Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир твердий, сир кисломолочний
Очікувана вартість
486 000,00 UAH
UA-2020-03-06-001303-b 3ad11150b54c45da86fc03ad56892e2c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полудняк Альона Юріївна

+380384951042 vlicey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кам’янець – Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 25921037
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., місто Кам’янець – Подільський, вулиця Гагаріна, 56
Контактна особа: Полудняк Альона Юріївна
+380384951042
vlicey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-01-27-001724-a, яке оприлюднене 27.01.2020 року, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021-2015 – 15540000-5 «Сирні продукти» (Сир твердий, сир кисломолочний)». Електронною системою закупівель автоматично 11.02.2020 року відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 11.02.2020 р. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-02-17-000394-a, яке оприлюднене 17.02.2020 року, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «код ДК 021-2015 – 15540000-5 «Сирні продукти» (Сир твердий, сир кисломолочний)». Електронною системою закупівель автоматично 03.03.2020 року відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 03.03.2020 р. Однак, у Замовника торгів надалі існує потребу в закупівлі сиру. Уповноважена особа зазначила, що пунктом 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо замовником торгів було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників. Враховуючи вищевказане, уповноважена особа запропонувала обрати переможцем переговорної процедури закупівлі «код ДК 021-2015 – 15540000-5 «Сирні продукти» (Сир твердий, сир кисломолочний)» відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) - ТОВ «Деражнянський молочний завод» та прийняти рішення про намір укласти договір із даним учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 17:03
Оскарження наміру укласти договір: 17 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1200 кг
сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару (згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару). До рахунка додаються: накладна. 4.2. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

06 березня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 16:55
4 ПРОТОКОЛ переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Деражнянський молочний завод»
#14146210
Переможець 423 600,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 17:03

Документи

06 березня 2020 17:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 17:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Деражнянський молочний завод»
#14146210
423 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2020 17:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:10
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:41
ДУ сир.FR11.pdf зміни до договору
14 січня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:02
ДУ Сир 20_.FR12.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 16:05
ДУ СИР.FR12.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 14:41
Долаткова угода 1.pdf зміни до договору
17 березня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 13:43
договір укладений
17 березня 2020 13:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" Кількість - згідно специфікації
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 213 765,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 627,50 UAH)