Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт електричних мереж/електрощитових житлового будинку, за адресою: Вулиця Почайнинська, 23
Очікувана вартість
78 104,00 UAH
UA-2020-03-06-001163-c 5d3c0c79663f4330ae88032e22bc589d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2020 14:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 14:07
Очікувана вартість: 78 104,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 781,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт електричних мереж/електрощитових житлового будинку, за адресою: Вулиця Почайнинська, 23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Почайнинська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування будівельних робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів. Розрахунки за отримані товари, роботи і послуги здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснювати протягом п'яти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Зобов’язання Сторін щодо фінансування будівельних робіт визначаються положенням цього Договору та узгодженого Сторонами Плану фінансування будівельних робіт на 2020 рік Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги
Дата подання: 06 березня 2020 15:45
Дата відповіді: 11 березня 2020 12:15
Вимоги Замовника: 9. Копії технічних паспортів на транспортні засоби. 10. Копію полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Замовник повинен видалити ці вимоги, як такі, що не відповідають предмету закупівлі. Закупівля називається: "Капітальний ремонт електричних мереж/електрощитових", а не "Організація вантажних чи пасажирських перевезень".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, Замовником було визначено необхідну матеріально-технічну базу згідно з п. 7 Кваліфікаційних критеріїв. Серед наведеного є обов’язкова наявність автомобілю. Враховуючій вищеозначене, п. 9, 10 Кваліфікаційних вимог є підтвердженням наявності необхідного транспорту, тому є обов’язковими для виконання.
вимоги
Дата подання: 06 березня 2020 15:52
Дата відповіді: 11 березня 2020 13:16
Замовник: 21. Довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів (мінімум 2 од.) в період з 2016 по 2019 роки відповідно до форми. Аналогічними вважати договори ремонту на виконання електроремонтних робіт в житлових будинках загальним об'ємом наближеним до об'єму даної закупівлі або на суму не меншу ніж 70 % від вартості даної закупівлі та листи-відгуки до вказаних договорів надані після закінчення дії договорів та виконання робіт. (Якщо з учасником в попередній період виникали договірні відносини по вказаному виду робіт то листи-відгуки не надаються) чи/або довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Ф- 4). Просьба пояснити цю вимогу, особливо останнє речення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно п. 21. кваліфікаційних критеріїв даної закупівлі, Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Довідку, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів (мінімум 2 од.) в період з 2016 по 2019 роки відповідно до форми. Аналогічними вважати договори ремонту на виконання електроремонтних робіт в житлових будинках загальним об'ємом наближеним до об'єму даної закупівлі або на суму не меншу ніж 70 % від вартості даної закупівлі та листи-відгуки до вказаних договорів надані після закінчення дії договорів та виконання робіт. (Якщо з учасником в попередній період виникали договірні відносини по вказаному виду робіт то листи-відгуки не надаються) чи/або довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Ф- 4). Приймайте участь.
квал критерії
Дата подання: 06 березня 2020 16:10
Дата відповіді: 11 березня 2020 12:21
Замовник: 37. Згода на обробку персональних даних від кожного з працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та вказані у довідках на вимогу п.5 кваліфікаційних вимог . Працівники нашого підприємства, як потенційного учасника торгів, відмовляються надавати таку згоду, керуючись законом України про захист персональних даних, мотивуючи тим, що не бажають, аби особиста інформація плавала у вільному доступі по всій країні. Тому, ми вважаємо, що таку інформацію повинен надавати переможець торгів, або ця вимога повинна бути знята, як така, що не відповідає діючому законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання вимог ЗУ «Про захист персональних даних», Замовником було встановлено вимогу, щодо наявності у Учасників необхідного дозволу або згоди з боку працівників або осіб, персональна інформація про яких є у складі тендерної пропозиції Учасника. Також зазначаємо, що законом не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди.
Загальне
Дата подання: 06 березня 2020 16:18
Дата відповіді: 11 березня 2020 12:14
Замовник: "Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій Документи подаються за місцем розташування структурного підрозділу Замовника, що здійснює прийом та реєстрацію вхідної кореспонденції за адресою: м .Київ, вул. Хорива, 36. Обов'язковою умовою є проставлення відмітки про прийняття документів що містить дату приймання та П.І.Б. відповідальної особи. При недотриманні даної вимоги пропозиція буде вважатися поданою не належним чином та буде відхилено". Запитання: Про яку систему протоколу тут йдеться? Ми в ПРОЗОРО чи ні? Просьба надати адекватну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Кваліфікаційні вимоги містять повну інформацію щодо закупівлі та кваліфікаційних вимог. Тому рекомендуємо Вам ознайомитися з кваліфікаційними вимогами. Також надаємо Вам повне речення з приводу якого у Вас запитання.
Примітки “Кваліфікація переможця здійснюється тендерним комітетом Замовника на підставі оригіналів документів у паперовому вигляді завірених належним чином, наданих Учасником протягом одного робочого дня наступного за днем формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій Документи подаються за місцем розташування структурного підрозділу Замовника, що здійснює прийом та реєстрацію вхідної кореспонденції за адресою: м .Київ, вул. Хорива, 36. Обов'язковою умовою є проставлення відмітки про прийняття документів що містить дату приймання та П.І.Б. відповідальної особи. При недотриманні даної вимоги пропозиція буде вважатися поданою не належним чином та буде відхилено.”
Приймайте участь.
вимоги
Дата подання: 11 березня 2020 12:42
Дата відповіді: 11 березня 2020 13:17
Замовник: “Кваліфікація переможця здійснюється тендерним комітетом Замовника на підставі оригіналів документів у паперовому вигляді завірених належним чином, наданих Учасником протягом одного робочого дня наступного за днем формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій Документи подаються за місцем розташування структурного підрозділу Замовника, що здійснює прийом та реєстрацію вхідної кореспонденції за адресою: м .Київ, вул. Хорива, 36. Обов'язковою умовою є проставлення відмітки про прийняття документів що містить дату приймання та П.І.Б. відповідальної особи". Запитання: Яким нормативним документом регламентується така вимога Замовника про визначення переможця та його кваліфікацію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на дане запитання вже було надано Замовником. Будь ласка не дублюйте однакові за змістом питання.
вимоги
Дата подання: 11 березня 2020 12:47
Дата відповіді: 11 березня 2020 13:17
Замовник: “Кваліфікація переможця здійснюється тендерним комітетом Замовника на підставі оригіналів документів у паперовому вигляді завірених належним чином..." Згідно законодавства України, кваліфікація переможця визначається системою ПРОЗОРО, а переможець вже може надавати документи у паперовому вигляді. Тому така вимога має бути знята Замовником, як незаконна.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на дане запитання вже було надано Замовником. Будь ласка не дублюйте однакові за змістом питання.
вимоги
Дата подання: 11 березня 2020 13:23
Дата відповіді: 11 березня 2020 13:44
Замовник: “Кваліфікація переможця здійснюється тендерним комітетом Замовника на підставі оригіналів документів у паперовому вигляді завірених належним чином, наданих Учасником протягом одного робочого дня наступного за днем формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій Документи подаються за місцем розташування структурного підрозділу Замовника, що здійснює прийом та реєстрацію вхідної кореспонденції за адресою: м .Київ, вул. Хорива, 36. Обов'язковою умовою є проставлення відмітки про прийняття документів що містить дату приймання та П.І.Б. відповідальної особи". Запитання: Яким нормативним документом регламентується така вимога Замовника про визначення переможця та його кваліфікацію? ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 11.03.2020, 13:17) Відповідь на дане запитання вже було надано Замовником. Будь ласка не дублюйте однакові за змістом питання. В даному випадку якраз Замовник дублює свої вимоги, нічим їх не підтверджуючи та не відповідаючи на запитання потенційних учасників. А тому Замовник має надати все-таки відповідь на запитання: Яким нормативним документом регламентується така вимога Замовника про визначення переможця та його кваліфікацію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кваліфікаційні вимоги, зазначені Замовником у Кваліфікаційних критеріях до даної закупівлі, встановлені з урахуванням Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Приймайте участь.
вимоги
Дата подання: 11 березня 2020 13:50
Дата відповіді: 11 березня 2020 14:00
Згідно наведених Замовником документів: Якщо комерційна і кваліфікаційна частини повністю відповідають умовам закупівлі, то Замовник присвоює кандидату статус Переможця, після чого публікує в системі відскановану копію документа, де вказує своє рішення. Цей момент свідчить про початок процесу підписання договору. Замовник: “Кваліфікація переможця здійснюється тендерним комітетом Замовника на підставі оригіналів документів у паперовому вигляді завірених належним чином, наданих Учасником протягом одного робочого дня наступного за днем формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій Документи подаються за місцем розташування структурного підрозділу Замовника, що здійснює прийом та реєстрацію вхідної кореспонденції..." Як видно, вимога Замовника не має ніякого відношення до нормативної документації торгів у ПРОЗОРО! Тому така вимога повинна бути знята, як надумана, що не відповідає діючому законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на дане запитання вже було надано Замовником. Радимо ознайомитися з кваліфікаційними критеріями більш ретельно. Будь ласка не дублюйте однакові за змістом питання. Наголошуємо, що потенційний учасник навмисно дублює аналогічні запитання.
вимоги
Дата подання: 11 березня 2020 14:03
Дата відповіді: 11 березня 2020 14:06
Коротко, не дублюючи: зніміть свою вимогу про кваліфікацію переможця, що не відповідає нормативній документації.
Відповідь: Коротко. Відповідь на дане запитання вже було надано Замовником.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-06-001163-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 06 березня 2020 20:02
вимога
Аналогічними вважати договори ремонту на виконання електроремонтних робіт в житлових будинках загальним об'ємом наближеним до об'єму даної закупівлі або на суму не меншу ніж 70 % від вартості даної закупівлі та листи-відгуки до вказаних договорів надані після закінчення дії договорів та виконання робіт.
А чому тільки житлові будинки? Це дискримінація учасників. видаліть вимогу про житлові будинки і суму договору.
Належність Замовників і місця виконання робіт, суми договорів не прописані у законодавстві як вимоги. Вимагайте аналогічні договори для підтвердження ДОСВІДУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 березня 2020 13:56
Замовником у Кваліфікаційних критеріях до даної закупівлі, встановлені вимоги з урахуванням Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Згідно з п.21 Кваліфікаційних критеріїв Учасники мають надати Довідку, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів (мінімум 2 од.) в період з 2016 по 2019 роки відповідно до форми. Аналогічними вважати договори ремонту на виконання електроремонтних робіт в житлових будинках загальним об'ємом наближеним до об'єму даної закупівлі або на суму не меншу ніж 70 % від вартості даної закупівлі та листи-відгуки до вказаних договорів надані після закінчення дії договорів та виконання робіт. (Якщо з учасником в попередній період виникали договірні відносини по вказаному виду робіт то листи-відгуки не надаються) чи/або довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Ф- 4).Підстави для зміни кваліфікаційних вимог - відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАРЛАЙТ БУД" 78 033,19
UAH з ПДВ
78 033,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 20:01
ЦПХ інженер кошторисник.PDF
12 березня 2020 20:01
Фін звітність.pdf
12 березня 2020 20:01
Статут КАРЛАЙТ.pdf
12 березня 2020 20:01
Сертифікат і-п.pdf
12 березня 2020 20:01
Рішення.pdf
12 березня 2020 20:01
Посвідчення.PDF
12 березня 2020 20:01
Паспорт Шевченко.pdf
12 березня 2020 20:01
Наказ директор.pdf
12 березня 2020 20:01
Інформаційна довідка.pdf
12 березня 2020 20:01
Згода працівників.pdf
12 березня 2020 20:01
ДФС.pdf
12 березня 2020 20:01
Договір приміщення.pdf
12 березня 2020 20:01
Довідка субпідрядник.pdf
12 березня 2020 20:01
Довідка склад.pdf
12 березня 2020 20:01
Довідка про офшори.pdf
12 березня 2020 20:01
Довідка про банкрутство.pdf
12 березня 2020 20:01
Довідка працівники.pdf
12 березня 2020 20:01
Довідка НАЗК.zip
12 березня 2020 20:01
Довідка МТБ.pdf
12 березня 2020 20:01
Довідка МВС.pdf
12 березня 2020 20:01
Довідка ліцензія.pdf
12 березня 2020 20:01
Довідка довкілля.pdf
12 березня 2020 20:01
Довідка БАНК.pdf
12 березня 2020 20:01
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАРЛАЙТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАРЛАЙТ БУД"
#43531633
Переможець 78 033,19
UAH з ПДВ
16 березня 2020 17:04

Документи

16 березня 2020 17:04
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАРЛАЙТ БУД"
#43531633
78 033,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2020 17:04
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода укладений
15 квітня 2020 17:43
Договір укладений
06 квітня 2020 15:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: "Сторони керуючись чинним законодавством України та Розпорядженням Подільської районної в місті Києві державної адміністрації № 264 від 07.04.2020 домовились (прийшли до згоди) розірвати Договір."