Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення "Програма навчання обслуги Зенітного ракетно-гарматного комплексу 2С6 "Тунгуска"
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2020-03-06-000601-a 68085b9129aa468d969bb7749141c6cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фурманов Ярослав Валерійович

+380938961058 FIN0665@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А0665
Код ЄДРПОУ: 08327157
Місцезнаходження: 17024, Україна , Чернігівська обл., Десна, Десна
Контактна особа: Фурманов Ярослав Валерійович
+380938961058
FIN0665@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 25 березня 2020 13:20
Очікувана вартість: 1 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,07%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48520000-9: Пакети мультимедійного програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення "Програма навчання обслуги Зенітного ракетно-гарматного комплексу 2С6 "Тунгуска"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17024, Україна, Чернігівська область, смт. Десна, Військова частина А0665
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 48520000-9 — Пакети мультимедійного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати після фактичної поставки товару, відстрочка платежу за товар становить 10 (десять) банківських днів з моменту передачі товару Замовнику. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 (десять) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 16:29
Електронний підпис
17 березня 2020 16:26
Перелік змін (5).docx
17 березня 2020 16:26
ТД Он..docx
06 березня 2020 10:20
Додаток 4.docx
06 березня 2020 10:20
Додаток 3.docx
06 березня 2020 10:20
Додаток 2 ст.17.docx
06 березня 2020 10:20
Додаток 1.docx
06 березня 2020 10:20
Додаток 5.docx
17 березня 2020 16:29
Електронний підпис
06 березня 2020 10:31
Електронний підпис
17 березня 2020 16:26
Перелік змін (5).docx
17 березня 2020 16:26
ТД Он..docx
06 березня 2020 10:20
ТД.docx
06 березня 2020 10:20
Додаток 4.docx
06 березня 2020 10:20
Додаток 3.docx
06 березня 2020 10:20
Додаток 2 ст.17.docx
06 березня 2020 10:20
Додаток 1.docx
06 березня 2020 10:20
Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-06-000601-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОДЖІКС 7 УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:43210665
Дата подання: 12 березня 2020 18:02
Скарга на умови закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, військовою частиною А0665, було оголошено закупівлю ID № UA-2020-03-06-000601-a на закупівлю Спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення "Програма навчання обслуги Зенітного ракетно-гарматного комплексу 2С6 "Тунгуска" (код CPV 48520000-9).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2020 16:25
Тендерним комітетом військової частиниА0665 отримано та розглянуто Вашу скаргу на умови ТД. За результатами розгляду повідомляємо наступне:

1. У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель.
Відповідно до вимог статті 16 Закону України про публічні закупівлі,  Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Одним з кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановив такий як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. З цією метою замовник в п.3.5.1. ТД вимагає:
«1.1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник надає:
- довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену за формою згідно з Додатком 5 до тендерної документації. Обов’язковою умовою, враховуючи предмет закупівлі, є для Учасника наявність працівників (не менше 2 осіб), що обіймають посади програміст або інженер-програміст, які мають стаж роботи на зазначеній посаді не менше 1 року, і будуть задіяні у виконанні умов договору.
1.2. Документи, що підтверджують наявність у Учасника трудових відносин з працівниками, являється копія штатного розпису учасника та звіту 1ДФ за останній звітній період».
Так як останнім часом почастішали випадки того, що в даній довідці зазначаються неіснуючі працівники та з метою запобігання випадкам щодо надання недостовірної інформації учасниками при поданні неіснуючих працівників, замовником було прийняте рішення подати копії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ), що є підтвердженням відносин між працівником і роботодавцем. Так, статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Стаття 6 цього Закону передбачає, що обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її дозволу, не допускається. Але на сьогодні немає необхідності отримувати такий дозвіл, якщо роботодавець використовує персональні дані працівників для виконання своїх обов'язків у сфері трудових та інших правовідносин і забезпечує захист таких даних (п. 2 ч. 2 ст. 7, п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону № 2297). Зокрема, роботодавець зобов'язаний нараховувати і виплачувати зарплату працівникам, нараховувати на зарплату і справляти з неї податки та інші обов'язкові платежі, складати і подавати обов'язкову звітність тощо. При цьому він використовує персональні дані працівників (прізвище, ім'я, по батькові, посада, сімейний стан, наявність дітей, їх вік, у певних випадках – дата народження самого працівника). При цьому необхідно отримувати письмову згоду співробітника на обробку його персональних даних, які стосуються (ч. 1 та п. 1 ч. 2 ст. 7 Закону № 2297): расового або етнічного походження; політичних, релігійних або світоглядних переконань; членства в політичних партіях і професійних спілках; притягання до кримінальної відповідальності; стану здоров'я, статевого життя, біометричних або генетичних даних. Проте при звичайному виконанні функцій роботодавця немає потреби у збиранні та обробленні таких відомостей. Вимога замовника не стосується жодного з перерахованих вище пунктів, а тому надання копії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ) є правомірною. Разом з тим, при поданні вказаного документу інформацію про ідентифікаційні коди працівників та/або серія та номер паспорту може бути заритушовано.
Стосовно вимоги «Документ, що підтверджує стаж роботи на посаді є довідка в довільній формі за підписом керівника підприємства/ФОП, що підтверджує перебування працівників на зазначеній посаді не менше одного року» тендерним комітетом було прийнято рішення внести зміни до ТД та виключити зазначене речення з метою уникнення подвійного тлумачення учасниками даної вимоги. При включенні даної вимоги тендерний комітет мав на увазі стаж роботи на посадах програміст або інженер-програміст не менше одного року, без прив'язки до підприємства/ФОП учасника, а довідка повинна була надаватись на підставі даних з трудової книжки працівника.
2. Стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору тендерний комітет повідомляє наступне: стандарт НАТО STANAG 4603 - це розроблений в 90-ті роки 20-го сторіччя стандарт High Level Architecture (HLA). За цивільною класифікацією HLA закодований як IEEE Std 1516.
Стандарт загальновідомий серед користувачів та виробників симуляторної продукції військового та цивільного призначення, не є таємним, та використовується для тренажерних систем країн НАТО для забезпечення взаємної сумісності тренажерів.
Відповідно до технічних вимог продукція, що закупається має відповідати стандарту НАТО STANAG 4603.
Згідно Закону України про публічні закупівлі, Замовник у якості кваліфікаційних критеріїв вимагає аналогічні договори, що з урахуванням предмету закупівлі є виготовлення продукції у відповідності до вимог стандарту НАТО STANAG 4603.
Курс України на вступ НАТО закладений в Конституції та законах України.
Крім того, замовник керується вимогами наказу Міністерства оборони України від 18.12.2017 року №673 "Про затвердження Порядку кодифікації предметів постачання."

Документи подані скаржником

Документи

17 березня 2020 16:25
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЛОГІКА" 1 348 000,00
UAH з ПДВ
1 348 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ" 1 349 000,00
UAH з ПДВ
1 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2020 12:56
Електронний підпис
26 березня 2020 12:55
Довідка про несудимість.pdf
26 березня 2020 12:55
Довідка податкова.pdf
18 березня 2020 14:14
Електронний підпис
18 березня 2020 14:13
Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2020 14:13
Проект договору.pdf
18 березня 2020 14:12
Технічні вимоги.pdf
18 березня 2020 14:11
Договір №18 ВЧ А1048.pdf
18 березня 2020 14:11
Договір №25 ВЧ А1414.pdf
18 березня 2020 14:10
Довідка про працівників.pdf
18 березня 2020 14:09
Штатний розпис.pdf
18 березня 2020 14:09
Навколишнє середовище.pdf
18 березня 2020 14:07
Кодифікація НАТО.pdf
18 березня 2020 14:03
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 березня 2020 14:03
Статут ТОВ КБ Логіка.pdf

Публічні документи

24 березня 2020 18:26
Електронний підпис
24 березня 2020 18:26
Технічна частина.pdf
24 березня 2020 18:26
Тендерна пропозиція.pdf
24 березня 2020 18:26
Статут.PDF
24 березня 2020 18:26
Проект Договору.pdf
24 березня 2020 18:26
Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЛОГІКА"

ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЛОГІКА"
#41087664
Переможець 1 348 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 09:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЛОГІКА"
#41087664
1 348 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 15:03
Договір укладений
08 квітня 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 16:09
Накладна. Платіжне доручення укладений
26 червня 2020 16:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 348 000,00
UAH