Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-03-06-000447-a 73ee8dfe95594a6a83af6ee396202134
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гречушенко Марина Миколаївна

+380536742792 maringrej@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП КПС ШРБУ
Код ЄДРПОУ: 03332033
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Полтавська обл., місто Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Контактна особа: Гречушенко Марина Миколаївна
+380536742792
maringrej@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» п. 4 розділу 2 частини 1 статті 35 «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» застосовується як виняток зазначена процедура закупівлі. КП «КПС ШРБУ», як замовник торгів, двічі подавало оголошення про проведення процедури закупівлі товару код ДК 021:2015 09310000-5 – Електрична енергія. Двічі процедуру відкритих торгів було відмінено тому, що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій: 1. Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-12-16-000493-с від 16.12.2019 року, Звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2019-12-16-000493-с від 02.01.2020 року. 2. Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-01-02-000480-с від 02.01.2020 року, Звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2020-01-02-000480-с від 20.01.2020 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 10:08
Оскарження наміру укласти договір: 17 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320000 кВт*год
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, Махоркова, 35, Бетонна, 128, проїзд 40 років ДАЇ, 1В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за отриманий товар здійснюється протягом 8 (восьми) робочих днів з дати отримання Замовником у Електропостачальника рахунку, але не пізніше 14:00 години 25 числа місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 8 Робочі 100

Тендерна документація

06 березня 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 09:57
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ"
#42223804
Переможець 800 000,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 10:08

Документи

06 березня 2020 10:08
Електронний підпис
06 березня 2020 10:08
ПротоколЗборів2.pdf
06 березня 2020 10:08
ПротоколЗборів_1.pdf
06 березня 2020 10:08
НаказПЕЗ_1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 10:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ"
#42223804
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2020 10:08
Електронний підпис
06 березня 2020 10:08
ПротоколЗборів2.pdf
06 березня 2020 10:08
ПротоколЗборів_1.pdf
06 березня 2020 10:08
НаказПЕЗ_1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 17:05
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 15:53
д.у.№4 до Дог.№21510333від19.03.2020р. (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 15:48
Д.у.№3 до Дог.№21510333від19.03.2020р. (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 15:48
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 13:40
Дод уг №2 до дог№21510333 (1).pdf зміни до договору
26 січня 2021 13:40
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:28
Дод угода №1 до дог №21510333 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:28
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 12:40
Договір №21510333 від 19.03.2020р. про постачання електричної енергії споживачу.pdf укладений
19 березня 2020 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжено дію договору до 31.03.2021р., а в частині проведення розрахунків- до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за договором.
Номер договору про закупівлю: 21510333
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIІI ( зі змінами) для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на 160 000 (сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в цьому Договорі та відповідно збільшити кількість поставленої електричної енергії по Договору на 67940 кВт та внести зміни до пункту 5.1. Договору, виклавши його в редакції: «п.5.1. Загальна сума цього Договору становить 960 000 грн. 00 коп. (дев’ятсот шістдесят тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 160 00 грн. 00 коп., розрахована згідно очікуваної вартості предмета закупівлі». 1.2. В зв’язку зі збільшенням обсягів закупівлі за Договором внести змінив в пункт 2.3. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.3. Обсяг закупівлі електричної енергії, яка постачається за цим Договором складає 387940 кВт/год. та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи». 1.3. Збільшити суму розрахунків за бюджетні кошти в 2021 році на 68000,00 (шістдесят вісім тисяч грн., 00 коп.)гривень з ПДВ, та збільшити розрахунки за власні кошти на 92000,00 (дев’яносто дві тисячі грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та викласти пункт 5.1 Договору в наступній редакції: «п.5.1.1 Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного договору здійснюються за бюджетні кошти у сумі 408000,00 (чотириста вісім тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та за кошти підприємства у сумі 552000,000 (п’ятсот п’ятдесят дві тисячі грн., 00 коп.) гривень з ПДВ». 2. В зв’язку з новим розрахунковим рахунком Споживача, Сторони вирішили внести зміни до Розділу ХІІІ Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін».
Номер договору про закупівлю: 21510333
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, що відповідно до Рішення позачергової сесії Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 26 січня 2021 року "Про внесення змін до найменування та затвердження статуту комунального підприємства «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області у новій редакції, внесено зміни до найменування Споживача, Сторони дійшли до згоди найменування Споживача в Преамбулі і по тексту Договору змінити і викласти в редакції: «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області». 2. У зв’язку зі зміною найменування та банківських реквізитів Споживача, Сторони дійшли до згоди внести зміни до Розділу ХІІ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору та викласти реквізити Споживача у наступній редакції: СПОЖИВАЧ: Комунальне підприємство «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно- будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області ЄДРПОУ 03332033 р/р UA 388201720344300004000041647 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 р\р UA853510050000026005550582500 в АТ «Укрсиббанк»,МФО 351005 р/р UA 753314670000026008300859879 в АТ «Ощадбанк», м. Полтава 39617, Полтавська обл., м. Кременчук,вул. Махоркова, 35 Тел. (067)5356619, srbu14@ukr.net
Номер договору про закупівлю: 21510333
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, на підставі п.7 ст. 180 Господарського кодексу України, п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з затримкою фінансування витрат Споживача по Договору, вирішили продовжити строк дії Договору та викласти пункт 12.1 Договору в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31.03.2021 р. в частині постачання електричної енергії, а в частині розрахунків до 31.05.2021 р.».
Номер договору про закупівлю: 21510333
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 586 307,22
UAH (в тому числі ПДВ 97 717,87 UAH)