Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

молоко пастеризоване2,5%(джерело фінансування кошти місцевого бюджета)
Очікувана вартість
300 200,00 UAH
UA-2020-03-06-001020-c 6cb8cf082ce941cbac1cad14262c20c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міюц Олександр Станіславович

+380672640891 mihaylovskiyinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа"Михайлівський психоневрологічний інтернат"Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188576
Місцезнаходження: 72040, Україна , Запорізька обл., Показне, Запорізька обл.Михайлівський р-н.с.Показне №90А
Контактна особа: Міюц Олександр Станіславович
+380672640891
mihaylovskiyinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2020 12:51
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2020 12:51
Початок аукціону: 23 березня 2020 11:18
Очікувана вартість: 300 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 501,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20600 кг
молоко пастеризоване2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: с.Показне 90А, Михайлівський р-н, Запорізька область, 72040, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару молоко пастеризоване2,5% Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 12:58
Електронний підпис
06 березня 2020 12:47
тендерна документація молоко.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 279 336,00
UAH з ПДВ
268 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 280 572,00
UAH з ПДВ
268 212,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 11:34
Електронний підпис
07 квітня 2020 11:18
Довідка з МВС_06_03.pdf
07 квітня 2020 11:18
Довідка ДПІ.rar
23 березня 2020 15:45
Електронний підпис
23 березня 2020 15:41
специфікація.pdf
23 березня 2020 15:41
оновлена пропозиція.pdf
21 березня 2020 12:00
Електронний підпис
21 березня 2020 11:56
20. лист про присутність.pdf
21 березня 2020 11:56
19. лист підтвердження.pdf
21 березня 2020 11:56
18. проєкт договору.pdf
21 березня 2020 11:56
3. ІНШІ ДОКУМЕНТИ.rar
21 березня 2020 11:56
2. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.rar
21 березня 2020 11:56
1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.rar

Публічні документи

19 березня 2020 14:02
Електронний підпис
19 березня 2020 14:01
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 268 200,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
268 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:15
ДУ молоко.PDF зміни до договору
06 січня 2021 14:52
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:04
ДУ молоко.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 15:52
додаткова молоко.PDF зміни до договору
23 липня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 15:51
додаткова молоко.PDF зміни до договору
06 травня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 14:51
додаткова молоко.PDF зміни до договору
29 квітня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 15:20
договір укладений
21 квітня 2020 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до договору 1/38 від 21.04.2020 року згідно п.1п.п.1.3 договора про закупівлю зменьшити обсяг предмета закупівлі та зменьшити суму договора на придбання Код ДК 021-2015 (CPV) : 15510000-6 - Молоко та вершки КЕКВ 2230 «Продукти харчування». Зменьшити обсяг молока на3846 кг зменьшити суму договора на 50072,68 грн.Всі інші умови договора залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 1/38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст.36 п.2 ч.4, сторони домовились внести зміни в додаток № 1 до договору 1/38 від 21.04.2020 року та змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків на придбання Код ДК 021-2015 (CPV) : 15510000-6 - Молоко та вершки КЕКВ 2230 «Продукти харчування» (збільшити ціну до 14,28 грн. за 1кг молоко жирність2,5% ) та викласти в новій редакції, у зв’язку з коливанням ціни такого товару на ринку, зменьшити обсяг молока на 1403 кг.
Номер договору про закупівлю: 1/38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст.36 п.2 ч.4,Закону України про публічні закупівлі, сторони домовились внести зміни в додаток № 1 до договору 1/38 від 21.04.2020 року та змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків на придбання Код ДК 021-2015 (CPV) : 15510000-6 - Молоко та вершки КЕКВ 2230 «Продукти харчування» (збільшити ціну до 15,66 грн. за 1кг молоко жирність2,5% ) та викласти в новій редакції, у зв’язку з коливанням ціни такого товару на ринку, зменьшити обсяг молока на 894 кг. Всі інші умови договора залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 1/38
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії Договору Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та викласти п.3.п.п.3.1 Договору у наступній редакції: «Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».а саме до 31.03.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 1/38
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії Договору Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та викласти п.3.п.п.3.1 Договору у наступній редакції: «Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».а саме до 31.03.2021 р. Загальна сума договора із змінами та додатками 1/38від21.04.2020- 268200,00 грн(двісті шістдесят вісім тисяч двісті грн.00 коп.) на закупівлю продуктів харчування по коду ДК 021-2015 (CPV): 15510000-6 - Молоко та вершки, 20% від суми договора складає 43625,46 грн(сорок три тисячи шісот двадцять п»ять грн..46 коп)
Номер договору про закупівлю: 1/38
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML