2020 23:46
Відомість ресурсів.pdf
21 березня 2020 23:46
33. Договірна ціна.pdf
21 березня 2020 23:46
32. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
21 березня 2020 23:46
23. Гарантійний лист ст.17.pdf
21 березня 2020 23:46
10. Згода на обробку ПД.pdf
21 березня 2020 23:46
9. Рішення засновника.pdf
21 березня 2020 23:46
6. КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
21 березня 2020 23:46
5. Статут БМК Центр.pdf
21 березня 2020 23:46
4. Виписка з ЄДР.pdf
21 березня 2020 23:46
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 16:20
Електронний підпис
19 березня 2020 16:17
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 17:48
Електронний підпис
21 квітня 2020 17:34
Електронний підпис
21 квітня 2020 17:33
6.Довідка ч.2 ст.17..pdf
21 квітня 2020 17:33
5.Довідка п.8 ч.1 ст.17..pdf
21 квітня 2020 17:33
4.Довідка п.6 ч.1 ст.17..zip
21 квітня 2020 17:33
3.Довідка п.5 ч.1 ст. 17..pdf
21 квітня 2020 17:33
2.Довідка п.3 ч.1 ст.17..zip
21 квітня 2020 17:33
1.Довідка п.2 ч.1 ст.17..zip
14 квітня 2020 15:42
Електронний підпис
14 квітня 2020 15:41
10 (14).Проект договору..pdf
14 квітня 2020 09:28
Електронний підпис
14 квітня 2020 09:27
9 (1).Цінова пропозиція..pdf
14 квітня 2020 09:26
2 (32).Договірна ціна..pdf
14 квітня 2020 09:26
1 (31).Дефектний акт..pdf
23 березня 2020 21:09
Електронний підпис
23 березня 2020 21:08
40.Паспорта директора..pdf
23 березня 2020 21:08
38.Локальний кошторис..pdf
23 березня 2020 21:08
32.Договірна ціна..pdf
23 березня 2020 21:08
31.Дефектний акт..pdf
23 березня 2020 21:08
14.Проект договору..pdf
23 березня 2020 21:08
9.Статут..pdf
23 березня 2020 21:08
1.Цінова пропозиція..pdf
23 березня 2020 21:08
Реєстр документів..pdf

Публічні документи

23 березня 2020 16:21
Електронний підпис
23 березня 2020 16:20
16. Ліцензія з додатком.pdf
23 березня 2020 16:20
11. Копія Статуту.pdf
23 березня 2020 16:20
10.1. Довідка згідно ст.17.pdf
23 березня 2020 16:20
2. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 березня 2020 17:19
Електронний підпис
22 березня 2020 17:10
РЕЄСТР.pdf
22 березня 2020 17:10
Статут ПП ТУР.pdf
22 березня 2020 16:34
Тендерна док.ч.2.pdf
22 березня 2020 15:11
Розрах.заг.вироб.витр..pdf
22 березня 2020 15:11
Відомість ресурсів.pdf
22 березня 2020 15:11
Кошторис ч.1.pdf
22 березня 2020 15:11
Проект договору.pdf
22 березня 2020 15:11
Тендерна док.ч.1.pdf
22 березня 2020 15:10
Пропозиція..pdf
22 березня 2020 15:10
Статут ПП ТУР.pdf
22 березня 2020 15:10
Банк довідки.rar
07 березня 2020 16:16
Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 09:55
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"

ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР"

ПП Техпробуд

ТОВ "МИР.БУД"

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ПП "ТУР"

ТОВ ВЕКТОР ПРОФІ БУД

ТОВ "КОМФОРТ БУД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
#38394787
Відхилено 196 005,58
UAH з ПДВ
30 березня 2020 15:43
ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"ЦЕНТР"
#34983353
Відхилено 196 005,59
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 13:25
ПП Техпробуд
#38830330
Відхилено 196 005,60
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 11:09
ТОВ "МИР.БУД"
#42731678
Переможець 245 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 13:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МИР.БУД"
#42731678
245 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 17:45
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 10:51
Д 74-П ТОВ МИР.Буд 245 000 Пот рем пристройки 05-05-20.pdf укладений
05 травня 2020 10:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 245 000,00
UAH