Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво дитячого садка на 75 місць в с. Козаровичі Вишгородського району Київської області. (Коригування)
Очікувана вартість
26 145 876,00 UAH
UA-2020-03-06-000443-c 862d783dea0141bb947354cfea18e77f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Римаренко Лілія Павлівна

+380459636234 vilrada11@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Козаровицька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04359554
Місцезнаходження: 07332, Україна , Київська обл., село Козаровичі, вулиця Бірківська,1
Контактна особа: Римаренко Лілія Павлівна
+380459636234
vilrada11@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 15:48
Очікувана вартість: 26 145 876,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво дитячого садка на 75 місць в с. Козаровичі Вишгородського району Київської області (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07332, Україна, Київська область, Вишгородський район, с. Козаровичі, 3221883601:20:164:6701
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 10:31
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
06 березня 2020 10:31
додаток 5.docx
06 березня 2020 10:31
Додаток 4.docx
06 березня 2020 10:31
Додаток 3.xls
06 березня 2020 10:31
додаток 2.docx
06 березня 2020 10:31
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-30-000010 ● ca90da7cec3e46309b315d091b451334
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020 09:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.06.2020 № 109
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 30.06.2020 № 109

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-03-06-000443-c 06.03.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-20 11:11:56

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва дитячого садка на 75 місць в с. Козаровичі Вишгородського району Київської області. (Коригування), очікуваною вартістю 26 145 876,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-06-000443-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
За яких документально підтверджених об’єктивних причин було продовжено договір від 08.04.2020 № 1 до 31.12.2021року. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-20 11:13:27

Запит про надання пояснень

При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-20 11:17:11

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва дитячого садка на 75 місць в с. Козаровичі Вишгородського району Київської області. (Коригування), очікуваною вартістю 26 145 876,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-06-000443-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
За яких документально підтверджених об’єктивних причин було продовжено договір від 08.04.2020 № 1 до 31.12.2021 року. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • не усунуто

-

2020-10-26 16:03:35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМК" 19 800 000,00
UAH з ПДВ
19 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУМІД" 25 000 000,00
UAH з ПДВ
25 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2020 22:53
Електронний підпис
26 березня 2020 22:51
Dovidka_20076748660980888871.pdf.rar
26 березня 2020 22:51
Dovidka_20076748660980888871.pdf
22 березня 2020 16:19
Електронний підпис
22 березня 2020 15:10
щодо контактних даних.pdf
22 березня 2020 15:10
технічне завдання +.pdf
22 березня 2020 15:10
Статут АМК РЕМ БУД.PDF
22 березня 2020 15:10
протокол зборів.pdf
22 березня 2020 15:10
Протокол зборів 1.pdf
22 березня 2020 15:10
проект договору.pdf
22 березня 2020 15:10
про захист довкілля.pdf
22 березня 2020 15:10
опис.pdf
22 березня 2020 15:10
Ліцензія.pdf
22 березня 2020 15:10
листи довідки.pdf
22 березня 2020 15:10
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 березня 2020 15:10
Лист відгук.pdf
22 березня 2020 15:10
документи на МТБ.pdf
22 березня 2020 15:10
Документ_ЄДР_1006485348.zip
22 березня 2020 15:10
Дозвіл.pdf
22 березня 2020 15:10
договір оренди техніки.pdf
22 березня 2020 15:10
Договір Лютіж Барвінок.pdf
22 березня 2020 15:10
довідки по статті 17.pdf
22 березня 2020 15:10
довідки по статті 16.pdf
22 березня 2020 15:10
довідка Кредобанк.pdf
22 березня 2020 15:10
довідка БІЗ.pdf
22 березня 2020 15:10
акти.rar
22 березня 2020 15:10
акти.pdf
22 березня 2020 15:10
2 довідка УДКСУ.pdf
22 березня 2020 15:10
1 довідка УДКСУ.pdf
22 березня 2020 15:10
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 березня 2020 11:19
25_щодо_строку_дii_ТП.pdf
22 березня 2020 11:19
19_протокол.pdf
22 березня 2020 11:19
24_щодо_печатки.pdf
22 березня 2020 11:19
21_Статут.pdf
22 березня 2020 11:19
20_статистика.pdf
22 березня 2020 11:19
18_Наказ.pdf
22 березня 2020 11:19
16_лист_щодо_санкцiй.pdf
22 березня 2020 11:19
15_лист_щодо_лiцензiй.pdf
22 березня 2020 11:19
14_лист_щодо_договорiв.pdf
22 березня 2020 11:19
10_лiцензiя_-_2.pdf
22 березня 2020 11:19
9_лiцензiя_-_1.pdf
22 березня 2020 11:19
7_захист_довкiлля.pdf
22 березня 2020 11:19
3_виписка_1.pdf
22 березня 2020 11:19
4_виписка_2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМК"

ТОВ "КУМІД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМК"
#38256839
Переможець 19 800 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 12:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 12:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМК"
#38256839
19 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:27
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 08:26
дод.уг 3.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 08:25
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 08:20
дод.уг.2.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 08:13
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 11:31
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 12:43
договір укладений
08 квітня 2020 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до пункту 3.2 договору та додатків 2,3 договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичних обсягів видатків Замовника.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 404 672,40
UAH (в тому числі ПДВ 3 234 112,07 UAH)