Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

постачання теплової енергії
Очікувана вартість
83 851,04 UAH
UA-2020-03-06-001166-a c2d0fe3672734fa49c63b842d98a5cab
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надежда Сирота

+380562460575 stomat1.econom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985216
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 12А
Контактна особа: Надежда Сирота
+380562460575
stomat1.econom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 12:30
Оскарження наміру укласти договір: 12 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 гігакалорія
постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вулиця Гоголя,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за спожиту теплову енергію проводиться продовж 5 діб після одержання акту прийому-передачі від теплопостачальної організації,яка зобов`язана направити його споживачу не пізніше 10 числа місяця наступного за розрахунковим. У разі затримки бюджетного фінансування оплата проводиться продовж 5 днів після отримання коштів на розрахункові рахунки Споживача. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

06 березня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 11:32
документи Теплоенерго.pdf
06 березня 2020 11:32
Протокол проведення переговорів КП ТЕПЛОЕНЕРГО.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
Переможець 83 851,04
UAH з ПДВ
06 березня 2020 12:30

Документи

06 березня 2020 12:30
Електронний підпис
06 березня 2020 12:29
Протокол №3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 12:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
83 851,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2020 12:30
Електронний підпис
06 березня 2020 12:29
Протокол №3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 13:27
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 12:45
дод.угода№2 до дог.091540.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 12:44
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 11:39
дод.уг.№1 до дог.№091540 Теплоенерго.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 14:42
КП Теплоенерго дог.091540 від 12.03.2020 р..pdf укладений
12 березня 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення регульованих цін
Номер договору про закупівлю: 091540
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 091540
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 64 410,50
UAH (в тому числі ПДВ 10 735,08 UAH)