Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло солодковершкове
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-03-06-001377-c 44ed3d76b11c4b5b8de0e2e31dbca4ad
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полудняк Альона Юріївна

+380384951042 vlicey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кам’янець – Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 25921037
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., місто Кам’янець – Подільський, вулиця Гагаріна, 56
Контактна особа: Полудняк Альона Юріївна
+380384951042
vlicey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-01-27-001642-a, яке оприлюднене 27.01.2020 року, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 15530000-2 «Вершкове масло» (Масло солодковершкове)». Електронною системою закупівель автоматично 11.02.2020 року відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 11.02.2020 р. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-02-17-000181-b, яке оприлюднене 17.02.2020 року, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «код ДК 021:2015 - 15530000-2 «Вершкове масло» (Масло солодковершкове)». Електронною системою закупівель автоматично 03.03.2020 року відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 03.03.2020 р. Однак, у Замовника торгів надалі існує потребу в закупівлі масла солодковершкового. Уповноважена особа зазначила, що пунктом 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо замовником торгів було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників. Враховуючи вищевказане, уповноважена особа запропонувала обрати переможцем переговорної процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - 15530000-2 «Вершкове масло» (Масло солодковершкове)» відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) - ТОВ «Деражнянський молочний завод» та прийняти рішення про намір укласти договір із даним учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 16:51
Оскарження наміру укласти договір: 17 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кг
Масло солодковершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару (згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару). До рахунка додаються: накладна. 4.2. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

06 березня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 16:45
4 ПРОТОКОЛ переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Деражнянський молочний завод»
#14146210
Переможець 546 000,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 16:51

Документи

06 березня 2020 16:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 16:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Деражнянський молочний завод»
#14146210
546 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2020 16:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:18
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:38
ДУ масло.FR11.pdf зміни до договору
14 січня 2021 16:21
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:16
ДУ МАСЛО 2А.FR12.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:15
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:04
ДУ МАСЛО.FR12.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:03
ДУ МАСЛО.FR12.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 14:33
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
17 березня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 13:42
договір укладений
17 березня 2020 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" Кількість - згідно специфікації
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (у звязу із попередньо помилково оприлюдненою угодою)
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 02 квітня 2021
Сума оплати за договором: 409 547,63
UAH (в тому числі ПДВ 68 257,94 UAH)