Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проїжджої частини вул.Шевченка на ділянці від будинку №101 до вул.Брестська в м.Любомль Волинської області
Очікувана вартість
3 969 313,00 UAH
UA-2020-03-06-000806-c f85185ee14f7431ead10d6c5c6883a76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копилов Михайло Сергійович

03377-23185 lubomlmisto@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Любомльська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04051336
Місцезнаходження: 44301, Україна , Волинська обл., ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, 2
Контактна особа: Копилов Михайло Сергійович
03377-23185
lubomlmisto@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 березня 2020 12:32
Очікувана вартість: 3 969 313,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 846,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт проїжджої частини вул.Шевченка на ділянці від будинку №101 до вул.Брестська в м.Любомль Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44301, Україна, Волинська область, ЛЮБОМЛЬ, вул.Шевченка на ділянці від будинку №101 до вул.Брестська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору загальна сума коштів, на яку здійснюється попередня оплата не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 3 460 000,80
UAH з ПДВ
3 249 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МП Сантехмонтаж" 3 621 538,80
UAH з ПДВ
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 3 825 994,80
UAH з ПДВ
3 250 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП МВМ ШЛЯХБУД 3 593 508,32
UAH з ПДВ
3 299 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцька ДПМК 3 501 628,50
UAH з ПДВ
3 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЕЯ" 3 954 468,00
UAH з ПДВ
3 954 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 16:46
аукціон
23 березня 2020 20:36
Електронний підпис
23 березня 2020 20:34
подача.rar

Публічні документи

30 квітня 2020 14:33
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:31
довідка ДПС
30 квітня 2020 14:31
довідка МВС
30 квітня 2020 14:31
довідка НАЗК
23 квітня 2020 14:21
Електронний підпис
23 квітня 2020 14:19
тендерна пропозиція
23 березня 2020 18:26
Електронний підпис
23 березня 2020 18:22
дозвола.pdf
23 березня 2020 18:22
ліцензія.pdf
23 березня 2020 18:22
свідоцтво ПДВ.pdf
23 березня 2020 18:22
копія статуту.pdf
23 березня 2020 18:22
проект договору.pdf
23 березня 2020 18:22
тендерна пропозиція.pdf
23 березня 2020 18:22
довідка субпідряд.pdf
23 березня 2020 18:22
Наказ_керівник.pdf
23 березня 2020 18:22
технічна специфікація.pdf
23 березня 2020 18:22
довідка ст17 ЗУ.pdf
23 березня 2020 18:22
аналогічний договір.pdf
23 березня 2020 18:22
довідка досвід.pdf
23 березня 2020 18:22
довідка працівники.pdf
23 березня 2020 18:22
довідка наявність мтб.pdf

Публічні документи

23 березня 2020 16:35
Електронний підпис
23 березня 2020 16:31
Форма пропозиція .PDF
23 березня 2020 16:31
Установчі.pdf
23 березня 2020 16:31
Технічна специфікація.PDF
23 березня 2020 16:31
Проект договору.PDF
23 березня 2020 16:31
Лист про субпыдряд.PDF
23 березня 2020 16:31
Кваліфікаційні вимоги.PDF
23 березня 2020 16:31
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

23 березня 2020 18:09
Електронний підпис
23 березня 2020 18:07
4 Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

23 березня 2020 19:06
Електронний підпис
23 березня 2020 19:05
ДОВІДКИ та документи.rar
23 березня 2020 19:05
СКАН підтверджуючі.rar
23 березня 2020 19:05
Скан Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

20 березня 2020 14:54
Електронний підпис
20 березня 2020 14:47
19 Проект договору.pdf
20 березня 2020 14:47
15 Ліцензія.PDF
20 березня 2020 14:47
9 Копія статуту.pdf
20 березня 2020 14:47
6 Лист гарантія ст 17.pdf
20 березня 2020 14:47
5 Лист зобов_язання.pdf
20 березня 2020 14:47
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ПП "МП Сантехмонтаж"

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

ПП МВМ ШЛЯХБУД

ТОВ Луцька ДПМК

ТОВ "ІДЕЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 3 249 990,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 11:04
ПП "МП Сантехмонтаж"
#30297532
Переможець 3 250 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 11:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МП Сантехмонтаж"
#30297532
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 15:11
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 15:06
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 10:52
додаткова угода _1 до договору підряду _84 від 13.05.2020.pdf зміни до договору
20 травня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 13:35
договір (10).pdf укладений
13 травня 2020 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення суми авансового платежу, долучення календарного плану графіку виконання робіт та плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.2. Договору викласти в наступній редакції: 3.2.Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду бюджету об'єднаної територіальної громади, субвенції з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету у загальній сумі 3 250 000,00 грн.( Три мільйони двісті п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 541 666 ,67 грн. (П’ятсот сорок одна тисяча шістсот шістдесят шість грн. 67коп.)., з них: – у 2020 році 2 558 200,00 грн. (Два мільйон п'ятсот п’ятдесят вісім тисяч двісті гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 426 366,67 грн. (Чотириста двадцять шість тисяч триста шістдесят шість грн.67 коп.); – у 2021 році 691 800,00 грн. (Шістсот дев’яносто одна тисяча вісімсот грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 115 300,00 грн.( Сто п’ятнадцять тисяч триста грн. 00 коп.) 2. Пункт 11.7. викласти його в наступній редакції: 11.7.Додатки до цього Договору є його невід’ємною і складовою частиною: Додаток № 1 Календарний план графік виконання робіт (додається); Додаток №2 План фінансування робіт ( додається).
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Любомльська міська рада в особі міського голови Ющука Романа Васильовича (подальшому – Замовник), що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з однієї сторони, та приватне підприємство «Мале підприємство Сантехмонтаж» в особі Коптюка Анатолія Васильовича, що діє на підставі Статуту (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом - Сторони, уклали дану Додаткову угоду (далі –Додаткова угода) до Договору підряду № 84 від 13.05.2020 року із внесеними змінами згідно додаткової угоди №1 від 20.05.2020 року та додаткової угоди №2 від 15.10.2020 року (далі - Договір) та домовились внести наступні зміни: 1. Пункт 10.1 Договору викласти в наступній редакції: 10.1. Договір про закупівлю укладається та набирає чинності з дня його підписання та діє до 31 грудня 2020 року, а в частині розрахунків до повного виконання зобов'язань за цим Договором. 2. Пункт 3.2. Договору викласти в наступній редакції: 3.2.Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду бюджету об'єднаної територіальної громади, субвенції з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету у загальній сумі 3 250 000,00 грн.( Три мільйони двісті п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 541 666 ,67 грн. (П’ятсот сорок одна тисяча шістсот шістдесят шість грн. 67коп.)., з них: – у 2020 році 3 250 000,00 грн. (Три мільйони двісті п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 541 666,67 грн. (П’ятсот сорок одна тисяча шістсот шістдесят шість грн. 67коп.); 3. Додаток № 1 до Договору Календарний план графік виконання робіт викласти в новій редакції (додається). 4. Додаток №2 до Договору План фінансування робіт викласти в новій редакції (додається). 5. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Дана Додаткова угода укладена українською мовою у двох автентичних примірниках, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 250 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 541 666,67 UAH)