Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
12 900 000,00 UAH
UA-2020-03-06-001252-a bcb6e64cf505471c8c54e1a46b2204b7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 березня 2020 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 11:31
Очікувана вартість: 12 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 387000 UAH
Publication date: 06 березня 2020 11:46
Enquiries until: 27 березня 2020 18:00
Complaints submission until: до 02 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 квітня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 12 900 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 129 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Секретар тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Дума Олександр з загальних питань, додаткові контактні особи вказані в п. 1.2.3. тендерної документації, тел. +38044-309-73-53, e-mail: pk_tend@uz.gov.ua.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Contact person of the customer, authorized to communicate with the participants. Secretary of the tender committee of the branch "Passenger company" of JSC "Ukrzaliznytsya" Duma Alexander on general issues, additional contact persons are specified in item 1.2.3. of tender documentation, tel. + 38044-309-73-53, Email: pk_tend@uz.gov.ua
Type of purchase subject: Goods. Quantity of goods or amount of work or services rendered. - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation. Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services. - Ukraine, according to the Appendix No. 1 of the tender documentation. Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2020 (until 31.12.2020) Terms of payment of the contract (the procedure for making settlements). At least 30 banking days in accordance with the terms of the Agreement. Source of procurement financing: own funds.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Вагонокомплект для ремонту пасажирських вагонів в складі:рама візка КВЗ-ЦНІІ -2 штуки, Балка надресорна візка КВЗ-ЦНІІ - 2 штуки (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The car kit for repair of passenger cars in a warehouse: frame of the KVZ-CNII trolley -2 pieces, Beam the KVZ-CNII nadressorna trolley - 2 pieces (Source of procurement financing: own funds.)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 11:43
ТД_166-20_Запасні частини до пасажирських вагонів (1).doc
06 березня 2020 11:43
Оголошення на англ. мові (2).doc
06 березня 2020 11:43
Оголошення (4).doc
06 березня 2020 11:43
договір (4).docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-06-001252-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЙРОН СТОК", Код ЄДРПОУ:39739829
Дата подання: 30 березня 2020 14:48
Скарга на умови тендерної документації
Філія «Пасажирська компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) 06 березня 2020 року оприлюднила на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оголошення про проведення відкритих торгів за № UA-2020-03-06-001252-a по предмету – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до пасажирських вагонів) (далі – процедура закупівлі), а також тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05 березня 2020 року (далі – тендерна документація). Потенційний учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Айрон сток» (надалі – Скаржник, ТОВ «НВП «Айрон сток») є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується постачання та обслуговування машин і устаткування промислового призначення, у тому числі тієї продукції, яку Замовник закуповує в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, а також має необхідні матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів. Однак, при детальному вивченні тендерної документації, Скаржником виявлено дискримінаційну вимогу, яка унеможливлює участь ТОВ «НВП «Айрон сток» у даній процедурі закупівлі. У зв’язку з чим, звертаємося до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель зі скаргою щодо усунення дискримінаційної вимоги шляхом внесення Замовником змін до тендерної документації. Відповідно до підпункту 3.2 Додатку № 1 тендерної документації для продукції, що підлягає обов’язковому інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, або продукції на яку здійснюється добровільний інспекторський контроль, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником чи учасником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця», або б) копію витягу з вказаного в п.3.2 а договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції, або в) копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування). Забезпечення якості виготовлення та ремонту тягового рухомого складу: локомотивів (тепловозів, електровозів, та ін.), моторвагонного рухомого складу (електропоїздів, дизель-поїздів, та ін.), їх комплектуючих та запасних частин, здійснюється шляхом проведення інспекторського контролю продукції. Інспекторський контроль продукції, що постачається для потреб АТ «Укрзалізниця» здійснюється відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, проводить його Філія «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» АТ «Укрзалізниця» (уповноважена організація АТ «Укрзалізниця») на підставі договору. Методика інспекторського контролю визначається індивідуально для кожного підприємства виходячи з умов виробництва, рівня організації управління якістю та контролю над випуском продукції, технології виробництва тощо. Відповідно до Переліку продукції, при виробництві якої повинен здійснюватися інспекторський контроль, затверджений наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, рами візків рухомого складу, що закуповуються в межах даної процедури закупівлі, підлягають обов’язковому інспекторському контролю. Надання документів передбачених підпунктом 3.2 Додатку 1 тендерної документації на зазначену запасну частину є обов’язковим. Скаржник має змогу виконати договір про закупівлю у потрібному обсязі та терміни. Однак не має укладеного договору про надання послуг з інспекторського контролю на раму візка з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або документа щодо визнання проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності. Отримання Скаржником відповідних документів від уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця» на раму візка у такі короткі терміни з об’єктивних причин є неможливим. У зв’язку з чим, Скаржник не може подати тендерну пропозицію для участі у даній процедурі закупівлі. З огляду на це, у даній процедурі закупівлі можуть брати участь лише ті учасники, які на момент подачі пропозиції уже мають відповідні укладені договори про надання послуг з інспекторського контролю з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або мають документ від такої організації щодо визнання проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності, що є дискримінацією по відношенню до Скаржника та інших суб’єктів господарювання. Водночас, повідомляємо, що ТОВ «НВП «Айрон сток» може гарантувати шляхом надання у складі пропозиції листа, що ним обов’язково буде укладений договір з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником. У зв’язку з чим, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та доповнити підпункт 3.2 Додатку № 1 тендерної документації положенням такого змісту: «або копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладення договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.» Викладення підпункту 3.2 Додатку 1 тендерної документації у новій редакції шляхом доповнення його вищенаведеним положенням забезпечить усунення дискримінації та збільшить коло потенційних учасників. Окрім того, надання учасниками гарантійного листа щодо обов’язкового укладення договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції є постійною вимогою АТ «Укрзалізниця» під час проведення такого роду закупівель. Скаржник вважає, що Замовник навмисно виключив з даної тендерної документації надання такого гарантійного листа, оскільки має домовленість з потенційним учасником-переможцем, який на момент подання пропозицій отримав відповідні документи від уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця» та може задовольнити дану вимогу саме у редакції, викладеній у підпункті 3.2 Додатку № 1 тендерної документації. Скаржник вважає, що Замовник порушив його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, дискримінує його та інших потенційних учасників, обмежує конкуренцію в рамках даної процедури закупівлі, порушує вимоги частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якими передбачена недискримінація учасників, а також порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Враховуючи те, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено на 06.04.2020, 18:00, останній день для оскарження умов тендерної документації припадає на 02.04.2020, 00:00, що свідчить про те, що Скаржник звертається із скаргою до органу оскарження у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк. Згідно з частиною 9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право, прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі предмету – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до пасажирських вагонів), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-03-06-001252-a, шляхом доповнення підпункту 3.2 Додатку 4 тендерної документації положенням такого змісту: «або копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладення договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.». 3. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі по предмету – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до пасажирських вагонів), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-03-06-001252-a.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 квітня 2020 19:21
рішення від 02.04.2020 № 6279 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 19:21
рішення від 17.04.2020 № 7480.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 20:10
Номер скарги: UA-2020-03-06-001252-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39380838
Дата подання: 10 травня 2020 13:15
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 06 березня 2020 року Замовником Філія «Пасажирська компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару «Запасні частини до пасажирських вагонів» за кодом ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-06-001252-a). 06 квітня 2020 року тендерні пропозиції були подані наступними учасниками: ТОВ «ЕЛТРАНС Україна»; ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД»; ТОВ «Бізнес-Альянс-Групп». 05 травня 2020 року Замовником було опубліковано Форму протоколу розгляду тендерних пропозиції, відповідно до якої пропозиція ТОВ ЕЛТРАНС Україна» була відхилена та до аукціону допущено двох учасників: ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД» та ТОВ «Бізнес-Альянс-Групп». Вважаємо, що Замовником було неправомірно прийнято рішення про допуск до аукціону учасників ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД» та ТОВ «Бізнес-Альянс-Групп». Зазначене обґрунтовуємо наступним: 1.Продукція, запропонована ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД» не відповідає вимогам тендерної документації. Запропонований Учасником товар виготовляється згідно технічних умов, що належать третій особі – АТ «Дніпровагонрембуд». На вимогу пункту 2 Додатку 2 тендерної документації Учасником були надані Технічні умови, а саме: ТУ У 30.2-32406215-40 1:2018 «Балка надресорсна для модернізації візків вагонів пасажирських магістральних локомотивної тяги»; ТУ У 30.2-32406215-40 2:2018 «Рама для модернізації візків вагонів пасажирських магістральних локомотивної тяги». Детально проаналізувавши зазначені ТУ нами було виявлено невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: зазначені технічні умови поширюються на продукцію, яка призначена для іншої моделі візків, ніж вимагається тендерною документацією. Згідно Додатку 1 тендерної документації предметом закупівлі є «Вагонокомплект для ремонту пасажирських вагонів в складі: рама візка КВЗ-ЦНІІ -2 штуки, балка надресорна візка КВЗ-ЦНІІ - 2 штуки». Звертаємо увагу, що тендерною документацією зазначено, що частини предмета закупівлі рама та балка надресорсна мають бути сумісними саме із візком моделі КВЗ-ЦНІІ. Продукція, що закуповується буде використана саме для візка моделі КВЗ-ЦНІІ Всупереч зазначеному, абзацом 1 (арк.4) ТУ У 30.2-32406215-40 1:2018 «Балка надресорсна для модернізації візків вагонів пасажирських магістральних локомотивної тяги» визначено: «Ці технічні умови (далі – ТУ) поширюються на раму (далі – рама візка) для модернізації візків моделі КВЗ-ЦНИИ-І вагонів пасажирських магістральних локомотивної тяги..». Аналогічне зазначено і абзацом 1 (арк.4) ТУ У 30.2-32406215-40 2:2018 «Рама для модернізації візків вагонів пасажирських магістральних локомотивної тяги»: «Ці технічні умови (далі – ТУ) поширюються на раму (далі – рама візка) для модернізації візків моделі КВЗ-ЦНИИ-І вагонів пасажирських магістральних локомотивної тяги..». Так, Учасником ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД» запропонована продукція, що є сумісною із візком моделі КВЗ-ЦНИИ-І, а не КВЗ-ЦНІІ, як вимагається тендерною документацією. Візки моделей КВЗ-ЦНИИ-І та КВЗ-ЦНІІ є різними та відрізняються технічними характеристиками. Саме тому Замовник чітко зазначив для якої моделі закуповуються товари, що є предметом даної закупівлі. Як наслідок, надані учасником сертифікат відповідності та декларація про відповідність про відповідність продукції Технічним умовам також не відповідають вимогам тендерної документації. Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2.Продукція, запропонована ТОВ «Бізнес-Альянс-Групп» не відповідає вимогам тендерної документації. Запропонований Учасником товар виготовляється згідно технічних умов, що належать третій особі – АТ «Дніпровагонрембу
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 21:07
рішення від 14.05.2020 №9334 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 21:07
рішення від 28.05.2020 №10569 .pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 20:31

Документи подані скаржником

30 березня 2020 14:47
Скарга UA-2020-03-06-001252-a.pdf
30 березня 2020 14:48
ПД_15.pdf

Документи подані замовником

16 квітня 2020 10:04
пояснення АМКУ 166-20.pdf

Документи подані скаржником

10 травня 2020 13:15
Платіжне доручення 2662.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000074 ● edaee318eef744ccb49c048a0ba90c2a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 19:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2020-03-06-001252-a 06.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 травня 2020
UA-2020-03-06-001252-abcb6e64cf505471c8c54e1a46b2204b7
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ РЕМКОМПЛЕКТБУД Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Бізнес Альянс-Групп" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

10 червня 2020 11:54
Електронний підпис
10 червня 2020 11:53
довідка МВС
10 червня 2020 11:53
довідка ст 17
06 квітня 2020 16:43
Електронний підпис
06 квітня 2020 16:43
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:26
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:26
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:19
Додаток 2.rar
02 квітня 2020 22:27
Цінова пропозиція.rar
02 квітня 2020 22:26
Технічна.rar
02 квітня 2020 22:26
Технічна 4.rar
02 квітня 2020 22:26
Технічна 3.rar
02 квітня 2020 22:26
Технічна 2.rar
02 квітня 2020 22:26
Технічна 1.rar
02 квітня 2020 22:26
Повноваження.rar
02 квітня 2020 22:26
Додаток 2.rar
02 квітня 2020 22:26
Лiцензiя_(8).zip
02 квітня 2020 22:26
Довiренiст__Рижий_(10).zip
02 квітня 2020 22:26
Гарантия_1556.zip

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 08:38
Електронний підпис
03 квітня 2020 08:38
2. Про захист довкілля.pdf

Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 17:32
Електронний підпис
06 квітня 2020 17:32
Електронний підпис
06 квітня 2020 17:21
Eco norm Scan 3 квіт. 2020 р..pdf
06 квітня 2020 13:58
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:58
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:54
пп 90.pdf
06 квітня 2020 13:54
1972.rar
06 квітня 2020 13:54
Rishenya.pdf
06 квітня 2020 13:54
Nakaz.pdf
06 квітня 2020 13:53
ТУ рами.pdf
06 квітня 2020 13:53
ТУ балки надрессорной.pdf
06 квітня 2020 13:53
Сертифікат СМЯ.pdf
06 квітня 2020 13:53
Паспорт рама.pdf
06 квітня 2020 13:53
Паспорт балка.pdf
06 квітня 2020 13:53
Zhoda 1 Scan 3 квіт. 2020 р. (11).pdf
06 квітня 2020 13:53
Zhoda 2 Scan 3 квіт. 2020 р. (10).pdf
06 квітня 2020 13:53
Rama Scancopy (5).pdf
06 квітня 2020 13:53
Lyst vidguk .pdf
06 квітня 2020 13:53
Lyst zhoda dogovir (2).pdf
06 квітня 2020 13:53
Inform prop Scan 3 квіт. 2020 р. (8).pdf
06 квітня 2020 13:53
Garant lyst.pdf
06 квітня 2020 13:53
Dovidka st 17.pdf
06 квітня 2020 13:53
Eco norm Scan 3 квіт. 2020 р..pdf
06 квітня 2020 13:53
Declar ISO Scan 3 квіт. 2020 р. (12).pdf
06 квітня 2020 13:53
Dovidka BAG Scan . (3).pdf
06 квітня 2020 13:53
Balk nads Scancopy (4).pdf
06 квітня 2020 13:53
BAG predstavnyztvo.pdf
06 квітня 2020 13:53
BAG pravo na TU.pdf

Конфіденційні документи

06 квітня 2020 13:53
Tsinova prop Scan 3 квіт. 2020 р. (9).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція - розкривається після аукціону

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕМКОМПЛЕКТБУД

ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"

ТОВ "Бізнес Альянс-Групп"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОМПЛЕКТБУД 12 642 000,00
UAH з ПДВ
12 513 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бізнес Альянс-Групп" 12 835 500,00
UAH з ПДВ
12 641 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 11:54
Електронний підпис
10 червня 2020 11:53
довідка МВС
10 червня 2020 11:53
довідка ст 17
06 квітня 2020 16:43
Електронний підпис
06 квітня 2020 16:43
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:26
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:26
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:19
Додаток 2.rar
02 квітня 2020 22:27
Цінова пропозиція.rar
02 квітня 2020 22:26
Технічна.rar
02 квітня 2020 22:26
Технічна 4.rar
02 квітня 2020 22:26
Технічна 3.rar
02 квітня 2020 22:26
Технічна 2.rar
02 квітня 2020 22:26
Технічна 1.rar
02 квітня 2020 22:26
Повноваження.rar
02 квітня 2020 22:26
Додаток 2.rar
02 квітня 2020 22:26
Лiцензiя_(8).zip
02 квітня 2020 22:26
Довiренiст__Рижий_(10).zip
02 квітня 2020 22:26
Гарантия_1556.zip

Публічні документи

06 квітня 2020 17:32
Електронний підпис
06 квітня 2020 17:32
Електронний підпис
06 квітня 2020 17:21
Eco norm Scan 3 квіт. 2020 р..pdf
06 квітня 2020 13:58
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:58
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:54
пп 90.pdf
06 квітня 2020 13:54
1972.rar
06 квітня 2020 13:54
Rishenya.pdf
06 квітня 2020 13:54
Nakaz.pdf
06 квітня 2020 13:53
ТУ рами.pdf
06 квітня 2020 13:53
ТУ балки надрессорной.pdf
06 квітня 2020 13:53
Сертифікат СМЯ.pdf
06 квітня 2020 13:53
Паспорт рама.pdf
06 квітня 2020 13:53
Паспорт балка.pdf
06 квітня 2020 13:53
Zhoda 1 Scan 3 квіт. 2020 р. (11).pdf
06 квітня 2020 13:53
Zhoda 2 Scan 3 квіт. 2020 р. (10).pdf
06 квітня 2020 13:53
Rama Scancopy (5).pdf
06 квітня 2020 13:53
Lyst vidguk .pdf
06 квітня 2020 13:53
Lyst zhoda dogovir (2).pdf
06 квітня 2020 13:53
Inform prop Scan 3 квіт. 2020 р. (8).pdf
06 квітня 2020 13:53
Garant lyst.pdf
06 квітня 2020 13:53
Dovidka st 17.pdf
06 квітня 2020 13:53
Eco norm Scan 3 квіт. 2020 р..pdf
06 квітня 2020 13:53
Declar ISO Scan 3 квіт. 2020 р. (12).pdf
06 квітня 2020 13:53
Dovidka BAG Scan . (3).pdf
06 квітня 2020 13:53
Balk nads Scancopy (4).pdf
06 квітня 2020 13:53
BAG predstavnyztvo.pdf
06 квітня 2020 13:53
BAG pravo na TU.pdf

Конфіденційні документи

06 квітня 2020 13:53
Tsinova prop Scan 3 квіт. 2020 р. (9).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція - розкривається після аукціону

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕМКОМПЛЕКТБУД

ТОВ "Бізнес Альянс-Групп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕМКОМПЛЕКТБУД
#39301599
Переможець 12 513 000,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОМПЛЕКТБУД
#39301599
12 513 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 17:35
Звіт про виконання.doc укладений
05 листопада 2020 17:35
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 18:22
УЗ-ЦЛ-20389-Ю від 24.06.2020.pdf укладений
25 червня 2020 18:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 513 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 085 500,00 UAH)