Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві)
State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
Очікувана вартість
85 112 411,60 UAH
UA-2020-03-06-000744-b ● 01d0a7578a904ee7b5a699b0f279a83d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ВП "Запорізька АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Вебсайт: | http://npp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Контактна особа: |
Голуб Олександр Валентинович +380613957392 ootp31632@mgw.npp.zp.ua |
Додаткові контактні особи: |
Колесник Руслан (06139) 5-61-11 ootp7697@mgw.npp.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Separated Entity Zaporizhzhya NPP State Enterprise National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom" |
National ID: | 19355964 |
Contact point: |
Golub Olexandr +380613957392 ootp31632@mgw.npp.zp.ua |
Additional contacts: |
Ruslan Kolesnyk (06139) 5-61-11 ootp7697@mgw.npp.zp.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 березня 2020 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 22 травня 2020 11:22 |
Очікувана вартість: | 85 112 411,60 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 511 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2500000 UAH |
Publication date: | 06 березня 2020 13:36 |
Enquiries until: | 03 квітня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 квітня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 85 112 412 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 511 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,60 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Scope of the procurement
Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві) (Згідно з Технічними вимогами)
State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
CPV: 55510000-8
Період постачання:
з 01 травня 2020 по 31 березня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг за договором здійснюється за фактично наданий обсяг послуг протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця наступним чином: - вартість послуг з організації лікувально-профілактичного харчування – 1/11 вартості, з моменту підписання Сторонами акту наданих послуг. Вартість послуг з організації лікувально-профілактичного харчування підлягає коригуванню у випадку суттєвого (більше 10%) відхилення в бік зменшення середньомісячної кількості персоналу, що потребує лікувально-профілактичного харчування; - вартість продукції для виконання умов даного договору (по талонах ЛПХ, молока, соку (пектину) – за фактом зданих талонів. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2020 18:00 |
Електронний підпис |
02 квітня 2020 18:00 |
Зміни -2.pdf |
02 квітня 2020 18:00 |
Тендерна документація зі змінами - 2.docx |
02 квітня 2020 18:00 |
Додаток №1 Технічні вимоги зі змінами -2.pdf |
06 березня 2020 13:33 |
Додаток №2 Форма цінової пропозиції.docx |
06 березня 2020 13:33 |
Додаток №3 Проект договору.docx |
02 квітня 2020 18:00 |
Електронний підпис
|
||||
02 квітня 2020 18:00 |
Зміни -2.pdf
|
||||
02 квітня 2020 18:00 |
Тендерна документація зі змінами - 2.docx
|
||||
02 квітня 2020 18:00 |
Додаток №1 Технічні вимоги зі змінами -2.pdf
|
||||
06 березня 2020 13:33 |
Додаток №2 Форма цінової пропозиції.docx
|
||||
06 березня 2020 13:33 |
Додаток №3 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надати роз'яснення
Дата подання: 11 березня 2020 11:23
Дата відповіді: 16 березня 2020 08:17
Шановний Замовник!
Враховуючи Ваші вимоги викладені в п. 8.5."Технічних вимог", просимо надати відповідь, яка буде встановлена ціна оренди з Вашої сторони, на майно, зазначене в Додатку 2?
Відповідь: Вартість майна, яке передається в орендне користування визначається на підставі звіту про незалежну оцінку, яка передує укладанню договору оренди.
Орендна плата за оренду окремого індивідуально визначеного майна розраховується відповідно до «Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.1995 №786.
Орендна плата за оренду окремого індивідуально визначеного майна розраховується відповідно до «Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.1995 №786.
Надати роз'яснення
Дата подання: 16 березня 2020 13:09
Дата відповіді: 18 березня 2020 08:05
Яка була ціна на оренду обладнання у попередньому періоді?
Відповідь: Вартість майна, яке передавалось в попередньому періоді в орендне користування, визначалась на підставі звіту про незалежну оцінку, яка передує укладанню договору оренди. Орендна плата за оренду окремого індивідуально визначеного майна розраховувалась відповідно до «Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.1995 №786.
Замовник надає Виконавцю перелік майна для можливої оренди, а Виконавець самостійно, виходячи із своєї потреби, визначає кількість та номенклатуру майна, яке потрібне для виконання технологічного процесу.
Таким чином, Замовник не має змоги надати інформацію стосовно вартості оренди, так як майно, яке зазначено у Додатку №2 до Технічних вимог не в повному обсязі знаходиться в оренді у Виконавця послуги попереднього періоду.
Замовник надає Виконавцю перелік майна для можливої оренди, а Виконавець самостійно, виходячи із своєї потреби, визначає кількість та номенклатуру майна, яке потрібне для виконання технологічного процесу.
Таким чином, Замовник не має змоги надати інформацію стосовно вартості оренди, так як майно, яке зазначено у Додатку №2 до Технічних вимог не в повному обсязі знаходиться в оренді у Виконавця послуги попереднього періоду.
Технічне завдання
Дата подання: 26 березня 2020 10:38
Дата відповіді: 27 березня 2020 15:33
Просимо надати роз'яснення на ряд запитань, які необхідні для підготовки у часті у вашому тендері.
1. Яка віддаленість будівель їдалень і буфетів один від одного, для прорахунку витрат на транспортування?
2. чи є рекомендована націнка на буфетну продукцію?
3. Яка рекомендована націнка на покриття витрат Виконавця на видачу спецхарчування (молоко, соки)?
4. Чи є приклад профілактичного меню для прорахунку актуальною собівартості?
5. Чи передбачена фіксована вартість комплексних обідів, придбаних співробітниками за особисті кошти?
6. Чи передбачений фіксований відсоток націнки на страви вільного вибору?
7. Чи є можливість відвідування об'єкта перед подачею пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Яка віддаленість будівель їдалень і буфетів один від одного, для прорахунку витрат на транспортування?
Віддаленість будівель їдалень і буфетів один від одного складає орієнтовно від 1000 до 5000 метрів.
Чи є рекомендована націнка на буфетну продукцію?
Рекомендована націнка на буфетну продукцію не встановлена.
Яка рекомендована націнка на покриття витрат Виконавця на видачу спецхарчування (молоко, соки)?
Рекомендована націнка на покриття витрат Виконавця на видачу спецхарчування (молоко, соки) не встановлена.
Чи є приклад профілактичного меню для прорахунку актуальною собівартості?
Згідно з проектом договору, який є додатком №3 до Тендерної документації на закупівлю послуги Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві») Виконавець зобов’язується:
« 5.1.1 Організовувати на об’єктах Замовника, згідно з дислокацією підприємств громадського харчування силами Виконавця лікувально-профілактичне харчування для працівників Замовника по талонах лікувально-профілактичного харчування (ЛПХ), ЛПХ надавати згідно з діючою «Положення про порядок надання лікувально-профілактичного харчування, молока і соку (пектину) працівникам ВП «Запорізька АЕС» 00.ФО.ПЛ.02-18.
5.1.3 Складати щоденне меню ЛПХ по кожній точці харчування з урахуванням набору продуктів згідно з раціоном № 1, та меню на харчування працівників на виробництві.»
«Положення про порядок надання лікувально-профілактичного харчування, молока і соку (пектину) працівникам ВП «Запорізька АЕС» 00.ФО.ПЛ.02-18, яке містить Раціон №1, є додатком №3 до Технічних вимог.
Чи передбачена фіксована вартість комплексних обідів, придбаних співробітниками за особисті кошти?
Фіксована вартість комплексних обідів, придбаних співробітниками за особисті кошти не передбачена.
Чи передбачений фіксований відсоток націнки на страви вільного вибору?
Фіксований відсоток націнки на страви вільного вибору не передбачений.
Чи є можливість відвідування об'єкта перед подачею пропозиції?
Можливо за умови:
-наявність допуску до виконання особливих робіт згідно ст.64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.02.1995
- організовано отримання перепустки на об’єкти, які знаходяться в санітарно- захисній зоні, та підпадають під дію Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.02.1995
Віддаленість будівель їдалень і буфетів один від одного складає орієнтовно від 1000 до 5000 метрів.
Чи є рекомендована націнка на буфетну продукцію?
Рекомендована націнка на буфетну продукцію не встановлена.
Яка рекомендована націнка на покриття витрат Виконавця на видачу спецхарчування (молоко, соки)?
Рекомендована націнка на покриття витрат Виконавця на видачу спецхарчування (молоко, соки) не встановлена.
Чи є приклад профілактичного меню для прорахунку актуальною собівартості?
Згідно з проектом договору, який є додатком №3 до Тендерної документації на закупівлю послуги Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві») Виконавець зобов’язується:
« 5.1.1 Організовувати на об’єктах Замовника, згідно з дислокацією підприємств громадського харчування силами Виконавця лікувально-профілактичне харчування для працівників Замовника по талонах лікувально-профілактичного харчування (ЛПХ), ЛПХ надавати згідно з діючою «Положення про порядок надання лікувально-профілактичного харчування, молока і соку (пектину) працівникам ВП «Запорізька АЕС» 00.ФО.ПЛ.02-18.
5.1.3 Складати щоденне меню ЛПХ по кожній точці харчування з урахуванням набору продуктів згідно з раціоном № 1, та меню на харчування працівників на виробництві.»
«Положення про порядок надання лікувально-профілактичного харчування, молока і соку (пектину) працівникам ВП «Запорізька АЕС» 00.ФО.ПЛ.02-18, яке містить Раціон №1, є додатком №3 до Технічних вимог.
Чи передбачена фіксована вартість комплексних обідів, придбаних співробітниками за особисті кошти?
Фіксована вартість комплексних обідів, придбаних співробітниками за особисті кошти не передбачена.
Чи передбачений фіксований відсоток націнки на страви вільного вибору?
Фіксований відсоток націнки на страви вільного вибору не передбачений.
Чи є можливість відвідування об'єкта перед подачею пропозиції?
Можливо за умови:
-наявність допуску до виконання особливих робіт згідно ст.64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.02.1995
- організовано отримання перепустки на об’єкти, які знаходяться в санітарно- захисній зоні, та підпадають під дію Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.02.1995
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-06-000744-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 11 березня 2020 11:50
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
Пунктом 8.13 Технічних вимог, передбачено, що підприємство-виконавець повинно мати складські приміщення в м. Енергодар, холодильні камери для зберігання продовольчих товарів та овочів.....
Вимога Замовника щодо знаходження складських приміщень у м. Енергодар є дискримінаційними для інших учасників та не може бути кваліфікаційним критерієм. Також, ми вважаємо, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в ТД.
Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
При цьому, Законом не встановлено, обмеження стосовно місця знаходження складських приміщень.
Наше підприємство на сьогоднішній день має в наявності складські приміщення, які знаходяться в межах Дніпропетровської області, у зв’язку з чим виникає питання: чому наше підприємство не зможе приймати участі у зазначеній процедурі закупівлі????
Вважаємо, що наведена умова в документації обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають складські приміщення в м. Енергодар, що є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Таким чином, Ви порушили ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушили принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Аналогічної позиції дотримується АМК України у своїх рішеннях № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р. та № 9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.
Виходячи з описаного, встановлення зазначених вимог в Тендерній документації є дискримінаційними до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника, що обмежує коло потенційних учасників лише тими, в яких вже існують складські приміщення в м. Енергодар.
Такі вимоги навмисно звужують вільну можливість будь-якого з учасників прийняти участь у цій процедурі закупівлі.
Таким чином, Ви зобов’язані внести відповідні зміни до умов Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 8.13 Технічних вимог, передбачено, що підприємство-виконавець повинно мати складські приміщення в м. Енергодар, холодильні камери для зберігання продовольчих товарів та овочів.....
Вимога Замовника щодо знаходження складських приміщень у м. Енергодар є дискримінаційними для інших учасників та не може бути кваліфікаційним критерієм. Також, ми вважаємо, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в ТД.
Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
При цьому, Законом не встановлено, обмеження стосовно місця знаходження складських приміщень.
Наше підприємство на сьогоднішній день має в наявності складські приміщення, які знаходяться в межах Дніпропетровської області, у зв’язку з чим виникає питання: чому наше підприємство не зможе приймати участі у зазначеній процедурі закупівлі????
Вважаємо, що наведена умова в документації обмежує участь у Процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають складські приміщення в м. Енергодар, що є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Таким чином, Ви порушили ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушили принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Аналогічної позиції дотримується АМК України у своїх рішеннях № 389-р/пк-пз від 31.01.2017р. та № 9033-р/пк-пз від 21.12.2017р.
Виходячи з описаного, встановлення зазначених вимог в Тендерній документації є дискримінаційними до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника, що обмежує коло потенційних учасників лише тими, в яких вже існують складські приміщення в м. Енергодар.
Такі вимоги навмисно звужують вільну можливість будь-якого з учасників прийняти участь у цій процедурі закупівлі.
Таким чином, Ви зобов’язані внести відповідні зміни до умов Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 березня 2020 13:56
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-03-06-000744-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 26 березня 2020 15:23
Внесення змін
Умовами тендерної документації передбачено, що учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі:
• Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків.
Інформацію стосовно переліку ТОП-20 банків для оформлення учасниками банківських гарантій можливо отримати в мережі Internet за посиланням https://www.znpp.atom.gov.ua/sites/default/files/top20bank.xls.
Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку.
Вимога Замовника стосовно надання вищезазначеного документу є дискримінаційною для інших учасників та не може бути кваліфікаційним критерієм.
Абз.2 ч.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Крім цього, ч. ст. 30 ЗУ передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Крім цього, порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання регулюється Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р.№639, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. за № 41/10321.
З описаного вбачається, що ані ЗУ «Про публічні закупівлі», ані Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України не передбачено, що Банківська гарантія повинна надаватися банком, який входить до ТОП-20 банків.
Зазначена вимога є дискримінаційною, та такою, що навмисно звужує вільну можливість будь-якого з учасників прийняти участь у цій процедурі закупівлі, бути допущеним до участі.
Таким чином, зазначену дискримінаційну вимогу необхідно виключити із умов Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
• Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків.
Інформацію стосовно переліку ТОП-20 банків для оформлення учасниками банківських гарантій можливо отримати в мережі Internet за посиланням https://www.znpp.atom.gov.ua/sites/default/files/top20bank.xls.
Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку.
Вимога Замовника стосовно надання вищезазначеного документу є дискримінаційною для інших учасників та не може бути кваліфікаційним критерієм.
Абз.2 ч.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Крім цього, ч. ст. 30 ЗУ передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Крім цього, порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання регулюється Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р.№639, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. за № 41/10321.
З описаного вбачається, що ані ЗУ «Про публічні закупівлі», ані Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України не передбачено, що Банківська гарантія повинна надаватися банком, який входить до ТОП-20 банків.
Зазначена вимога є дискримінаційною, та такою, що навмисно звужує вільну можливість будь-якого з учасників прийняти участь у цій процедурі закупівлі, бути допущеним до участі.
Таким чином, зазначену дискримінаційну вимогу необхідно виключити із умов Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 15:41
У зв’язку з нестабільною ситуацією на грошово-кредитному ринку України, в умовах макроекономічної невизначеності, виникають проблеми забезпечення фінансової стійкості банківської системи України, в результаті чого менш стабільні банки можуть бути витіснені з ринку.
Треба зазначити, що в законодавстві відсутні будь-які гарантії повернення грошових коштів юридичних осіб від неплатоспроможного банку. Тому розгляд Замовником забезпечення тендерних пропозицій, на відповідність вимогам тендерної документації, у вигляді банківської гарантії, вимагає проведення ретельного аналізу, зокрема щодо надійності банку, який виступає Гарантом цього забезпечення.
Враховуючи, що в п.3. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», Замовником, в особі ВП ЗАЕС, включено вимогу стосовно переліку ТОП-20 банків для оформлення учасниками банківських гарантій.
Зазначена вимога не є дискримінаційною, так як має право вибору учасником торгів банку серед 20 найкращих із рейтингу, визначеного НБУ за результатами кожної інспекційної перевірки, що зменшує ризики невиплати банківськими установами компенсації грошових коштів за банківськими гарантіями.
Тому вважаємо, що вимога користувача системи електронних закупівель від 26.03.2020 є безпідставною.
Треба зазначити, що в законодавстві відсутні будь-які гарантії повернення грошових коштів юридичних осіб від неплатоспроможного банку. Тому розгляд Замовником забезпечення тендерних пропозицій, на відповідність вимогам тендерної документації, у вигляді банківської гарантії, вимагає проведення ретельного аналізу, зокрема щодо надійності банку, який виступає Гарантом цього забезпечення.
Враховуючи, що в п.3. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», Замовником, в особі ВП ЗАЕС, включено вимогу стосовно переліку ТОП-20 банків для оформлення учасниками банківських гарантій.
Зазначена вимога не є дискримінаційною, так як має право вибору учасником торгів банку серед 20 найкращих із рейтингу, визначеного НБУ за результатами кожної інспекційної перевірки, що зменшує ризики невиплати банківськими установами компенсації грошових коштів за банківськими гарантіями.
Тому вважаємо, що вимога користувача системи електронних закупівель від 26.03.2020 є безпідставною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-06-000744-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Джерело-Плюс, Код ЄДРПОУ:40667234
Дата подання: 31 березня 2020 15:29
Дата подання: 31 березня 2020 15:29
скарга до АМКУ
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: у зв'язку з не долученням необхідних документів
Дата: 31 березня 2020 15:57
рішення від 03.04.2020№6365.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 17:23
Номер скарги: UA-2020-03-06-000744-b.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Джерело-Плюс, Код ЄДРПОУ:40667234
Дата подання: 31 березня 2020 16:01
Дата подання: 31 березня 2020 16:01
скарга до АМКУ
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 03.04.2020№6366.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 17:22
Номер скарги: UA-2020-03-06-000744-b.b5
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЕЙТЕРІНГ", Код ЄДРПОУ:43143814
Дата подання: 28 квітня 2020 20:01
Дата подання: 28 квітня 2020 20:01
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЕЙТЕРІНГ» вважає, прийняті рішення та вчинені дії Замовника щодо допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «Комбінат громадського харчування АЕС» та Комунального виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах неправомірними та такими, що порушують законодавство у сфері публічних закупівель, в т.ч. принципи здійснення закупівель. Замовник повинен відхилити пропозиції зазначених учасників та відмінити торги, з наведених в скарзі підстав.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 травня 2020 19:09
рішення від 04.05.2020 № 8468 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 19:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.05.2020 № 9914.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 16:13
рішення від 20.05.2020 № 9914 .pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 21:12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ВП "Запорізька АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Місцезнаходження: | 71504, Україна, Запорізька область обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЕЙТЕРІНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|